Fijn voor je.quote:Op maandag 19 december 2011 15:12 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben dan ook serieus. De PvdA is voor mietjes.
Boeiend. Ik hoef er niet op te stemmen. Sowieso is de huidige politiek een groot tranendal.quote:Op maandag 19 december 2011 15:11 schreef waht het volgende:
[..]
Het is zo'n makkelijk doelwit. De PvdA heeft een keiharde leider nodig die dat laffe, makke schapen-imago van de PvdA uit het raam flikkert en tegelijkertijd alle andere fractieleden in de houdgreep legt.
Bijvoorbeeld die ex-baas van Blackwater, Erik Prince. Heeft Nederlandse voorouders. Met hem als fractieleider kan het wellicht ooit goed komen.
Allemaal ziek in de kop.quote:
Suddenly.. A wild Ryan appears!quote:Op maandag 19 december 2011 15:13 schreef robin007bond het volgende:
Waarom ben ik in zo'n flauwe trollstemming?
Weet je wat pas schmutzig is? Twee ongestelde potten die bloed in elkaars gezicht squirten.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
Zo de links/rechts clash van vandaag is weer bezig volgens mij.
Inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 @ 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
Zo'n rechtse bal waarschijnlijk die even grappig dacht te zijn.
Ik zag het vandaag op twitterquote:
Ach, ik ben dat felle anti-religieuze wel een beetje ontgroeid. Leuk als je begint twintig bent, maar de lol gaat er snel vanaf.quote:
Twitter.quote:
Ja prima, maar de PvdA is gewoon hopeloos verloren als ze op deze koers verder gaan. Het rancuneuze deel van het volk groeit, en die is niet vatbaar voor slappe praatjes en liefkozende woordjes. Roemer weet dat, en doet het ook beter.quote:Op maandag 19 december 2011 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Fijn voor je.
De VVD is bosmongolen.
Ik ga niet weg, deze business lounge bevalt me perfect.quote:Op maandag 19 december 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat pas schmutzig is? Twee ongestelde potten die bloed in elkaars gezicht squirten.
* exit VS *
Ik wilde typen dat ik nog eerder SGP dan PvdA zou stemmen, maar het lukt nietquote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, de SGP is rechtser dan de meeste POL'ers.
Je hoeft niet altijd met het rancuneuze deel van het volk mee te gaan. Waait vanzelf weer over.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ja prima, maar de PvdA is gewoon hopeloos verloren als ze op deze koers verder gaan. Het rancuneuze deel van het volk groeit, en die is niet vatbaar voor slappe praatjes en liefkozende woordjes. Roemer weet dat, en doet het ook beter.
Ja opa.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik ben dat felle anti-religieuze wel een beetje ontgroeid. Leuk als je begint twintig bent, maar de lol gaat er snel vanaf.
Politiek is meer dan simpelweg meedeinen op de stemming van het volk, meneer waht. Leuk voor jostipartijen als de PVV en de SP, maar niet voor de meer serieuze politiek.quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ja prima, maar de PvdA is gewoon hopeloos verloren als ze op deze koers verder gaan. Het rancuneuze deel van het volk groeit, en die is niet vatbaar voor slappe praatjes en liefkozende woordjes. Roemer weet dat, en doet het ook beter.
Ik zou wel eerder PVV stemmen dan de SP.quote:Op maandag 19 december 2011 15:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wilde typen dat ik nog eerder SGP dan PvdA zou stemmen, maar het lukt niet
Uiteraard.quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou wel eerder PVV stemmen dan de SP.
Ik wilde je ook uit POL wegjagen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga niet weg, deze business lounge bevalt me perfect.
Free everything and no plebs.
Dat deed pijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |