Ik kan straks wel even komen?quote:
Bedankt voor de mails, EAquote:GunClub Alert for Hbc_Helios 0:57
GunClub Alert for Hbc_Helios 0:57
Werd ook wel tijdquote:Op woensdag 21 december 2011 16:03 schreef Cliffy het volgende:
Nieuw modem gekregen van UPC, hopelijk kan ik vanavond weer online, zonder time-outs als ik mn laptop aanzet
Welke Dlc?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef SoldMayor het volgende:
Vandaag gratis die dlc te downloaden.
Waar gaan die mails over danquote:
Is inderdaad effe geleden dat we echt tegenstand hebben gekregen. We zijn weer effe op onze plaats gezetquote:Op woensdag 21 december 2011 17:05 schreef 67Impala het volgende:
[..]
We hadden ook forse tegenstand!
Ik had een semi rage-quit, wat zuigt recon zeg! Of beter gezegd ik zuig als recon! Bah, maar wil wel een servicestarquote:
Recon + PP2000 als wapen. Voordat ik die vrij speelde, speelde ik met een shotgun. Met snipers hoef ik iig ook niet te gaat schieten alhoewel dat steeds beter gaat. En als je de MAV hebt lekker veel rond vliegen in stedelijke mappen, krijg je een hoop punten voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik had een semi rage-quit, wat zuigt recon zeg! Of beter gezegd ik zuig als recon! Bah, maar wil wel een servicestar
PP2000 is inderdaad een van de betere keuzes, al blijft het nog steeds een baggerdingquote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Recon + PP2000 als wapen. Voordat ik die vrij speelde, speelde ik met een shotgun. Met snipers hoef ik iig ook niet te gaat schieten alhoewel dat steeds beter gaat. En als je de MAV hebt lekker veel rond vliegen in stedelijke mappen, krijg je een hoop punten voor.
En ik heb een nieuwe ribbon. Squad wipe ribbon! Die had ik nog niet.
Die nemesis ribbon wordt ook een lastige ben ik bang voor.
Ik vind het een heel fijn wapen. Staat op de 3e plek bij Weapon kills. PP2000, laser, silencer en reflex Red dot.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
PP2000 is inderdaad een van de beter keuzes, al blijft het nog steeds een baggerding
Internet doet het weer, straks even de connectie testen
Zijn imo veel betere PDW wapens dan de pp2000. Tis dat ik perse mijn service star wilquote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind het een heel fijn wapen. Staat op de 3e plek bij Weapon kills. PP2000, laser, silencer en reflex Red dot.
kills
180
headshots
37
shotsFired
5204
accuracy
%
18.1
Had niet door dat je ging leaven. Anyway.. was leukquote:Op woensdag 21 december 2011 19:13 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zijn imo veel betere PDW wapens dan de pp2000. Tis dat ik perse mijn service star wil
Ik zei nog dat ik weggingquote:Op woensdag 21 december 2011 21:22 schreef Glennz het volgende:
[..]
Had niet door dat je ging leaven. Anyway.. was leuk
Haha!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ik wegging, maar het enige wat ik hoorde was: ah nee godver!
![]()
Waren idd paar goeie potjes
Dat ik iets unlocked heb, wat ik er mee kan weet ik alleen nog niet, niks gok ikquote:
En daar krijg je dan een badge voor gok ik als je het aan neemt en uitvoert maar dat is het, ik heb toen een account daar gemaakt voor de M1911 geloof ik.quote:Get 50 headshots from December 14th through December 31st in Battlefield 3 multiplayer.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Morgen- het volgende:
Zoek Oxenhaus op Battlelog... ik heb zijn dogtag gestolen
Rensje ging nogal los.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Koopsie het volgende:
Wie liep er trouwens constant te schelden op snipers?
Die heb ik ook eens geraped!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]Die gast(en) ben ik ook redelijk wat keren tegengekomen, LiL H J0B vooral (ste1976cdn op battlelog). Zal wel komen omdat ze te veel online zijn ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |