Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:Op maandag 19 december 2011 16:01 schreef Piger het volgende:
Ik had er net eentje binnen mn squad die via de headset ruzie aan het maken was met haar man/vriend. Het ging over het maken van een boterham
Gisteren had ik een gast die niet wist waar de pantoffels van zijn vriendin warenquote:Op maandag 19 december 2011 16:01 schreef Piger het volgende:
Ik had er net eentje binnen mn squad die via de headset ruzie aan het maken was met haar man/vriend. Het ging over het maken van een boterham
Ik ga altijd tegen mijn kat zitten praten alstie binnen looptquote:Op maandag 19 december 2011 16:35 schreef rece het volgende:
[..]
Gisteren had ik een gast die niet wist waar de pantoffels van zijn vriendin waren
Ik kan er ook niets aan doen dat wanneer ik join ik bij de tegenstander gedropt word en niet switchen mag..quote:Op maandag 19 december 2011 15:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
Van mij mogen ze!!
Dven zal wel weer bij de tegenpartij gaan zitten
Verder weer een dolle boel hoop ik
quote:Op maandag 19 december 2011 20:14 schreef 67Impala het volgende:
Whehehe mêlee ribbon door alleen fokkers te knifen
Ik zag het ja! Zat je bij ons, kwam je erna weer in het andere team.. Ze konden idd beroerd mikken!quote:
Sorry dat ik uit de squad ging in het begin, maar ik wou in het Fok team en zag dat er nog een plek vrij was bij hun :$quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef BORRREETJEEE het volgende:
FUUUUUUUUUUU! Wat een kut potjes net! Ik werd steeds in het andere team gezet. Squadleden met de oog-hand coördinatie van Stevie Wonder! Hoe moeilijk is het om een helikopter in de lucht te houden? AAAAAH!
Zo, dat moest er ff uit.
Mensen die dat ding gebruiken om op onbereikbare plekken te komenquote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef torn_Machina het volgende:
Net een aantal rondes alleen met de MAV rond zitten vliegen. Ik had die motion assist medal echt snel binnen. Als ze je niet neerschieten kan je gewoon de hele ronde doorvliegen.![]()
Als je zelf de MAV gebruikt en je hebt geen totale mongolen als team dan is het bijna onmogelijk om te verliezen.
Zowaar is er een keer een tegenstander uitgeroeid?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:23 schreef KoningStoma het volgende:
Net een potje conquest assault gewonnen in maar 2:22 minuten.
I see. Alsnog mijn ultieme angst. Uitgeroeid wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk het. Het was ook 8 vs 8 ofzo,
En daar hebben we onze scherpschutter alquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil niet opscheppen, maar ik heb al een paar keer MVP gehaald door te snipen.
Geef mij maar Support of Engineerquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Dven het volgende:
[..]
En daar hebben we onze scherpschutter alNu nog een medic, engineer en een support! Bij voorkeur ben ik de medic
De Xbox ja, niet de account. Ga mijn scores niet laten verpesten natuurlijkquote:
Maakt niet uit, dat probeerde ik ook te doen! Alleen lukte het mij niet.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Sorry dat ik uit de squad ging in het begin, maar ik wou in het Fok team en zag dat er nog een plek vrij was bij hun :$
Whehehe, sommige mensen hebben er echt geen aanleg voor inderdaad. Ik crash ook wel eens, wanneer ik te laat optrek met de heli na een attack op een tank. Maar ik zat gisteren ook bij wat squadleden in die het niet eens lukten om dat ding recht te houden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef Sant. het volgende:
Ohjah, ik moet uit jets en heli's blijven
Support present! Wat moet ik doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Dven het volgende:
[..]
En daar hebben we onze scherpschutter alNu nog een medic, engineer en een support! Bij voorkeur ben ik de medic
Noujah, het vliegen is nog niet zozeer het probleem. Ook dat gaat wel eens fout, maar over t algemeen lukt me dat wel. het is vooral het aanvallen en ontwijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:55 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Whehehe, sommige mensen hebben er echt geen aanleg voor inderdaad. Ik crash ook wel eens, wanneer ik te laat optrek met de heli na een attack op een tank. Maar ik zat gisteren ook bij wat squadleden in die het niet eens lukten om dat ding recht te houden.
FF een ritje maken als gunner bij iemand die het wel kan, dan krijg je wel snel de heatseakers, en dan gaat het wel snel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
Noujah, het vliegen is nog niet zozeer het probleem. Ook dat gaat wel eens fout, maar over t algemeen lukt me dat wel. het is vooral het aanvallen en ontwijken.
Dan ben ik meer een schietschijf dan een gevaar.
Komt uiteraard ook door de weinige unlocks die ik erop heb. En dan win maar eens van mensen die wel veel unlocks hebben.
Ik zal vanavond even de link opzoeken waar je je kan aanmelden! Toernooi zou begin 2012 moeten zijn, meer informatie zou spoedig moeten binnenstromen. Catkiller lijkt me ook wel een goede om erbij te hebben, die is oppermachtig in voertuigenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Support present! Wat moet ik doen
Eerst mijnen droppen en dan gaan vliegen? Of werkt dat niet meer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
FF een ritje maken als gunner bij iemand die het wel kan, dan krijg je wel snel de heatseakers, en dan gaat het wel snel.
Jet is inderdaad wat lastiger, veel spotten, scoor je soms toch weer 10 punten. En landen bij de vlaggen!
Of bij Caspian border naar A toe rijden met je jet.
Is dat nog steeds niet gefixed op de PS3? Dat is wel schandalig zeg, of dat Sony eens parties zoals op XBL toestaat... Word trouwens tijd dat MS meer dan 8 man in parties toelaatquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Quantic het volgende:
We kunnen niet met dat tournooi zolang voip het niet doetMisschien moeten we voortaan maar contact hebben op skype !
Hoe moet ik dit voor me zien? Moet je dan ergens heen of iedereen gewoon thuis achter de xbox? En dan maar hopen dat je een goede server krijgtquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Dven het volgende:
Maar goed, voorlopig willen Dven, Sickert, Dreamzk en KoningStoma meedoen?!?
Dan is er in ieder geval al één FOK!squad. Even kijken hoeveel mensen er nog geïnteresseerd zijn en dan een mooie indeling maken. Aanmelden kan trouwens bij de volgende link: http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Eerst mijnen droppen en dan gaan vliegen? Of werkt dat niet meer?
[..]
Is dat nog steeds niet gefixed op de PS3? Dat is wel schandalig zeg, of dat Sony eens parties zoals op XBL toestaat... Word trouwens tijd dat MS meer dan 8 man in parties toelaat
[..]
Hoe moet ik dit voor me zien? Moet je dan ergens heen of iedereen gewoon thuis achter de xbox? En dan maar hopen dat je een goede server krijgt
Ik train regelmatig met Arijanonline (ikookhier) ((zo goed zelfs dat ik gister 2x zijn dogtags hadquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is in samenwerking met EA dus er zal waarschijnlijk een speciale server komen voor de kwalificaties van het eindtoernooi. Als we goed genoeg zijn dan worden we ingevlogen
Nu maar weer even trainen
Hoorde je mij gister niet gillen van: oh nee oh nee oh nee toen ik met mijn little bird op Damavand omvielquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
Noujah, het vliegen is nog niet zozeer het probleem. Ook dat gaat wel eens fout, maar over t algemeen lukt me dat wel. het is vooral het aanvallen en ontwijken.
Dan ben ik meer een schietschijf dan een gevaar.
Komt uiteraard ook door de weinige unlocks die ik erop heb. En dan win maar eens van mensen die wel veel unlocks hebben.
Dan houdt het helaas op!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Morgen- het volgende:
Ik wil best meedoen aan dat toernooi (xbox). Heb me ook aangemeld en ben wrs wel goed genoeg, maar wat nou als je 16 bent? Dan kan je alsnog niet meedoen
Op het begin kom je nog wel mee met het verstrekken van valse informatie maar wanneer we op de geheime locatie uitgenodigd worden (wat ongetwijfeld gaat gebeuren natuurlijkquote:
ach weet je wat? ik probeer het gewoonquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Op het begin kom je nog wel mee met het verstrekken van valse informatie maar wanneer we op de geheime locatie uitgenodigd worden (wat ongetwijfeld gaat gebeuren natuurlijk) zal het wel lastiger worden
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:47 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon een baard en snor op plakken, neppe ID alles..
HAHA JIJ BENT PAS 16.
Staat 16+ op de doos hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef 67Impala het volgende:
In de PS3 platoon ook allemaal van die jonkies. Is BF3 niet gvd 18 plus!
Hmm dacht 18 nja dan niks gezegdquote:
Zou wel mee willen traine maar ben nog geen 16 dus mag het spel niet spelen. LOLquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hmm dacht 18 nja dan niks gezegd![]()
Maar ps3 platoon heeft ook 13 en 14 jarige
Overigens wie doet er straks ff met mij mee trainen?!
Nou?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Document1 het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de oudere hier.
Jong van geest toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Document1 het volgende:
Wat is oudquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Document1 het volgende:
Ben je je daar zeker vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef Laat77 het volgende:
Gaat iedereen hier nu zijn leeftijd opnoemenWant tot nu toe ben ik nog de oudste als ik zo hier de leeftijden zie... Maar ontopic.
BF3 is tof
Sinds B2K zijn mijn K/D en SPM totaal om zeep geholpen, terwijl ik er honderden uren op heb zitten in die mappen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef torn_Machina het volgende:
Een leuke avond met wat fokkers en je battle report kan er zo uit zien. Helemaal geen weerstand van de tegenpartij.![]()
[ afbeelding ]
Ik speel ook vaak genoeg met randoms en dan gaat het ook vaak wel goed. Als je maar eenmaal een fatsoenlijk team hebt die weten wat ze doen. Sinds B2K is mijn W/L van 1.75 naar 2.15 gegaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Sinds B2K zijn mijn K/D en SPM totaal om zeep geholpen, terwijl ik er honderden uren op heb zitten in die mappen!
En ziet er prachtig uit ja! Is mij op een haar na eens gelukt. Had nog één keer winst nodig en die werd juist nipt verloren
Ik ben van 1.9 naar 1.6 gegaan!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik speel ook vaak genoeg met randoms en dan gaat het ook vaak wel goed. Als je maar eenmaal een fatsoenlijk team hebt die weten wat ze doen. Sinds B2K is mijn W/L van 1.75 naar 2.15 gegaan.
Gisteren was ook al zo'n avond dat ik bijna alles heb gewonnen. Gewoon een beetje met de MAV rondvliegen in rush en de punten en wins vliegen je om de oren.
Meer met ipv tegen fokkers spelen dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben van 1.9 naar 1.6 gegaan!Merk trouwens wel dat B2K een stuk minder geordend en professioneel is dan BF3. Je komt mensen op de meest vreemde plekken tegen en niemand lijkt te spotten. Geen georganiseerde chaos meer.. Gewoon puur.. CHAOS!
Ik voel me aangevallen. Waarom denkt iedereen dat ik graag tegen FOK!kers speel?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Meer met ipv tegen fokkers spelen dusMijn K/D en SPM stijgen nog steeds langzaam
Als het kan switch ik! Slechts één avond geweest waarop ik niet geswitsched heb waar het wel zou moeten kunnen. Maar toen kreeg ik steeds de melding dat ik niet zo vaak van team switchen moet (dit nadat ik switchte met de gedachtegang in het goede team terecht te komen maar dat de server me al overgeplaatst had. Zat ik alsnog in het verkeerde team :") )quote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef Cliffy het volgende:
Omdat je meestal bij de tegenstander zit en vrijwel nooit switched?
quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef 67Impala het volgende:
Waren een aantal goede potjes
150e mvp ribbon![]()
Ik ben te vroeg gestopt zie ik wel, dacht dat dit het toppertje van de avond zou worden:quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef torn_Machina het volgende:
Een leuke avond met wat fokkers en je battle report kan er zo uit zien. Helemaal geen weerstand van de tegenpartij.![]()
[ afbeelding ]
Je bent zo oud als je je voelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke jij wint.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef Document1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan weet je dat je echt oud bent, wanneer je over respect voor ouderen begint te zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The colour of her eyes were the colour of insanity
Bedoeling is simpel. Eerste squad die 50 kills haalt wint.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef Rauw. het volgende:
Wil het wel proberen, maar weet niet of ik het wat vind en wat de bedoeling is.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Oke jij wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag die 77 achter je naam en ik dacht dat ga ik verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afhankelijk van de tijd wil ik best meedoen!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:04 schreef Cliffy het volgende:
Zijn er nog xboxers die vanavond Squad Deathmatch willen doen? Ik hoor er alleen maar horrorverhalen over maar ik moet die L85 nog unlocken :p
+1quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef Document1 het volgende:
Volgende week ga ik trouwens weer hardcore aan de battlefield, echt te druk tot kerst.Daarna weekje vrij.
Haha nee die 77 achter mijn naam slaat eigenlijk nergens op... Is gewoon een random getal haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zag die 77 achter je naam en ik dacht dat ga ik verliezen.
Kutfreez! /nitroquote:Op woensdag 21 december 2011 13:53 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Haha nee die 77 achter mijn naam slaat eigenlijk nergens op... Is gewoon een random getal haha.
Ontopic: Gvd... kutspel blijft altijd freezen net als ik aan het winnen ben...
Haha jij deed anders net zo hard meequote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik zag het.
Dikke baseraper dat je d'r bent!
Precies. Gelukkig dat ze niet denken zoals jouquote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Haha, inderdaad!
Als ze zich zover laten terugdrukken, dan verdienen ze het ook.
Ze pakten het ook niet goed aan om daar weg te komen, wanneer gewoon een engineer de hele tijd achter hun BMP had gestaan, dan hadden ze ons zo te pakken gehad.
Zeker! Kopen, mensen uit de OP toevoegen en knallen maar! Meer heb ik er niet over te meldenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef SjaakSt het volgende:
Ik heb Xbox 360, vraag me af of deze leuk is
Hier komen jullie! Hup hup squadje vormen bots!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig dat ze niet denken zoals jou![]()
Dadelijk maar weer eens een poging wagen.
Als die nog een keer freezed, gooi ik mijn ps3 het huis uit en trap hem nog na ook!
Word hem niet, mijn dochtertje is wakker, en ik moet zo weg.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hier komen jullie! Hup hup squadje vormen bots!
Ik kan straks wel even komen?quote:
Bedankt voor de mails, EAquote:GunClub Alert for Hbc_Helios 0:57
GunClub Alert for Hbc_Helios 0:57
Werd ook wel tijdquote:Op woensdag 21 december 2011 16:03 schreef Cliffy het volgende:
Nieuw modem gekregen van UPC, hopelijk kan ik vanavond weer online, zonder time-outs als ik mn laptop aanzet
Welke Dlc?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef SoldMayor het volgende:
Vandaag gratis die dlc te downloaden.
Waar gaan die mails over danquote:
Is inderdaad effe geleden dat we echt tegenstand hebben gekregen. We zijn weer effe op onze plaats gezetquote:Op woensdag 21 december 2011 17:05 schreef 67Impala het volgende:
[..]
We hadden ook forse tegenstand!
Ik had een semi rage-quit, wat zuigt recon zeg! Of beter gezegd ik zuig als recon! Bah, maar wil wel een servicestarquote:
Recon + PP2000 als wapen. Voordat ik die vrij speelde, speelde ik met een shotgun. Met snipers hoef ik iig ook niet te gaat schieten alhoewel dat steeds beter gaat. En als je de MAV hebt lekker veel rond vliegen in stedelijke mappen, krijg je een hoop punten voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik had een semi rage-quit, wat zuigt recon zeg! Of beter gezegd ik zuig als recon! Bah, maar wil wel een servicestar
PP2000 is inderdaad een van de betere keuzes, al blijft het nog steeds een baggerdingquote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Recon + PP2000 als wapen. Voordat ik die vrij speelde, speelde ik met een shotgun. Met snipers hoef ik iig ook niet te gaat schieten alhoewel dat steeds beter gaat. En als je de MAV hebt lekker veel rond vliegen in stedelijke mappen, krijg je een hoop punten voor.
En ik heb een nieuwe ribbon. Squad wipe ribbon! Die had ik nog niet.
Die nemesis ribbon wordt ook een lastige ben ik bang voor.
Ik vind het een heel fijn wapen. Staat op de 3e plek bij Weapon kills. PP2000, laser, silencer en reflex Red dot.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
PP2000 is inderdaad een van de beter keuzes, al blijft het nog steeds een baggerding
Internet doet het weer, straks even de connectie testen
Zijn imo veel betere PDW wapens dan de pp2000. Tis dat ik perse mijn service star wilquote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind het een heel fijn wapen. Staat op de 3e plek bij Weapon kills. PP2000, laser, silencer en reflex Red dot.
kills
180
headshots
37
shotsFired
5204
accuracy
%
18.1
Had niet door dat je ging leaven. Anyway.. was leukquote:Op woensdag 21 december 2011 19:13 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zijn imo veel betere PDW wapens dan de pp2000. Tis dat ik perse mijn service star wil
Ik zei nog dat ik weggingquote:Op woensdag 21 december 2011 21:22 schreef Glennz het volgende:
[..]
Had niet door dat je ging leaven. Anyway.. was leuk
Haha!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ik wegging, maar het enige wat ik hoorde was: ah nee godver!
![]()
Waren idd paar goeie potjes
Dat ik iets unlocked heb, wat ik er mee kan weet ik alleen nog niet, niks gok ikquote:
En daar krijg je dan een badge voor gok ik als je het aan neemt en uitvoert maar dat is het, ik heb toen een account daar gemaakt voor de M1911 geloof ik.quote:Get 50 headshots from December 14th through December 31st in Battlefield 3 multiplayer.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Morgen- het volgende:
Zoek Oxenhaus op Battlelog... ik heb zijn dogtag gestolen
Rensje ging nogal los.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Koopsie het volgende:
Wie liep er trouwens constant te schelden op snipers?
Die heb ik ook eens geraped!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]Die gast(en) ben ik ook redelijk wat keren tegengekomen, LiL H J0B vooral (ste1976cdn op battlelog). Zal wel komen omdat ze te veel online zijn ofzo
Bij nieuwe mappen? Dat is Conquest en Conquest Assault.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Laat77 het volgende:
Sinds wanneer is het eigenlijk dat ze nu op conquest 2 x dezelfde mappen laten draaien, dus dat je beide kanten nu speelt.
Nee in gewone conquest mode. Alle Maps worden nu 2x gedraaid, weet niet of het aan de B2K normal server ligt. Dat zou best weleens kunnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij nieuwe mappen? Dat is Conquest en Conquest Assault.
Kan je instellen bij je profiel op battlelogquote:Op donderdag 22 december 2011 18:14 schreef mar456 het volgende:
Hoe krijgen jullie btw dat [fok] voor je naam? Want ik heb dat niet...
Bedankt man, ik zal het meteen proberen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan je instellen bij je profiel op battlelog
Kom dan, kenkerlijer!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
vanaf morgen ga ik er tegen aan, mijn KDR momenteel 1.97 , moet er 2 van maken
gt: Eckte Baas
Nja we hebben er een paar verloren en een paar gewonnen! Mogen denk niet klagen.. Ik heb anders wel prima gescoordquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Laat77 het volgende:
Bleeeh waren weer bagger potjes oftewel weer potjes met uitdaging/tegenstand :p
Goeie keusquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ff een n00b vraag: Ik wil Battlefield kopen voor PS3.
Is die game online te spelen met een draadloze ADSL verbinding of word je dan steeds afgemaakt
Kijk, een n00bquote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
vanaf morgen ga ik er tegen aan, mijn KDR momenteel 1.97 , moet er 2 van maken
gt: Eckte Baas
Ik doe het ook via een draadloze verbinding en mij maken ze niet af, maar of het met bedraad nog beter is dat weet ik niet want dat heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Is die game online te spelen met een draadloze ADSL verbinding of word je dan steeds afgemaakt
Co-op op hard?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:13 schreef Catkiller het volgende:
Eindelijk de co-op klaar
Net een game beëindigd met een score van 32 - 1, dan is het niet erg meer om te verliezenGewoon in Crossing vies in dat gebouw bij A zitten en claymores plaatsen en een beetje uit het raam schieten
[..]
Kijk, een n00b
[..]
Ik doe het ook via een draadloze verbinding en mij maken ze niet af, maar of het met bedraad nog beter is dat weet ik niet want dat heb ik nooit gehad
Ik had bij easy vaak al bijzonder veel moeite. Dat maakte de uitdaging voor medium en inmiddels hard alleen maar groter. Vind het persoonlijk vaak lastiger dan MP en dat maakt het tot een hele mooie training!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:27 schreef Catkiller het volgende:
Neuh easy. Die shit ging me alleen om de wapens en aangezien je bij hard niet veel meer punten krijgt (als ik een ander moet geloven) dan doe ik gewoon lekker makkelijk
Dat je wapens voor de MP niet eens in de MP kan unlocken is al kut genoeg![]()
Ik heb nergens moeite gehad, ja het vliegen van de eerste missie kon ik niet maar voor de rest is alles zo duidelijk en gescript dat het bijna niet fout kan gaan. Ben trouwens wel geknifed tijdens de co-op!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had bij easy vaak al bijzonder veel moeite. Dat maakte de uitdaging voor medium en inmiddels hard alleen maar groter. Vind het persoonlijk vaak lastiger dan MP en dat maakt het tot een hele mooie training!
Ik word bij co-op vaker geknifed dan tijdens MPquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb nergens moeite gehad, ja het vliegen van de eerste missie kon ik niet maar voor de rest is alles zo duidelijk en gescript dat het bijna niet fout kan gaan. Ben trouwens wel geknifed tijdens de co-op!
Hele week zou wel niet lukken ivm vriendin over de vloer, maar ga zeker like mad spelen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:58 schreef Quantic het volgende:
Me laatste werkdag is begonnen.. En dan heb ik een week vrijga me de hele week op bf storten en colonel worden
Heb ik jou eigenlijk wel op PSN? Misschien wel handig kijkend naar aankomende week..quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hele week zou wel niet lukken ivm vriendin over de vloer, maar ga zeker like mad spelen!
Zaterdagavond heb ik gelukkig vrijaf gekregen omdat ik weiger naar All you need is love te kijken
@ Cliff, wat een lol zou die gast hebben zeg
Ik zit op de Xbox man, sorry!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:22 schreef Quantic het volgende:
[..]
Heb ik jou eigenlijk wel op PSN? Misschien wel handig kijkend naar aankomende week..
Mij ook toegevoegd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef elvis2010 het volgende:
Zo bijna Colonel 2
Ik heb nu een hoop fokkers toegevoegd op de ps3 (wat een werk) maar... Nu wel ff accepteren stelletjuh fokkers :p
Wil nu wel eens ff met allemaal fokkers spelen...
shakin_70
Ik geloof t wel, straks na t werk ff checken... Ltrssssquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mij ook toegevoegd?Het clubje wordt steeds groter. ALtijd kiezen bij wie je in de sqd wil
Service stars gaan ineens hard als je wat medailles binnenhaalt. Nu service star 8 alweer met 60k aan punten![]()
Ik speel al jaren draadloos online games op m'n PS3, vrijwel nooit serieuze problemen mee gehad.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Support is top! M249, foregrip, extended mags en holo is killing machine! Daarnaast C4 voor de tankjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef mar456 het volgende:
Nu heb ik lekker vakantie dus kan ik lekker veel bf3 gaan spelen. Maar nu moeten we eigenlijk conquest gaan doen op ps3. Maar dan moeten er wel gasten rondlopen als support. Wat is die javalin snel leeg joh.. Maar wel lekker om tanks mee te stoppen
.
C4 is idd echt killing voor de tank... Wordt er ook altijd gek van, aangezien ik heel veel de tank gebruik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:52 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Support is top! M249, foregrip, extended mags en holo is killing machine! Daarnaast C4 voor de tankjes
M249 met een bipod, extended mags en maakt niet uit wat voor vizier -> ga op een strategische plaats met een goed overzicht zitten en het is prijsschieten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:52 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Support is top! M249, foregrip, extended mags en holo is killing machine! Daarnaast C4 voor de tankjes
Vergeet geen claymores achter je neer te leggen i.v.m. knife kills.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
M249 met een bipod, extended mags en maakt niet uit wat voor vizier -> ga op een strategische plaats met een goed overzicht zitten en het is prijsschieten.
uhm... Ik ben wel een noob, maar weet niet wat 'noobtuben' is. Leg eens uit?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:52 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vergeet geen claymores achter je neer te leggen i.v.m. knife kills.
Ik ondersteun jullie wel met healthpacks en defibrilatoortjes, dat is meer mijn ding![]()
Moet overigens wel bekennen dat ik mij gister helaas moest verlagen tot het niveau noobtuben op Grand Bazaar. De granaten werden er om je oren geschoten en er was geen doorkomen aan. Ik merk nu ook wel goed dat als ik nu met mijn M416 headsup tegen een FAMAS kom te staan dat het wel verdomd lastig winnen isGister ook een zwaar mooie kill met me grenades. Multi-kill op metro
Ja is goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:52 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hey ikookhier vanmiddag nog een potje doen![]()
Heb ik da geschreven? hoe wat waar? Ik ben nl. aan het werk en heb kerstborrel. Ik ben vanavond dus dronken en niet in staat om te spelenquote:
Noobtuben oftewel met je grenade launcher lopen i.p.v. een medpack.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:09 schreef Morgen- het volgende:
[..]
uhm... Ik ben wel een noob, maar weet niet wat 'noobtuben' is. Leg eens uit?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Heb ik da geschreven? hoe wat waar? Ik ben nl. aan het werk en heb kerstborrel. Ik ben vanavond dus dronken en niet in staat om te spelen
Heheeee ik dacht al! Ken je nagaan waar ik met me hoofd ben.. Dalijk nog een auto afleveren en dan zuipenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]Nee ik natuurlijk
Oke zuip ze alvast
Ik kom dadelijk wel spelen, als je nog online bent :pquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]Nee ik natuurlijk
Oke zuip ze alvast
Volgende week vrij? En jij Ikookhier?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:28 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Heheeee ik dacht al! Ken je nagaan waar ik met me hoofd ben.. Dalijk nog een auto afleveren en dan zuipen
Ik, impala67, ikookhier, laat77, Vinno, glenzz en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef Gezicht het volgende:
Wie van jullie spelen hier actief met andere Fokkers? Heb namelijk wel eens zin om nog eens fatsoenlijk in teamverband te spelen... In ieder geval als je zin hebt voeg me dan toe op PSN: Bats_NL
Oké bedankt, dan zal ik er ook een paar toevoegen. Ik dacht al het heeft niet veel nut om die hele lijst in de OP te gaan toevoegen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:37 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik, impala67, ikookhier, laat77, Vinno, glenzz en zo kan ik nog wel even doorgaaner is altijd wel een clubje online waarmee je kan spelen
Voeg mij ook toe, ik ben altijd wel in om samen te spelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Oké bedankt, dan zal ik er ook een paar toevoegen. Ik dacht al het heeft niet veel nut om die hele lijst in de OP te gaan toevoegen.
Nog 25 punten te gaan, denk je het te halen dan? Ik blijf net over de 510 steken volgens mij, ik zou zelf ook niet weten hoe ik in godsnaam nog meer punten kan halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:40 schreef 67Impala het volgende:
Alles om de stats te verbeteren!! (600 SPM is in zicht en K/D van 2.0 ook!!)
Zoiets heb ik ook als idee, maar dan allemaal met LMGs rondom de uitgangen van het metrogebouw gaan liggen wanneer je aan het verdedigen bent. Dan heb je 4 man per uitgang, volgens mij komt daar nooit iemand doorheen danquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef Gezicht het volgende:
Lijkt me trouwens lachen om een keer met een boel lui een potje Rush te gaan doen en dan op bijv. operation metro met z'n allen te gaan mortieren.
Nja ik blijf positief, maar sinds ik wat actiever voertuigen gebruik komt dat vast wel goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog 25 punten te gaan, denk je het te halen dan? Ik blijf net over de 510 steken volgens mij, ik zou zelf ook niet weten hoe ik in godsnaam nog meer punten kan halen.
zeg hbc helios, wanneer kom je bf3 op xbox? ik ga om ongeveer 01:00quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog 25 punten te gaan, denk je het te halen dan? Ik blijf net over de 510 steken volgens mij, ik zou zelf ook niet weten hoe ik in godsnaam nog meer punten kan halen.
[..]
Zoiets heb ik ook als idee, maar dan allemaal met LMGs rondom de uitgangen van het metrogebouw gaan liggen wanneer je aan het verdedigen bent. Dan heb je 4 man per uitgang, volgens mij komt daar nooit iemand doorheen danIk ga daar vaak in die container rechts staan met zo'n ding
Ja dat voor andere medals spelen is iets wat ik juist wel wil doen en ik speel ook graag verschillende classes dus ik zal wel nooit aan dat getal komen. Als je assault speelt gaat het om de een of andere manier altijd beter maar ja. Met mijn SPM ben ik nu al tevreden, als ik hoger ga en dan weer zak enzo dan gaat het me wss toch alleen maar irriterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:47 schreef 67Impala het volgende:
Kijk als ik voor andere medals ga zal het ongetwijfeld zakken maar als ik op mijn favoriete klasse blijf komt het wel goed. (denk ik) We zullen zien! Als ik het niet haal prima, maar ik blijf uitdagingen voor mezelf stellen om er wat spanning in te houden.ben allang blij dat mijn K/D al hoger is dan in bc2. Qua assault rifle doelstellingen heb ik dan nog wel zat te doen
Dat voertuig repairtoolen is me toevallig van de week gelukt. Bij zo'n groot transport voertuig op Noshar canals. Ben nog bezig met die 50 AT kills maar moet er nog tien denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:10 schreef Catkiller het volgende:
Snipen moet je de juiste momenten en de juiste maps voor kiezen, of met een semi-auto rondlopen met een scope van 8x of kleiner is ook prima te doen als je een goed team hebt en niet alles wat voorbij komt hoeft af te maken. Die PP-19 daarvan weet ik niet hoe ik er over moet denken, op zich schiet hij wel redelijk maar hij is ook wel zwak, maar dat willen ze bij EA graag, dat alle PDWs qua sterkte zuigen
Die 50 AT rocket kills heb ik al, alleen dat voertuig verpesten met die torch dat zal nog wel een jaar duren, ik doe dat werkelijk nooit. Net alle 11 games gewonnen met zijn tweeën zonder te ragequitten
Je moet wat met je vrije tijd he...quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:40 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben een paar dagen vrij niet allemaal. Maar anders train ik in de avonduurtjes mee. Alles om de stats te verbeteren!! (600 SPM is in zicht en K/D van 2.0 ook!!) Plus voor dat toernooi wil ik minimaal Colonel service star 25 zijn
Ik ben wel blij dat Arijan de rol van support opzich heb genomen![]()
Haha zo lang duurt het nou ook weer niet. Als ik in me vrije uurtjes wat speel is dat gemakkelijk haalbaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet wat met je vrije tijd he...
Gewoon afspreken met een vriend, net mazzel hebben dat je beiden in een ander team zit. ergens afspreken. klaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:58 schreef ABundy het volgende:
Dat destroyen van een vehicle met je repair kit, lukte mij in 1x alleen toen moest ik nog iemand killen met zo een ding en telde toen niet. Gister achter 20 voertuigen lopen rennen en elke keer maar vehicle disabled ipv destroyed, omdat je eigen units steeds raketten of met een tank tegen dat voertuig aanraggen. Uiteindelijk toch met wat geluk, gelukt. Op Noshahr Canals is die AAV wel goed te doen aangezien die maar 1 gunner heeft en traaf voortbeweegt.
Ben nu ook die voertuigen aan het unlocken, maar wat is het me toch irritant dat een n00b dan met jou vecht om de chopper en vervolgens 5 seconden later zie je die persoon suicide plegen
Ik had gisteren dat ik blijkbaar tegelijk met iemand bij een jet spawnde, hij in de jet en ik stond erbovenop.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kut trouwens dat je naast een vliegtuig spawnt als iemand je net voor is
vooral bij Rush kargh island defender. dan zit je opgesloten.
uhm budget van max 30 helaas :/quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik gebruik zelf de universele Turtle Beach PX21 en die bevalt me RETEGOED. Wat is je budget als ik vragen mag? Want de PX21;
[ afbeelding ]
Heeft voicechat en gamesound tegelijk, en dat volume kun je apart van elkaar regelen. Ook zit er een mogelijkheid in om je bass heel hoog of laag te zetten. Heb mijne gekocht voor 70/80, en voor mij was het een goede investering aangezien ik er ook mee kan skypen met familie uit buitenland
Dan spaar je 50e erbijquote:
Biets er een 10tje bij voor http://www.amazon.co.uk/T(...)id=1324733859&sr=8-1quote:
Heb ik ook al een tijd, wat een geweldige headset is dat!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik gebruik zelf de universele Turtle Beach PX21 en die bevalt me RETEGOED. Wat is je budget als ik vragen mag? Want de PX21;
[ afbeelding ]
Heeft voicechat en gamesound tegelijk, en dat volume kun je apart van elkaar regelen. Ook zit er een mogelijkheid in om je bass heel hoog of laag te zetten. Heb mijne gekocht voor 70/80, en voor mij was het een goede investering aangezien ik er ook mee kan skypen met familie uit buitenland
Dat was in geen velden of wegen te bekennen helaas.. alhoewel de rest wel bezig was met vlaggen te pakken maar niemand die de heli kapot wilde maken ondanks dat die gast ziek veel kills maakte bij onze spawn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:23 schreef Quantic het volgende:
Teamwork... Een squad mate met ook een STA rocket of bijv het CITV station in een tank.
Mooiste is dat de bestuurder dat aan heeft en de gunner nog eens proximity scan en dan nog een derde er bij om eventueel dingen te locken of te fixxenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef Quantic het volgende:
Reactive armor op mn tank, nu ben ik helemaal niet meer te stoppen met dat dingJammer dat al sta ik hem even te repairen een squad genoot er in springt en er gewoon mee weg rijdt.......... En dat gebeurt gvd elke keer!!!!
Je ben zo oud als je jezelf voeltquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef announcement het volgende:
Ik heb sinds kort BF3 (PS3) en speel sinds gisteren ook online. Kun je met een headset tijdens het spelen ook online praten met vrienden? Of wat kun je ermee? En welke niet te dure headset kun je hier het beste voor aanschaffen? Sorry voor de noobvragen, ik word oud...
Ik had gisteren een potje met een maat van mij in de tank. We hadden 7 helikopters neergehaald. Die gasten werden echt gek. Krijg ik achteraf een bericht met: Tank noob .quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat was in geen velden of wegen te bekennen helaas.. alhoewel de rest wel bezig was met vlaggen te pakken maar niemand die de heli kapot wilde maken ondanks dat die gast ziek veel kills maakte bij onze spawn.
Ik hoef nog maar 2 wapens vrij te spelen maar ik heb daar nu even geen zin in. Ga zo nog wel online. Xbox staat al aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand die nog co-op wou doen op de xbox ?
Joa ik heb ook alles al, maar als iemand zin had om co-op te doen dan ben ik er wel voor inquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 2 wapens vrij te spelen maar ik heb daar nu even geen zin in. Ga zo nog wel online. Xbox staat al aan.
wrs is die guy een sniper die alleen iets doet op de grote maps als hij een jet krijgt denk ik?quote:Op zondag 25 december 2011 05:29 schreef Catkiller het volgende:
Een kerel met een SPM van 175 die je met zijn standaard gun op een jet neerschiet wanneer je de meest gekke bochten maakt, waarom heb ik het idee dat het dikke onzin is?Zeker aangezien hij maar 27 kills totaal met die dingen heeft, of hij had er iemand in gezet die goed is maar dat lijkt me sterk omdat hij al wel flink wat unlocks heeft voor dat ding.
http://battlelog.battlefi(...)tats/201517058/xbox/
O M F Gquote:Op zondag 25 december 2011 05:29 schreef Catkiller het volgende:
Een kerel met een SPM van 175 die je met zijn standaard gun op een jet neerschiet wanneer je de meest gekke bochten maakt, waarom heb ik het idee dat het dikke onzin is?Zeker aangezien hij maar 27 kills totaal met die dingen heeft, of hij had er iemand in gezet die goed is maar dat lijkt me sterk omdat hij al wel flink wat unlocks heeft voor dat ding.
http://battlelog.battlefi(...)tats/201517058/xbox/
Nee?quote:Op zondag 25 december 2011 13:21 schreef dreamzk het volgende:
BF3 single player spelen kan niet eens zonder internet verbinding
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 25 december 2011 13:21 schreef dreamzk het volgende:
BF3 single player spelen kan niet eens zonder internet verbinding
Toch niet op Metro/Bazaar he?quote:Op zondag 25 december 2011 13:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben nu bezig om die 50 RPG kills te halen
Wat een gekut trouwens
quote:
Die van mij is 9.6%. Moet er wel bij zeggen dat dit mijn 1e echte shooter is op de xbox.quote:Op zondag 25 december 2011 14:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet deze weer eens laten zien. Vergeleken met de vorige ben ik wel erg voorruit gegaan moet ik zeggen. Ik snap vaak niet dat bij anderen de accuracy zo laag is.
Dit is mijn allereerste shooterquote:Op zondag 25 december 2011 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die van mij is 9.6%. Moet er wel bij zeggen dat dit mijn 1e echte shooter is op de xbox.
Als je Colonel bentquote:Op zondag 25 december 2011 14:08 schreef Gezicht het volgende:
101 hours played, ik heb er nog geen 30 volgens mij.Vanaf welk level krijg je eigenlijk die colonel service stars? Ik ben namelijk pas level 28.
Zeer zeker niet, kzit bij een of andere missie waar ik in een tank begin in een stad. En elke kaar als ik voorbij eerste autosave bent valt de game uit waarbij het zegt: lost connection to hostquote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Heb een paar weken geleden nog de xbox meegenomen op de nachtdienst. Ging perfect.
Ik zit op 103 en ben halverwege Colonel 8quote:Op zondag 25 december 2011 14:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als je Colonel bent
45 dus!
101 uur?
Ik zit op 108 en ben Colonel 3
Zeker, ik krijg het niet voor elkaarquote:Op zondag 25 december 2011 14:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net maar liefst 1360 punten gehaald met de jet. wel netjes dacht ik zo
Ik begon als us op de map operation firestorm, ik vloog op een gegeven moment in één lijn voor hun landingsbaan, iemand gaat in de jet, maakt snelheid,stijgt op, ik schiet missels af. boem kapot. en ik stond stil op hun landingsbaanquote:Op zondag 25 december 2011 14:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zeker, ik krijg het niet voor elkaar
Weet je zeker dat je geen co-op doet ofzo?quote:Op zondag 25 december 2011 14:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, kzit bij een of andere missie waar ik in een tank begin in een stad. En elke kaar als ik voorbij eerste autosave bent valt de game uit waarbij het zegt: lost connection to host
Idd, het is werkelijk te sneu voor woorden! Ik zat daarstraks in een team en ik was de enige die vlaggen capt etc. Ik stond bovenaan met 7000 punten en de nummer 2 van ons team had hooguit 2000 puntenquote:Op zondag 25 december 2011 18:30 schreef torn_Machina het volgende:
De kerstnoobs zijn er ook weer. Het is bijna onmogelijk te winnen.
Ga dan TDM ofzo spelenquote:Op zondag 25 december 2011 19:50 schreef Quantic het volgende:
[..]
Idd, het is werkelijk te sneu voor woorden! Ik zat daarstraks in een team en ik was de enige die vlaggen capt etc. Ik stond bovenaan met 7000 punten en de nummer 2 van ons team had hooguit 2000 puntendik verloren natuurlijk
De wat?quote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef xminator het volgende:
Wat is nou de juiste recticular bij het schieten met een scout helicopter? De kleine of de grote :s?
Het kruisje denk ik altijd.quote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef xminator het volgende:
Wat is nou de juiste recticular bij het schieten met een scout helicopter? De kleine of de grote :s?
En tegenwoordig zitten op de normale bf3 servers alle nieuwelingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |