Vergeet geen claymores achter je neer te leggen i.v.m. knife kills.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
M249 met een bipod, extended mags en maakt niet uit wat voor vizier -> ga op een strategische plaats met een goed overzicht zitten en het is prijsschieten.
uhm... Ik ben wel een noob, maar weet niet wat 'noobtuben' is. Leg eens uit?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:52 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vergeet geen claymores achter je neer te leggen i.v.m. knife kills.
Ik ondersteun jullie wel met healthpacks en defibrilatoortjes, dat is meer mijn ding![]()
Moet overigens wel bekennen dat ik mij gister helaas moest verlagen tot het niveau noobtuben op Grand Bazaar. De granaten werden er om je oren geschoten en er was geen doorkomen aan. Ik merk nu ook wel goed dat als ik nu met mijn M416 headsup tegen een FAMAS kom te staan dat het wel verdomd lastig winnen isGister ook een zwaar mooie kill met me grenades. Multi-kill op metro
Ja is goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:52 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hey ikookhier vanmiddag nog een potje doen![]()
Heb ik da geschreven? hoe wat waar? Ik ben nl. aan het werk en heb kerstborrel. Ik ben vanavond dus dronken en niet in staat om te spelenquote:
Noobtuben oftewel met je grenade launcher lopen i.p.v. een medpack.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:09 schreef Morgen- het volgende:
[..]
uhm... Ik ben wel een noob, maar weet niet wat 'noobtuben' is. Leg eens uit?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Heb ik da geschreven? hoe wat waar? Ik ben nl. aan het werk en heb kerstborrel. Ik ben vanavond dus dronken en niet in staat om te spelen
Heheeee ik dacht al! Ken je nagaan waar ik met me hoofd ben.. Dalijk nog een auto afleveren en dan zuipenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]Nee ik natuurlijk
Oke zuip ze alvast
Ik kom dadelijk wel spelen, als je nog online bent :pquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]Nee ik natuurlijk
Oke zuip ze alvast
Volgende week vrij? En jij Ikookhier?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:28 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Heheeee ik dacht al! Ken je nagaan waar ik met me hoofd ben.. Dalijk nog een auto afleveren en dan zuipen
Ik, impala67, ikookhier, laat77, Vinno, glenzz en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef Gezicht het volgende:
Wie van jullie spelen hier actief met andere Fokkers? Heb namelijk wel eens zin om nog eens fatsoenlijk in teamverband te spelen... In ieder geval als je zin hebt voeg me dan toe op PSN: Bats_NL
Oké bedankt, dan zal ik er ook een paar toevoegen. Ik dacht al het heeft niet veel nut om die hele lijst in de OP te gaan toevoegen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:37 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik, impala67, ikookhier, laat77, Vinno, glenzz en zo kan ik nog wel even doorgaaner is altijd wel een clubje online waarmee je kan spelen
Voeg mij ook toe, ik ben altijd wel in om samen te spelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Oké bedankt, dan zal ik er ook een paar toevoegen. Ik dacht al het heeft niet veel nut om die hele lijst in de OP te gaan toevoegen.
Nog 25 punten te gaan, denk je het te halen dan? Ik blijf net over de 510 steken volgens mij, ik zou zelf ook niet weten hoe ik in godsnaam nog meer punten kan halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:40 schreef 67Impala het volgende:
Alles om de stats te verbeteren!! (600 SPM is in zicht en K/D van 2.0 ook!!)
Zoiets heb ik ook als idee, maar dan allemaal met LMGs rondom de uitgangen van het metrogebouw gaan liggen wanneer je aan het verdedigen bent. Dan heb je 4 man per uitgang, volgens mij komt daar nooit iemand doorheen danquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef Gezicht het volgende:
Lijkt me trouwens lachen om een keer met een boel lui een potje Rush te gaan doen en dan op bijv. operation metro met z'n allen te gaan mortieren.
Nja ik blijf positief, maar sinds ik wat actiever voertuigen gebruik komt dat vast wel goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog 25 punten te gaan, denk je het te halen dan? Ik blijf net over de 510 steken volgens mij, ik zou zelf ook niet weten hoe ik in godsnaam nog meer punten kan halen.
zeg hbc helios, wanneer kom je bf3 op xbox? ik ga om ongeveer 01:00quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog 25 punten te gaan, denk je het te halen dan? Ik blijf net over de 510 steken volgens mij, ik zou zelf ook niet weten hoe ik in godsnaam nog meer punten kan halen.
[..]
Zoiets heb ik ook als idee, maar dan allemaal met LMGs rondom de uitgangen van het metrogebouw gaan liggen wanneer je aan het verdedigen bent. Dan heb je 4 man per uitgang, volgens mij komt daar nooit iemand doorheen danIk ga daar vaak in die container rechts staan met zo'n ding
Ja dat voor andere medals spelen is iets wat ik juist wel wil doen en ik speel ook graag verschillende classes dus ik zal wel nooit aan dat getal komen. Als je assault speelt gaat het om de een of andere manier altijd beter maar ja. Met mijn SPM ben ik nu al tevreden, als ik hoger ga en dan weer zak enzo dan gaat het me wss toch alleen maar irriterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:47 schreef 67Impala het volgende:
Kijk als ik voor andere medals ga zal het ongetwijfeld zakken maar als ik op mijn favoriete klasse blijf komt het wel goed. (denk ik) We zullen zien! Als ik het niet haal prima, maar ik blijf uitdagingen voor mezelf stellen om er wat spanning in te houden.ben allang blij dat mijn K/D al hoger is dan in bc2. Qua assault rifle doelstellingen heb ik dan nog wel zat te doen
Dat voertuig repairtoolen is me toevallig van de week gelukt. Bij zo'n groot transport voertuig op Noshar canals. Ben nog bezig met die 50 AT kills maar moet er nog tien denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:10 schreef Catkiller het volgende:
Snipen moet je de juiste momenten en de juiste maps voor kiezen, of met een semi-auto rondlopen met een scope van 8x of kleiner is ook prima te doen als je een goed team hebt en niet alles wat voorbij komt hoeft af te maken. Die PP-19 daarvan weet ik niet hoe ik er over moet denken, op zich schiet hij wel redelijk maar hij is ook wel zwak, maar dat willen ze bij EA graag, dat alle PDWs qua sterkte zuigen
Die 50 AT rocket kills heb ik al, alleen dat voertuig verpesten met die torch dat zal nog wel een jaar duren, ik doe dat werkelijk nooit. Net alle 11 games gewonnen met zijn tweeën zonder te ragequitten
Je moet wat met je vrije tijd he...quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:40 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben een paar dagen vrij niet allemaal. Maar anders train ik in de avonduurtjes mee. Alles om de stats te verbeteren!! (600 SPM is in zicht en K/D van 2.0 ook!!) Plus voor dat toernooi wil ik minimaal Colonel service star 25 zijn
Ik ben wel blij dat Arijan de rol van support opzich heb genomen![]()
Haha zo lang duurt het nou ook weer niet. Als ik in me vrije uurtjes wat speel is dat gemakkelijk haalbaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet wat met je vrije tijd he...
Gewoon afspreken met een vriend, net mazzel hebben dat je beiden in een ander team zit. ergens afspreken. klaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:58 schreef ABundy het volgende:
Dat destroyen van een vehicle met je repair kit, lukte mij in 1x alleen toen moest ik nog iemand killen met zo een ding en telde toen niet. Gister achter 20 voertuigen lopen rennen en elke keer maar vehicle disabled ipv destroyed, omdat je eigen units steeds raketten of met een tank tegen dat voertuig aanraggen. Uiteindelijk toch met wat geluk, gelukt. Op Noshahr Canals is die AAV wel goed te doen aangezien die maar 1 gunner heeft en traaf voortbeweegt.
Ben nu ook die voertuigen aan het unlocken, maar wat is het me toch irritant dat een n00b dan met jou vecht om de chopper en vervolgens 5 seconden later zie je die persoon suicide plegen
Ik had gisteren dat ik blijkbaar tegelijk met iemand bij een jet spawnde, hij in de jet en ik stond erbovenop.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kut trouwens dat je naast een vliegtuig spawnt als iemand je net voor is
vooral bij Rush kargh island defender. dan zit je opgesloten.
uhm budget van max 30 helaas :/quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik gebruik zelf de universele Turtle Beach PX21 en die bevalt me RETEGOED. Wat is je budget als ik vragen mag? Want de PX21;
[ afbeelding ]
Heeft voicechat en gamesound tegelijk, en dat volume kun je apart van elkaar regelen. Ook zit er een mogelijkheid in om je bass heel hoog of laag te zetten. Heb mijne gekocht voor 70/80, en voor mij was het een goede investering aangezien ik er ook mee kan skypen met familie uit buitenland
Dan spaar je 50e erbijquote:
Biets er een 10tje bij voor http://www.amazon.co.uk/T(...)id=1324733859&sr=8-1quote:
Heb ik ook al een tijd, wat een geweldige headset is dat!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik gebruik zelf de universele Turtle Beach PX21 en die bevalt me RETEGOED. Wat is je budget als ik vragen mag? Want de PX21;
[ afbeelding ]
Heeft voicechat en gamesound tegelijk, en dat volume kun je apart van elkaar regelen. Ook zit er een mogelijkheid in om je bass heel hoog of laag te zetten. Heb mijne gekocht voor 70/80, en voor mij was het een goede investering aangezien ik er ook mee kan skypen met familie uit buitenland
Dat was in geen velden of wegen te bekennen helaas.. alhoewel de rest wel bezig was met vlaggen te pakken maar niemand die de heli kapot wilde maken ondanks dat die gast ziek veel kills maakte bij onze spawn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:23 schreef Quantic het volgende:
Teamwork... Een squad mate met ook een STA rocket of bijv het CITV station in een tank.
Mooiste is dat de bestuurder dat aan heeft en de gunner nog eens proximity scan en dan nog een derde er bij om eventueel dingen te locken of te fixxenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef Quantic het volgende:
Reactive armor op mn tank, nu ben ik helemaal niet meer te stoppen met dat dingJammer dat al sta ik hem even te repairen een squad genoot er in springt en er gewoon mee weg rijdt.......... En dat gebeurt gvd elke keer!!!!
Je ben zo oud als je jezelf voeltquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef announcement het volgende:
Ik heb sinds kort BF3 (PS3) en speel sinds gisteren ook online. Kun je met een headset tijdens het spelen ook online praten met vrienden? Of wat kun je ermee? En welke niet te dure headset kun je hier het beste voor aanschaffen? Sorry voor de noobvragen, ik word oud...
Ik had gisteren een potje met een maat van mij in de tank. We hadden 7 helikopters neergehaald. Die gasten werden echt gek. Krijg ik achteraf een bericht met: Tank noob .quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat was in geen velden of wegen te bekennen helaas.. alhoewel de rest wel bezig was met vlaggen te pakken maar niemand die de heli kapot wilde maken ondanks dat die gast ziek veel kills maakte bij onze spawn.
Ik hoef nog maar 2 wapens vrij te spelen maar ik heb daar nu even geen zin in. Ga zo nog wel online. Xbox staat al aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand die nog co-op wou doen op de xbox ?
Joa ik heb ook alles al, maar als iemand zin had om co-op te doen dan ben ik er wel voor inquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 2 wapens vrij te spelen maar ik heb daar nu even geen zin in. Ga zo nog wel online. Xbox staat al aan.
wrs is die guy een sniper die alleen iets doet op de grote maps als hij een jet krijgt denk ik?quote:Op zondag 25 december 2011 05:29 schreef Catkiller het volgende:
Een kerel met een SPM van 175 die je met zijn standaard gun op een jet neerschiet wanneer je de meest gekke bochten maakt, waarom heb ik het idee dat het dikke onzin is?Zeker aangezien hij maar 27 kills totaal met die dingen heeft, of hij had er iemand in gezet die goed is maar dat lijkt me sterk omdat hij al wel flink wat unlocks heeft voor dat ding.
http://battlelog.battlefi(...)tats/201517058/xbox/
O M F Gquote:Op zondag 25 december 2011 05:29 schreef Catkiller het volgende:
Een kerel met een SPM van 175 die je met zijn standaard gun op een jet neerschiet wanneer je de meest gekke bochten maakt, waarom heb ik het idee dat het dikke onzin is?Zeker aangezien hij maar 27 kills totaal met die dingen heeft, of hij had er iemand in gezet die goed is maar dat lijkt me sterk omdat hij al wel flink wat unlocks heeft voor dat ding.
http://battlelog.battlefi(...)tats/201517058/xbox/
Nee?quote:Op zondag 25 december 2011 13:21 schreef dreamzk het volgende:
BF3 single player spelen kan niet eens zonder internet verbinding
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 25 december 2011 13:21 schreef dreamzk het volgende:
BF3 single player spelen kan niet eens zonder internet verbinding
Toch niet op Metro/Bazaar he?quote:Op zondag 25 december 2011 13:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben nu bezig om die 50 RPG kills te halen
Wat een gekut trouwens
quote:
Die van mij is 9.6%. Moet er wel bij zeggen dat dit mijn 1e echte shooter is op de xbox.quote:Op zondag 25 december 2011 14:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet deze weer eens laten zien. Vergeleken met de vorige ben ik wel erg voorruit gegaan moet ik zeggen. Ik snap vaak niet dat bij anderen de accuracy zo laag is.
Dit is mijn allereerste shooterquote:Op zondag 25 december 2011 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die van mij is 9.6%. Moet er wel bij zeggen dat dit mijn 1e echte shooter is op de xbox.
Als je Colonel bentquote:Op zondag 25 december 2011 14:08 schreef Gezicht het volgende:
101 hours played, ik heb er nog geen 30 volgens mij.Vanaf welk level krijg je eigenlijk die colonel service stars? Ik ben namelijk pas level 28.
Zeer zeker niet, kzit bij een of andere missie waar ik in een tank begin in een stad. En elke kaar als ik voorbij eerste autosave bent valt de game uit waarbij het zegt: lost connection to hostquote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Heb een paar weken geleden nog de xbox meegenomen op de nachtdienst. Ging perfect.
Ik zit op 103 en ben halverwege Colonel 8quote:Op zondag 25 december 2011 14:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als je Colonel bent
45 dus!
101 uur?
Ik zit op 108 en ben Colonel 3
Zeker, ik krijg het niet voor elkaarquote:Op zondag 25 december 2011 14:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net maar liefst 1360 punten gehaald met de jet. wel netjes dacht ik zo
Ik begon als us op de map operation firestorm, ik vloog op een gegeven moment in één lijn voor hun landingsbaan, iemand gaat in de jet, maakt snelheid,stijgt op, ik schiet missels af. boem kapot. en ik stond stil op hun landingsbaanquote:Op zondag 25 december 2011 14:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zeker, ik krijg het niet voor elkaar
Weet je zeker dat je geen co-op doet ofzo?quote:Op zondag 25 december 2011 14:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, kzit bij een of andere missie waar ik in een tank begin in een stad. En elke kaar als ik voorbij eerste autosave bent valt de game uit waarbij het zegt: lost connection to host
Idd, het is werkelijk te sneu voor woorden! Ik zat daarstraks in een team en ik was de enige die vlaggen capt etc. Ik stond bovenaan met 7000 punten en de nummer 2 van ons team had hooguit 2000 puntenquote:Op zondag 25 december 2011 18:30 schreef torn_Machina het volgende:
De kerstnoobs zijn er ook weer. Het is bijna onmogelijk te winnen.
Ga dan TDM ofzo spelenquote:Op zondag 25 december 2011 19:50 schreef Quantic het volgende:
[..]
Idd, het is werkelijk te sneu voor woorden! Ik zat daarstraks in een team en ik was de enige die vlaggen capt etc. Ik stond bovenaan met 7000 punten en de nummer 2 van ons team had hooguit 2000 puntendik verloren natuurlijk
De wat?quote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef xminator het volgende:
Wat is nou de juiste recticular bij het schieten met een scout helicopter? De kleine of de grote :s?
Het kruisje denk ik altijd.quote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef xminator het volgende:
Wat is nou de juiste recticular bij het schieten met een scout helicopter? De kleine of de grote :s?
En tegenwoordig zitten op de normale bf3 servers alle nieuwelingen..
In simpele woorden, welke aim vierhoekje is den juiste in een scout helicopter, de kleine of de grote?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |