SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:Fuck today, it's tomorrow.
Ik ben 12, wat is dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel naar boondocks volgens mij...
I like ya and I want ya. We can do it the easy way or the hard way, the choice is yours.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
NIGGA U HAVING FUN?!?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Deze manquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NIGGA U HAVING FUN?!?!
*BITCHSLAP*
You just mad cuz yo azz is old. First thing you do is pick up the phone.quote:
Like this nigga?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NIGGA U HAVING FUN?!?!
*BITCHSLAP*
kun je nog wat leuke dingen vertellen over je oom in de ALV van ajax?quote:
Wat valt er te vertellen :Squote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je nog wat leuke dingen vertellen over je oom in de ALV van ajax?
sappige inside info ?quote:
Kun je misschien met je oom afspreken dat hij live vanuit de ALV jou updates stuurt en dat hij die dan hier plaatst?quote:
Dat zou hij denk ik niet doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je misschien met je oom afspreken dat hij live vanuit de ALV jou updates stuurt en dat hij die dan hier plaatst?
dat is ook wel weer waarquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zou hij denk ik niet doen. En het is ook niet nodig, aangezien er ook mensen van Telesport en de NOS aanwezig zijn.
Jep!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Wessiej het volgende:
Zijn jullie er morgen weer allemaal gezallig bij?
Tsja, toch racistisch uitgelaten volgens de bond. Terwijl het in Uruguay 'normaal' is om vrienden aan te spreken met nigro.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Suarez 8 duels geschorst volgens voetbalzone.nl
heeft dat nog invloed op de bonus die ajax krijgt op de transfersom van destijds?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Suarez 8 duels geschorst volgens voetbalzone.nl
eerst was nog in het nieuws dat ze geen bewijs hadden.. nu ineens wel?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eerst was nog in het nieuws dat ze geen bewijs hadden.. nu ineens wel?
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
In de winterstop terugkopen voor een half seizoen.
Is huren dan geen betere optiequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
In de winterstop terugkopen voor een half seizoen.
Kopen .. dan maakt hij even in een half jaartje 30 doelpunten, en voor 10 miljoen extra verkopen.quote:
Mooie droom, niet echt realistischquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kopen .. dan maakt hij even in een half jaartje 30 doelpunten, en voor 10 miljoen extra verkopen.
Zou geweldig zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie droom, niet echt realistisch
Daarnaast weet ik niet of het wel slim is hem terug te halen.
Weet niet of het geweldig zou zijn. Ja, het is een van de beste spelers van Ajax van de afgelopen 15 jaar, maar of hij nou goed is voor het team, Dan gaat alles weer over hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou geweldig zijnmaar onmogelijk.
De wedstrijden van Suarez onder de Boer (het zijn er niet veel), had Suarez z'n speelstyle veranderd, helaas liep het niet geweldig, omdat Mounir toen ook meedeed.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of het geweldig zou zijn. Ja, het is een van de beste spelers van Ajax van de afgelopen 15 jaar, maar of hij nou goed is voor het team, Dan gaat alles weer over hem.
AC Milan uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De wedstrijden van Suarez onder de Boer (het zijn er niet veel), had Suarez z'n speelstyle veranderd, helaas liep het niet geweldig, omdat Mounir toen ook meedeed.
Over 20 uur AZ.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Joaah, maar toen speelde iedereen geweldig.
Nee. Ajax was geen griek.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
'Als je een club vernoemt naar een Griek, dan vraag je om een crisis'
Grappig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |