Je hoeft niet te liegen hoor, jij dmde het. Waarom?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:35 schreef Cactus1 het volgende:
@ Soit: er staat bij laatste updates van fotoboeken jouw naam
Ik werd er op gewezen door iemand anders, dus jammer maar helaas. Je theorie gaat niet opquote:Op woensdag 21 december 2011 02:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Je hoeft niet te liegen hoor, jij dmde het. Waarom?
Neehoor. Gaat juist heel prima op. En ja, iemand vertelt mij toch echt net dat jij haar een dm stuurt met de tekst: 'voordat hij ze verwijderd'.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik werd er op gewezen door iemand anders, dus jammer maar helaas. Je theorie gaat niet op
Die kreeg ik dus ookquote:Op woensdag 21 december 2011 02:40 schreef -Nouvelles het volgende:
Neehoor. Gaat juist heel prima op. En ja, iemand vertelt mij toch echt net dat jij haar een dm stuurt met de tekst: 'voordat hij ze verwijderd'.
Jup, openbaar is openbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 02:44 schreef -Nouvelles het volgende:
Oja, dus je dacht, laat ik het maar snel doorsturen?
Je bent toch een triester wijf dan ik had verwacht. Eerlijk, het is dat ik niet laag ben en mijn beloftes niet verbreek maar anders had ik het wel geweten. Want openbaar is openbaar, inderdaad.quote:
Was gewoon een testje en zo zie je maar weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom heb je je foto's nou weer verwijderd dan?
Morgen staat ze er weer.
Wat zit je nou te janken joh, jij zet foto's in je fobo. Wat verwacht je dan, dat mensen niet kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:47 schreef -Nouvelles het volgende:
Je bent toch een triester wijf dan ik had verwacht. Eerlijk, het is dat ik niet laag ben en mijn beloftes niet verbreek maar anders had ik het wel geweten. Want openbaar is openbaar, inderdaad.
Ik jank niet, had je alleen niet zo ingeschat. Weet ik dat ook weer, alleen maar gunstig.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, jij zet foto's in je fobo. Wat verwacht je dan, dat mensen niet kijken
Ik krijg een linkje in Dm met Nouvelles geupdate fobo, ik bekijk die en stuur het linkje door. En nu is hij boos, want niemand mag die foto's zien, daarom staan ze ook in zijn fobo. Logisch toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:49 schreef Strani het volgende:
Krijg ik nog een update over de laatste rel? Ik ben er een boek over aan het schrijven.
Ach so. Mijn fobo-link mag je doorsturen naar wie je wilt hoor, mits met positief begeleidende tekst.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg een linkje in Dm met Nouvelles geupdate fobo, ik bekijk die en stuur het linkje door. En nu is hij boos, want niemand mag die foto's zien, daarom staan ze ook in zijn fobo. Logisch toch?
Waarom richt je je niet op Nouvelle?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg een linkje in Dm met Nouvelles geupdate fobo, ik bekijk die en stuur het linkje door. En nu is hij boos, want niemand mag die foto's zien, daarom staan ze ook in zijn fobo. Logisch toch?
Ik ben niet boos. Ik voel geen enkele woede.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit, ik check bijna alles wat bij updates staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, jij zet foto's in je fobo. Wat verwacht je dan, dat mensen niet kijken
Richten?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:52 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom richt je je niet op Nouvelle?
Het is hier openbaar hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom richt je je niet op Nouvelle?
Ach whatever, eindeloos geroddel.
Was gezellig
We kunnen toch best roddelen als iemand mee kan gluren?quote:
Jup en mrk.n en mpj en nog iemand, kan even niet op de naam komen. Morgen heet hij waarschijnlijk weer andersquote:
Ja maar ik ken soit ook amper dus z'n kloons ook niet, vrees ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hehe, had je nog niet door Strani? Hij slijt ze af, die accounts, dus ik snap je wel.
Hmm, ik vind die dm's gewoon iets over haar zeggen. Eerst was ze mijn dagboek waar ik frustraties tegen kon uiten. Nu niet meer.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit, ik check bijna alles wat bij updates staat.
Ach kom op zeg, hij begint zelf door zijn verwijten hier te posten ipv haar te dm-en.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We kunnen toch best roddelen als iemand mee kan gluren?
Achter iemands rug om alleen dan dat iemand het wel hoort dus eigenlijk..
Maar slaap lekker cactus, was gezellig
Dat is hij dus niet verleerdquote:Op woensdag 21 december 2011 02:56 schreef moneyfornothing het volgende:
Ach kom op zeg, hij begint zelf door zijn verwijten hier te posten ipv haar te dm-en.
Verder is het een aansteller, vroeger dm-de hij tenminste zelf nog mensen met de vraag of ze de foto's in zijn fobo al gecheckt hadden aangezien hij ze misschien ging verwijderen en dan zouden ze ze straks nog mislopen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is hij dus niet verleerdVandaar de aanval op mij en tevens verdenking
Blijkbaar gaat hij nog heviger trollen na een blowtje dan normaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is hij dus niet verleerdVandaar de aanval op mij en tevens verdenking
Dat is zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat hij nog heviger trollen na een blowtje dan normaal.
Heb je ze wel gezien of was je te laat? Ik wist niet dat je online was, anders had ik ze uiteraard ook aan jou doorgelinktquote:Op woensdag 21 december 2011 03:00 schreef moneyfornothing het volgende:
Blijkbaar gaat hij nog heviger trollen na een blowtje dan normaal.
Ik snap het niet zo goed meer, maar boeit niet ik ben moe, slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 02:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, hij begint zelf door zijn verwijten hier te posten ipv haar te dm-en.
Verder is het een aansteller, vroeger dm-de hij tenminste zelf nog mensen met de vraag of ze de foto's in zijn fobo al gecheckt hadden aangezien hij ze misschien ging verwijderen en dan zouden ze ze straks nog mislopen.
Probeer je sowieso nooit in een bestaand conflict te mengen. Allemaal energieverspilling. Truste!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed meer, maar boeit niet ik ben moe, slaap lekker
Je hebt ze vast opgeslagen (anders -Strawberry- wel) dus dan kan je ze wel doorsturen ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ze wel gezien of was je te laat? Ik wist niet dat je online was, anders had ik ze uiteraard ook aan jou doorgelinkt
Nee heb ze niet gezien, ben er ook nog maar net.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ze wel gezien of was je te laat? Ik wist niet dat je online was, anders had ik ze uiteraard ook aan jou doorgelinkt
Ik kan je melden dat ik geen 2 onderbroeken over elkaar heb gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 03:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee heb ze niet gezien, ben er ook nog maar net.
Maar ik gok dat ik niks mis.
Of misschien degene van wie ik het linkje kreeg wel. Spannend hè allemaal? En je maar afvragen waarom mensen zich met jou blijven bezighoudenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:03 schreef -Nouvelles het volgende:
Je hebt ze vast opgeslagen (anders -Strawberry- wel) dus dan kan je ze wel doorsturen ja.
Mij kan het niet boeien, maar hij is dan ook geen meisje.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of misschien degene van wie ik het linkje kreeg wel. Spannend hè allemaal? En je maar afvragen waarom mensen zich met jou blijven bezighoudenJe vestigt elke keer opnieuw de aandacht op jezelf.
Grove belediging zeg! Als narcist wil je van iedereen aandacht. Hoe kun je dit nou zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:06 schreef Strani het volgende:
Mij kan het niet boeien, maar hij is dan ook geen meisje.
Ja, als iemand kerstkaartjes via mijn naam gaat sturen, vraag ik me inderdaad af waarom die mensen zich met mij bezig houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of misschien degene van wie ik het linkje kreeg wel. Spannend hè allemaal? En je maar afvragen waarom mensen zich met jou blijven bezighoudenJe vestigt elke keer opnieuw de aandacht op jezelf.
Dan laat hij zich maar ombouwen tot meisje!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grove belediging zeg! Als narcist wil je van iedereen aandacht. Hoe kun je dit nou zeggen
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit, ik check bijna alles wat bij updates staat.
Ach, over 8 maanden wordt zijn dochtertje geboren, misschien wordt dat nog wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij kan het niet boeien, maar hij is dan ook geen meisje.
Ik vraag me af waarom iemand nadat hij geconfronteerd is met een kerstkaart die wordt gestuurd uit zijn naam en met zijn foto dezelfde avond besluit om er weer nieuwe foto's op te zetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:07 schreef -Nouvelles het volgende:
Ja, als iemand kerstkaartjes via mijn naam gaat sturen, vraag ik me inderdaad af waarom die mensen zich met mij bezig houden.
Je kan ook overdrijven hoor lieverdquote:Op woensdag 21 december 2011 02:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We kunnen toch best roddelen als iemand mee kan gluren?
Achter iemands rug om alleen dan dat iemand het wel hoort dus eigenlijk..
Maar slaap lekker cactus, was gezellig
Is het geslacht nu al bekend? Of kan hij alleen maar meisjes maken?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Ach, over 8 maanden wordt zijn dochtertje geboren, misschien wordt dat nog wat?
Dus omdat iemand misbruik maakt van mijn foto's, moet ik maar geen foto's in mijn fobo zetten?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand nadat hij geconfronteerd is met een kerstkaart die wordt gestuurd uit zijn naam en met zijn foto dezelfde avond besluit om er weer nieuwe foto's op te zetten.
Dát snap ik niet! Wil je graag dat er volgend jaar weer een kerstkaart wordt gemaakt?
Dat verzint ze zelf. Zal haar gevoel wel zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het geslacht nu al bekend? Of kan hij alleen maar meisjes maken?
Ik ga je helpenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef Strani het volgende:
Ik ga een internetkrant opzetten over deze reeks. Elke dag vers nieuws
Zometeen wat DMs sturen voor interviews.
Hij krijgt sowieso een meisje omdat God dergelijke losbandige mannen met een gebrek aan respect voor veel vrouwen altijd straft met een dochtertje.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het geslacht nu al bekend? Of kan hij alleen maar meisjes maken?
Straffen? Een jongentje is geen straf?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso een meisje omdat God dergelijke losbandige mannen met een gebrek aan respect voor veel vrouwen altijd straft met een dochtertje.
Dat zeg ik niet, maar wees dan niet verbaasd dat het gebeurt. Je vraagt er nog net niet zelf om. Sinosappels tieten zullen ongetwijfeld ook opgeslagen worden en onder gefapt en misschien gebruikt een ander meisje ze wel om te doen alsof ze van haar zijn en stuurt ze door naar iemand op een ander forum.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:10 schreef -Nouvelles het volgende:
Dus omdat iemand misbruik maakt van mijn foto's, moet ik maar geen foto's in mijn fobo zetten?
Jaquote:
Wat zegt dit over mijn vader dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij krijgt sowieso een meisje omdat God dergelijke losbandige mannen met een gebrek aan respect voor veel vrouwen altijd straft met een dochtertje.
Het boeit me ook niet echt als ik er goed over nadenk. Het is naar mlig. Ik zie hem toch nooit in mijn leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar wees dan niet verbaasd dat het gebeurt. Je vraagt er nog net niet zelf om. Sinosappels tieten zullen ongetwijfeld ook opgeslagen worden en onder gefapt en misschien gebruikt een ander meisje ze wel om te doen alsof ze van haar zijn en stuurt ze door naar iemand op een ander forum.
Daarom is het zo dom om dingen van jezelf op een openbaar forum te zetten, tenzij dit je niet boeit.
Prima. Wil je anoniem blijven?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Je mag mij wel interviewen Strani.
Waarom dan die drama van net en waarom je foto's weer weghalen dan? Of had je gewoon weer even behoefte aan wat drama?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:13 schreef -Nouvelles het volgende:
Het boeit me ook niet echt als ik er goed over nadenk. Het is naar mlig. Ik zie hem toch nooit in mijn leven.
Hetzelfde als over mijn vader.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zegt dit over mijn vader dan?
Nu snap je het blijkbaar nog niet, maar over een jaar of 16 (of misschien 12 tegen die tijd) piep je wel anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Straffen? Een jongentje is geen straf?
Ik vind het geen drama. Jij maakt er juist een drama van, ik geef gewoon aan wat ik vind, klaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom dan die drama van net en waarom je foto's weer weghalen dan? Of had je gewoon weer even behoefte aan wat drama?
Oh gewoon algemeen, ik wil zoveel mogelijk roddels, ruzies, schandalen en rellen helemaal uitpluizen en dan een ongenuanceerd nieuwsbericht over schrijven voor de internetkrant die Moon en ik gaan opzetten over deze reeks.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is hier rustig omdat: http://tinychat.com/nachtbrakerss
Strani, waarover wil je interviewen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:19 schreef Sinosappel het volgende:
Loka ligt te soppen op de tinychat! Jullie weten niet was je mist
Ohh, over deze reeks. Dan ben ik volgens mij niet geschikt want ik ben hier nooitquote:Op woensdag 21 december 2011 03:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh gewoon algemeen, ik wil zoveel mogelijk roddels, ruzies, schandalen en rellen helemaal uitpluizen en dan een ongenuanceerd nieuwsbericht over schrijven voor de internetkrant die Moon en ik gaan opzetten over deze reeks.
Haha, okay.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, over deze reeks. Dan ben ik volgens mij niet geschikt want ik ben hier nooit
Die arme meid is de hele dag harstikke druk met van alles, komt hier nét even kijken en wordt meteen verteld dat ze hier altijd is.quote:
Da's een goede vraag. Misschien wil de rest van FOK! ook wel eens weten wat voor gek volk hier zit?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor wie is dat interessant dan eigenlijk? Want de meesten lezen toch terug of zijn online
En nog meer aapjes hebben die hier komen posten? Het is nu al nauwelijks bij te houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:22 schreef Strani het volgende:
Da's een goede vraag. Misschien wil de rest van FOK! ook wel eens weten wat voor gek volk hier zit?
Oh, in plaats van een krant kunnen we van deze reeks een soort Big Brother maken, en dat we dan elke week iemand wegstemmenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En nog meer aapjes hebben die hier komen posten? Het is nu al nauwelijks bij te houden.
Dat is wel tof. Ik ga ook in de productie, alhoewel ik vrees dat ik nodig ben om te voorkomen dat het kusjekroel wordt?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:24 schreef Strani het volgende:
Oh, in plaats van een krant kunnen we van deze reeks een soort Big Brother maken, en dat we dan elke week iemand wegstemmen
Ik ga jou inzetten als stoker. Je krijgt ook een script, in tegenstelling tot alle andere deelnemers.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Ik ga ook in de productie, alhoewel ik vrees dat ik nodig ben om te voorkomen dat het kusjekroel wordt?
Mag ik ook improviseren?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:26 schreef Strani het volgende:
Ik ga jou inzetten als stoker. Je krijgt ook een script, in tegenstelling tot alle andere deelnemers.
Dat weet ik. Maar we gaan het wel zonder geweld doen, okay?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel goed. Heb best een zieke fantasie
Dat is wel het plan, maar je weet nooit of er stiekem een psycho bij zit die doorflipt. Dus laten we voor de zekerheid ook security inschakelen. Iig bij de stemrondesquote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef Strani het volgende:
Dat weet ik. Maar we gaan het wel zonder geweld doen, okay?
Absoluut. En dat degene die weg wordt gestemd ook gewoon nooit meer in deze reeks mag posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is wel het plan, maar je weet nooit of er stiekem een psycho bij zit die doorflipt. Dus laten we voor de zekerheid ook security inschakelen. Iig bij de stemrondes
Je begrijpt dat dat voor sommige mensen dan tevens ook het einde van hun leven zou betekenen? Zowel figuurlijk als ook letterlijk?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef Strani het volgende:
Absoluut. En dat degene die weg wordt gestemd ook gewoon nooit meer in deze reeks mag posten.
We kunnen voor de geëlimineerden een nieuwe reeks openen?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat voor sommige mensen dan tevens ook het einde van hun leven zou betekenen? Zowel figuurlijk als ook letterlijk?
Net als jijquote:
Alle watjes zijn weg enzo.quote:
Ja hoor, helemaal normaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:45 schreef Moonwalk het volgende:
Oh is het weer normaal hier? Dan ben ik terug
Jouw banaantje was niet perse waus, die was ontspannen en vrolijk van een lekkere kruidentheequote:
Overdosed word je daar ook wel waus van.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jouw banaantje was niet perse waus, die was ontspannen en vrolijk van een lekkere kruidenthee
Daarom had je twee banaantjes, de ene verschoof vaag, en de andere was in een mooie wereld van flitsende vormpjes en figuurtjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overdosed word je daar ook wel waus van.
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daarom had je twee banaantjes, de ene verschoof vaag, en de andere was in een mooie wereld van flitsende vormpjes en figuurtjes.
Heb je vandaag thee gezet?
Het is eigenlijhk best grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Strani het volgende:
Even die Tinychat geprobeerd maar ik geloof dat het niveau hier hoger ligt
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Strani het volgende:
Je kwam op een verkeerd moment.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Strani het volgende:
Dat hoor ik vaker!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kwam op een verkeerd moment.
Welkequote:
I see what you did therequote:
dat heb ik niet mee gekregen, laatste dingetje van jou was voor mij nog steeds Kalmoes. Is dit leuker/erger/sterker/slapper/whatevers?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wild dagga again. Het is best wel verleidelijk als je het nog in huis hebt liggen.
quote:
Relaxter. Gewoon lekker vaag in je hoofd maar niet extreem.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat heb ik niet mee gekregen, laatste dingetje van jou was voor mij nog steeds Kalmoes. Is dit leuker/erger/sterker/slapper/whatevers?
Heb je wel eens poppers gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Relaxter. Gewoon lekker vaag in je hoofd maar niet extreem.
Nee, jij wel? Enige chemische wat ik heb gedaan is MDMA eigenlijk. Voor de rest alleen naturally high enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb je wel eens poppers gedaan?
Jij weet te veel!quote:Op woensdag 21 december 2011 04:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, maar leek me wel geinig, wat ik me ewrvan kan herinnerenquote:Op woensdag 21 december 2011 04:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja allemaal confrontatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Strani het volgende:
Het is werkelijk treurig met je gesteld als je het erg vindt wanneer je met dat type gesprekken niet mee kunt komen. Ik zou het wel kunnen, maar ik wil het niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja allemaal confrontatie.
en bevestiging dat jongeren allemaal "leuke" gesprekken met elkaar hebben
en dan is het hartstikke kut om daar zonder ervaring mee mee gaan proberen te praten. en confrontatie dat ik er buiten val enzo is heel erg frustrerend.
want ja iedereen kan maar de contact krijgen, en seks enzo.
kutzooi, zou me depri ervan voelen maar antidepresiva werkt wel weer dat ik me redelijk neutraal blijf voelen vergeleken met eerst dat ik de muren opvloog.
Alsof ik zoveel ervaring heb.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja allemaal confrontatie.
en bevestiging dat jongeren allemaal "leuke" gesprekken met elkaar hebben
en dan is het hartstikke kut om daar zonder ervaring mee mee gaan proberen te praten. en confrontatie dat ik er buiten val enzo is heel erg frustrerend.
want ja iedereen kan maar de contact krijgen, en seks enzo.
kutzooi, zou me depri ervan voelen maar antidepresiva werkt wel weer dat ik me redelijk neutraal blijf voelen vergeleken met eerst dat ik de muren opvloog.
nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof ik zoveel ervaring heb.
nee niet overal nee, maar wel iets itt tot never nooit wat en ook geen kansen erop hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is werkelijk treurig met je gesteld als je het erg vindt wanneer je met dat type gesprekken niet mee kunt komen. Ik zou het wel kunnen, maar ik wil het niet.
En nee, niet iedereen kan zomaar overal seks krijgen. Geloof niet alles wat je van die hosselaars hier leest.
Het gaat erom dat je geen ervaring hoeft te hebben om mee te komen in zulke "leuke" gesprekken.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb al uitgelegd dat ik er niet goed tegen kan. misschien omdat jij je dat niet kan voorstellen wegens "kansen" enzo, dat het voor jou niet uitzichtloos is.
Dat is waar. Toen ik 16 was praatte ik ook rustig mee over dingen die ik nog nooit gedaan of gezien had.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je geen ervaring hoeft te hebben om mee te komen in zulke "leuke" gesprekken.
en wat zijn de dingen als "mijn laatste vriend" , en 1 keer per week.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je geen ervaring hoeft te hebben om mee te komen in zulke "leuke" gesprekken.
Nee ik doe geen druggs, maar ik hoor wel dingen van mensen die ik ken(de) en vraag me dan van alles af enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 04:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Enige chemische wat ik heb gedaan is MDMA eigenlijk. Voor de rest alleen naturally high enzo.
Nee hoor, never touched itquote:
Dus jij hebt het net als ik, andere mensen zien doen/erover gehoord?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar leek me wel geinig, wat ik me ewrvan kan herinneren
Als je eenmaal (of meermalen beter gezegd) seks gehad heb, is het gemis veel groter.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en wat zijn de dingen als "mijn laatste vriend" , en 1 keer per week.
en praten erover wat aantrekkelijk is, alsof ze keus hebben.
het is elke keer confrontatie voor me gemis
Daar ging het maar heel even over.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en wat zijn de dingen als "mijn laatste vriend" , en 1 keer per week.
en praten erover wat aantrekkelijk is, alsof ze keus hebben.
het is elke keer confrontatie voor me gemis
Gelukkig anders kon ik straks niet slapenquote:
Ik vind het ook altijd wel leuk om mensen te horen over hun ervaringen met drugs.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik doe geen druggs, maar ik hoor wel dingen van mensen die ik ken(de) en vraag me dan van alles af enzodan vind ik het leuk om zoiets aan jou te vragen. Of om aan hen te vragen of ze wel eens kalmoes hebben gedronken. Eigenlijk gewoon op een vreemde manier mijn kennis verrijken.
Oh ik kan ook nooit slapen als we ruzie hebben. Is nog niet gebeurd maar als het zou gebeuren, zou ik zeker niet kunnen slapen.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gelukkig anders kon ik straks niet slapen
Of anders loop je richting Avenida Jimenez om prostituees te bekijken?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:39 schreef El_Matador het volgende:
Kunnen we het niet weer gewoon over dikke konten hebben?
Waar is dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Of anders loop je richting Avenida Jimenez om prostituees te bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar is dat?Mij ook niet. Avenida Jimenez is volgens mij het verlengde van de Av. de las Americas maar dan het centrum in, richting séptima. Daar bij de hoek Jiménez met Caracas staan ze wel vaak dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie ik vanuit de transmilenio he, voor de duidelijkheid.
Arme jij! En goedemorgen!quote:Op woensdag 21 december 2011 05:16 schreef Faxie het volgende:
Lol, ik ben net m'n nest uit, ga zo werken
Ik ben nog steeds wakkerquote:Op woensdag 21 december 2011 05:16 schreef Faxie het volgende:
morgequote:Op woensdag 21 december 2011 05:16 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook zo slapen, in het geval je mij ook een goedenacht wilt wensen?quote:Op woensdag 21 december 2011 05:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Mn pc viel ineens uit, oververhit.Slaap lekker loka, stefan en magnetron.
Dit niet vroeg vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 05:29 schreef heloef het volgende:
Ik faal weer eens in vroeg opstaan, wou 04:00 wakker zijn.
Een halve SR graveyard gemist man, met Geertje nog wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit niet vroeg vinden
Ik ga slapen
Het was geweldig..Right Said Fred was er zelfs. Irene doet het ook heel goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Een halve SR graveyard gemist man, met Geertje nog wel.
Irene schijnt leuk te zijn ja, had ik ook wel verwacht.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was geweldig..Right Said Fred was er zelfs. Irene doet het ook heel goed.
En goedemorgen Loefje.
Oh ja Jan..daar loop ik ook niet echt warm voor maar misschien verrast hij ons.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Irene schijnt leuk te zijn ja, had ik ook wel verwacht.
Ik moet morgen echt wat rust pakken dus ik hoop op een saaie nacht morgen met Jan en Coen.
Ik kom net uit mijn remslaap.quote:
Waarom?quote:
Als een echte Gquote:Op woensdag 21 december 2011 05:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet toch, je homie is loyal aan deze hood toch.
Omdat ik vanmiddag/vanavond moet werkenquote:
Misschien kom ik verder als ik me voordoe als een latino gangster. Daar heb ik misschien meer verstand van.quote:
Neem een lekker stukje amandelstaaf, zal je vast oppeppenquote:
Oke dan vind ik het wel goedquote:Op woensdag 21 december 2011 05:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag/vanavond moet werken
Q pasaquote:Op woensdag 21 december 2011 05:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kom ik verder als ik me voordoe als een latino gangster. Daar heb ik misschien meer verstand van.
Haha. Je hebt mij gewoon nog hoor.quote:
Nah, ik ben een gever, ik deel mijn amandelstaaf het liefste.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Neem een lekker stukje amandelstaaf, zal je vast oppeppen
Oh gelukkig ! Ik al bijna in mijn dagboek schrijvenquote:Op woensdag 21 december 2011 05:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Je hebt mij gewoon nog hoor.
* Strani snijdt er een stukje af. Dank je!quote:Op woensdag 21 december 2011 05:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah, ik ben een gever, ik deel mijn amandelstaaf het liefste.
Oh, idee, ik kan jouw dagboek zijn!quote:Op woensdag 21 december 2011 05:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh gelukkig ! Ik al bijna in mijn dagboek schrijven
* heloef zegt graag gedaan man, graag gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 05:54 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani snijdt er een stukje af. Dank je!
Haha, heel barmhartig van je.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:56 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef zegt graag gedaan man, graag gedaan
Ja en ik ook. Nog even Timur kijken in bed.quote:
Veel plezier en truste voor straks.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik ook. Nog even Timur kijken in bed.
Kom volgend jaar ook eens naar lichtsnel chat tijdens de Freaknacht, is leuk
Bis morgen!
Je bent een schaap?quote:
Dan.doe.ik.mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Te.Vroeg.Om.Te.Posten.Maar.Doe.Het.Toch.Over.
Strawberry startte haar pc en fok opnieuw op om jullie allemaal een goede nachtrust te wensenquote:Op woensdag 21 december 2011 05:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Mn pc viel ineens uit, oververhit.Slaap lekker loka, stefan en magnetron.
oh joy.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
Dit wordt echt een fantastische dag, ik val overal in slaap, heb tot half 5 les en een deadline. Kortom het gaat een feestje worden.
Doe er je voordeel mee loefjequote:Op woensdag 21 december 2011 10:04 schreef heloef het volgende:
Echt alle leuke meisjes zitten in de bus volgens mij.
Ik roep het ook wel over mezelf af door elke dag om 4 uur op te staan.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
oh joy.
Ik werd wakker om 7 uur, echt heerlijk wakker. Maar toch dacht ik dat ik nog heel even mijn ogen dicht moest doen. Toen was het ineens 9 uur en was ik te laat voor mijn les.
Ehm...quote:
Sla je slag! Hop! Pak ze!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm...
Ik vind dit meisje in kwestie trouwens echt wat voor benzinneke. Ze is zo schattig.
Heb je er nou al 1 aangesproken?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
Fokken op dit ding gaat steeds makkelijker.
Natuurlijk niet, dat is niet des FOK!ker die spotten een meid en posten dat in plaats van er op af te gaan zoals normale mannen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is niet des FOK!ker die spotten een meid en posten dat in plaats van er op af te gaan zoals normale mannen.
Yes, schattige meisjesquote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef heloef het volgende:
Ik vind dit meisje in kwestie trouwens echt wat voor benzinneke. Ze is zo schattig.
I know that feeling.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:33 schreef palawan het volgende:
's Avonds wil ik er niet in, en 's ochtends wil ik niet uit
Ik moet ook nog. Zaterdag is de enige dag dat ik kan.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders gaan vandaag kerstcadeautjes kopen.Spannend.
Hopelijk halen ze wat ik gevraagd heb. Vorig jaar vroeg ik ook hele duidelijke dingen, maar kreeg ik een tekentablet. Dus dat was ook prima.
Meestal wel ja, gewoon geen zin. Want dan wil ik nog even internetten, of fokken of iets anders onzinnigs doenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know that feeling.
Maar 's avonds is het echt koppigheid, want stiekem is het heel erg lekker om in bed te kruipen.
Mensen die verslaafd zijn aan FOK!.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Meestal wel ja, gewoon geen zin. Want dan wil ik nog even internetten, of fokken of iets anders onzinnigs doen
Agreedquote:Op woensdag 21 december 2011 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik vind slapen eigenlijk altijd wel lekker.![]()
Gewoon doen loefeltje. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is niet des FOK!ker die spotten een meid en posten dat in plaats van er op af te gaan zoals normale mannen.
Omdat je dan chocolade of andere vette troep gaat eten?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik pukkels als ik ongesteld ben.
Waarom krijg ik pukkels als ik niet ongesteld ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik pukkels als ik ongesteld ben.
Omdat je dan chocolade of andere vette troep gaat eten?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik pukkels als ik niet ongesteld ben.
Nee, dat valt eigenlijk enorm mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Omdat je dan chocolade of andere vette troep gaat eten?
Ik krijg dat vaak van chocolade, speculaas, of veel bier.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat valt eigenlijk enorm mee.
Die grap is best grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Omdat je dan chocolade of andere vette troep gaat eten?
Ik krijg het gewoon altijd rond mijn ongesteldheid en na pillen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik krijg dat vaak van chocolade, speculaas, of veel bier.
Spul waar veel calorieën inzitten dus eigenlijk (en die meestal ook erg lekker zijn)
Na het stappen heb ik altijd zo'n zin in shoarma of kebab.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon altijd rond mijn ongesteldheid en na pillen.
Ik ben niet echt van de chocolade eigenlijk en eet ook niet enorm vet. Tenzij kebab.
Maarja, trekt wel weer weg.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Na het stappen heb ik altijd zo'n zin in shoarma of kebab.
Ik moest ook afleren dat ik het meteen overnam zodra mensen even niet uit hun woorden kwamen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:12 schreef heloef het volgende:
Ik had net een presentatie met een andere gozer, vertel ik even alles wat er te vertellen is en heeft die andere jongen niks meer te zeggen.
Ik praat te makkelijk.
Nee jij houdt van erwtjes op een plankje.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet zoveel met dikke konten trouwens.
Meer een borstenman?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heeft dat nou met billen te maken?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee jij houdt van erwtjes op een plankje.
Nope.aviquote:
Ja, maar bent kan hard rennen en eet kip en watermeloen. Dan hoort dat.quote:
Lichaam.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met billen te maken?
Ok, true. Ze hoeven niet groter dan mijn hand te zijn.quote:
Daar heeft het heul niks mee te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar bent kan hard rennen en eet kip en watermeloen. Dan hoort dat.
Oh.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar bent kan hard rennen en eet kip en watermeloen. Dan hoort dat.
Niet? Maar je wilt wel junk in the trunk?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heeft het heul niks mee te maken.
Ik stond sowieso niet in jouw rij.quote:
Alles draait om uitstraling.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet? Maar je wilt wel junk in the trunk?
Ik ga nu dus morgen op je kont letten.quote:
Briljant, dit.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nu dus morgen op je kont letten.
Gaan jullie morgen ook meeten?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een heel makkelijk slecht grapje wasquote:Op woensdag 21 december 2011 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is waar, dat zei hij gister.
Overmorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een heel makkelijk slecht grapje was
Ik heb in verhouding nog steeds een dikke kont, fml.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overmorgen.
En eigenlijk heb ik geen dikke kont. Tenminste, niet in verhouding.
Die uitgelekte eerste aflevering is wel gaaf ja. Die man kan zelfs als de vrouw totaal gesloten is alles voor elkaar krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hank Moody is een held. Seizoen 6, openingsscene. Thats me
(Californication)
Kom je ook vrijdag?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Die uitgelekte eerste aflevering is wel gaaf ja. Die man kan zelfs als de vrouw totaal gesloten is alles voor elkaar krijgen
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Briljant, dit.
Vooraf een excuus verzinnen om de hele dag naar konten te mogen staren.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb in verhouding nog steeds een dikke kont, fml.
Wat is er vrijdag dan?quote:
Heulemaal niet, ik heb alleen nooit op haar kont gelet en nu ben ik benieuwd.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Briljant, dit.
Vooraf een excuus verzinnen om de hele dag naar konten te mogen staren.
Ik herken met name mezelf in de openingsscène.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Die uitgelekte eerste aflevering is wel gaaf ja. Die man kan zelfs als de vrouw totaal gesloten is alles voor elkaar krijgen
Dus je lijkt op de baas der bazen qua versieren en toch zit je hier...quote:Op woensdag 21 december 2011 11:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik herken met name mezelf in de openingsscène.
Die man geeft geen shit, dat is de manier. Hij is.
Nee, dat zou ik niet willen beweren. Ik herken een aantal dingen in hem, ik ben een onderbaas der bazen zou je kunnen zeggen. Ik zou de energie niet hebben om de hele dag chicks te hosselen. Ik zit hier voor de fun en omdat ik thuiswerk vandaag.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus je lijkt op de baas der bazen qua versieren en toch zit je hier...
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:47 schreef Crutch het volgende:
Niet te geloven deze reeks, ik keek net even bij nieuwe topics:
[ afbeelding ]
Trending topicquote:Op woensdag 21 december 2011 11:47 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:47 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel haast. Over een uur moet ik op het station zijn en ik moet nog fucking veel doen
Niet nodig om te benadrukken denk ik, maar wij verwachten pics.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef palawan het volgende:
[..]Dit ja, ik ga vrijdag ook eens konten inspecteren
Neen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet nodig om te benadrukken denk ik, maar wij verwachten pics.
Goeden idee.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een foto van ieder zijn kont maken en dan hier posten. Mag iedereen raden welke kont bij wie hoort.
Ieuwlquote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik even langs de hema voor die mega push-up bh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |