Waarom?quote:
Als een echte Gquote:Op woensdag 21 december 2011 05:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet toch, je homie is loyal aan deze hood toch.
Omdat ik vanmiddag/vanavond moet werkenquote:
Misschien kom ik verder als ik me voordoe als een latino gangster. Daar heb ik misschien meer verstand van.quote:
Neem een lekker stukje amandelstaaf, zal je vast oppeppenquote:
Oke dan vind ik het wel goedquote:Op woensdag 21 december 2011 05:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag/vanavond moet werken
Q pasaquote:Op woensdag 21 december 2011 05:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kom ik verder als ik me voordoe als een latino gangster. Daar heb ik misschien meer verstand van.
Haha. Je hebt mij gewoon nog hoor.quote:
Nah, ik ben een gever, ik deel mijn amandelstaaf het liefste.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Neem een lekker stukje amandelstaaf, zal je vast oppeppen
Oh gelukkig ! Ik al bijna in mijn dagboek schrijvenquote:Op woensdag 21 december 2011 05:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Je hebt mij gewoon nog hoor.
* Strani snijdt er een stukje af. Dank je!quote:Op woensdag 21 december 2011 05:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah, ik ben een gever, ik deel mijn amandelstaaf het liefste.
Oh, idee, ik kan jouw dagboek zijn!quote:Op woensdag 21 december 2011 05:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh gelukkig ! Ik al bijna in mijn dagboek schrijven
* heloef zegt graag gedaan man, graag gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 05:54 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani snijdt er een stukje af. Dank je!
Haha, heel barmhartig van je.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:56 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef zegt graag gedaan man, graag gedaan
Ja en ik ook. Nog even Timur kijken in bed.quote:
Veel plezier en truste voor straks.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik ook. Nog even Timur kijken in bed.
Kom volgend jaar ook eens naar lichtsnel chat tijdens de Freaknacht, is leuk
Bis morgen!
Je bent een schaap?quote:
Dan.doe.ik.mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Te.Vroeg.Om.Te.Posten.Maar.Doe.Het.Toch.Over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |