Ach kom op zeg, hij begint zelf door zijn verwijten hier te posten ipv haar te dm-en.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We kunnen toch best roddelen als iemand mee kan gluren?
Achter iemands rug om alleen dan dat iemand het wel hoort dus eigenlijk..
Maar slaap lekker cactus, was gezellig
Dat is hij dus niet verleerdquote:Op woensdag 21 december 2011 02:56 schreef moneyfornothing het volgende:
Ach kom op zeg, hij begint zelf door zijn verwijten hier te posten ipv haar te dm-en.
Verder is het een aansteller, vroeger dm-de hij tenminste zelf nog mensen met de vraag of ze de foto's in zijn fobo al gecheckt hadden aangezien hij ze misschien ging verwijderen en dan zouden ze ze straks nog mislopen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is hij dus niet verleerdVandaar de aanval op mij en tevens verdenking
Blijkbaar gaat hij nog heviger trollen na een blowtje dan normaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is hij dus niet verleerdVandaar de aanval op mij en tevens verdenking
Dat is zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat hij nog heviger trollen na een blowtje dan normaal.
Heb je ze wel gezien of was je te laat? Ik wist niet dat je online was, anders had ik ze uiteraard ook aan jou doorgelinktquote:Op woensdag 21 december 2011 03:00 schreef moneyfornothing het volgende:
Blijkbaar gaat hij nog heviger trollen na een blowtje dan normaal.
Ik snap het niet zo goed meer, maar boeit niet ik ben moe, slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 02:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, hij begint zelf door zijn verwijten hier te posten ipv haar te dm-en.
Verder is het een aansteller, vroeger dm-de hij tenminste zelf nog mensen met de vraag of ze de foto's in zijn fobo al gecheckt hadden aangezien hij ze misschien ging verwijderen en dan zouden ze ze straks nog mislopen.
Probeer je sowieso nooit in een bestaand conflict te mengen. Allemaal energieverspilling. Truste!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed meer, maar boeit niet ik ben moe, slaap lekker
Je hebt ze vast opgeslagen (anders -Strawberry- wel) dus dan kan je ze wel doorsturen ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ze wel gezien of was je te laat? Ik wist niet dat je online was, anders had ik ze uiteraard ook aan jou doorgelinkt
Nee heb ze niet gezien, ben er ook nog maar net.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je ze wel gezien of was je te laat? Ik wist niet dat je online was, anders had ik ze uiteraard ook aan jou doorgelinkt
Ik kan je melden dat ik geen 2 onderbroeken over elkaar heb gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 03:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee heb ze niet gezien, ben er ook nog maar net.
Maar ik gok dat ik niks mis.
Of misschien degene van wie ik het linkje kreeg wel. Spannend hè allemaal? En je maar afvragen waarom mensen zich met jou blijven bezighoudenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:03 schreef -Nouvelles het volgende:
Je hebt ze vast opgeslagen (anders -Strawberry- wel) dus dan kan je ze wel doorsturen ja.
Mij kan het niet boeien, maar hij is dan ook geen meisje.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of misschien degene van wie ik het linkje kreeg wel. Spannend hè allemaal? En je maar afvragen waarom mensen zich met jou blijven bezighoudenJe vestigt elke keer opnieuw de aandacht op jezelf.
Grove belediging zeg! Als narcist wil je van iedereen aandacht. Hoe kun je dit nou zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:06 schreef Strani het volgende:
Mij kan het niet boeien, maar hij is dan ook geen meisje.
Ja, als iemand kerstkaartjes via mijn naam gaat sturen, vraag ik me inderdaad af waarom die mensen zich met mij bezig houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of misschien degene van wie ik het linkje kreeg wel. Spannend hè allemaal? En je maar afvragen waarom mensen zich met jou blijven bezighoudenJe vestigt elke keer opnieuw de aandacht op jezelf.
Dan laat hij zich maar ombouwen tot meisje!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grove belediging zeg! Als narcist wil je van iedereen aandacht. Hoe kun je dit nou zeggen
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit, ik check bijna alles wat bij updates staat.
Ach, over 8 maanden wordt zijn dochtertje geboren, misschien wordt dat nog wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij kan het niet boeien, maar hij is dan ook geen meisje.
Ik vraag me af waarom iemand nadat hij geconfronteerd is met een kerstkaart die wordt gestuurd uit zijn naam en met zijn foto dezelfde avond besluit om er weer nieuwe foto's op te zetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:07 schreef -Nouvelles het volgende:
Ja, als iemand kerstkaartjes via mijn naam gaat sturen, vraag ik me inderdaad af waarom die mensen zich met mij bezig houden.
Je kan ook overdrijven hoor lieverdquote:Op woensdag 21 december 2011 02:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We kunnen toch best roddelen als iemand mee kan gluren?
Achter iemands rug om alleen dan dat iemand het wel hoort dus eigenlijk..
Maar slaap lekker cactus, was gezellig
Is het geslacht nu al bekend? Of kan hij alleen maar meisjes maken?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Ach, over 8 maanden wordt zijn dochtertje geboren, misschien wordt dat nog wat?
Dus omdat iemand misbruik maakt van mijn foto's, moet ik maar geen foto's in mijn fobo zetten?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand nadat hij geconfronteerd is met een kerstkaart die wordt gestuurd uit zijn naam en met zijn foto dezelfde avond besluit om er weer nieuwe foto's op te zetten.
Dát snap ik niet! Wil je graag dat er volgend jaar weer een kerstkaart wordt gemaakt?
Dat verzint ze zelf. Zal haar gevoel wel zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het geslacht nu al bekend? Of kan hij alleen maar meisjes maken?
Ik ga je helpenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef Strani het volgende:
Ik ga een internetkrant opzetten over deze reeks. Elke dag vers nieuws
Zometeen wat DMs sturen voor interviews.
Hij krijgt sowieso een meisje omdat God dergelijke losbandige mannen met een gebrek aan respect voor veel vrouwen altijd straft met een dochtertje.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het geslacht nu al bekend? Of kan hij alleen maar meisjes maken?
Straffen? Een jongentje is geen straf?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso een meisje omdat God dergelijke losbandige mannen met een gebrek aan respect voor veel vrouwen altijd straft met een dochtertje.
Dat zeg ik niet, maar wees dan niet verbaasd dat het gebeurt. Je vraagt er nog net niet zelf om. Sinosappels tieten zullen ongetwijfeld ook opgeslagen worden en onder gefapt en misschien gebruikt een ander meisje ze wel om te doen alsof ze van haar zijn en stuurt ze door naar iemand op een ander forum.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:10 schreef -Nouvelles het volgende:
Dus omdat iemand misbruik maakt van mijn foto's, moet ik maar geen foto's in mijn fobo zetten?
Jaquote:
Wat zegt dit over mijn vader dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij krijgt sowieso een meisje omdat God dergelijke losbandige mannen met een gebrek aan respect voor veel vrouwen altijd straft met een dochtertje.
Het boeit me ook niet echt als ik er goed over nadenk. Het is naar mlig. Ik zie hem toch nooit in mijn leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar wees dan niet verbaasd dat het gebeurt. Je vraagt er nog net niet zelf om. Sinosappels tieten zullen ongetwijfeld ook opgeslagen worden en onder gefapt en misschien gebruikt een ander meisje ze wel om te doen alsof ze van haar zijn en stuurt ze door naar iemand op een ander forum.
Daarom is het zo dom om dingen van jezelf op een openbaar forum te zetten, tenzij dit je niet boeit.
Prima. Wil je anoniem blijven?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Je mag mij wel interviewen Strani.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |