Ik herken met name mezelf in de openingsscène.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Die uitgelekte eerste aflevering is wel gaaf ja. Die man kan zelfs als de vrouw totaal gesloten is alles voor elkaar krijgen
Dus je lijkt op de baas der bazen qua versieren en toch zit je hier...quote:Op woensdag 21 december 2011 11:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik herken met name mezelf in de openingsscène.
Die man geeft geen shit, dat is de manier. Hij is.
Nee, dat zou ik niet willen beweren. Ik herken een aantal dingen in hem, ik ben een onderbaas der bazen zou je kunnen zeggen. Ik zou de energie niet hebben om de hele dag chicks te hosselen. Ik zit hier voor de fun en omdat ik thuiswerk vandaag.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus je lijkt op de baas der bazen qua versieren en toch zit je hier...
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:47 schreef Crutch het volgende:
Niet te geloven deze reeks, ik keek net even bij nieuwe topics:
[ afbeelding ]
Trending topicquote:Op woensdag 21 december 2011 11:47 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:47 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel haast. Over een uur moet ik op het station zijn en ik moet nog fucking veel doen
Niet nodig om te benadrukken denk ik, maar wij verwachten pics.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef palawan het volgende:
[..]Dit ja, ik ga vrijdag ook eens konten inspecteren
Neen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet nodig om te benadrukken denk ik, maar wij verwachten pics.
Goeden idee.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een foto van ieder zijn kont maken en dan hier posten. Mag iedereen raden welke kont bij wie hoort.
Ieuwlquote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik even langs de hema voor die mega push-up bh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |