Dat is niet hypocriet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou hoogstwaarschijnlijk juichen. Maar daarna niet zeggen "Ik sta achter Esteban". Dat is hypocriet.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Even snel, Gewoon terecht wat Esteban doet lijkt me?
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement. Dat mensen het daar niet mee eens zijn, dat is dan voor later om die regel aan te passen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Tuurlijk. Hij had hem nog wat harder moeten trappen. Op die gigantische neus bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
hield hij zich maar altijd aan de regelsquote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement. Dat mensen het daar niet mee eens zijn, dat is dan voor later om die regel aan te passen.
Dat is weer een andere discussiequote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hield hij zich maar altijd aan de regels
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
nee geeft aan dat hij hier geen rood had hoeven gevenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussie
Dat laatste is een welbekend feit....quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het ergste vond ik nog heel die Arena wat applaudiseerde bij de rode kaart. Achterlijke mongooltjes
Dat zegt bijna iedereen (vind ik ook hoor). Maar zou dat niet overal zijn gebeurt?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het ergste vond ik nog heel die Arena wat applaudiseerde bij de rode kaart. Achterlijke mongooltjes
Whuuutquote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand al wat meer nieuws over de brand bij het stadion van AZ?
Mwah. neem aan dat iedereen zag dat die supporter de keeper aanviel?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zegt bijna iedereen (vind ik ook hoor). Maar zou dat niet overal zijn gebeurt?
Het reglementenboekje > Gezond verstand/algehele veiligheid spelers bewaken.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zegt bijna iedereen (vind ik ook hoor). Maar zou dat niet overal zijn gebeurt?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
brand bij het stadion van az.
Klopt. Maar tijdens een wedstrijd gedraag je je toch anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. neem aan dat iedereen zag dat die supporter de keeper aanviel?
Valse melding (gokje) ?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand al wat meer nieuws over de brand bij het stadion van AZ?
Die laatste fotoquote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Anonymousz het volgende:
http://prodesigners.nl/esteban.jpg
PSV? laatste keer Kaiserslautern 2001.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Dit is echt grappig, al die trolls.
Mensen vergeten wat "supporters" van andere clubs flikken maar even.
Ja want die rennen allemaal het veld op om spelers aan te vallenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Dit is echt grappig, al die trolls.
Mensen vergeten wat "supporters" van andere clubs flikken maar even.
niet alleen het afvoerputje, de laffe herders van het voetbal.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Skv het volgende:
Ajaxsupporters blijven toch vaak het afvoerputje van het Nederlands voetbal.
En blijkbaar ook de actie goedkeuren door uit onvrede te gaan rellen met de ME.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Skv het volgende:
Overigens heeft iedereen het over 'deze man mag nooit meer een stadion in'.
Blijft dan alsnog bijzonder verneukeratief dat er nog 30.000 anders supporters in zo'n stadion zitten, die klaarblijkelijk door een éénmansactie een wedstrijd volledig kunnen verkloten. Een stadionverbod lijkt me niet echt voldoende dus. terug naar de hekken om het veld, en een grote gracht?
Nee. Wel vuurwerk in een gezin-vak gooien. Of gebouwen vernielen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja want die rennen allemaal het veld op om spelers aan te vallen
Nijhuis had direct moeten staken, veiligheid spelers in geding...quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement. Dat mensen het daar niet mee eens zijn, dat is dan voor later om die regel aan te passen.
Aah ga weg man met je kut trolls.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
niet alleen het afvoerputje, de laffe herders van het voetbal.
Ach, dat is bij ajax toch standaard?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En blijkbaar ook de actie goedkeuren door uit onvrede te gaan rellen met de ME.
Nee dan jijquote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah ga weg man met je kut trolls.
Jij bent echt.
.
Voel jij je eigenlijk trots op hetgeen je doet?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
niet alleen het afvoerputje, de laffe herders van het voetbal.
Dat dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nijhuis had direct moeten staken, veiligheid spelers in geding...
Gewoon een blunder, Verbeek deed wat Nijhuis naliet.
Daar ben ik het dan ook mee eensquote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of Jong Feyenoord aanvallen op het veld op de Toekomst....quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Wel vuurwerk in een gezin-vak gooien. Of gebouwen vernielen.
Precies.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of Jong Feyenoord aanvallen op het veld op de Toekomst....
Inderdaad. Als dit bij een willekeurige club uit de JL was gebeurd hadden ze nu al 10 wedstrijden zonder publiek opgelegd.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben echt eens benieuwd naar de strafmaat van de KNVB.
MVV werd gestraft voor vuurwerk () in een wedstrijd met een wedstrijd zonder publiek, een seizoen of 3 geleden.
Ajax zal wel weer geldboete krijgen en een vrijbrief naar de kwartfinale.
Eindelijk eens een zinnige reactie van een Feyenoorder, helemaal mee eens. KNVB zal de regels naar dit meoten veranderen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of ajax aanvallen tijdens Feyenoord-Ajax.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of Jong Feyenoord aanvallen op het veld op de Toekomst....
Ik gok, herspelen van de wedstrijd op neutraal terrein, beote en twee bekerwedstrijden zonder publiek ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
MVV werd gestraft voor vuurwerk () in een wedstrijd met een wedstrijd zonder publiek, een seizoen of 3 geleden.
Kunstgras relt ook niet lekker.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of gewoon bij Heracles gezellig een potje voetbal kijken waar supporters op de tribune blijven zittenzonder hekken en grachten
Het kan wel..
twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:18:14Hooligan al scheldende op keeper onder invloed van drank en drugs, heeft geroepen: "voor 50 euro trap ik Esteban neer" #AJAaz #AJAX reageer retweet
Ja en dan loten ze GVVV thuis om te beginnenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik gok, herspelen van de wedstrijd op neutraal terrein, beote en twee bekerwedstrijden zonder publiek ofzo
Ik ben in heel veel stadions in Nederland geweest en vooral in de Jupiler League is het allemaal echt geen probleem en zit je soms gewoon twee meter van de zijlijn afquote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of gewoon bij Heracles gezellig een potje voetbal kijken waar supporters op de tribune blijven zittenzonder hekken en grachten
Het kan wel..
Je kan zeggen wat je wil, maar het is wel waarquote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Een prima oplossing. Ajax afschaffen, zijn we meteen van alle problemen in Nederland verlost.
En nu, dat die gozer lijp was is toch niks nieuws?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:18:14Hooligan al scheldende op keeper onder invloed van drank en drugs, heeft geroepen: "voor 50 euro trap ik Esteban neer" #AJAaz #AJAX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan 50 euro bieden.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooooh! dan heb ik er wel begrip voor. Voor 50 euro had ik het ook gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou raar staan te kijken als de KNVB Ajax niet gewoon door laat gaan. Regels zijn regels, Verbeek maakte een eind aan de wedstrijd, terwijl Nijhuis lustig met kaarten stond te smijten. En ja Befehl ist Befehl regels zijn regels hequote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
Knakenriddersquote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige Bekerfinale was dat he?!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
Denk dat de wedstrijd in twee delen wordt overgespeeld.
Ajax eerst thuis, dan uit, starten met een reglementaire 3-0 voorsprong met een man meer.
Ook maar hekken om het maasgebouw dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Skv het volgende:
Zonde dat het gehandicaptenvak nu waarschijnlijk moet ruimen omdat Ajax nalaat te controleren of mensen daar gewoon doorheen konden sjouwen naar het veld. Ik vind het bijzonder naïef van de beveiliging van de Arena dat ze de ring daar achter niet alsnog goed af schermden.
Oh, het was een ludieke actie voor Serious Request? Ohnee, dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, het was een ludieke actie voor Serious Request? Ohnee, dan is het een ander verhaal.
Nee joh die haakneuzen komen weer weg met alleen een boete om vervolgens GVVV te loten, Lucky Ajaxquote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Skv het volgende:
Zonde dat het gehandicaptenvak nu waarschijnlijk moet ruimen omdat Ajax nalaat te controleren of mensen daar gewoon doorheen konden sjouwen naar het veld. Ik vind het bijzonder naïef van de beveiliging van de Arena dat ze de ring daar achter niet alsnog goed af schermden.
Waarom moet die dan afgeschermd worden?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Skv het volgende:
Sowieso lijkt me die controle op dat gehanicaptenplatform al niet helemaal in orde. Zie ik Ajax laatst scoren, springt er zo iemand op uit z'n rolstoel.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Skv het volgende:
Die gast ken ik. Hij kan wel springen, maar niet lopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me die controle op dat gehanicaptenplatform al niet helemaal in orde. Zie ik Ajax laatst scoren, springt er zo iemand op uit z'n rolstoel.
Begeleiders mogen daar ook plaatsnemen, toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me die controle op dat gehanicaptenplatform al niet helemaal in orde. Zie ik Ajax laatst scoren, springt er zo iemand op uit z'n rolstoel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah ga weg man met je kut trolls.
Jij bent echt
Alleen in andere stadions lopen wel mensen met verstand in hun kop die gewoon langs de kant blijven staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom moet die dan afgeschermd worden?
Het is bijna nooit voorgekomen dat supporters het veld op zijn gekomen.
Ik weet alleen Ajax - NEC vorig jaar volgens mij voor de beker na afloop en bij de kampioenschaps wedstrijd van afgelopen jaar dacht ik (er is toen niks gebeurd)
In andere stadions is het meestal nog makkelijker om het veld op te komen.
Moet je je gemak maar houden!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als de rode kaart gewoon volgens de regels is.![]()
Ik kreeg ooit geel voor het uitschelden van een medespeler. True story bra
je mag ook geen los meer roepen geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als de rode kaart gewoon volgens de regels is.![]()
Ik kreeg rood omdat ik m'n schoenen uit deed en in het publiek gooide na een goal.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
Die regel is door de fifa verzonnenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
de regels moeten gewoon veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |