Dus omdat iemand misbruik maakt van mijn foto's, moet ik maar geen foto's in mijn fobo zetten?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand nadat hij geconfronteerd is met een kerstkaart die wordt gestuurd uit zijn naam en met zijn foto dezelfde avond besluit om er weer nieuwe foto's op te zetten.
Dát snap ik niet! Wil je graag dat er volgend jaar weer een kerstkaart wordt gemaakt?
Dat verzint ze zelf. Zal haar gevoel wel zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het geslacht nu al bekend? Of kan hij alleen maar meisjes maken?
Ik ga je helpenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:58 schreef Strani het volgende:
Ik ga een internetkrant opzetten over deze reeks. Elke dag vers nieuws
Zometeen wat DMs sturen voor interviews.
Hij krijgt sowieso een meisje omdat God dergelijke losbandige mannen met een gebrek aan respect voor veel vrouwen altijd straft met een dochtertje.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het geslacht nu al bekend? Of kan hij alleen maar meisjes maken?
Straffen? Een jongentje is geen straf?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso een meisje omdat God dergelijke losbandige mannen met een gebrek aan respect voor veel vrouwen altijd straft met een dochtertje.
Dat zeg ik niet, maar wees dan niet verbaasd dat het gebeurt. Je vraagt er nog net niet zelf om. Sinosappels tieten zullen ongetwijfeld ook opgeslagen worden en onder gefapt en misschien gebruikt een ander meisje ze wel om te doen alsof ze van haar zijn en stuurt ze door naar iemand op een ander forum.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:10 schreef -Nouvelles het volgende:
Dus omdat iemand misbruik maakt van mijn foto's, moet ik maar geen foto's in mijn fobo zetten?
Jaquote:
Wat zegt dit over mijn vader dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij krijgt sowieso een meisje omdat God dergelijke losbandige mannen met een gebrek aan respect voor veel vrouwen altijd straft met een dochtertje.
Het boeit me ook niet echt als ik er goed over nadenk. Het is naar mlig. Ik zie hem toch nooit in mijn leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar wees dan niet verbaasd dat het gebeurt. Je vraagt er nog net niet zelf om. Sinosappels tieten zullen ongetwijfeld ook opgeslagen worden en onder gefapt en misschien gebruikt een ander meisje ze wel om te doen alsof ze van haar zijn en stuurt ze door naar iemand op een ander forum.
Daarom is het zo dom om dingen van jezelf op een openbaar forum te zetten, tenzij dit je niet boeit.
Prima. Wil je anoniem blijven?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:12 schreef Lokasenna het volgende:
Je mag mij wel interviewen Strani.
Waarom dan die drama van net en waarom je foto's weer weghalen dan? Of had je gewoon weer even behoefte aan wat drama?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:13 schreef -Nouvelles het volgende:
Het boeit me ook niet echt als ik er goed over nadenk. Het is naar mlig. Ik zie hem toch nooit in mijn leven.
Hetzelfde als over mijn vader.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zegt dit over mijn vader dan?
Nu snap je het blijkbaar nog niet, maar over een jaar of 16 (of misschien 12 tegen die tijd) piep je wel anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Straffen? Een jongentje is geen straf?
Ik vind het geen drama. Jij maakt er juist een drama van, ik geef gewoon aan wat ik vind, klaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom dan die drama van net en waarom je foto's weer weghalen dan? Of had je gewoon weer even behoefte aan wat drama?
Oh gewoon algemeen, ik wil zoveel mogelijk roddels, ruzies, schandalen en rellen helemaal uitpluizen en dan een ongenuanceerd nieuwsbericht over schrijven voor de internetkrant die Moon en ik gaan opzetten over deze reeks.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is hier rustig omdat: http://tinychat.com/nachtbrakerss
Strani, waarover wil je interviewen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:19 schreef Sinosappel het volgende:
Loka ligt te soppen op de tinychat! Jullie weten niet was je mist
Ohh, over deze reeks. Dan ben ik volgens mij niet geschikt want ik ben hier nooitquote:Op woensdag 21 december 2011 03:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh gewoon algemeen, ik wil zoveel mogelijk roddels, ruzies, schandalen en rellen helemaal uitpluizen en dan een ongenuanceerd nieuwsbericht over schrijven voor de internetkrant die Moon en ik gaan opzetten over deze reeks.
Haha, okay.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, over deze reeks. Dan ben ik volgens mij niet geschikt want ik ben hier nooit
Die arme meid is de hele dag harstikke druk met van alles, komt hier nét even kijken en wordt meteen verteld dat ze hier altijd is.quote:
Da's een goede vraag. Misschien wil de rest van FOK! ook wel eens weten wat voor gek volk hier zit?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor wie is dat interessant dan eigenlijk? Want de meesten lezen toch terug of zijn online
En nog meer aapjes hebben die hier komen posten? Het is nu al nauwelijks bij te houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:22 schreef Strani het volgende:
Da's een goede vraag. Misschien wil de rest van FOK! ook wel eens weten wat voor gek volk hier zit?
Oh, in plaats van een krant kunnen we van deze reeks een soort Big Brother maken, en dat we dan elke week iemand wegstemmenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En nog meer aapjes hebben die hier komen posten? Het is nu al nauwelijks bij te houden.
Dat is wel tof. Ik ga ook in de productie, alhoewel ik vrees dat ik nodig ben om te voorkomen dat het kusjekroel wordt?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:24 schreef Strani het volgende:
Oh, in plaats van een krant kunnen we van deze reeks een soort Big Brother maken, en dat we dan elke week iemand wegstemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |