lukoki is toch geen ajax-materiaal!?quote:
Wat hij tot nu toe in Ajax 1 heeft laten zien is behoorlijk dramatisch, maar het is wel erg vroeg om hem als nu nog jeugdspeler af te schrijven.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lukoki is toch geen ajax-materiaal!?
Steek naar Roma, klaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet altijd. Als je goed bent komt doe grote club toch wel. Alshij weggaat voor 25 miljoen oké, maar newcastle gaat 9 bieden ofzo. Ajax heeft atm geen geld nodig, Carrol ging voor 40 mil pond naar liverpool. Zelfs in de eredivisie zou die niet echt super zijn, dus, gewoon veel geld vragen bij de engelse clubs. Zeggen ze nee? Pech gehad.
nu nog niet, maar het kan nog wel komen denk ik. als die jongen meer overzicht heeft is het al heel wat. het is ook wel fijn om iemand erbij te hebben die een mannetje op de flank kan passeren lijkt me.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of iemand door de benen te spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Al is het alleen al om de salto's als hij scoort
Alleen een knappe voorzet geven zou al erg prettig zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nu nog niet, maar het kan nog wel komen denk ik. als die jongen meer overzicht heeft is het al heel wat. het is ook wel fijn om iemand erbij te hebben die een mannetje op de flank kan passeren lijkt me.
Alleen al hierom:quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik Sjaakie zie, zie ik weinig terug van de voetballer Sjaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Document1 het volgende:
Als ik Blind dan zo op die foto zie staan is er nog maar weinig over van de voetballer blind.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop niet dat dat zijn zaakwaarnemer is.
Donald is dat toch? Toch jammer dat de enige jeugdspeler met nog enig fysiek niet doorbreekt net als Van der Heijden.quote:
Dat is Donald ja. Zelfde zaakwaarnemer als Ligeon; Soren Lerby.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donald is dat toch? Toch jammer dat de enige jeugdspeler met nog enig fysiek niet doorbreekt net als Van der Heijden.
wat een baasquote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef Document1 het volgende:
Tjeesus die pa van Ligeon he, komt ie direct van het vliegtuig af ofzo? Zo koud buiten man....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |