Inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of een operatieve verwijdering van de baarmoeder, die heb je bij het neuken toch niet nodig.
Castro gaat binnenkort ook de pijp uit.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef TitusPullo het volgende:
Als ik het wel heb is hij de enige Communistische dictator die tijdens mijn leven (mijn bewuste leven althans) overleden is,
Hmmm. Is het de moeite waard?quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, je moet je aanmelden en daar een redelijk normale postgeschiedenis voor hebben.
Kan, behalve als je een kinderwens hebt. Eens gedaan, altijd gedaan.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of een operatieve verwijdering van de baarmoeder, die heb je bij het neuken toch niet nodig.
Dat vermoed ik ook.quote:Op maandag 19 december 2011 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Castro gaat binnenkort ook de pijp uit.
Maar kinderen zijn vervelend en kosten geld.quote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan, behalve als je een kinderwens hebt. Eens gedaan, altijd gedaan.
Jij ook.quote:Op maandag 19 december 2011 16:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar kinderen zijn vervelend en kosten geld.
Kinderwens is iets ouderwets, daar moeten vrouwen zich maar eens overheen zetten.quote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan, behalve als je een kinderwens hebt. Eens gedaan, altijd gedaan.
Ik heb een keer iedereen uit de RLS SC toegang gegeven geloof ikquote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb me er nooit voor aangemeld en heb er nooit gepost, maar kan er toch in.
Ik heb de een na de andere zien gaan in '89quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef TitusPullo het volgende:
Als ik het wel heb is hij de enige Communistische dictator die tijdens mijn leven (mijn bewuste leven althans) overleden is,
Ha ja ik dacht al zoiets. Ik had het niet eens in de gaten tot ik een keer op een linkje klikte. Heb toen een serie penissen zitten bekijken en ben er sindsdien niet meer geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een keer iedereen uit de RLS SC toegang gegeven geloof ik
Toen was ik zeven. Ik was pas bij Ramses II.quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de een na de andere zien gaan in '89
Ow nee, alleen Chauchesko heeft het niet overleefd.
Honecker is tijdens jouw leven overleden (weliswaar b.d.) + al die Sovjetleiders die begin jaren 80 achter elkaar doodgingen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de een na de andere zien gaan in '89
Ow nee, alleen Chauchesko heeft het niet overleefd.
Ow ja, met de leiders van de Sovjetunie ging het op een gegeven moment ook snel. Na Brezjnev gingen Tschernenko en Andropov vlak achter elkaar.quote:Op maandag 19 december 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Honecker is tijdens jouw leven overleden (weliswaar b.d.) + al die Sovjetleiders die begin jaren 80 achter elkaar doodgingen.
Fail.quote:Op maandag 19 december 2011 16:40 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHA ik heb het toch maar geprobeerd
De rol van Gorbatschov moet je ook niet overschatten, op een gegeven moment verloor hij de controle over de gebeurtenissen en kon hij alleen nog maar reageren i.p.v. regeren. We hebben gewoon enorm veel mazzel gehad dat conservatieve krachten niet de overhand kregen danwel een (militair) conflict konden beginnen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En toen kregen we Gorbachov, de verlosser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |