Mensen die dat ding gebruiken om op onbereikbare plekken te komenquote:Op maandag 19 december 2011 23:44 schreef torn_Machina het volgende:
Net een aantal rondes alleen met de MAV rond zitten vliegen. Ik had die motion assist medal echt snel binnen. Als ze je niet neerschieten kan je gewoon de hele ronde doorvliegen.![]()
Als je zelf de MAV gebruikt en je hebt geen totale mongolen als team dan is het bijna onmogelijk om te verliezen.
Zowaar is er een keer een tegenstander uitgeroeid?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:23 schreef KoningStoma het volgende:
Net een potje conquest assault gewonnen in maar 2:22 minuten.
I see. Alsnog mijn ultieme angst. Uitgeroeid wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk het. Het was ook 8 vs 8 ofzo,
En daar hebben we onze scherpschutter alquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil niet opscheppen, maar ik heb al een paar keer MVP gehaald door te snipen.
Geef mij maar Support of Engineerquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Dven het volgende:
[..]
En daar hebben we onze scherpschutter alNu nog een medic, engineer en een support! Bij voorkeur ben ik de medic
De Xbox ja, niet de account. Ga mijn scores niet laten verpesten natuurlijkquote:
Maakt niet uit, dat probeerde ik ook te doen! Alleen lukte het mij niet.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Sorry dat ik uit de squad ging in het begin, maar ik wou in het Fok team en zag dat er nog een plek vrij was bij hun :$
Whehehe, sommige mensen hebben er echt geen aanleg voor inderdaad. Ik crash ook wel eens, wanneer ik te laat optrek met de heli na een attack op een tank. Maar ik zat gisteren ook bij wat squadleden in die het niet eens lukten om dat ding recht te houden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef Sant. het volgende:
Ohjah, ik moet uit jets en heli's blijven
Support present! Wat moet ik doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:46 schreef Dven het volgende:
[..]
En daar hebben we onze scherpschutter alNu nog een medic, engineer en een support! Bij voorkeur ben ik de medic
Noujah, het vliegen is nog niet zozeer het probleem. Ook dat gaat wel eens fout, maar over t algemeen lukt me dat wel. het is vooral het aanvallen en ontwijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:55 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Whehehe, sommige mensen hebben er echt geen aanleg voor inderdaad. Ik crash ook wel eens, wanneer ik te laat optrek met de heli na een attack op een tank. Maar ik zat gisteren ook bij wat squadleden in die het niet eens lukten om dat ding recht te houden.
FF een ritje maken als gunner bij iemand die het wel kan, dan krijg je wel snel de heatseakers, en dan gaat het wel snel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
Noujah, het vliegen is nog niet zozeer het probleem. Ook dat gaat wel eens fout, maar over t algemeen lukt me dat wel. het is vooral het aanvallen en ontwijken.
Dan ben ik meer een schietschijf dan een gevaar.
Komt uiteraard ook door de weinige unlocks die ik erop heb. En dan win maar eens van mensen die wel veel unlocks hebben.
Ik zal vanavond even de link opzoeken waar je je kan aanmelden! Toernooi zou begin 2012 moeten zijn, meer informatie zou spoedig moeten binnenstromen. Catkiller lijkt me ook wel een goede om erbij te hebben, die is oppermachtig in voertuigenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Support present! Wat moet ik doen
Eerst mijnen droppen en dan gaan vliegen? Of werkt dat niet meer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
FF een ritje maken als gunner bij iemand die het wel kan, dan krijg je wel snel de heatseakers, en dan gaat het wel snel.
Jet is inderdaad wat lastiger, veel spotten, scoor je soms toch weer 10 punten. En landen bij de vlaggen!
Of bij Caspian border naar A toe rijden met je jet.
Is dat nog steeds niet gefixed op de PS3? Dat is wel schandalig zeg, of dat Sony eens parties zoals op XBL toestaat... Word trouwens tijd dat MS meer dan 8 man in parties toelaatquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Quantic het volgende:
We kunnen niet met dat tournooi zolang voip het niet doetMisschien moeten we voortaan maar contact hebben op skype !
Hoe moet ik dit voor me zien? Moet je dan ergens heen of iedereen gewoon thuis achter de xbox? En dan maar hopen dat je een goede server krijgtquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Dven het volgende:
Maar goed, voorlopig willen Dven, Sickert, Dreamzk en KoningStoma meedoen?!?
Dan is er in ieder geval al één FOK!squad. Even kijken hoeveel mensen er nog geïnteresseerd zijn en dan een mooie indeling maken. Aanmelden kan trouwens bij de volgende link: http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Eerst mijnen droppen en dan gaan vliegen? Of werkt dat niet meer?
[..]
Is dat nog steeds niet gefixed op de PS3? Dat is wel schandalig zeg, of dat Sony eens parties zoals op XBL toestaat... Word trouwens tijd dat MS meer dan 8 man in parties toelaat
[..]
Hoe moet ik dit voor me zien? Moet je dan ergens heen of iedereen gewoon thuis achter de xbox? En dan maar hopen dat je een goede server krijgt
Ik train regelmatig met Arijanonline (ikookhier) ((zo goed zelfs dat ik gister 2x zijn dogtags hadquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is in samenwerking met EA dus er zal waarschijnlijk een speciale server komen voor de kwalificaties van het eindtoernooi. Als we goed genoeg zijn dan worden we ingevlogen
Nu maar weer even trainen
Hoorde je mij gister niet gillen van: oh nee oh nee oh nee toen ik met mijn little bird op Damavand omvielquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
Noujah, het vliegen is nog niet zozeer het probleem. Ook dat gaat wel eens fout, maar over t algemeen lukt me dat wel. het is vooral het aanvallen en ontwijken.
Dan ben ik meer een schietschijf dan een gevaar.
Komt uiteraard ook door de weinige unlocks die ik erop heb. En dan win maar eens van mensen die wel veel unlocks hebben.
Dan houdt het helaas op!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Morgen- het volgende:
Ik wil best meedoen aan dat toernooi (xbox). Heb me ook aangemeld en ben wrs wel goed genoeg, maar wat nou als je 16 bent? Dan kan je alsnog niet meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |