Je hoeft niet te liegen hoor, jij dmde het. Waarom?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:35 schreef Cactus1 het volgende:
@ Soit: er staat bij laatste updates van fotoboeken jouw naam
Ik werd er op gewezen door iemand anders, dus jammer maar helaas. Je theorie gaat niet opquote:Op woensdag 21 december 2011 02:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Je hoeft niet te liegen hoor, jij dmde het. Waarom?
Neehoor. Gaat juist heel prima op. En ja, iemand vertelt mij toch echt net dat jij haar een dm stuurt met de tekst: 'voordat hij ze verwijderd'.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik werd er op gewezen door iemand anders, dus jammer maar helaas. Je theorie gaat niet op
Die kreeg ik dus ookquote:Op woensdag 21 december 2011 02:40 schreef -Nouvelles het volgende:
Neehoor. Gaat juist heel prima op. En ja, iemand vertelt mij toch echt net dat jij haar een dm stuurt met de tekst: 'voordat hij ze verwijderd'.
Jup, openbaar is openbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 02:44 schreef -Nouvelles het volgende:
Oja, dus je dacht, laat ik het maar snel doorsturen?
Je bent toch een triester wijf dan ik had verwacht. Eerlijk, het is dat ik niet laag ben en mijn beloftes niet verbreek maar anders had ik het wel geweten. Want openbaar is openbaar, inderdaad.quote:
Was gewoon een testje en zo zie je maar weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom heb je je foto's nou weer verwijderd dan?
Morgen staat ze er weer.
Wat zit je nou te janken joh, jij zet foto's in je fobo. Wat verwacht je dan, dat mensen niet kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:47 schreef -Nouvelles het volgende:
Je bent toch een triester wijf dan ik had verwacht. Eerlijk, het is dat ik niet laag ben en mijn beloftes niet verbreek maar anders had ik het wel geweten. Want openbaar is openbaar, inderdaad.
Ik jank niet, had je alleen niet zo ingeschat. Weet ik dat ook weer, alleen maar gunstig.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, jij zet foto's in je fobo. Wat verwacht je dan, dat mensen niet kijken
Ik krijg een linkje in Dm met Nouvelles geupdate fobo, ik bekijk die en stuur het linkje door. En nu is hij boos, want niemand mag die foto's zien, daarom staan ze ook in zijn fobo. Logisch toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:49 schreef Strani het volgende:
Krijg ik nog een update over de laatste rel? Ik ben er een boek over aan het schrijven.
Ach so. Mijn fobo-link mag je doorsturen naar wie je wilt hoor, mits met positief begeleidende tekst.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg een linkje in Dm met Nouvelles geupdate fobo, ik bekijk die en stuur het linkje door. En nu is hij boos, want niemand mag die foto's zien, daarom staan ze ook in zijn fobo. Logisch toch?
Waarom richt je je niet op Nouvelle?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg een linkje in Dm met Nouvelles geupdate fobo, ik bekijk die en stuur het linkje door. En nu is hij boos, want niemand mag die foto's zien, daarom staan ze ook in zijn fobo. Logisch toch?
Ik ben niet boos. Ik voel geen enkele woede.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit, ik check bijna alles wat bij updates staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, jij zet foto's in je fobo. Wat verwacht je dan, dat mensen niet kijken
Richten?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:52 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom richt je je niet op Nouvelle?
Het is hier openbaar hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom richt je je niet op Nouvelle?
Ach whatever, eindeloos geroddel.
Was gezellig
We kunnen toch best roddelen als iemand mee kan gluren?quote:
Jup en mrk.n en mpj en nog iemand, kan even niet op de naam komen. Morgen heet hij waarschijnlijk weer andersquote:
Ja maar ik ken soit ook amper dus z'n kloons ook niet, vrees ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hehe, had je nog niet door Strani? Hij slijt ze af, die accounts, dus ik snap je wel.
Hmm, ik vind die dm's gewoon iets over haar zeggen. Eerst was ze mijn dagboek waar ik frustraties tegen kon uiten. Nu niet meer.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit, ik check bijna alles wat bij updates staat.
Ach kom op zeg, hij begint zelf door zijn verwijten hier te posten ipv haar te dm-en.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We kunnen toch best roddelen als iemand mee kan gluren?
Achter iemands rug om alleen dan dat iemand het wel hoort dus eigenlijk..
Maar slaap lekker cactus, was gezellig
Dat is hij dus niet verleerdquote:Op woensdag 21 december 2011 02:56 schreef moneyfornothing het volgende:
Ach kom op zeg, hij begint zelf door zijn verwijten hier te posten ipv haar te dm-en.
Verder is het een aansteller, vroeger dm-de hij tenminste zelf nog mensen met de vraag of ze de foto's in zijn fobo al gecheckt hadden aangezien hij ze misschien ging verwijderen en dan zouden ze ze straks nog mislopen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is hij dus niet verleerdVandaar de aanval op mij en tevens verdenking
Blijkbaar gaat hij nog heviger trollen na een blowtje dan normaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is hij dus niet verleerdVandaar de aanval op mij en tevens verdenking
Dat is zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat hij nog heviger trollen na een blowtje dan normaal.
Heb je ze wel gezien of was je te laat? Ik wist niet dat je online was, anders had ik ze uiteraard ook aan jou doorgelinktquote:Op woensdag 21 december 2011 03:00 schreef moneyfornothing het volgende:
Blijkbaar gaat hij nog heviger trollen na een blowtje dan normaal.
Ik snap het niet zo goed meer, maar boeit niet ik ben moe, slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 02:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, hij begint zelf door zijn verwijten hier te posten ipv haar te dm-en.
Verder is het een aansteller, vroeger dm-de hij tenminste zelf nog mensen met de vraag of ze de foto's in zijn fobo al gecheckt hadden aangezien hij ze misschien ging verwijderen en dan zouden ze ze straks nog mislopen.
Probeer je sowieso nooit in een bestaand conflict te mengen. Allemaal energieverspilling. Truste!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed meer, maar boeit niet ik ben moe, slaap lekker
Je hebt ze vast opgeslagen (anders -Strawberry- wel) dus dan kan je ze wel doorsturen ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ze wel gezien of was je te laat? Ik wist niet dat je online was, anders had ik ze uiteraard ook aan jou doorgelinkt
Nee heb ze niet gezien, ben er ook nog maar net.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ze wel gezien of was je te laat? Ik wist niet dat je online was, anders had ik ze uiteraard ook aan jou doorgelinkt
Ik kan je melden dat ik geen 2 onderbroeken over elkaar heb gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 03:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee heb ze niet gezien, ben er ook nog maar net.
Maar ik gok dat ik niks mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |