Eerst mijnen droppen en dan gaan vliegen? Of werkt dat niet meer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
FF een ritje maken als gunner bij iemand die het wel kan, dan krijg je wel snel de heatseakers, en dan gaat het wel snel.
Jet is inderdaad wat lastiger, veel spotten, scoor je soms toch weer 10 punten. En landen bij de vlaggen!
Of bij Caspian border naar A toe rijden met je jet.
Is dat nog steeds niet gefixed op de PS3? Dat is wel schandalig zeg, of dat Sony eens parties zoals op XBL toestaat... Word trouwens tijd dat MS meer dan 8 man in parties toelaatquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Quantic het volgende:
We kunnen niet met dat tournooi zolang voip het niet doetMisschien moeten we voortaan maar contact hebben op skype !
Hoe moet ik dit voor me zien? Moet je dan ergens heen of iedereen gewoon thuis achter de xbox? En dan maar hopen dat je een goede server krijgtquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Dven het volgende:
Maar goed, voorlopig willen Dven, Sickert, Dreamzk en KoningStoma meedoen?!?
Dan is er in ieder geval al één FOK!squad. Even kijken hoeveel mensen er nog geïnteresseerd zijn en dan een mooie indeling maken. Aanmelden kan trouwens bij de volgende link: http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Eerst mijnen droppen en dan gaan vliegen? Of werkt dat niet meer?
[..]
Is dat nog steeds niet gefixed op de PS3? Dat is wel schandalig zeg, of dat Sony eens parties zoals op XBL toestaat... Word trouwens tijd dat MS meer dan 8 man in parties toelaat
[..]
Hoe moet ik dit voor me zien? Moet je dan ergens heen of iedereen gewoon thuis achter de xbox? En dan maar hopen dat je een goede server krijgt
Ik train regelmatig met Arijanonline (ikookhier) ((zo goed zelfs dat ik gister 2x zijn dogtags hadquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is in samenwerking met EA dus er zal waarschijnlijk een speciale server komen voor de kwalificaties van het eindtoernooi. Als we goed genoeg zijn dan worden we ingevlogen
Nu maar weer even trainen
Hoorde je mij gister niet gillen van: oh nee oh nee oh nee toen ik met mijn little bird op Damavand omvielquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
Noujah, het vliegen is nog niet zozeer het probleem. Ook dat gaat wel eens fout, maar over t algemeen lukt me dat wel. het is vooral het aanvallen en ontwijken.
Dan ben ik meer een schietschijf dan een gevaar.
Komt uiteraard ook door de weinige unlocks die ik erop heb. En dan win maar eens van mensen die wel veel unlocks hebben.
Dan houdt het helaas op!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Morgen- het volgende:
Ik wil best meedoen aan dat toernooi (xbox). Heb me ook aangemeld en ben wrs wel goed genoeg, maar wat nou als je 16 bent? Dan kan je alsnog niet meedoen
Op het begin kom je nog wel mee met het verstrekken van valse informatie maar wanneer we op de geheime locatie uitgenodigd worden (wat ongetwijfeld gaat gebeuren natuurlijkquote:
ach weet je wat? ik probeer het gewoonquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Op het begin kom je nog wel mee met het verstrekken van valse informatie maar wanneer we op de geheime locatie uitgenodigd worden (wat ongetwijfeld gaat gebeuren natuurlijk) zal het wel lastiger worden
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:47 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon een baard en snor op plakken, neppe ID alles..
HAHA JIJ BENT PAS 16.
Staat 16+ op de doos hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef 67Impala het volgende:
In de PS3 platoon ook allemaal van die jonkies. Is BF3 niet gvd 18 plus!
Hmm dacht 18 nja dan niks gezegdquote:
Zou wel mee willen traine maar ben nog geen 16 dus mag het spel niet spelen. LOLquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hmm dacht 18 nja dan niks gezegd![]()
Maar ps3 platoon heeft ook 13 en 14 jarige
Overigens wie doet er straks ff met mij mee trainen?!
Nou?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Document1 het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de oudere hier.
Jong van geest toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Document1 het volgende:
Wat is oudquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Document1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |