Ben je je daar zeker vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef Laat77 het volgende:
Gaat iedereen hier nu zijn leeftijd opnoemenWant tot nu toe ben ik nog de oudste als ik zo hier de leeftijden zie... Maar ontopic.
BF3 is tof
Sinds B2K zijn mijn K/D en SPM totaal om zeep geholpen, terwijl ik er honderden uren op heb zitten in die mappen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef torn_Machina het volgende:
Een leuke avond met wat fokkers en je battle report kan er zo uit zien. Helemaal geen weerstand van de tegenpartij.![]()
[ afbeelding ]
Ik speel ook vaak genoeg met randoms en dan gaat het ook vaak wel goed. Als je maar eenmaal een fatsoenlijk team hebt die weten wat ze doen. Sinds B2K is mijn W/L van 1.75 naar 2.15 gegaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Sinds B2K zijn mijn K/D en SPM totaal om zeep geholpen, terwijl ik er honderden uren op heb zitten in die mappen!
En ziet er prachtig uit ja! Is mij op een haar na eens gelukt. Had nog één keer winst nodig en die werd juist nipt verloren
Ik ben van 1.9 naar 1.6 gegaan!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik speel ook vaak genoeg met randoms en dan gaat het ook vaak wel goed. Als je maar eenmaal een fatsoenlijk team hebt die weten wat ze doen. Sinds B2K is mijn W/L van 1.75 naar 2.15 gegaan.
Gisteren was ook al zo'n avond dat ik bijna alles heb gewonnen. Gewoon een beetje met de MAV rondvliegen in rush en de punten en wins vliegen je om de oren.
Meer met ipv tegen fokkers spelen dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben van 1.9 naar 1.6 gegaan!Merk trouwens wel dat B2K een stuk minder geordend en professioneel is dan BF3. Je komt mensen op de meest vreemde plekken tegen en niemand lijkt te spotten. Geen georganiseerde chaos meer.. Gewoon puur.. CHAOS!
Ik voel me aangevallen. Waarom denkt iedereen dat ik graag tegen FOK!kers speel?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Meer met ipv tegen fokkers spelen dusMijn K/D en SPM stijgen nog steeds langzaam
Als het kan switch ik! Slechts één avond geweest waarop ik niet geswitsched heb waar het wel zou moeten kunnen. Maar toen kreeg ik steeds de melding dat ik niet zo vaak van team switchen moet (dit nadat ik switchte met de gedachtegang in het goede team terecht te komen maar dat de server me al overgeplaatst had. Zat ik alsnog in het verkeerde team :") )quote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef Cliffy het volgende:
Omdat je meestal bij de tegenstander zit en vrijwel nooit switched?
quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef 67Impala het volgende:
Waren een aantal goede potjes
150e mvp ribbon![]()
Ik ben te vroeg gestopt zie ik wel, dacht dat dit het toppertje van de avond zou worden:quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef torn_Machina het volgende:
Een leuke avond met wat fokkers en je battle report kan er zo uit zien. Helemaal geen weerstand van de tegenpartij.![]()
[ afbeelding ]
Je bent zo oud als je je voelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke jij wint.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef Document1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan weet je dat je echt oud bent, wanneer je over respect voor ouderen begint te zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The colour of her eyes were the colour of insanity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |