Kreeg Esteban echt rood? En Verbeek besliste dat ze de wedstrijd kappen, niet de scheids?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef wolferl het volgende:
Storm in glas water.
Gek loopt veld op, schopt keeper, keeper reageert met weder-geweld.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Schaam me kapot voor die achterlijke mongool
Dit is waarschijnlijk 'harde kern' en die gast zal op handen gedragen worden door die zelfverklaarde hoogste categorie supporters.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:38 schreef Enchanter het volgende:
Ik hoop dat ze achterhalen wie die gast is en dat wat harde kern figuren die gast kapot slaan
Zoiets ja, vol met poeder de held uit willen hangenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk 'harde kern' en die gast zal op handen gedragen worden door die zelfverklaarde hoogste categorie supporters.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk 'harde kern' en die gast zal op handen gedragen worden door die zelfverklaarde hoogste categorie supporters.
bedankt voor je medelevenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weer een klap voor Ajax. Echt een drama-jaar dit. Ik heb er serieus mee te doen.
Elke willekeurige speler had anders gereageerd dan Esteban denk ik ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef The_Groove het volgende:
Die Esteban is een randdebiel. Hij mag zichzelf verdedigen maar vervolgens wordt het rood voor z'n ogen en hij gaat helemaal los, stel je voor dat hij z'n gang mag gaan dan heeft die hooligan een maagbloeding en overtreed Esteban gewoon de wet.
Kortom terechte rode kaart. Al snap ik de reactie van Verbeek ook.
Theo Janssen niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Elke willekeurige speler had anders gereageerd dan Esteban denk ik ja.
Vind ik geen onzin. Zo'n keeper staat daar nooit meer met hetzelfde gevoel te keepen. Elke keer bang dat hij weer wordt aangevallen. Groot gelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
De spelers voelden zich niet veilig .. wat vind ik dat onzin zeg. Kans is wel heel klein dat er nog een keer iets gebeurt.
maar na de rode kaart werd verbeek pas boos.
Ik had die supporter een maagbloeding en erger nog wel toegewenst.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef The_Groove het volgende:
Die Esteban is een randdebiel. Hij mag zichzelf verdedigen maar vervolgens wordt het rood voor z'n ogen en hij gaat helemaal los, stel je voor dat hij z'n gang mag gaan dan heeft die hooligan een maagbloeding en overtreed Esteban gewoon de wet.
Kortom terechte rode kaart. Al snap ik de reactie van Verbeek ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |