Dat ik iets unlocked heb, wat ik er mee kan weet ik alleen nog niet, niks gok ikquote:
En daar krijg je dan een badge voor gok ik als je het aan neemt en uitvoert maar dat is het, ik heb toen een account daar gemaakt voor de M1911 geloof ik.quote:Get 50 headshots from December 14th through December 31st in Battlefield 3 multiplayer.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Morgen- het volgende:
Zoek Oxenhaus op Battlelog... ik heb zijn dogtag gestolen
Rensje ging nogal los.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Koopsie het volgende:
Wie liep er trouwens constant te schelden op snipers?
Die heb ik ook eens geraped!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]Die gast(en) ben ik ook redelijk wat keren tegengekomen, LiL H J0B vooral (ste1976cdn op battlelog). Zal wel komen omdat ze te veel online zijn ofzo
Bij nieuwe mappen? Dat is Conquest en Conquest Assault.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Laat77 het volgende:
Sinds wanneer is het eigenlijk dat ze nu op conquest 2 x dezelfde mappen laten draaien, dus dat je beide kanten nu speelt.
Nee in gewone conquest mode. Alle Maps worden nu 2x gedraaid, weet niet of het aan de B2K normal server ligt. Dat zou best weleens kunnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij nieuwe mappen? Dat is Conquest en Conquest Assault.
Kan je instellen bij je profiel op battlelogquote:Op donderdag 22 december 2011 18:14 schreef mar456 het volgende:
Hoe krijgen jullie btw dat [fok] voor je naam? Want ik heb dat niet...
Bedankt man, ik zal het meteen proberen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan je instellen bij je profiel op battlelog
Kom dan, kenkerlijer!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
vanaf morgen ga ik er tegen aan, mijn KDR momenteel 1.97 , moet er 2 van maken
gt: Eckte Baas
Nja we hebben er een paar verloren en een paar gewonnen! Mogen denk niet klagen.. Ik heb anders wel prima gescoordquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Laat77 het volgende:
Bleeeh waren weer bagger potjes oftewel weer potjes met uitdaging/tegenstand :p
Goeie keusquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ff een n00b vraag: Ik wil Battlefield kopen voor PS3.
Is die game online te spelen met een draadloze ADSL verbinding of word je dan steeds afgemaakt
Kijk, een n00bquote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
vanaf morgen ga ik er tegen aan, mijn KDR momenteel 1.97 , moet er 2 van maken
gt: Eckte Baas
Ik doe het ook via een draadloze verbinding en mij maken ze niet af, maar of het met bedraad nog beter is dat weet ik niet want dat heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Is die game online te spelen met een draadloze ADSL verbinding of word je dan steeds afgemaakt
Co-op op hard?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:13 schreef Catkiller het volgende:
Eindelijk de co-op klaar
Net een game beëindigd met een score van 32 - 1, dan is het niet erg meer om te verliezenGewoon in Crossing vies in dat gebouw bij A zitten en claymores plaatsen en een beetje uit het raam schieten
[..]
Kijk, een n00b
[..]
Ik doe het ook via een draadloze verbinding en mij maken ze niet af, maar of het met bedraad nog beter is dat weet ik niet want dat heb ik nooit gehad
Ik had bij easy vaak al bijzonder veel moeite. Dat maakte de uitdaging voor medium en inmiddels hard alleen maar groter. Vind het persoonlijk vaak lastiger dan MP en dat maakt het tot een hele mooie training!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:27 schreef Catkiller het volgende:
Neuh easy. Die shit ging me alleen om de wapens en aangezien je bij hard niet veel meer punten krijgt (als ik een ander moet geloven) dan doe ik gewoon lekker makkelijk
Dat je wapens voor de MP niet eens in de MP kan unlocken is al kut genoeg![]()
Ik heb nergens moeite gehad, ja het vliegen van de eerste missie kon ik niet maar voor de rest is alles zo duidelijk en gescript dat het bijna niet fout kan gaan. Ben trouwens wel geknifed tijdens de co-op!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had bij easy vaak al bijzonder veel moeite. Dat maakte de uitdaging voor medium en inmiddels hard alleen maar groter. Vind het persoonlijk vaak lastiger dan MP en dat maakt het tot een hele mooie training!
Ik word bij co-op vaker geknifed dan tijdens MPquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb nergens moeite gehad, ja het vliegen van de eerste missie kon ik niet maar voor de rest is alles zo duidelijk en gescript dat het bijna niet fout kan gaan. Ben trouwens wel geknifed tijdens de co-op!
Hele week zou wel niet lukken ivm vriendin over de vloer, maar ga zeker like mad spelen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:58 schreef Quantic het volgende:
Me laatste werkdag is begonnen.. En dan heb ik een week vrijga me de hele week op bf storten en colonel worden
Heb ik jou eigenlijk wel op PSN? Misschien wel handig kijkend naar aankomende week..quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hele week zou wel niet lukken ivm vriendin over de vloer, maar ga zeker like mad spelen!
Zaterdagavond heb ik gelukkig vrijaf gekregen omdat ik weiger naar All you need is love te kijken
@ Cliff, wat een lol zou die gast hebben zeg
Ik zit op de Xbox man, sorry!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:22 schreef Quantic het volgende:
[..]
Heb ik jou eigenlijk wel op PSN? Misschien wel handig kijkend naar aankomende week..
Mij ook toegevoegd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef elvis2010 het volgende:
Zo bijna Colonel 2
Ik heb nu een hoop fokkers toegevoegd op de ps3 (wat een werk) maar... Nu wel ff accepteren stelletjuh fokkers :p
Wil nu wel eens ff met allemaal fokkers spelen...
shakin_70
Ik geloof t wel, straks na t werk ff checken... Ltrssssquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mij ook toegevoegd?Het clubje wordt steeds groter. ALtijd kiezen bij wie je in de sqd wil
Service stars gaan ineens hard als je wat medailles binnenhaalt. Nu service star 8 alweer met 60k aan punten![]()
Ik speel al jaren draadloos online games op m'n PS3, vrijwel nooit serieuze problemen mee gehad.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |