Bij nieuwe mappen? Dat is Conquest en Conquest Assault.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Laat77 het volgende:
Sinds wanneer is het eigenlijk dat ze nu op conquest 2 x dezelfde mappen laten draaien, dus dat je beide kanten nu speelt.
Nee in gewone conquest mode. Alle Maps worden nu 2x gedraaid, weet niet of het aan de B2K normal server ligt. Dat zou best weleens kunnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij nieuwe mappen? Dat is Conquest en Conquest Assault.
Kan je instellen bij je profiel op battlelogquote:Op donderdag 22 december 2011 18:14 schreef mar456 het volgende:
Hoe krijgen jullie btw dat [fok] voor je naam? Want ik heb dat niet...
Bedankt man, ik zal het meteen proberen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan je instellen bij je profiel op battlelog
Kom dan, kenkerlijer!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
vanaf morgen ga ik er tegen aan, mijn KDR momenteel 1.97 , moet er 2 van maken
gt: Eckte Baas
Nja we hebben er een paar verloren en een paar gewonnen! Mogen denk niet klagen.. Ik heb anders wel prima gescoordquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Laat77 het volgende:
Bleeeh waren weer bagger potjes oftewel weer potjes met uitdaging/tegenstand :p
Goeie keusquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ff een n00b vraag: Ik wil Battlefield kopen voor PS3.
Is die game online te spelen met een draadloze ADSL verbinding of word je dan steeds afgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |