Hoi PHPquote:Op maandag 19 december 2011 13:41 schreef Authentiek het volgende:
Wauw, zelfs een eigen slowchat hiero
Hoi,quote:Op maandag 19 december 2011 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Wat stem jij eigenlijk, Authentiek?
Mits het rechts is da ben je welkom
Anders ook nog hoor.
CDA?quote:Op maandag 19 december 2011 13:46 schreef Authentiek het volgende:
[..]
Hoi,
Moeilijk vraag, het zal waarschijnlijk CDA of VVD zijn, ik ben toch wel van de conservatieve tak. Jij dan?
VVD, maar liberaler dan het nu is.quote:Op maandag 19 december 2011 13:46 schreef Authentiek het volgende:
[..]
Hoi,
Moeilijk vraag, het zal waarschijnlijk CDA of VVD zijn, ik ben toch wel van de conservatieve tak. Jij dan?
Gezien de huidige koers van de partij: ja. Je bent de laatste der Mohikanen.quote:
Ok leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 13:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VVD, maar liberaler dan het nu is.
Jawel, en daar is niets wat je tegen kan doen.quote:
O jawelquote:Op maandag 19 december 2011 14:35 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, en daar is niets wat je tegen kan doen.
Ach scheelt weer bandbreedte en stroomquote:Op maandag 19 december 2011 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tinypic en de lage resoluties
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 19 december 2011 14:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach scheelt weer bandbreedte en stroom
Dat plaatje toont aan dat mensen zich conformeren.quote:
Vond je mijn 9gag link zo leuk dat je hem opgeslagen en getinypicced hebt.quote:
9gag zuigt trouwens.quote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vond je mijn 9gag link zo leuk dat je hem opgeslagen en getinypicced hebt.
PvdA niet dan?quote:Op maandag 19 december 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
Het is momenteel ook bon ton om VVD te stemmen. Zelfs de grootste a-politieke imbecielen juichen momenteel voor de VVD. Als politiek dier moet je je eigenlijk een beetje schamen als je nu VVD stemt.
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vond je mijn 9gag link zo leuk dat je hem opgeslagen en getinypicced hebt.
Momenteel niet in ieder geval. Het is juist hip om fel anti-PvdA te zijn.quote:
quote:Volgens de Noord-Koreaanse staat werd Kim in een hut op de helling van Korea's hoogste berg geboren. Zelfs voor zijn geboorte veroorzaakte de toekomstige leider van Noord-Korea al wonderen. Officiële biografen zeggen dat zijn geboorte in een hut op de helling van Baekdu Mountain in februari 1942 werd voorspeld door een zwaluw. Op het moment dat hij werd geboren begon een zeemonster te zingen, verscheen er een dubbele regenboog, begonnen in heel het land de bloemen te bloeien en als klapstuk verscheen er ook nog eens een nieuwe ster aan de nachtelijke hemel.
Och ja, nu is het de SP.quote:Op maandag 19 december 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Momenteel niet in ieder geval. Het is juist hip om fel anti-PvdA te zijn.
SP is een popi jopie partij op het moment.quote:
Was dat het niet altijd al?quote:Op maandag 19 december 2011 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
SP is een popi jopie partij op het moment.
Geen idee. Maar heb het erover dat momenteel ook bon ton is om SP te stemmen. Net zoals de VVD een grote meeloop bende is geworden.quote:
Lang leve de business lounge.quote:
Tijdelijk wat opportunistischer gedragen is ook weer niet zo'n ramp.quote:Op maandag 19 december 2011 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heb het erover dat momenteel ook bon ton is om SP te stemmen. Net zoals de VVD een grote meeloop bende is geworden.
Jazeker, ik zit er nog.quote:Op maandag 19 december 2011 15:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een wijvenmanier om iemand te begroeten.
Berlinskaja was leuk?
Haha, bij Job Cohen gebeurde juist het tegenovergestelde, iedereen kreeg koppijn en moest braken.quote:
Je moet gewoon beseffen dat je je achter een partij schaart die wordt omarmd door meelopers.quote:Op maandag 19 december 2011 15:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tijdelijk wat opportunistischer gedragen is ook weer niet zo'n ramp.
quote:Kim kon het weer veranderen door eraan te denken.
quote:Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, bij Job Cohen gebeurde juist het tegenovergestelde, iedereen kreeg koppijn en moest braken.
Hebt uw naasten lief en SGP? You for real? Dan ken jij de SGP niet.quote:Op maandag 19 december 2011 15:07 schreef Cerbie het volgende:
Elke partij is wel bon ton op de een of andere manier. Zo is GL mateloos populair onder naïeve tienermeisjes die de wereld willen verbeteren. SP doet het goed onder staatsruifvreters en hebt u naasten lief, behalve als hij ongelovig is gaat immer voor SGP.
Vervang het door Christenunie en wat hij zegt klopt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebt uw naasten lief en SGP? You for real? Dan ken jij de SGP niet.
Tuurlijk wel. Zolang je zelf maar strenggereformeerd bent. De rest mag doodvallen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Newsflash: de politiek bestaat nu eenmaal uit non-valeurs en ruggegraatloze meelopers.quote:Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet gewoon beseffen dat je je achter een partij schaart die wordt omarmd door meelopers.
Kuise naasten dan.quote:Op maandag 19 december 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kent alleen de rotte appels van de SGP. Niet generaliseren hè.quote:Op maandag 19 december 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, nu haal je katholieken en protestanten door elkaar, een wereld van verschilquote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kuise naasten dan.
En kindjes.
Guttentag.quote:
Een pot nat.quote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, nu haal je katholieken en protestanten door elkaar, een wereld van verschil
he ik weet een garpige mop:quote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef De_Nuance het volgende:
haha Job Cohen grapjes OMGWTFBBQ zo grappig
Het is zo'n makkelijk doelwit. De PvdA heeft een keiharde leider nodig die dat laffe, makke schapen-imago van de PvdA uit het raam flikkert en tegelijkertijd alle andere fractieleden in de houdgreep legt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef De_Nuance het volgende:
haha Job Cohen grapjes OMGWTFBBQ zo grappig
Haha Partij van de ARABIEREN Partij van de AFBRAAKquote:Op maandag 19 december 2011 15:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
he ik weet een garpige mop:
job cohen zat in arabië bij de moslims thee te drinken, ondertussen kwam de baas van arabië helemaal leeeeip te doen op wiet egt waar niet te gelofen XD ik vond dat grappig maar ik moest een beetje braken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt mee. De SGP is ook geen groot fan van het sociale vangnet en is bijzonder rechts. Zelfredzaamheid enzo. Ze vinden wel dat er voor armen gezorgd moet worden, maar de overheid mag daarin geen of een beperkte rol vervullen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zolang je zelf maar strenggereformeerd bent. De rest mag doodvallen.
Sorry, ik probeerde te glimlachen maar het lukte niet echt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:11 schreef waht het volgende:
[..]
Het is zo'n makkelijk doelwit. De PvdA heeft een keiharde leider nodig die dat laffe, makke schapen-imago van de PvdA uit het raam flikkert en tegelijkertijd alle andere fractieleden in de houdgreep legt.
Bijvoorbeeld die ex-baas van Blackwater, Erik Prince. Heeft Nederlandse voorouders. Met hem als fractieleider kan het wellicht ooit goed komen.
Ik ben dan ook serieus. De PvdA is voor mietjes.quote:Op maandag 19 december 2011 15:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sorry, ik probeerde te glimlachen maar het lukte niet echt.
Die kende ik nog nietquote:
Nee, ik kan heel goed vinden met een raadslid van de SGP. Houdt er een interessante visie op na.quote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef waht het volgende:
[..]
Jij kent alleen de rotte appels van de SGP. Niet generaliseren hè.
Ik ook: 'Job Cohen wordt de nieuwe premier'.quote:Op maandag 19 december 2011 15:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
he ik weet een garpige mop:
job cohen zat in arabië bij de moslims thee te drinken, ondertussen kwam de baas van arabië helemaal leeeeip te doen op wiet egt waar niet te gelofen XD ik vond dat grappig maar ik moest een beetje braken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schmutzig.quote:
hahaha daar lach ik samen met mijn vrouw Ingrid altijd om. maar door de pvda en door de vvd kan ik mijn panorama niet meer betalen ach ja het zijn allemaal graaiers tog..quote:Op maandag 19 december 2011 15:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Haha Partij van de ARABIEREN Partij van de AFBRAAK
Job Çohen hahahaha
Dat zijn katholieken.quote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kuise naasten dan.
En kindjes.
Fijn voor je.quote:Op maandag 19 december 2011 15:12 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben dan ook serieus. De PvdA is voor mietjes.
Boeiend. Ik hoef er niet op te stemmen. Sowieso is de huidige politiek een groot tranendal.quote:Op maandag 19 december 2011 15:11 schreef waht het volgende:
[..]
Het is zo'n makkelijk doelwit. De PvdA heeft een keiharde leider nodig die dat laffe, makke schapen-imago van de PvdA uit het raam flikkert en tegelijkertijd alle andere fractieleden in de houdgreep legt.
Bijvoorbeeld die ex-baas van Blackwater, Erik Prince. Heeft Nederlandse voorouders. Met hem als fractieleider kan het wellicht ooit goed komen.
Allemaal ziek in de kop.quote:
Suddenly.. A wild Ryan appears!quote:Op maandag 19 december 2011 15:13 schreef robin007bond het volgende:
Waarom ben ik in zo'n flauwe trollstemming?
Weet je wat pas schmutzig is? Twee ongestelde potten die bloed in elkaars gezicht squirten.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
Zo de links/rechts clash van vandaag is weer bezig volgens mij.
Inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 @ 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
Zo'n rechtse bal waarschijnlijk die even grappig dacht te zijn.
Ik zag het vandaag op twitterquote:
Ach, ik ben dat felle anti-religieuze wel een beetje ontgroeid. Leuk als je begint twintig bent, maar de lol gaat er snel vanaf.quote:
Twitter.quote:
Ja prima, maar de PvdA is gewoon hopeloos verloren als ze op deze koers verder gaan. Het rancuneuze deel van het volk groeit, en die is niet vatbaar voor slappe praatjes en liefkozende woordjes. Roemer weet dat, en doet het ook beter.quote:Op maandag 19 december 2011 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Fijn voor je.
De VVD is bosmongolen.
Ik ga niet weg, deze business lounge bevalt me perfect.quote:Op maandag 19 december 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat pas schmutzig is? Twee ongestelde potten die bloed in elkaars gezicht squirten.
* exit VS *
Ik wilde typen dat ik nog eerder SGP dan PvdA zou stemmen, maar het lukt nietquote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, de SGP is rechtser dan de meeste POL'ers.
Je hoeft niet altijd met het rancuneuze deel van het volk mee te gaan. Waait vanzelf weer over.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ja prima, maar de PvdA is gewoon hopeloos verloren als ze op deze koers verder gaan. Het rancuneuze deel van het volk groeit, en die is niet vatbaar voor slappe praatjes en liefkozende woordjes. Roemer weet dat, en doet het ook beter.
Ja opa.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik ben dat felle anti-religieuze wel een beetje ontgroeid. Leuk als je begint twintig bent, maar de lol gaat er snel vanaf.
Politiek is meer dan simpelweg meedeinen op de stemming van het volk, meneer waht. Leuk voor jostipartijen als de PVV en de SP, maar niet voor de meer serieuze politiek.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ja prima, maar de PvdA is gewoon hopeloos verloren als ze op deze koers verder gaan. Het rancuneuze deel van het volk groeit, en die is niet vatbaar voor slappe praatjes en liefkozende woordjes. Roemer weet dat, en doet het ook beter.
Ik zou wel eerder PVV stemmen dan de SP.quote:Op maandag 19 december 2011 15:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wilde typen dat ik nog eerder SGP dan PvdA zou stemmen, maar het lukt niet
Uiteraard.quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou wel eerder PVV stemmen dan de SP.
Ik wilde je ook uit POL wegjagen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga niet weg, deze business lounge bevalt me perfect.
Free everything and no plebs.
Dat deed pijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
Alle Turken terug naar Marokko jwz.quote:
Ik stem gewoon op geen van beide. En ook niet op de VVD, PVV, SP, PvdD, CU of het CDA.quote:Op maandag 19 december 2011 15:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wilde typen dat ik nog eerder SGP dan PvdA zou stemmen, maar het lukt niet
Ach Geert is tenminste eerlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alle Turken terug naar Marokko jwz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Nederland gewoon, maar is relaxt reizen zo.quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde je ook uit POL wegjagen.
Maar waar vlieg je heen? Duurt dat niet langer dan even heen en weer rijden?
Ik zeg ook niet dat je ze op hun wenken moet bedienen zoals de PVV. Misleid ze een beetje voor mijn part, het gaat erom dat je overkomt alsof je geen centimeter zal toegeven. Wilders verslaan in het moddergooien zal moeilijk worden maar het is niet onmogelijk. In het beste geval zet je hem buiten spel zonder zelf te hoeven moddergooien.quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd met het rancuneuze deel van het volk mee te gaan. Waait vanzelf weer over.
Als we dat altijd hadden gedaan waren we nu geen welvarend land geweest.
Boks, ouwequote:
Stem je op de 50+ partij?quote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stem gewoon op geen van beide. En ook niet op de VVD, PVV, SP, PvdD, CU of het CDA.
No shit. Verandert niets aan het feit dat ook die mensen stemrecht hebben. Span ze voor je karretje.quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politiek is meer dan simpelweg meedeinen op de stemming van het volk, meneer waht. Leuk voor jostipartijen als de PVV en de SP, maar niet voor de meer serieuze politiek.
Kinky.quote:
De PiratenPartij.quote:
Door te schreeuwen dat de HRA staat als een huis, o nie dan?quote:Op maandag 19 december 2011 15:20 schreef waht het volgende:
[..]
No shit. Verandert niets aan het feit dat ook die mensen stemrecht hebben. Span ze voor je karretje.
Meh dat rancuneuze deel van het volk zal toch voorlopig geen PvdA te stemmen, daarmee verliezen ze alleen maar het verstandige deel van hun electoraat en blijft er niets over.quote:Op maandag 19 december 2011 15:20 schreef waht het volgende:
[..]
No shit. Verandert niets aan het feit dat ook die mensen stemrecht hebben. Span ze voor je karretje.
Hmm robotseks is je ding hé?quote:
Klopt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door te schreeuwen dat de HRA staat als een huis, o nie dan?
Zienswijze organiseert altijd spannende fuifjes.quote:
Goed, dat is een verschil van instelling, ik zou veel liever de auto pakken.quote:Op maandag 19 december 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland gewoon, maar is relaxt reizen zo.
Geen gezanik, gejengel, een ober die alles doet en je kan alcohol drinken.
Me dunkt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zienswijze organiseert altijd spannende fuifjes.
Haha ik bedoel maar.quote:Op maandag 19 december 2011 15:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed, dat is een verschil van instelling, ik zou veel liever de auto pakken.
Maar goed, ik pak dan ook liever vrouwen.
De zgn roze balletten?quote:Op maandag 19 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zienswijze organiseert altijd spannende fuifjes.
Tres kinkyquote:Op maandag 19 december 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha ik bedoel maar.
Hoewel, mijn ober blijft knipogen. Alleen jammer dat hij kaal en 50 is.
Not really.quote:
Piraten zijn tofquote:
Yaharrr ich bin dem Arschpirat! Ich navigiere zum stern.quote:
Vraag me toch af hoe je in dergelijke situaties verzeild raakt. Als een ober dat tegen de verkeerde zegt, heeft hij een beuk te pakken.quote:Op maandag 19 december 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Not really.
Hij vroeg of ik wat zoets wou op een hele foute manier.
Van achter zien alle mannen er toch hetzelfde uit, dus rammen VS.quote:Op maandag 19 december 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Not really.
Hij vroeg of ik wat zoets wou op een hele foute manier.
Beuk jij mensen in elkaar die je een taartje aanbieden ja?quote:Op maandag 19 december 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe je in dergelijke situaties verzeild raakt. Als een ober dat tegen de verkeerde zegt, heeft hij een beuk te pakken.
Homo's moeten in Duitsland verplicht een regenboog met een 'H' erop dragen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe je in dergelijke situaties verzeild raakt. Als een ober dat tegen de verkeerde zegt, heeft hij een beuk te pakken.
Hahaha you wish, wereld van verschil.quote:Op maandag 19 december 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van achter zien alle mannen er toch hetzelfde uit, dus rammen VS.
Net als een hond, ruik aan haar kut om te bepalen wie dominant is en of ze zwanger kan worden binnen nu en enkele dagen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, er gaat in de trein een meisje naast mij zitten. Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen, ik ben compleet overdonderd door deze situatie.
Gewoon je geld laten zien en vertellen over je auto.quote:Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, er gaat in de trein een meisje naast mij zitten. Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen, ik ben compleet overdonderd door deze situatie.
Zet dit nummer op:quote:Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
quote:
In de trein zitten en dan verhalen over je auto ophangen? Die verhaallijn lijkt me op z'n minst stroef te lopen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon je geld laten zien en vertellen over je auto.
Als jew geloven ze je.
Ah, de linkse strategie.quote:Op maandag 19 december 2011 15:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de trein zitten en dan verhalen over je auto ophangen? Die verhaallijn lijkt me op z'n minst stroef te lopen.
Nee, ik heb haar verzocht om weg te gaan. Ze zei nee. Toen liet ik een scheet. Nu is de hele coupe ergens anders gaan zitten.
Wel slim gespeeld.quote:
Als linkse wordt je ook serieus genomen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel slim gespeeld.
Als ik links was zou ik me eigenlijk schamen voor mijn politieke mening en dus geen antwoord durven te geven als een meisje vroeg wat mijn politieke voorkeur zou zijn. Als rechtse kan je zonder problemen VVD zeggen, dan wordt je nog steeds serieus genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op maandag 19 december 2011 15:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de trein zitten en dan verhalen over je auto ophangen? Die verhaallijn lijkt me op z'n minst stroef te lopen.
Nee, ik heb haar verzocht om weg te gaan. Ze zei nee. Toen liet ik een scheet. Nu is de hele coupe ergens anders gaan zitten.
Dan zeg je klassieke concerten.quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef TitusPullo het volgende:
Maar als ze vraagt naar je culturele voorkeuren sta je voor schut.
quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als linkse wordt je ook serieus genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als rechtse mag je ook flink graaien![]()
Als een vrouw mij daar naar vraagt vertel ik een intellectueel getint verhaal over de onvolkomenheden van het democratisch systeem en stel dat mijn voorkeur uitgaat naar een militaire junta.quote:Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel slim gespeeld.
Als ik links was zou ik me eigenlijk schamen voor mijn politieke mening en dus geen antwoord durven te geven als een meisje vroeg wat mijn politieke voorkeur zou zijn. Als rechtse kan je zonder problemen VVD zeggen, dan wordt je nog steeds serieus genomen.
quote:Op maandag 19 december 2011 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Als rechtse mag je ook flink graaien
Och, misschien vinden ze militaire macht wel geil.quote:Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als een vrouw mij daar naar vraagt vertel ik een intellectueel getint verhaal over de onvolkomenheden van het democratisch systeem en stel dat mijn voorkeur uitgaat naar een militaire junta.
Dan zijn ze of weg of je hebt hun onverdeelde aandacht.
Jij bent niet bekend met het pornoforum van FOK!?quote:Op maandag 19 december 2011 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kommunistische Partei Deutschland?
klopt, de pers werd helemaal gek toen Gerwald "Faxe" Claus-Brunner na de verkiezingsoverwinning voor de Piraten zo naar de Berlijnse afgevaardigdenhuis kwam...quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, een vuilnisman met een hoofddoekje.
Jij niet hoop ik, dan hebben we iets verkeerd gedaanquote:Op maandag 19 december 2011 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met het pornoforum van FOK!?
Dat denk ik eerder niet.quote:Op maandag 19 december 2011 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, misschien vinden ze militaire macht wel geil.
Wat een vraag, ik ben bang van seks, natuurlijk niet.quote:Op maandag 19 december 2011 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met het pornoforum van FOK!?
Helaas Remlof.quote:Op maandag 19 december 2011 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij niet hoop ik, dan hebben we iets verkeerd gedaan
*proest*quote:Op maandag 19 december 2011 15:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder niet.
Wat we'll grappig is, is de reactie als ik dan m'n jasje naar de kant druk en ze de 9mm in het holster zien zitten.
Dan lik ik altijd aan hun oorlelletje en fluister zacht: ' I wish I was a polar bear'.
Ja allemaal.quote:Op maandag 19 december 2011 15:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas Remlof.
Wordt er veel over hentai gepraat? En over gewone lesbian porn? Brazzers passwords uitgedeeld?
DAMN! Ik wil er in komen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja allemaal.
En alles wordt rijkelijk geïllustreerd met de meest ranzige foto's.
Vooral het naakte vrouwelijke fokkers topic is een hit, veelal vetrollen en forever alone fokkers die lekker en meer roepen.quote:
Jij hebt dus wel toegangquote:Op maandag 19 december 2011 16:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vooral het naakte vrouwelijke fokkers topic is een hit, veelal vetrollen en forever alone fokkers die lekker en meer roepen.
Whiskers?quote:Op maandag 19 december 2011 16:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vooral het naakte vrouwelijke fokkers topic is een hit, veelal vetrollen en forever alone fokkers die lekker en meer roepen.
Corpulente vrouwen dus gewenst? Matig.quote:Op maandag 19 december 2011 16:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Al zou je er een eenogige bostrol posten, dan nog wordt er lekker en mooi gepost. Kritiek mag ook niet van de mods.quote:Op maandag 19 december 2011 16:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Corpulente vrouwen dus gewenst? Matig.
Is remlof een PvdA'er?quote:Op maandag 19 december 2011 16:10 schreef robin007bond het volgende:
Cerbie, heb je wel eens een Gundam gezien?
Ik zou je eerder de suggestie aan de hand willen doen om een vrouw te zoeken waar je "in kan komen", das veel leuker dan een seksueel getint internetforum.quote:
Wel veilig graag, anders kan er na 9 maanden weer iets uitkomen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou je eerder de suggestie aan de hand willen doen om een vrouw te zoeken waar je "in kan komen", das veel leuker dan een seksueel getint internetforum.
Als miss honey of miss piggy de norm is, laat maar.quote:Op maandag 19 december 2011 16:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Al zou je er een eenogige bostrol posten, dan nog wordt er lekker en mooi gepost. Kritiek mag ook niet van de mods.
De horror.quote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wel veilig graag, anders kan er na 9 maanden weer iets uitkomen.
Bah, als ik vrouw was zou ik me waarschijnlijk suf laten neuken om vervolgens elke keer een abortus te doen.quote:
In OUD had je nu een ban gehad.quote:Op maandag 19 december 2011 16:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bah, als ik vrouw was zou ik me waarschijnlijk suf laten neuken om vervolgens elke keer een abortus te doen.
Al jaren niet meerquote:
Ik zou fictief gezien honderden kinderen willen hebben om ze allemaal te laten detacheren en hard te laten werken.quote:Op maandag 19 december 2011 16:17 schreef Cerbie het volgende:
Overigens wil ik later wel kinderen. Maar laten we eens beginnen met een fatsoenlijke baan.
Klinkt als vadertje staat onder de SP.quote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou fictief gezien honderden kinderen willen hebben om ze allemaal te laten detacheren en hard te laten werken.
Dit is particulier initiatief.quote:Op maandag 19 december 2011 16:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Klinkt als vadertje staat onder de SP.
Heb je je laten wegen voor Serious Request?quote:
Er bestaat zoiets als de pil of condooms.quote:Op maandag 19 december 2011 16:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bah, als ik vrouw was zou ik me waarschijnlijk suf laten neuken om vervolgens elke keer een abortus te doen.
Deel gewoon wat porno.quote:Op maandag 19 december 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
Je kan toch alleen in KPD als je actief meepost?
Of een operatieve verwijdering van de baarmoeder, die heb je bij het neuken toch niet nodig.quote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als de pil of condooms.
Mwah, je moet je aanmelden en daar een redelijk normale postgeschiedenis voor hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
Je kan toch alleen in KPD als je actief meepost?
Maar de meeste mannen prefereren zonder. En misschien de vrouwen ookquote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als de pil of condooms.
Inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of een operatieve verwijdering van de baarmoeder, die heb je bij het neuken toch niet nodig.
Castro gaat binnenkort ook de pijp uit.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef TitusPullo het volgende:
Als ik het wel heb is hij de enige Communistische dictator die tijdens mijn leven (mijn bewuste leven althans) overleden is,
Hmmm. Is het de moeite waard?quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, je moet je aanmelden en daar een redelijk normale postgeschiedenis voor hebben.
Kan, behalve als je een kinderwens hebt. Eens gedaan, altijd gedaan.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of een operatieve verwijdering van de baarmoeder, die heb je bij het neuken toch niet nodig.
Dat vermoed ik ook.quote:Op maandag 19 december 2011 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Castro gaat binnenkort ook de pijp uit.
Maar kinderen zijn vervelend en kosten geld.quote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan, behalve als je een kinderwens hebt. Eens gedaan, altijd gedaan.
Jij ook.quote:Op maandag 19 december 2011 16:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar kinderen zijn vervelend en kosten geld.
Kinderwens is iets ouderwets, daar moeten vrouwen zich maar eens overheen zetten.quote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan, behalve als je een kinderwens hebt. Eens gedaan, altijd gedaan.
Ik heb een keer iedereen uit de RLS SC toegang gegeven geloof ikquote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb me er nooit voor aangemeld en heb er nooit gepost, maar kan er toch in.
Ik heb de een na de andere zien gaan in '89quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef TitusPullo het volgende:
Als ik het wel heb is hij de enige Communistische dictator die tijdens mijn leven (mijn bewuste leven althans) overleden is,
Ha ja ik dacht al zoiets. Ik had het niet eens in de gaten tot ik een keer op een linkje klikte. Heb toen een serie penissen zitten bekijken en ben er sindsdien niet meer geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een keer iedereen uit de RLS SC toegang gegeven geloof ik
Toen was ik zeven. Ik was pas bij Ramses II.quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de een na de andere zien gaan in '89
Ow nee, alleen Chauchesko heeft het niet overleefd.
Honecker is tijdens jouw leven overleden (weliswaar b.d.) + al die Sovjetleiders die begin jaren 80 achter elkaar doodgingen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de een na de andere zien gaan in '89
Ow nee, alleen Chauchesko heeft het niet overleefd.
Ow ja, met de leiders van de Sovjetunie ging het op een gegeven moment ook snel. Na Brezjnev gingen Tschernenko en Andropov vlak achter elkaar.quote:Op maandag 19 december 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Honecker is tijdens jouw leven overleden (weliswaar b.d.) + al die Sovjetleiders die begin jaren 80 achter elkaar doodgingen.
Fail.quote:Op maandag 19 december 2011 16:40 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHA ik heb het toch maar geprobeerd
De rol van Gorbatschov moet je ook niet overschatten, op een gegeven moment verloor hij de controle over de gebeurtenissen en kon hij alleen nog maar reageren i.p.v. regeren. We hebben gewoon enorm veel mazzel gehad dat conservatieve krachten niet de overhand kregen danwel een (militair) conflict konden beginnen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En toen kregen we Gorbachov, de verlosser
Geen idee wat het is, maar aan de naam te zien wil ik er niets mee van doen hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 16:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd
Aanmeldtopic KPD editie #3/2011
de hele 'glasnost' is natuurlijk deels ook veroorzaakt doordat de Breznjev-clan achter elkaar kassie-wijlie ging en de tweede garde eigenlijk niks te winnen meer had (en kon).quote:Op maandag 19 december 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Honecker is tijdens jouw leven overleden (weliswaar b.d.) + al die Sovjetleiders die begin jaren 80 achter elkaar doodgingen.
Stef Blok is nog een van de weinige liberale VVD'ers.quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou nog even m'n steun betuigen aan de topictitel (beter laat dan nooit)
Zover ik de geschiedenis ken heeft Bredjnev ''netjes'' de boel opgeleverd, zijn laatste jaar even buiten beschouwing gelaten dan.quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de hele 'glasnost' is natuurlijk deels ook veroorzaakt doordat de Breznjev-clan achter elkaar kassie-wijlie ging en de tweede garde eigenlijk niks te winnen meer had (en kon).
de bejaarden hadden een rotzooi achtergelaten door een gezapige 'elite-politiek'.... Rusland was daarvoor (én erna) altijd gekenmerkt door enorme intriges waarbij om de zoveel jaren de ene helft van de partij-elite de andere helft afslachtte (wat Putin recentelijk nog met de ultrarijke oligarchen deed; diegenen afslachten die een bedreiging kunnen gaan vormen).
klinkt lullig, maar is ook een goed mechanisme politieke talenten te laten promoveren... Paleisrevoluties zijn ook hard nodig politieke instanties 'jong' en dynamisch te houden.
enkel onder Breznjev was er in de top van de partij een enorm gezapige 'rust' die echter juist ook slecht was op de lange termijn, omdat hierdoor veel 'zitvlees' gecreerd werd en ook de gemiddelde leeftijd van de 'Apparatsjik' snel steeg.
en toen Breznjev opgevold werd door Andropov en Tschetsjenko waren die van dezelfde generatie en stierven bijna gelijktijdig en daarna was er een enorm opvolgingsgat.
Gorbatchov was gewoon de eerste van de 'jongere generatie' maar erfde een totaal failliet land , dat door de voorgaande elite al jarenlang nauwelijk series bestuurd was én waar ook weinig meer aan te redden was.
Gorbatschov zelf noemde het Breznjev tijdperk later ook "Het Gouden Tijdperk der Stagnatie"
Nogal een monotone stem.quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stef Blok is nog een van de weinige liberale VVD'ers.
Daar heb ik wel respect voor
Over welke oligarchen hebben we het dan? Ik ben alleen bekend met Khodorkovsky, maar die mocht gezellig naar een Siberisch strafkamp.quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef RM-rf het volgende:
(wat Putin recentelijk nog met de ultrarijke oligarchen deed; diegenen afslachten die een bedreiging kunnen gaan vormen).
Het overlijden van Honecker hebt u niet bewust meegemaakt?quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ga kelners kleineren.quote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef Nautilus. het volgende:
In de kerstvakantie ga ik weer kelneren.
Precies, en daarom is hij voor mij De Held van de 20e eeuw.quote:Op maandag 19 december 2011 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De rol van Gorbatschov moet je ook niet overschatten, op een gegeven moment verloor hij de controle over de gebeurtenissen en kon hij alleen nog maar reageren i.p.v. regeren. We hebben gewoon enorm veel mazzel gehad dat conservatieve krachten niet de overhand kregen danwel een (militair) conflict konden beginnen.
Onverlet blijft wel dat Gorbatschov de doctrine van de Sovjet-Unie zodanig heeft veranderd dat de omwentelingen in 1989 / Oost-Europa konden plaatsvinden (i.t.t. 1953, 1956 en 1967), dat is aan hem toe te schrijven.
Hahahahaquote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Newufnoaaweofnaweofnioawenfijawenfjoawenfjoewnfnrfoernfoenosng
Nog 2 jaartjes.
Waar?quote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef Nautilus. het volgende:
In de kerstvakantie ga ik weer kelneren.
Mwah, al vanaf begin 70'er jaren geraakte de productiviteit van de Sovjet Unie in een zware crisis...quote:Op maandag 19 december 2011 16:55 schreef Authentiek het volgende:
[..]
Zover ik de geschiedenis ken heeft Bredjnev ''netjes'' de boel opgeleverd, zijn laatste jaar even buiten beschouwing gelaten dan.
er zijn meerdere van de Oligarchen die door Poetin ontmacht zijn...quote:Op maandag 19 december 2011 16:59 schreef waht het volgende:
[..]
Over welke oligarchen hebben we het dan? Ik ben alleen bekend met Khodorkovsky, maar die mocht gezellig naar een Siberisch strafkamp.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Newufnoaaweofnaweofnioawenfijawenfjoawenfjoewnfnrfoernfoenosng
Nog 2 jaartjes.
Een opperbevelhebber heeft niets te zeggen over het volkslied, dom herhaalzuchtig quasi-provocatief stuk vreten dat je bent.quote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik opperbevelhebber van de Duitse Bondsrepubliek zou worden, dan zou ik al eerste dit nummer als het nieuwe volkslied introduceren.
Biefstuk.quote:
Eww, dat laatste niet. Maar er wordt gezegd dat er veel porno wordt uitgewisseldquote:Op maandag 19 december 2011 17:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]![]()
Bespaar je de moeite, één keer kijken en het is helemaal niets.
Of ben je stiekem geïnteresseerd in de naaktfoto's van fok!varkentjes
Lees nou eens wat er staat, opperbevelhebber van de Duitse bondsrepubliek, niet van het alleen het leger.quote:Op maandag 19 december 2011 18:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een opperbevelhebber heeft niets te zeggen over het volkslied, dom herhaalzuchtig quasi-provocatief stuk vreten dat je bent.
In dat geval kan je je beter tot je vrienden wenden dan tot een internetforum.quote:Op maandag 19 december 2011 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eww, dat laatste niet. Maar er wordt gezegd dat er veel porno wordt uitgewisseld
Het is niet provocatief bedoeld, maar zo kijk ik gewoon serieus tegen de zaken aan.quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef De_Nuance het volgende:
Wel grappig dat niemand meer echt reageert op de provocatieve stukjes van v_P
het is wat.quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is niet provocatief bedoeld, maar zo kijk ik gewoon serieus tegen de zaken aan.
Tja, generatiekloof.quote:Op maandag 19 december 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval kan je je beter tot je vrienden wenden dan tot een internetforum.
Overigens, ik merk nu dat ik oud begin te worden, in mijn jeugd was internet zo traag dat je beter moeite in echte meisjes kon steken (en je lul natuurlijk).
Komt naar mijn gevoel over als iemand met spraakgebrek die iets verkeerd uitspreekt.quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
Saai, ik vind Moszkowicz een intrigerende naam.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef TitusPullo het volgende:
Het klinkt als een blaaskaak met een Rolex die een ontvoerder een heer noemt.
Laat Erik hierbuiten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef TitusPullo het volgende:
Het klinkt als een blaaskaak met een Rolex die een ontvoerder een heer noemt.
tokkiepartij met groeistuipenquote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Authentiek het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)n-Haag-opgestapt.htm
Wat is er toch aan de hand met die partij?
Dat eerste valt nog wel mee, wat mij vooral frappeert is dat veel pvv-politici hun loyaliteit na verloop van tijd verliezen.quote:
Hoezo valt dat eerste nog wel mee?quote:Op maandag 19 december 2011 18:53 schreef Authentiek het volgende:
[..]
Dat eerste valt nog wel mee, wat mij vooral frappeert is dat veel pvv-politici hun loyaliteit na verloop van tijd verliezen.
Niet veel meer dan andere partijen, wat betreft uitstappers. Goed, ze hebben wat meer brievenbusplassers, maar de andere partijen hebben ook de nodige fietsenhokschandelen of pedoleden.quote:
Lol, ik zie met plezier de komende tijd van huilende Koreanenfoto's tegenmoet.quote:
Nou, ze scoren aardig op dat gebied hoor. Zeker als jet het afzet naar hun totale aantal volksvertegenwoordigersquote:Op maandag 19 december 2011 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet veel meer dan andere partijen, wat betreft uitstappers.
Volgens mij valt dat allemaal wel mee, maar je hebt liever dat ze PVV-lid blijven?quote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou, ze scoren aardig op dat gebied hoor. Zeker als jet het afzet naar hun totale aantal volksvertegenwoordigers
U valt niet voor aziatische vrouwen?quote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lol, ik zie met plezier de komende tijd van huilende Koreanenfoto's tegenmoet.
Ach, in de wereld van du_ke komt er een SP-VVD coalitie. Drenthe doet rare dingen met je.quote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal wel mee, maar je hebt liever dat ze PVV-lid blijven?
Heeft hij Monidique ontvoerd?quote:
Nee, ze lijken op kleine jongetjes.quote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
U valt niet voor aziatische vrouwen?
Ze scoren echt flink. Elfletterig houdt een lijstje bij en er is bijna geen orgaan waar ze in zitten zonder opstappers geloof ikquote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal wel mee, maar je hebt liever dat ze PVV-lid blijven?
hoho ik acht de kans aanwezig. Dat is toch wat anders maffe Brabo.quote:Op maandag 19 december 2011 18:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ach, in de wereld van du_ke komt er een SP-VVD coalitie. Drenthe doet rare dingen met je.
Nou, dan zal het wel zo zijn heh. Wat een kutland, wat een kutpartij.quote:Op maandag 19 december 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze scoren echt flink. Elfletterig houdt een lijstje bij en er is bijna geen orgaan waar ze in zitten zonder opstappers geloof ik. Dat is gewoon meer dan bij andere partijen.
En lid kunnen ze toch al niet worden dus maakt me niet uit
Land is prima, die partij is redelijk kutquote:Op maandag 19 december 2011 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, dan zal het wel zo zijn heh. Wat een kutland, wat een kutpartij.
Bij de groeistuipen van bijvoorbeeld de Leefbaren of SP zag je dit ook wel.quote:Op maandag 19 december 2011 19:01 schreef De_Nuance het volgende:
Bij andere partijen stappen er ook wel mensen uit, maar niet zoveel en niet in zo'n klein tijdsbestek. De PVV is nog heel jong.
Ze zijn dan ook wat groter dan de meeste partijen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:01 schreef De_Nuance het volgende:
Bij andere partijen stappen er ook wel mensen uit, maar niet zoveel en niet in zo'n klein tijdsbestek. De PVV is nog heel jong.
Deze tilt het 'schaf de HRA af en we belanden in paradijs' argument toch wel naar een nieuw niveau.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef Fockker het volgende:
Het hoef geen probleem te zijn als je de hypotheekrente aftrek gewoon eraf gooit. Dat lost gelijk alles op, nl 600.000.000.000 juist ja 600 miljard.
Dat is alleen in de tweede kamer. Verder valt het redelijk mee, zijn ze eerder een middenmoter.quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook wat groter dan de meeste partijen.
Je zult mij niet horen zeggen dat ik de PVV de meeste symphatieke partij vind, echter gaat het mij te ver om die partij als ''tokkie'' neer te zetten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoezo valt dat eerste nog wel mee?
Het tweede zijn gewoon de typische groeistuipen. Hadden andere snelgroeiende populistische partijen ook last van.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef TitusPullo het volgende:
Wat een verwarrende beschrijving is dit:
Dimitri is een onzekere jongen die goed kan schaken. Zelfs blind kan hij zijn tegenstanders nog mat zetten. Maar in het versierden van vrouwen is hij totaal hopeloos. Zijn vriend Maarten noemt hem een 'hofdame', omdat Dimitri de vrouwen als prinsesjes behandeld. Volgens Maarten moet je juist een 'Hufter' zijn, daar vallen vrouwen op. Al tijden probeert Dimitri zijn vriendin Esther te verleiden tot iets meer dan alleen een goed gesprek, maar het wil niet lukken. Dus gaat Dimitri zich gedragen als een 'hufter' en gaat weg bij Elizabeth. Net op dat moment komt Susan letterlijk binnenvallen. Susan is de vriendin van Gino, een echte hufter en vrouwenverslinder. Geen vrouw is veilig voor hem. Maar Gino heeft een probleem, hij zou liever een aardige jongen wil zijn, geen macho, meer een hofdame..Als Susan en Dimitri voor de eerste keer met elkaar naar bed gaan lijkt het of alles verandert in de levens van Dimitri en Gino.
Ik heb daar wat minder moeite mee. Ik heb de volksvertegenwoordigers en aanhang van deze beweging geen grote aanwinst.quote:Op maandag 19 december 2011 19:03 schreef Authentiek het volgende:
[..]
Je zult mij niet horen zeggen dat ik de PVV de meeste symphatieke partij vind, echter gaat het mij te ver om die partij als ''tokkies'' neer te zetten.
Nieuwe partijen zitten wel in een lastig parket inderdaad.quote:Elke partij heeft moeite moeten doen om in het bestel te geraken. Weet je hoe hard het CDA geprotesteerd heeft toen het CDA met de VVD ging geregen onder van Agt?
Niet tof doen tegen de PVV in POL, mafkees.quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Qua wat?quote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |