quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef 67Impala het volgende:
Waren een aantal goede potjes
150e mvp ribbon![]()
Ik ben te vroeg gestopt zie ik wel, dacht dat dit het toppertje van de avond zou worden:quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef torn_Machina het volgende:
Een leuke avond met wat fokkers en je battle report kan er zo uit zien. Helemaal geen weerstand van de tegenpartij.![]()
[ afbeelding ]
Je bent zo oud als je je voelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke jij wint.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef Document1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan weet je dat je echt oud bent, wanneer je over respect voor ouderen begint te zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The colour of her eyes were the colour of insanity
Bedoeling is simpel. Eerste squad die 50 kills haalt wint.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef Rauw. het volgende:
Wil het wel proberen, maar weet niet of ik het wat vind en wat de bedoeling is.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Oke jij wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag die 77 achter je naam en ik dacht dat ga ik verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afhankelijk van de tijd wil ik best meedoen!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:04 schreef Cliffy het volgende:
Zijn er nog xboxers die vanavond Squad Deathmatch willen doen? Ik hoor er alleen maar horrorverhalen over maar ik moet die L85 nog unlocken :p
+1quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef Document1 het volgende:
Volgende week ga ik trouwens weer hardcore aan de battlefield, echt te druk tot kerst.Daarna weekje vrij.
Haha nee die 77 achter mijn naam slaat eigenlijk nergens op... Is gewoon een random getal haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zag die 77 achter je naam en ik dacht dat ga ik verliezen.
Kutfreez! /nitroquote:Op woensdag 21 december 2011 13:53 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Haha nee die 77 achter mijn naam slaat eigenlijk nergens op... Is gewoon een random getal haha.
Ontopic: Gvd... kutspel blijft altijd freezen net als ik aan het winnen ben...
Haha jij deed anders net zo hard meequote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik zag het.
Dikke baseraper dat je d'r bent!
Precies. Gelukkig dat ze niet denken zoals jouquote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Haha, inderdaad!
Als ze zich zover laten terugdrukken, dan verdienen ze het ook.
Ze pakten het ook niet goed aan om daar weg te komen, wanneer gewoon een engineer de hele tijd achter hun BMP had gestaan, dan hadden ze ons zo te pakken gehad.
Zeker! Kopen, mensen uit de OP toevoegen en knallen maar! Meer heb ik er niet over te meldenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef SjaakSt het volgende:
Ik heb Xbox 360, vraag me af of deze leuk is
Hier komen jullie! Hup hup squadje vormen bots!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig dat ze niet denken zoals jou![]()
Dadelijk maar weer eens een poging wagen.
Als die nog een keer freezed, gooi ik mijn ps3 het huis uit en trap hem nog na ook!
Word hem niet, mijn dochtertje is wakker, en ik moet zo weg.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hier komen jullie! Hup hup squadje vormen bots!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |