SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
Alle Turken terug naar Marokko jwz.quote:
Ik stem gewoon op geen van beide. En ook niet op de VVD, PVV, SP, PvdD, CU of het CDA.quote:Op maandag 19 december 2011 15:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wilde typen dat ik nog eerder SGP dan PvdA zou stemmen, maar het lukt niet
Ach Geert is tenminste eerlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alle Turken terug naar Marokko jwz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Nederland gewoon, maar is relaxt reizen zo.quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde je ook uit POL wegjagen.
Maar waar vlieg je heen? Duurt dat niet langer dan even heen en weer rijden?
Ik zeg ook niet dat je ze op hun wenken moet bedienen zoals de PVV. Misleid ze een beetje voor mijn part, het gaat erom dat je overkomt alsof je geen centimeter zal toegeven. Wilders verslaan in het moddergooien zal moeilijk worden maar het is niet onmogelijk. In het beste geval zet je hem buiten spel zonder zelf te hoeven moddergooien.quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd met het rancuneuze deel van het volk mee te gaan. Waait vanzelf weer over.
Als we dat altijd hadden gedaan waren we nu geen welvarend land geweest.
Boks, ouwequote:
Stem je op de 50+ partij?quote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stem gewoon op geen van beide. En ook niet op de VVD, PVV, SP, PvdD, CU of het CDA.
No shit. Verandert niets aan het feit dat ook die mensen stemrecht hebben. Span ze voor je karretje.quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politiek is meer dan simpelweg meedeinen op de stemming van het volk, meneer waht. Leuk voor jostipartijen als de PVV en de SP, maar niet voor de meer serieuze politiek.
Kinky.quote:
De PiratenPartij.quote:
Door te schreeuwen dat de HRA staat als een huis, o nie dan?quote:Op maandag 19 december 2011 15:20 schreef waht het volgende:
[..]
No shit. Verandert niets aan het feit dat ook die mensen stemrecht hebben. Span ze voor je karretje.
Meh dat rancuneuze deel van het volk zal toch voorlopig geen PvdA te stemmen, daarmee verliezen ze alleen maar het verstandige deel van hun electoraat en blijft er niets over.quote:Op maandag 19 december 2011 15:20 schreef waht het volgende:
[..]
No shit. Verandert niets aan het feit dat ook die mensen stemrecht hebben. Span ze voor je karretje.
Hmm robotseks is je ding hé?quote:
Klopt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door te schreeuwen dat de HRA staat als een huis, o nie dan?
Zienswijze organiseert altijd spannende fuifjes.quote:
Goed, dat is een verschil van instelling, ik zou veel liever de auto pakken.quote:Op maandag 19 december 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland gewoon, maar is relaxt reizen zo.
Geen gezanik, gejengel, een ober die alles doet en je kan alcohol drinken.
Me dunkt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zienswijze organiseert altijd spannende fuifjes.
Haha ik bedoel maar.quote:Op maandag 19 december 2011 15:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed, dat is een verschil van instelling, ik zou veel liever de auto pakken.
Maar goed, ik pak dan ook liever vrouwen.
De zgn roze balletten?quote:Op maandag 19 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zienswijze organiseert altijd spannende fuifjes.
Tres kinkyquote:Op maandag 19 december 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha ik bedoel maar.
Hoewel, mijn ober blijft knipogen. Alleen jammer dat hij kaal en 50 is.
Not really.quote:
Piraten zijn tofquote:
Yaharrr ich bin dem Arschpirat! Ich navigiere zum stern.quote:
Vraag me toch af hoe je in dergelijke situaties verzeild raakt. Als een ober dat tegen de verkeerde zegt, heeft hij een beuk te pakken.quote:Op maandag 19 december 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Not really.
Hij vroeg of ik wat zoets wou op een hele foute manier.
Van achter zien alle mannen er toch hetzelfde uit, dus rammen VS.quote:Op maandag 19 december 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Not really.
Hij vroeg of ik wat zoets wou op een hele foute manier.
Beuk jij mensen in elkaar die je een taartje aanbieden ja?quote:Op maandag 19 december 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe je in dergelijke situaties verzeild raakt. Als een ober dat tegen de verkeerde zegt, heeft hij een beuk te pakken.
Homo's moeten in Duitsland verplicht een regenboog met een 'H' erop dragen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe je in dergelijke situaties verzeild raakt. Als een ober dat tegen de verkeerde zegt, heeft hij een beuk te pakken.
Hahaha you wish, wereld van verschil.quote:Op maandag 19 december 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van achter zien alle mannen er toch hetzelfde uit, dus rammen VS.
Net als een hond, ruik aan haar kut om te bepalen wie dominant is en of ze zwanger kan worden binnen nu en enkele dagen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, er gaat in de trein een meisje naast mij zitten. Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen, ik ben compleet overdonderd door deze situatie.
Gewoon je geld laten zien en vertellen over je auto.quote:Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, er gaat in de trein een meisje naast mij zitten. Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen, ik ben compleet overdonderd door deze situatie.
Zet dit nummer op:quote:Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
quote:
In de trein zitten en dan verhalen over je auto ophangen? Die verhaallijn lijkt me op z'n minst stroef te lopen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon je geld laten zien en vertellen over je auto.
Als jew geloven ze je.
Ah, de linkse strategie.quote:Op maandag 19 december 2011 15:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de trein zitten en dan verhalen over je auto ophangen? Die verhaallijn lijkt me op z'n minst stroef te lopen.
Nee, ik heb haar verzocht om weg te gaan. Ze zei nee. Toen liet ik een scheet. Nu is de hele coupe ergens anders gaan zitten.
Wel slim gespeeld.quote:
Als linkse wordt je ook serieus genomen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel slim gespeeld.
Als ik links was zou ik me eigenlijk schamen voor mijn politieke mening en dus geen antwoord durven te geven als een meisje vroeg wat mijn politieke voorkeur zou zijn. Als rechtse kan je zonder problemen VVD zeggen, dan wordt je nog steeds serieus genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op maandag 19 december 2011 15:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de trein zitten en dan verhalen over je auto ophangen? Die verhaallijn lijkt me op z'n minst stroef te lopen.
Nee, ik heb haar verzocht om weg te gaan. Ze zei nee. Toen liet ik een scheet. Nu is de hele coupe ergens anders gaan zitten.
Dan zeg je klassieke concerten.quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef TitusPullo het volgende:
Maar als ze vraagt naar je culturele voorkeuren sta je voor schut.
quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als linkse wordt je ook serieus genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als rechtse mag je ook flink graaien![]()
Als een vrouw mij daar naar vraagt vertel ik een intellectueel getint verhaal over de onvolkomenheden van het democratisch systeem en stel dat mijn voorkeur uitgaat naar een militaire junta.quote:Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel slim gespeeld.
Als ik links was zou ik me eigenlijk schamen voor mijn politieke mening en dus geen antwoord durven te geven als een meisje vroeg wat mijn politieke voorkeur zou zijn. Als rechtse kan je zonder problemen VVD zeggen, dan wordt je nog steeds serieus genomen.
quote:Op maandag 19 december 2011 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Als rechtse mag je ook flink graaien
Och, misschien vinden ze militaire macht wel geil.quote:Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als een vrouw mij daar naar vraagt vertel ik een intellectueel getint verhaal over de onvolkomenheden van het democratisch systeem en stel dat mijn voorkeur uitgaat naar een militaire junta.
Dan zijn ze of weg of je hebt hun onverdeelde aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |