SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:Fuck today, it's tomorrow.
Ik ben 12, wat is dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel naar boondocks volgens mij...
I like ya and I want ya. We can do it the easy way or the hard way, the choice is yours.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
NIGGA U HAVING FUN?!?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Deze manquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NIGGA U HAVING FUN?!?!
*BITCHSLAP*
You just mad cuz yo azz is old. First thing you do is pick up the phone.quote:
Like this nigga?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NIGGA U HAVING FUN?!?!
*BITCHSLAP*
kun je nog wat leuke dingen vertellen over je oom in de ALV van ajax?quote:
Wat valt er te vertellen :Squote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je nog wat leuke dingen vertellen over je oom in de ALV van ajax?
sappige inside info ?quote:
Kun je misschien met je oom afspreken dat hij live vanuit de ALV jou updates stuurt en dat hij die dan hier plaatst?quote:
Dat zou hij denk ik niet doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je misschien met je oom afspreken dat hij live vanuit de ALV jou updates stuurt en dat hij die dan hier plaatst?
dat is ook wel weer waarquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zou hij denk ik niet doen. En het is ook niet nodig, aangezien er ook mensen van Telesport en de NOS aanwezig zijn.
Jep!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Wessiej het volgende:
Zijn jullie er morgen weer allemaal gezallig bij?
Tsja, toch racistisch uitgelaten volgens de bond. Terwijl het in Uruguay 'normaal' is om vrienden aan te spreken met nigro.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Suarez 8 duels geschorst volgens voetbalzone.nl
heeft dat nog invloed op de bonus die ajax krijgt op de transfersom van destijds?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Suarez 8 duels geschorst volgens voetbalzone.nl
eerst was nog in het nieuws dat ze geen bewijs hadden.. nu ineens wel?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eerst was nog in het nieuws dat ze geen bewijs hadden.. nu ineens wel?
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
In de winterstop terugkopen voor een half seizoen.
Is huren dan geen betere optiequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
In de winterstop terugkopen voor een half seizoen.
Kopen .. dan maakt hij even in een half jaartje 30 doelpunten, en voor 10 miljoen extra verkopen.quote:
Mooie droom, niet echt realistischquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kopen .. dan maakt hij even in een half jaartje 30 doelpunten, en voor 10 miljoen extra verkopen.
Zou geweldig zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie droom, niet echt realistisch
Daarnaast weet ik niet of het wel slim is hem terug te halen.
Weet niet of het geweldig zou zijn. Ja, het is een van de beste spelers van Ajax van de afgelopen 15 jaar, maar of hij nou goed is voor het team, Dan gaat alles weer over hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou geweldig zijnmaar onmogelijk.
De wedstrijden van Suarez onder de Boer (het zijn er niet veel), had Suarez z'n speelstyle veranderd, helaas liep het niet geweldig, omdat Mounir toen ook meedeed.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of het geweldig zou zijn. Ja, het is een van de beste spelers van Ajax van de afgelopen 15 jaar, maar of hij nou goed is voor het team, Dan gaat alles weer over hem.
AC Milan uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De wedstrijden van Suarez onder de Boer (het zijn er niet veel), had Suarez z'n speelstyle veranderd, helaas liep het niet geweldig, omdat Mounir toen ook meedeed.
Over 20 uur AZ.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Joaah, maar toen speelde iedereen geweldig.
Nee. Ajax was geen griek.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
'Als je een club vernoemt naar een Griek, dan vraag je om een crisis'
Grappig?
Zo'n soort grap had ik ook keer gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2011 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
'Als je een club vernoemt naar een Griek, dan vraag je om een crisis'
Ajax (mythologie), een figuur uit de Griekse mythologiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Een Griekse held/godenzoon. Bekend van zijn grote schild. Is uiteindelijk gedood in de Trojaanse oorlog (hoe toepasselijk).quote:
Kwam net op NED 1quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zo'n soort grap had ik ook keer gemaaktplagiaat
Grieks/Romeinsequote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef Rickazio het volgende:
Geen Amsterdammer in ieder geval, dus waar slaat die naam überhaupt op
Is naar hem vernoemd, dat welquote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef Rickazio het volgende:
Geen Amsterdammer in ieder geval, dus waar slaat die naam überhaupt op
Natuurlijk was er rivaliteit, net zoals in Nederland rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam is op vele vlakken. Ze verenigden zichzelf wel samen als Griekenland.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
Vroeger was er geen Griekenland. We hadden Athene, Sparta, Thessaloniki etc.
Godenzoon, andere naam voor een held.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Het was een held/mythe en geen god, dus dat slaat ook al nergens op
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Natuurlijk was er rivaliteit, net zoals in Nederland rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam is op vele vlakken. Ze verenigden zichzelf wel samen als Griekenland.
Held = Godquote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Het was een held/mythe en geen god, dus dat slaat ook al nergens op
Troy is dan ook een kutfilmquote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef Rickazio het volgende:
Overigens was het in de film Troy echt een kneus, die Achilles alleen voor de voeten liep
IMDb is niet echt kritisch, maar ok. Wat betreft de correcte historie in de film is het een kutfilm.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0332452/
Behoorlijke rating anders voor de kritische IMDb
ja omdat Pitt erin zit...Troy heeft echt helemaal niets met het verhaal van Homerus te maken. (behalve dat er een paar 'feiten' totaal verkeerd geïnterpreteerd wordenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0332452/
Behoorlijke rating anders voor de kritische IMDb
Ting ting ting!quote:Ajax loopt leeg op Ten Have
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Binnen Ajax is een discussie losgebarsten over advocaatkosten. Omdat Ajax en de raad van commissarissen in eerste instantie werden gedaagd door Johan Cruijff en het trainersplatform, betaalde de club de advocaatkosten. Nu komen de kosten van het hoger beroep, aangespannen door Steven ten Have, eveneens voor rekening van Ajax en met een kanon als advocaat Peter Wakkie, kan dit bedrag bij een uurtarief van zo’n 750 euro gemakkelijk oplopen tot 100.000 tot 150.000 euro.
Denk dat Vertonghen hoger aankan, maar denk ook dat Newcastle veel gaat bieden. Ben benieuwd.quote:Newcastle United meldt zich voor Vertonghen
Ze schijnen ook al achter Douglas aan te zitten. Leuk duo achterin, Vertonghen en Douglas.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat Vertonghen hoger aankan, maar denk ook dat Newcastle veel gaat bieden. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze schijnen ook al achter Douglas aan te zitten. Leuk duo achterin, Vertonghen en Douglas.
Stukken beter dan dat pauper duo wat er nu staat.
Nog even +20 miljoen euri richting Amsterdam overmaken en we gaan er over nadenken.
Evt. wat bemiddelingskosten voor werkzaamheden Douglas / Twente richting Newcastle (niet te gek, 3 miljoen ofzo) en we kunnen weer op zoek naar een leuke verdediger.
Salaris is gewoon beter, en uiteindelijk draait het daar gewoon om.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Smoofie het volgende:
Newcastle united? Heb je een club die nooit CL of EL speelt, leuk hoor. Ze zitten nu ook al weer in een vrije val.
Niet altijd. Als je goed bent komt de grote club toch wel. Als hij weggaat voor 25 miljoen oké, maar newcastle gaat 9 bieden ofzoquote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Salaris is gewoon beter, en uiteindelijk draait het daar gewoon om.
Advies hebben we niet nodig. Hij mag wel komen spelen voor onsquote:Seedorf:
Wanneer de rust eindelijk is teruggekeerd bij Ajax, zou ik de club graag helpen met advies. Maar niet in de huidige situatie. Absoluut niet. Tijdens dit soort machtsconflicten is het onmogelijk om lange termijnbeleid te maken. En dat is volgens mij de enige manier waarop Ajax weer kan terugkeren waar het hoort. Met een duidelijke visie en eenheid binnen de clubleiding. Dat is nu nog ver weg. Helaas.'
Als hij verliest de kosten gewoon op hem verhalen.quote:
Ik denk dat je iemand als Seedorf best kunt gebruiken in een adviserende rol. uiten iemand die altijd op hoog niveau heeft gevoetbald ook iemand die maatschappelijk altijd erg actief is geweest. Vooral voor de surinaamse gemeenschap.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Advies hebben we niet nodig. Hij mag wel komen spelen voor ons(transfervrij + normale Ajax salaris)
ah weer zo een 'omdat je zwart bent'quote:Op woensdag 21 december 2011 13:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand als Seedorf best kunt gebruiken in een adviserende rol. uiten iemand die altijd op hoog niveau heeft gevoetbald ook iemand die maatschappelijk altijd erg actief is geweest. Vooral voor de surinaamse gemeenschap.
Daar heeft het niets mee te maken. Ik noemde de surinaamse gemeenschap omdat anders mensen weer gaan lopen janken dat hij in Nederland niets heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
ah weer zo een 'omdat je zwart bent'
Nu wel ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Ik noemde de surinaamse gemeenschap omdat anders mensen weer gaan lopen janken dat hij in Nederland niets heeft gedaan.
Van Davids weet ik het niet, maar Seedorf vind ik nog enigzins wel een normale jongen zoals hij over komt.
lukoki is toch geen ajax-materiaal!?quote:
Wat hij tot nu toe in Ajax 1 heeft laten zien is behoorlijk dramatisch, maar het is wel erg vroeg om hem als nu nog jeugdspeler af te schrijven.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lukoki is toch geen ajax-materiaal!?
Steek naar Roma, klaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet altijd. Als je goed bent komt doe grote club toch wel. Alshij weggaat voor 25 miljoen oké, maar newcastle gaat 9 bieden ofzo. Ajax heeft atm geen geld nodig, Carrol ging voor 40 mil pond naar liverpool. Zelfs in de eredivisie zou die niet echt super zijn, dus, gewoon veel geld vragen bij de engelse clubs. Zeggen ze nee? Pech gehad.
nu nog niet, maar het kan nog wel komen denk ik. als die jongen meer overzicht heeft is het al heel wat. het is ook wel fijn om iemand erbij te hebben die een mannetje op de flank kan passeren lijkt me.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of iemand door de benen te spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Al is het alleen al om de salto's als hij scoort
Alleen een knappe voorzet geven zou al erg prettig zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nu nog niet, maar het kan nog wel komen denk ik. als die jongen meer overzicht heeft is het al heel wat. het is ook wel fijn om iemand erbij te hebben die een mannetje op de flank kan passeren lijkt me.
Alleen al hierom:quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik Sjaakie zie, zie ik weinig terug van de voetballer Sjaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Document1 het volgende:
Als ik Blind dan zo op die foto zie staan is er nog maar weinig over van de voetballer blind.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop niet dat dat zijn zaakwaarnemer is.
Donald is dat toch? Toch jammer dat de enige jeugdspeler met nog enig fysiek niet doorbreekt net als Van der Heijden.quote:
Dat is Donald ja. Zelfde zaakwaarnemer als Ligeon; Soren Lerby.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donald is dat toch? Toch jammer dat de enige jeugdspeler met nog enig fysiek niet doorbreekt net als Van der Heijden.
wat een baasquote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef Document1 het volgende:
Tjeesus die pa van Ligeon he, komt ie direct van het vliegtuig af ofzo? Zo koud buiten man....
Sjaakie heb ik zelf niet zo bewust meegemaakt als voetballer.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik Sjaakie zie, zie ik weinig terug van de voetballer Sjaak.
Hij ook niet, want hij is 17. Of 13.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Sjaakie heb ik zelf niet zo bewust meegemaakt als voetballer.
12.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ook niet, want hij is 17. Of 13.
Vast oud nieuws voor jullie hier, ik vind het wel positief overkomen.quote:AMSTERDAM - Louis van Gaal heeft contact gehad met Johan Cruijff. Dat zei Van Gaal woensdag bij de opening van een voetbalveldje voor de stichting Spieren voor Spieren in Nieuw-Vennep.
Foto: ANP
Van Gaal liet weten 'contact te hebben met Cruijff en veel contact met Steven ten Have'.
Laatstgenoemde benoemde als voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax Van Gaal onlangs vanaf komende zomer tot algemeen directeur van Ajax. Mede-commissaris Cruijff wist hier niets van.
De rechter schortte de aanstelling van Van Gaal vorige week op nadat Cruijff een kort geding had aangespannen tegen het besluit van zijn collega-commissarissen.
Van Gaal, die ambassadeur is van de stichting voor kinderen met een spierziekte, zei niets over de inhoud van het contact met Cruijff. De twee leven al jaren op gespannen voet.
Bewondering
Wel wilde Van Gaal kwijt dat hij veel bewondering heeft voor Ten Have. ''Die man krijgt echt ongelooflijk veel over zich heen'', aldus Van Gaal.
''En toch blijft hij gewoon Steven ten Have. Dat vind ik heel knap. Dat lukt niet veel mensen onder zo'n enorme druk.''
Gelet op de lastige positie van Ten Have vindt Van Gaal het geen probleem om nog even in de wachtkamer te zitten. ''Als ik de stekker er nu uithaal, dan trek ik ook de stekker uit Ten Have'', zei hij.
''Dat is natuurlijk niet netjes. Ik merk wel dat ik de laatste tijd weinig aanbiedingen meer krijg. Het moet dus ook weer niet te lang duren. Nee, ik noem geen termijn. Voor Ajax heb ik nog wel even geduld. Ik zou namelijk nergens anders directeur willen worden.''
Visie
Van Gaal: ''Voor zover ik het allemaal goed heb begrepen, is mijn benoeming opgeschort. Het woord is binnenkort weer aan de rechter. De bestuursraad moet het allemaal ook goed vinden. En die wordt niet eerder dan donderdag benoemd. Ik moet dus wel even geduld hebben.''
''Ik ben ook niet blij met de chaos die nu bij Ajax heerst. Ik weet ook niet of alles wel zo had moeten lopen. Maar sommige mensen wilden me graag hebben.''
Succes
Van Gaal snapt ook wel waarom. ''Want als ik in de buurt van Ajax ben, dan heeft die club altijd succes gehad. Dat gebeurde als voetballer, al haalde ik niet het allerhoogste niveau. Dat gebeurde als trainer en als technisch directeur.''
''Als trainer begon ik met nul euro. Er was niet eens geld voor een kerstkaart. Natuurlijk kan Ajax weer terug naar de Europese top. Maar dan moeten we wel de jeugdopleiding verbeteren. En we moeten met z'n allen geduld hebben. Of dat de visie van Johan Cruijff is? Volgens mij heeft niemand de laatste weken naar die visie gevraagd.''
Ik vind het helemaal niet positief, steun aan Ten Have geven?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Vast oud nieuws voor jullie hier, ik vind het wel positief overkomen.
Jij bent zeker geen ajacied ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
quote:ant als ik in de buurt van Ajax ben, dan heeft die club altijd succes gehad. Dat gebeurde als voetballer, al haalde ik niet het allerhoogste niveau. Dat gebeurde als trainer en als technisch directeur.''
''Als trainer begon ik met nul euro. Er was niet eens geld voor een kerstkaart. Natuurlijk kan Ajax weer terug naar de Europese top. Maar dan moeten we wel de jeugdopleiding verbeteren. En we moeten met z'n allen geduld hebben. Of dat de visie van Johan Cruijff is? Volgens mij heeft niemand de laatste weken naar die visie gevraagd.''
Dat ben ik nog met mijn 14. Van Gaal gedraagt zich wel onrealistisch naief trouwens in dat artikel, maar wat is er precies positief aan?quote:
Het irritante is dat hij gelijk heeft.quote:Van Gaal snapt ook wel waarom. ''Want als ik in de buurt van Ajax ben, dan heeft die club altijd succes gehad. Dat gebeurde als voetballer, al haalde ik niet het allerhoogste niveau. Dat gebeurde als trainer en als technisch directeur.''
Als TD heeft hij niets goeds gedaan. De jeugdspelers kwamen er allemaal door Cruijff' visie.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het irritante is dat hij gelijk heeft.
Onder van Gaals visie kwamen Hose, Heije, Turpijn, Schulp, Musampa, Wooter, Lamey, Berck Beelenkamp, Reuser, Melchiot, Willems, Vd Bergh etcquote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als TD heeft hij niets goeds gedaan. De jeugdspelers kwamen er allemaal door Cruijff' visie.
Ben ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee want dan ben je ouder dan ik.
Hij heeft geen gelijk, het irritante is dat jij denkt dat hij gelijk heeftquote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het irritante is dat hij gelijk heeft.
Tja door dit soort uitspraken ben ik een beetje gaan twijfelenquote:
Natuurlijk is de competitie belangrijker en kan je als trainer de spelers mededelen dat ze voorzichtig moeten zijn met kaarten maar dat hoef je toch niet aan de pers te vertellen?quote:Ajax wil vanavond weinig risico's nemen, met licht geblesseerden maar ook wat kaarten betreft. Een directe rode kaart betekent onmiddellijke schorsing voor de eerstvolgende competitiewedstrijd, saillant genoeg de uitwedstrijd tegen AZ op 22 januari.
'De competitie is het belangrijkst. Als er iemand van AZ doorheen is, dan moeten mijn spelers op hun benen blijven staan, clean verdedigen en uiteindelijk vertrouwen op Jasper Cillessen.'
Nou ja, wat ik er uit haal is dat van Gaal iig wel bereid is om te praten met Cruijf, dat vind ik al positief genoeg op dit moment.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent zeker geen ajacied ofzo?
Nee. Van Gaal moet weg.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:04 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik er uit haal is dat van Gaal iig wel bereid is om te praten met Cruijf, dat vind ik al positief genoeg op dit moment.
Wel met deze opvatting, waarin Ten Have het ten onrechte zwaar te verduren krijgt, en Ajax eigenlijk alleen onder hem en met zijn visie alleen goed kan draaien.quote:
Over een week zegt Van Gaal: 'Ik wilde werken met Cruijff maar hij weigert!' en dan komt Ten Have: 'Zie je wel dat wij alles hebben geprobeerd maar Cruijff saboteert de boel!'quote:Op woensdag 21 december 2011 16:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zie het zo gebeurenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Over een week zegt Van Gaal: 'Ik wilde werken met Cruijff maar hij weigert!' en dan komt Ten Have: 'Zie je wel dat wij alles hebben geprobeerd maar Cruijff saboteert de boel!'
quote:Ligeon langer bij Ajax
Ruben Ligeon heeft met Ajax overeenstemming bereikt over contractverlenging. Dat maakte de Amsterdamse club woensdag bekend. De 19-jarige verdediger, wiens contract in de zomer zou aflopen, heeft zich tot en met 30 juni 2016 aan Ajax verbonden. Zijn nieuwe en verbeterde contract gaat op 1 januari in.
Ligeon speelde sinds 2000 in de jeugdopleiding van Ajax. Hij debuteerde op 15 oktober dit jaar tegen AZ in het eerste elftal. In totaal speelde hij tot nu toe drie officiële duels in het eerste van de Amsterdamse club.
quote:Ajax roept aandeelhouders op
De aandeelhouders van Ajax kunnen op vrijdag 10 februari laten weten of ze nog vertrouwen hebben in de raad van commissarissen van de Amsterdamse club. De kampioen heeft voor die dag een buitengewone aandeelhoudersvergadering uitgeschreven.
Ajax komt hiermee tegemoet aan een wens van de voorzieningenrechter in Haarlem, die zich liever niet wilde bemoeien met de machtsstrijd bij de vereniging. Hij schorste de beoogde benoeming van de beoogde directeuren Louis van Gaal en Martin Sturkenboom. Ajax en de commissarissen Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer gaan op 18 januari in beroep tegen die uitspraak. Het gerechtshof in Amsterdam doet uiterlijk op 9 februari uitspraak.
De vereniging Ajax is met 73 procent grootaandeelhouder. De ledenraad, de spreekbuis van de vereniging, heeft alle commissarissen al verzocht af te treden. Als dat daadwerkelijk gebeurt, lijken de beoogde benoemingen van Van Gaal en Sturkenboom van de baan.
http://nos.nl/artikel/324(...)wel-even-geduld.htmlquote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat interview van Van Gaal kwam net langs op Ned. 1 wat een onuitstaanbaar figuur blijft het toch ook.
Zonder ook maar een glimlachje, gewoon bloedserieusquote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Smoofie het volgende:
Hij geeft niet eens antwoord op de vraag.
Hoe die dat trouwens zegt. "Als IK in de buurt ben heeft ajax succes".
Ook van "de stroom van aanbiedingen "quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder ook maar een glimlachje, gewoon bloedserieus
Ja en hoe hij Ten Have zijn hoofd boven water houdt, maar dit natuurlijk niet kan blijven doenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook van "de stroom van aanbiedingen "
quote:De Boer: oorzaak vele spierblessures bekend
In het Algemeen Dagblad laat Frank de Boer inmiddels weten duidelijkheid te hebben over de oorzaak van de vele spierblessures. "We weten waar het aan ligt. We hebben jonge ploeg met spelers die voortdurend in ontwikkeling zijn, maar wel veel wedstrijden moeten spelen. Dan is het zoeken naar een balans tussen trainen om enerzijds beter te worden en anderzijds te herstellen van het grote aantal wedstrijden. Dat leidde op een gegeven moment tot teveel spierklachten en -blessures. Bij een groep van 25 jaar en ouder train je minder op systemen en kun je beter trainen op herstel. Dat heeft minder 'prikkels'.
"De staf heeft de trainingsintensiviteit aangepast," aldus Vertonghen in een reactie. "We trainen nu op andere vormen en houden een langere warming-up.
Het is toch ook gewoon zo?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder ook maar een glimlachje, gewoon bloedserieus
mag heel die medische staf aub oprotten , zijn allemaal onderdeel van de Vu kliek dus ook de ten Have kliek. dankzij hun prutswerk lopen we weer achter de feiten aanquote:
Ook in de finale van EL?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cilissen is de bekerkeeper.
Ja dat is van te voren afgesproken. Frank de Boer begint klein met het kopieren van Barcelona. Nu het veldspel nog.quote:
Nee joh Boerrigter speelt die slome rechtsback van AZ in zijn ene helft die hij speelt helemaal gek.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Aan de lichte kant. Dat wordt verliezen..
Wie? En Derk komt pas net weer kijken, verwacht nu niet direct wonderen. In één helft.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh Boerrigter speelt die slome rechtsback van AZ in zijn ene helft die hij speelt helemaal gek.
Net als Messi / Xavi / Iniesta .. GEWELDIG!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bij elkaar opgeteld 43 kilo en naast elkaar zo breed als de deuropening.
Klaassen? best een beer van een kerel hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bij elkaar opgeteld 43 kilo en naast elkaar zo breed als de deuropening.
Inderdaad vergelijkings materiaal ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net als Messi / Xavi / Iniesta .. GEWELDIG!
Mooiquote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad vergelijkings materiaal ja.
De Boer is niet z,on goede trainer hequote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef TheArt het volgende:
Wat mij de laatste wedstrijden opvalt, is dat het positiespel van dit Ajax echt dramatisch slecht is. Hoe vaak in de wedstrijd een speler de bal niet kwijt kan aan een medespeler en dan onder druk van een tegenstander maar terug moet, is echt schrijnend.
Dat nekt zich ook in de aanval. Ajax heeft op dit moment amper een middenveld waardoor de aansluiting naar voren echt dramatisch is. Janssen speelt al een tijd positioneel als een tweede verdedigende middenvelder naast Enoh.
Het verschil met AZ is positioneel, ondanks dat we voorstaan, bizar groot.
Ach, zo te horen wordt het dan (poging tot) doodslag. Gaat hij ook weer niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:27 schreef TheArt het volgende:
Jammer dat Esteban die gast niet helemaal de tering in trapte. Wat vreselijk jammer.
Kreeg Esteban echt rood? En Verbeek besliste dat ze de wedstrijd kappen, niet de scheids?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef wolferl het volgende:
Storm in glas water.
Gek loopt veld op, schopt keeper, keeper reageert met weder-geweld.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Schaam me kapot voor die achterlijke mongool
Dit is waarschijnlijk 'harde kern' en die gast zal op handen gedragen worden door die zelfverklaarde hoogste categorie supporters.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:38 schreef Enchanter het volgende:
Ik hoop dat ze achterhalen wie die gast is en dat wat harde kern figuren die gast kapot slaan
Zoiets ja, vol met poeder de held uit willen hangenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk 'harde kern' en die gast zal op handen gedragen worden door die zelfverklaarde hoogste categorie supporters.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk 'harde kern' en die gast zal op handen gedragen worden door die zelfverklaarde hoogste categorie supporters.
bedankt voor je medelevenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weer een klap voor Ajax. Echt een drama-jaar dit. Ik heb er serieus mee te doen.
Elke willekeurige speler had anders gereageerd dan Esteban denk ik ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef The_Groove het volgende:
Die Esteban is een randdebiel. Hij mag zichzelf verdedigen maar vervolgens wordt het rood voor z'n ogen en hij gaat helemaal los, stel je voor dat hij z'n gang mag gaan dan heeft die hooligan een maagbloeding en overtreed Esteban gewoon de wet.
Kortom terechte rode kaart. Al snap ik de reactie van Verbeek ook.
Theo Janssen niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Elke willekeurige speler had anders gereageerd dan Esteban denk ik ja.
Vind ik geen onzin. Zo'n keeper staat daar nooit meer met hetzelfde gevoel te keepen. Elke keer bang dat hij weer wordt aangevallen. Groot gelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
De spelers voelden zich niet veilig .. wat vind ik dat onzin zeg. Kans is wel heel klein dat er nog een keer iets gebeurt.
maar na de rode kaart werd verbeek pas boos.
Ik had die supporter een maagbloeding en erger nog wel toegewenst.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef The_Groove het volgende:
Die Esteban is een randdebiel. Hij mag zichzelf verdedigen maar vervolgens wordt het rood voor z'n ogen en hij gaat helemaal los, stel je voor dat hij z'n gang mag gaan dan heeft die hooligan een maagbloeding en overtreed Esteban gewoon de wet.
Daarom is het eerlijkste (volgens de regels) om op een ander moment door te spelen met nog 55 minuten op de klok en 11 tegen 10. Wel diep triest dit, zal een dikke boete worden en terecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef The_Groove het volgende:
Man man man. Probeer het een beetje in verhouding te zien a.u.b.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had die supporter een maagbloeding en erger nog wel toegewenst.
De volgorde was alleen anders; de scheids gaf rood voordat AZ van het veld afliepquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
3 grote fouten achter elkaar aan ..
1. Ajax: idioot op het veld
2. AZ: Zonder eventjes overleggen, gelijk alles stilleggen en stoppen
3. Scheids: Rood geven
eerst kwam rood hequote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
3 grote fouten achter elkaar aan ..
1. Ajax: idioot op het veld
2. AZ: Zonder eventjes overleggen, gelijk alles stilleggen en stoppen
3. Scheids: Rood geven
XDquote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef thettes het volgende:
[..]
Daarom is het eerlijkste (volgens de regels) om op een ander moment door te spelen met nog 55 minuten op de klok en 11 tegen 10. Wel diep triest dit, zal een dikke boete worden en terecht.
Keeper staat daar niet meer op zijn gemak he, maar dit is niet omdat ze bang zijn. Dit is omdat Verbeek het er niet mee eens isquote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ik begrijp de reactie enz. Maar om te janken dat je bang bent. Omg
. Loop dan ook nooit meer door een grote stad als het donker is.
Dat vind ik ook, dat gebeurt natuurlijk geen 2 keer op 1 avondquote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Bij dit soort debielen wil ik het helaas juist niet in verhouding te zien. Dit soort types horen wat mij betreft nooit meer in een samenleving thuis.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man man man. Probeer het een beetje in verhouding te zien a.u.b.
Keeper was er al uitgestuurdquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Keeper staat daar niet meer op zijn gemak he, maar dit is niet omdat ze bang zijn. Dit is omdat Verbeek het er niet mee eens is
Alsof je nog normaal kunt spelen na zo'n situatie...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Denk ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Burrito het volgende:
Ik denk dat uiteindelijk Ajax de wedstrijd winst omdat AZ opgeeft.
Verder krijgt Ajax ook een mega boete omdat ze de veiligheid niet kunnen garanderen.
Net of dat iedereen zich nu nog op de wedstrijd kon concentreren. Geheel terecht dat ze roepen dat ze zich niet veilig voelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, dat gebeurt natuurlijk geen 2 keer op 1 avond
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Doorgaan of niet maakt ook niet meer uit. Ajax zal het bekertoernooi uitgaan gok ik zomaar.
nubreektmijnklompquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Keeper was er al uitgestuurd
Dit soort idioten zul je altijd hebben hoeveel beveiliging je ook hebt. Ajax kan hier verder dus niet zoveel aan doen.quote:
Ja, en toch ben je er als club verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit soort idioten zul je altijd hebben hoeveel beveiliging je ook hebt. Ajax kan hier verder dus niet zoveel aan doen.
Top argument!!! lekker bezig!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Tha_Duck het volgende:
2 weken terug hadden een hoop supporters van 020 nog een hele grote mond over het incident bij ons met de vrienden uit duitsland.
Moet je eens kijken wat voor een josti's jullie zelf op de tribune hebben!!!
Was er maar 1quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Tha_Duck het volgende:
2 weken terug hadden een hoop supporters van 020 nog een hele grote mond over het incident bij ons met de vrienden uit duitsland.
Hou je bek met je jullie. Er lopen genoeg gekken bij elke andere club rond.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Tha_Duck het volgende:
1 randdebiel vind je zelfs tussen die 3 man die naar Excelsior gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Tha_Duck het volgende:
In eerste instantie ga je van het veld ja. Om bij te komen. Maar niet doorgaan? Je kan nu wel bang zijn bij iedere wedstrijd. Want ze kunnen altijd een mes bij zich hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Mykonos het volgende:
Dat je bang bent is ergens wel te begrijpen toch? De Boer zegt zelf ook: stel dat die gast een mes bij zich heeft. Moet je toch niet aan denken![]()
En dat je in de emotie in het veld afloopt, ik had precies hetzelfde gedaan, wat een bizarre avond...
In Amerika moest ik op veel plekken door metaaldetectors en werd ik gefouilleerd. Als het niet anders kan, is dat altijd nog een optie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In eerste instantie ga je van het veld ja. Om bij te komen. Maar niet doorgaan? Je kan nu wel bang zijn bij iedere wedstrijd. Want ze kunnen altijd een mes bij zich hebben.
Dan kan iemand alsnog het veld op rennen zoals nu. Had overigens in vrijwel elk stadion in Nederland kunnen gebeuren. Bij Ajax zit er nog een gracht tussen (invalidendek dan niet), maar in de meeste stadions zelfs dat niet eens en zit je vrijwel direct op het veld.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
In Amerika moest ik op veel plekken door metaaldetectors en werd ik gefouilleerd. Als het niet anders kan, is dat altijd nog een optie.
Ach, als je een willekeurige steekproef van 40.000 mensen trekt uit de Nederlandse bevolking, dan vind je altijd wel één idioot.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
het is elke keer weer duidelijk. voetbalsupporters zijn mongolen. En overal vinden 'incidenten' plaats. Je kan het ook structureel wangedrag noemen.
Alle Ajaxsupporters kwamen inderdaad massaal het veld op.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Bombshell het volgende:
Lafaards die ajaxsupporters, spelers aanvallen durven ze wel.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Bombshell het volgende:
Lafaards die ajaxsupporters, spelers aanvallen durven ze wel.
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
het is elke keer weer duidelijk. voetbalsupporters zijn mongolen. En overal vinden 'incidenten' plaats. Je kan het ook structureel wangedrag noemen.
idd ff geenstijl checkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Devz het volgende:
[..]
Denk dat NAW snel genoeg op internet staan.
indek-actie ook denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In eerste instantie ga je van het veld ja. Om bij te komen. Maar niet doorgaan? Je kan nu wel bang zijn bij iedere wedstrijd. Want ze kunnen altijd een mes bij zich hebben.
bron?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is SMOOFIE!!1!! Serieus.
Beide partijen kunnen hier volgens mij een reglementair verlies aan overhouden. Ajax vanwege de supporter die het veld op komt en AZ voor het weigeren om verder te spelen.quote:
Denk het niet.quote:
Zou me geen fuck uitmaken eigenljk. Normaal gesproken wordt het 3-0 voor Ajax. Maar ik snap het allemaal niet meer.quote:
Ja want AZ heeft dit zo gewildquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou me geen fuck uitmaken eigenljk. Normaal gesproken wordt het 3-0 voor Ajax. Maar ik snap het allemaal niet meer.
Zou het ook wel best vinden als we eruit worden gegooid, als Az zo wil winnen, prima.
Spelers op het veld betekent niet dat de club verliest. De club krijgt een dikke boete, de 'supporter' ook + een stadionverbod.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beide partijen kunnen hier volgens mij een reglementair verlies aan overhouden. Ajax vanwege de supporter die het veld op komt en AZ voor het weigeren om verder te spelen.
Ik gok er nog steeds op dat ze uit de beker gezet worden.quote:
pff jij durftquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou me geen fuck uitmaken eigenljk. Normaal gesproken wordt het 3-0 voor Ajax. Maar ik snap het allemaal niet meer.
Zou het ook wel best vinden als we eruit worden gegooid, als Az zo wil winnen, prima.
Het staken? ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja want AZ heeft dit zo gewild
Het kan een consequentie zijn. Zeker gezien het feit dat de supporter een speler van de tegenpartij belaagt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelers op het veld betekent niet dat de club verliest. De club krijgt een dikke boete, de 'supporter' ook + een stadionverbod.
Ja fuck die bekerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo dat nou komen???quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
In Amerika moest ik op veel plekken door metaaldetectors en werd ik gefouilleerd. Als het niet anders kan, is dat altijd nog een optie.
Ik denk AZ, omdat ze weigeren verder te spelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok er nog steeds op dat ze uit de beker gezet worden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef Devz het volgende:
[..]
Die lijkt er toch niet op of ben ik nou gek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |