Wat heeft dat nou met billen te maken?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee jij houdt van erwtjes op een plankje.
Nope.aviquote:
Ja, maar bent kan hard rennen en eet kip en watermeloen. Dan hoort dat.quote:
Lichaam.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met billen te maken?
Ok, true. Ze hoeven niet groter dan mijn hand te zijn.quote:
Daar heeft het heul niks mee te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar bent kan hard rennen en eet kip en watermeloen. Dan hoort dat.
Oh.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet zoveel met dikke konten trouwens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar bent kan hard rennen en eet kip en watermeloen. Dan hoort dat.
Niet? Maar je wilt wel junk in the trunk?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heeft het heul niks mee te maken.
Ik stond sowieso niet in jouw rij.quote:
Alles draait om uitstraling.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet? Maar je wilt wel junk in the trunk?
Ik ga nu dus morgen op je kont letten.quote:
Briljant, dit.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nu dus morgen op je kont letten.
Gaan jullie morgen ook meeten?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een heel makkelijk slecht grapje wasquote:Op woensdag 21 december 2011 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is waar, dat zei hij gister.
Overmorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een heel makkelijk slecht grapje was
Ik heb in verhouding nog steeds een dikke kont, fml.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overmorgen.
En eigenlijk heb ik geen dikke kont. Tenminste, niet in verhouding.
Die uitgelekte eerste aflevering is wel gaaf ja. Die man kan zelfs als de vrouw totaal gesloten is alles voor elkaar krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hank Moody is een held. Seizoen 6, openingsscene. Thats me
(Californication)
Kom je ook vrijdag?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Die uitgelekte eerste aflevering is wel gaaf ja. Die man kan zelfs als de vrouw totaal gesloten is alles voor elkaar krijgen
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Briljant, dit.
Vooraf een excuus verzinnen om de hele dag naar konten te mogen staren.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb in verhouding nog steeds een dikke kont, fml.
Wat is er vrijdag dan?quote:
Heulemaal niet, ik heb alleen nooit op haar kont gelet en nu ben ik benieuwd.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Briljant, dit.
Vooraf een excuus verzinnen om de hele dag naar konten te mogen staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |