quote:Op maandag 19 december 2011 11:35 schreef Baalhaar het volgende:
Guys zit ik al weken in dat fok! platoon dinges, krijg ik nooit is ff een invite van iemand
Jullie kunnen beter gewoon ff wat actieve lui toevoegen op PSN/XBL, members van je platoon kan je namelijk niet ingame zien, eigenlijk nutteloos dusquote:Op maandag 19 december 2011 11:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn live ID staat nog niet in de OP bij XBLA
Tahie81 is de mijne
De M240b is fijnerquote:Op maandag 19 december 2011 12:12 schreef Baalhaar het volgende:
Ennnn weer lekker ontopic: gister een support mannetje neergehaald en zijn wapen opgepakt, zat zonder kogels.
M249, foregrip en thermal vision, bizar goeie combinatie! Meteen ff stuk of 12 killstreak ermee gehaald. Ik zeg, probeer hem uit, want ik speel nu echt met niks anders haha
Die heb ik bijna unlockt geloof ik.. zal meteen ff kijkenquote:
Lagere RPM dan de M249 maar doet meer damage en is in burst op langere afstand ook nog bijzonder accuraatquote:Op maandag 19 december 2011 12:20 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Die heb ik bijna unlockt geloof ik.. zal meteen ff kijken
Wat is jullie langste headshot trouwens? Ik zit nu op 666m
Klinkt goed, ik voeg jou trouwens als eerste toe denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 12:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lagere RPM dan de M249 maar doet meer damage en is in burst op langere afstand ook nog bijzonder accuraat
Ik merk dat ik met alle klasses neig naar een wapen met een hoge ROF. Ik kan enkelt maar niet wennen aan support wapens want van dichtbij schiet ik echt mis. Ik moet echt leren bursten met die krengen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef Rauw. het volgende:
Heb zelf de M60E4 als support wapen, beviel mij even goed als de 240b alleen de beleving is veel beter.
RAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Foregrip erop knallen en je kan close quarters sprayen als een gekquote:Op maandag 19 december 2011 13:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik merk dat ik met alle klasses neig naar een wapen met een hoge ROF. Ik kan enkelt maar niet wennen aan support wapens want van dichtbij schiet ik echt mis. Ik moet echt leren bursten met die krengen.
Overigens nieuwe doelstellingen voor mijzelf aangezien ik steeds vaker ongeacht de situatie neig naar Assault. Alle assault rifles masteren, eerst 1000 kills op de FAMAS zetten en dan derest masteren
Volgens mij heb ik het grootste deel ook ge-service starred maar met de M249 de meeste kills. Loop nu met die QB nog iets maar daar ben ik bijna klaar mee en dan kan die in de kastquote:Op maandag 19 december 2011 13:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Foregrip erop knallen en je kan close quarters sprayen als een gekOndertussen al 6 servicestars met de M249 te pakken maar krijg het idee dat hij steeds minder damage doet. De andere support wapens ook al ge-service starred maar weet niet meer welke nog fijn waren
Voeg mij ff toe dan doe ik mee Golgo13NLquote:Op maandag 19 december 2011 14:01 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het grootste deel ook ge-service starred maar met de M249 de meeste kills. Loop nu met die QB nog iets maar daar ben ik bijna klaar mee en dan kan die in de kast
Overigens wie wilt er vanavond potjes knallen @ de PS3? Ga er vanuit dat ik aanwezig ben vanavond
Ik ben op het moment niet thuis dus als je gelegenheid hebt voeg mij dan alvast toe: Munn1kquote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef rece het volgende:
[..]
Voeg mij ff toe dan doe ik mee Golgo13NL
+Nog een hele toko aan Fok gangsta's?quote:Op maandag 19 december 2011 15:30 schreef Sickert het volgende:
Vanavond op de xbox mensen in het gezicht knallen!!!
Van mij mogen ze!!quote:Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
+Nog een hele toko aan Fok gangsta's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |