Dat was in geen velden of wegen te bekennen helaas.. alhoewel de rest wel bezig was met vlaggen te pakken maar niemand die de heli kapot wilde maken ondanks dat die gast ziek veel kills maakte bij onze spawn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:23 schreef Quantic het volgende:
Teamwork... Een squad mate met ook een STA rocket of bijv het CITV station in een tank.
Mooiste is dat de bestuurder dat aan heeft en de gunner nog eens proximity scan en dan nog een derde er bij om eventueel dingen te locken of te fixxenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef Quantic het volgende:
Reactive armor op mn tank, nu ben ik helemaal niet meer te stoppen met dat dingJammer dat al sta ik hem even te repairen een squad genoot er in springt en er gewoon mee weg rijdt.......... En dat gebeurt gvd elke keer!!!!
Je ben zo oud als je jezelf voeltquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef announcement het volgende:
Ik heb sinds kort BF3 (PS3) en speel sinds gisteren ook online. Kun je met een headset tijdens het spelen ook online praten met vrienden? Of wat kun je ermee? En welke niet te dure headset kun je hier het beste voor aanschaffen? Sorry voor de noobvragen, ik word oud...
Ik had gisteren een potje met een maat van mij in de tank. We hadden 7 helikopters neergehaald. Die gasten werden echt gek. Krijg ik achteraf een bericht met: Tank noob .quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat was in geen velden of wegen te bekennen helaas.. alhoewel de rest wel bezig was met vlaggen te pakken maar niemand die de heli kapot wilde maken ondanks dat die gast ziek veel kills maakte bij onze spawn.
Ik hoef nog maar 2 wapens vrij te spelen maar ik heb daar nu even geen zin in. Ga zo nog wel online. Xbox staat al aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand die nog co-op wou doen op de xbox ?
Joa ik heb ook alles al, maar als iemand zin had om co-op te doen dan ben ik er wel voor inquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 2 wapens vrij te spelen maar ik heb daar nu even geen zin in. Ga zo nog wel online. Xbox staat al aan.
wrs is die guy een sniper die alleen iets doet op de grote maps als hij een jet krijgt denk ik?quote:Op zondag 25 december 2011 05:29 schreef Catkiller het volgende:
Een kerel met een SPM van 175 die je met zijn standaard gun op een jet neerschiet wanneer je de meest gekke bochten maakt, waarom heb ik het idee dat het dikke onzin is?Zeker aangezien hij maar 27 kills totaal met die dingen heeft, of hij had er iemand in gezet die goed is maar dat lijkt me sterk omdat hij al wel flink wat unlocks heeft voor dat ding.
http://battlelog.battlefi(...)tats/201517058/xbox/
O M F Gquote:Op zondag 25 december 2011 05:29 schreef Catkiller het volgende:
Een kerel met een SPM van 175 die je met zijn standaard gun op een jet neerschiet wanneer je de meest gekke bochten maakt, waarom heb ik het idee dat het dikke onzin is?Zeker aangezien hij maar 27 kills totaal met die dingen heeft, of hij had er iemand in gezet die goed is maar dat lijkt me sterk omdat hij al wel flink wat unlocks heeft voor dat ding.
http://battlelog.battlefi(...)tats/201517058/xbox/
Nee?quote:Op zondag 25 december 2011 13:21 schreef dreamzk het volgende:
BF3 single player spelen kan niet eens zonder internet verbinding
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 25 december 2011 13:21 schreef dreamzk het volgende:
BF3 single player spelen kan niet eens zonder internet verbinding
Toch niet op Metro/Bazaar he?quote:Op zondag 25 december 2011 13:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben nu bezig om die 50 RPG kills te halen
Wat een gekut trouwens
quote:
Die van mij is 9.6%. Moet er wel bij zeggen dat dit mijn 1e echte shooter is op de xbox.quote:Op zondag 25 december 2011 14:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet deze weer eens laten zien. Vergeleken met de vorige ben ik wel erg voorruit gegaan moet ik zeggen. Ik snap vaak niet dat bij anderen de accuracy zo laag is.
Dit is mijn allereerste shooterquote:Op zondag 25 december 2011 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die van mij is 9.6%. Moet er wel bij zeggen dat dit mijn 1e echte shooter is op de xbox.
Als je Colonel bentquote:Op zondag 25 december 2011 14:08 schreef Gezicht het volgende:
101 hours played, ik heb er nog geen 30 volgens mij.Vanaf welk level krijg je eigenlijk die colonel service stars? Ik ben namelijk pas level 28.
Zeer zeker niet, kzit bij een of andere missie waar ik in een tank begin in een stad. En elke kaar als ik voorbij eerste autosave bent valt de game uit waarbij het zegt: lost connection to hostquote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Heb een paar weken geleden nog de xbox meegenomen op de nachtdienst. Ging perfect.
Ik zit op 103 en ben halverwege Colonel 8quote:Op zondag 25 december 2011 14:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als je Colonel bent
45 dus!
101 uur?
Ik zit op 108 en ben Colonel 3
Zeker, ik krijg het niet voor elkaarquote:Op zondag 25 december 2011 14:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net maar liefst 1360 punten gehaald met de jet. wel netjes dacht ik zo
Ik begon als us op de map operation firestorm, ik vloog op een gegeven moment in één lijn voor hun landingsbaan, iemand gaat in de jet, maakt snelheid,stijgt op, ik schiet missels af. boem kapot. en ik stond stil op hun landingsbaanquote:Op zondag 25 december 2011 14:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zeker, ik krijg het niet voor elkaar
Weet je zeker dat je geen co-op doet ofzo?quote:Op zondag 25 december 2011 14:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, kzit bij een of andere missie waar ik in een tank begin in een stad. En elke kaar als ik voorbij eerste autosave bent valt de game uit waarbij het zegt: lost connection to host
Idd, het is werkelijk te sneu voor woorden! Ik zat daarstraks in een team en ik was de enige die vlaggen capt etc. Ik stond bovenaan met 7000 punten en de nummer 2 van ons team had hooguit 2000 puntenquote:Op zondag 25 december 2011 18:30 schreef torn_Machina het volgende:
De kerstnoobs zijn er ook weer. Het is bijna onmogelijk te winnen.
Ga dan TDM ofzo spelenquote:Op zondag 25 december 2011 19:50 schreef Quantic het volgende:
[..]
Idd, het is werkelijk te sneu voor woorden! Ik zat daarstraks in een team en ik was de enige die vlaggen capt etc. Ik stond bovenaan met 7000 punten en de nummer 2 van ons team had hooguit 2000 puntendik verloren natuurlijk
De wat?quote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef xminator het volgende:
Wat is nou de juiste recticular bij het schieten met een scout helicopter? De kleine of de grote :s?
Het kruisje denk ik altijd.quote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef xminator het volgende:
Wat is nou de juiste recticular bij het schieten met een scout helicopter? De kleine of de grote :s?
En tegenwoordig zitten op de normale bf3 servers alle nieuwelingen..
In simpele woorden, welke aim vierhoekje is den juiste in een scout helicopter, de kleine of de grote?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |