uhm budget van max 30 helaas :/quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik gebruik zelf de universele Turtle Beach PX21 en die bevalt me RETEGOED. Wat is je budget als ik vragen mag? Want de PX21;
[ afbeelding ]
Heeft voicechat en gamesound tegelijk, en dat volume kun je apart van elkaar regelen. Ook zit er een mogelijkheid in om je bass heel hoog of laag te zetten. Heb mijne gekocht voor 70/80, en voor mij was het een goede investering aangezien ik er ook mee kan skypen met familie uit buitenland
Dan spaar je 50e erbijquote:
Biets er een 10tje bij voor http://www.amazon.co.uk/T(...)id=1324733859&sr=8-1quote:
Heb ik ook al een tijd, wat een geweldige headset is dat!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik gebruik zelf de universele Turtle Beach PX21 en die bevalt me RETEGOED. Wat is je budget als ik vragen mag? Want de PX21;
[ afbeelding ]
Heeft voicechat en gamesound tegelijk, en dat volume kun je apart van elkaar regelen. Ook zit er een mogelijkheid in om je bass heel hoog of laag te zetten. Heb mijne gekocht voor 70/80, en voor mij was het een goede investering aangezien ik er ook mee kan skypen met familie uit buitenland
Dat was in geen velden of wegen te bekennen helaas.. alhoewel de rest wel bezig was met vlaggen te pakken maar niemand die de heli kapot wilde maken ondanks dat die gast ziek veel kills maakte bij onze spawn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:23 schreef Quantic het volgende:
Teamwork... Een squad mate met ook een STA rocket of bijv het CITV station in een tank.
Mooiste is dat de bestuurder dat aan heeft en de gunner nog eens proximity scan en dan nog een derde er bij om eventueel dingen te locken of te fixxenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef Quantic het volgende:
Reactive armor op mn tank, nu ben ik helemaal niet meer te stoppen met dat dingJammer dat al sta ik hem even te repairen een squad genoot er in springt en er gewoon mee weg rijdt.......... En dat gebeurt gvd elke keer!!!!
Je ben zo oud als je jezelf voeltquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef announcement het volgende:
Ik heb sinds kort BF3 (PS3) en speel sinds gisteren ook online. Kun je met een headset tijdens het spelen ook online praten met vrienden? Of wat kun je ermee? En welke niet te dure headset kun je hier het beste voor aanschaffen? Sorry voor de noobvragen, ik word oud...
Ik had gisteren een potje met een maat van mij in de tank. We hadden 7 helikopters neergehaald. Die gasten werden echt gek. Krijg ik achteraf een bericht met: Tank noob .quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat was in geen velden of wegen te bekennen helaas.. alhoewel de rest wel bezig was met vlaggen te pakken maar niemand die de heli kapot wilde maken ondanks dat die gast ziek veel kills maakte bij onze spawn.
Ik hoef nog maar 2 wapens vrij te spelen maar ik heb daar nu even geen zin in. Ga zo nog wel online. Xbox staat al aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand die nog co-op wou doen op de xbox ?
Joa ik heb ook alles al, maar als iemand zin had om co-op te doen dan ben ik er wel voor inquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 2 wapens vrij te spelen maar ik heb daar nu even geen zin in. Ga zo nog wel online. Xbox staat al aan.
wrs is die guy een sniper die alleen iets doet op de grote maps als hij een jet krijgt denk ik?quote:Op zondag 25 december 2011 05:29 schreef Catkiller het volgende:
Een kerel met een SPM van 175 die je met zijn standaard gun op een jet neerschiet wanneer je de meest gekke bochten maakt, waarom heb ik het idee dat het dikke onzin is?Zeker aangezien hij maar 27 kills totaal met die dingen heeft, of hij had er iemand in gezet die goed is maar dat lijkt me sterk omdat hij al wel flink wat unlocks heeft voor dat ding.
http://battlelog.battlefi(...)tats/201517058/xbox/
O M F Gquote:Op zondag 25 december 2011 05:29 schreef Catkiller het volgende:
Een kerel met een SPM van 175 die je met zijn standaard gun op een jet neerschiet wanneer je de meest gekke bochten maakt, waarom heb ik het idee dat het dikke onzin is?Zeker aangezien hij maar 27 kills totaal met die dingen heeft, of hij had er iemand in gezet die goed is maar dat lijkt me sterk omdat hij al wel flink wat unlocks heeft voor dat ding.
http://battlelog.battlefi(...)tats/201517058/xbox/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |