alleen omdat die zwart is krijgt die zo'n hondenbaantje zeker?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien moeten we Davids gebruiken als Steward. Zo'n Pitbull houdt iedereen tegen.
Waarschijnlijk was het dan een kanker Marokkaan dus terechte rode kaart.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik kreeg rood omdat ik kankerturk zei tegen de scheids.
Is ie beter op zen plaats dan in de RvCquote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien moeten we Davids gebruiken als Steward. Zo'n Pitbull houdt iedereen tegen.
Ten Have had die eerste trap niet ontweken en zo'n aanval in de rug keurt zelf opperhooligan Smoofie niet goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Als die supporter dit deed tegen ten Have was het denk ik een held...
Je moet dan ook zeggen: 'Ik vind jou een kankerturk'.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik kreeg rood omdat ik kankerturk zei tegen de scheids.
Daar snapte ik dus ook al geen reet vanquote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Waarom geeft eigenlijk de financieel directeur tekst en uitleg?
Misschien was er wel niemand andersquote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar snapte ik dus ook al geen reet van. Al waren zijn teksten een stuk verstandiger dan De Boer, en had Blind ook niks te melden dus misschien kwam het goed uit.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet dan ook zeggen: 'Ik vind jou een kankerturk'.
Voetbal draait om geld. Dit incident gaat geld kosten, alleen de vraag is wie gaat de rekening betalen. Een verkeerde uitspraak kan in het nadeel werken, aangezien de bond nog moet bepalen wat de consequenties zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Waarom geeft eigenlijk de financieel directeur tekst en uitleg?
Lees even nu.nl of telegraaf.nl en je hebt alle antwoorden op je vraag.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat was er precies aan de hand? Waarom viel hij de keeper aan? En wat deed Verbeek?
quote:
Bier was op, geen buurthuis, Geert Wilders.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees niks over de reden van de supporter?
Hij had een hekel aan Estebanquote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Esteban had zijn wijf geneukt.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vergeet een slechte jeugd niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bier was op, geen buurthuis, Geert Wilders.
Kies maar.
Hij was Pro Ten Have, en probeerde op deze manier de Pro Cruijff aanhangers te 'pesten'quote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Inderdaad, elke keer als laatste gekozen worden bij gym hakt erin.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet een slechte jeugd niet.
Ja of Van Gaal was aanwezig, want zoals hij vandaag al zei winnen ze altijd prijzen en gebeuren er hoogtepunten als hij aanwezig isquote:Op donderdag 22 december 2011 01:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij was Pro Ten Have, en probeerde op deze manier de Pro Cruijff aanhangers te 'pesten'
Van Gaalquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of Van Gaal was aanwezig, want zoals hij vandaag al zei winnen ze altijd prijzen en gebeuren er hoogtepunten als hij aanwezig is.
directe rode kaart dus ook competitie.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Esteban geschorst wordt, is dat alleen voor beker of ook mogelijk competitie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |