Ik heb eens 10 knoflookteentjes op en een heel bakje knoflookolijven en toen heb ik het een hele week zelfs zelf kunnen ruikenquote:Op zondag 18 december 2011 17:50 schreef Myraela het volgende:
Lekker! Ik had een hele knoflookbol als voorgerecht, maar enorm lekker gestoofd ofzo. Daarna kip met 15 teentjes. En daarna knoflook ijs en pure chocolade taart. nomnomnom.
En ik heb ook van de eend geproefd, die was ook lekker! En gestoofd hert sucade met een soort pasta en de creme brulee met sinasappel/knoflook likeur was ook heerlijk.
TT?quote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef kutkloon7 het volgende:
(dat was de laatste letter van de OP)
Goed hequote:Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
"Hee, wat zie jij er lekker uit"
Niet zozeer zelfverzekerder, maar seksueel aantrekkelijker.quote:Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef Murdera het volgende:
Betreffende punt 6 in de OP. Sinds wanneer worden mannen zelfverzekerder als ze naar zweet ruiken?
Niets mis met knoflook.quote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb eens 10 knoflookteentjes op en een heel bakje knoflookolijven en toen heb ik het een hele week zelfs zelf kunnen ruikenDus good luck soldier
quote:Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
nu heb ik dat liedje in mijn kop
Is prei nog ergens goed voor?quote:Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ging wel. Ik moet altijd zo lang aan zitten van mijn ouders.
Hahaquote:Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ging wel. Ik moet altijd zo lang aan zitten van mijn ouders.
Behalve de walm die uit je mond komt, dat is wel altijd een beetje jammerquote:
Voor je smaakpapillen is het enorm goedquote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Is prei nog ergens goed voor?
Arme jijquote:
Heel indrukwekkend vond ik het ook niet, hoorquote:Op zondag 18 december 2011 17:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje op Paiq zitten vind ik niet heel erg indrukwekkend maar dat is misschien meer omdat ik daar niet aan doe, maar als ik het zo lees is het eerder de eerste stap de je genomen hebt richting daten/vrouwen. De vooruitgang moet nog komen vanaf dat punt.
Dat is het waard.quote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Behalve de walm die uit je mond komt, dat is wel altijd een beetje jammer
Maar lekker is het wel ja.
Als ik in mijn eentje eet sta ik elke paar minuten wel een keer op omdat ik me rusteloos voel enzo, dus het is nog best lastigquote:
Dat snap ik. Lastigquote:Op zondag 18 december 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik in mijn eentje eet sta ik elke paar minuten wel een keer op omdat ik me rusteloos voel enzo, dus het is nog best lastig
Sorry maar Benzin werkt keihard aan zichzelf en doet dingen waar hij doodsbang voor was en die niks voor hem waren/zijn. Je merkt goed op dat het goed/beter met hem gaat, daar doet hij immers genoeg voor, ook dingen die hij normaal gesproken niet zou doen, en dat heeft effect op alles. Ook hoe mensen hem zien. Zo kom je in een positieve flow ipv een negatieve.quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat waait dan vanzelf wel weer over. Ik meen me te herinneren dat mensen ook ooit die indruk hadden van Benzin, en volgens mij is dat inmiddels een stuk minder.
Terug naar Amsterdam?quote:Op zondag 18 december 2011 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben verhuisdozen aan het inpakken, blegh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens, even het vorige topic aan t teruglezen. Wat is dat dat soit papa wordt?Welke niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met mijn post ook niet de indruk willen wekken dat dat geen respect verdient, want dat doet het wel. Dat heb ik er ook voorquote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sorry maar Benzin werkt keihard aan zichzelf en doet dingen waar hij doodsbang voor was en die niks voor hem waren/zijn. Je merkt goed op dat het goed/beter met hem gaat, daar doet hij immers genoeg voor, ook dingen die hij normaal gesproken niet zou doen, en dat heeft effect op alles. Ook hoe mensen hem zien. Zo kom je in een positieve flow ipv een negatieve.
Hij doet ook daadwerkelijk iets met de uitgebreide adviezen die hij krijgt, zowel in het topic als achter de schermen. Dat is niet zomaar overgewaaid of aankomen waaien. Het verdient ook gewoon respect voor de stappen die die jongen zet![]()
Hij is een jaar ouder, wilt later juist wel kinderen en ik geloof niet dat hij zijn ouders alles verteldquote:
Op welke wijze danquote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je merkt goed op dat het goed/beter met hem gaat
Ik dacht dat hij wel 20 was, en echt pas over een jaar of 10 wilde beginnen aan kinderen. En dat slijmen over zijn band met zijn ouders is echt wat voor hem.quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij is een jaar ouder, wilt later juist wel kinderen en ik geloof niet dat hij zijn ouders alles verteld
Huis in Almere al verkocht?quote:
dat begrijp ik wel, maar omdat je dat zo zag vond ik het wel belangrijk om het te benadrukken. Zonder respectloos naar jou over te willen komen, vind ik dat jij er in tegenstelling tot benzin, heel weinig zelf aan wil doen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb met mijn post ook niet de indruk willen wekken dat dat geen respect verdient, want dat doet het wel. Dat heb ik er ook voor
Misschien ken je te weinig van zijn geschiedenis. Dat is niet aan mij om door te vertellen, misschien wil hij het zelf vertellenquote:
Ja ik heb alleen de op gelzen maar als ik op de laatste pagina kijk zie ik oa ss reageren en hij ontkent t niet dus het zal welquote:Op zondag 18 december 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel 20 was, en echt pas over een jaar of 10 wilde beginnen aan kinderen. En dat slijmen over zijn band met zijn ouders is echt wat voor hem.
Ik was er ook redelijk ondersteboven van na het lezen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen de op gelzen maar als ik op de laatste pagina kijk zie ik oa ss reageren en hij ontkent t niet dus het zal wel![]()
ik dacht dat ie onlangs zei dat ie 22 werd, maar ik ga twijfelen. Omg dat is wel de topicwendig van 2011
Mooiquote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Koopgarant, moet er voor 14 februari uit zijn
Ik weet dat het niet als afbranden bedoeld is. Zo zie ik het zeker nietquote:Op zondag 18 december 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel, maar omdat je dat zo zag vond ik het wel belangrijk om het te benadrukken. Zonder respectloos naar jou over te willen komen, vind ik dat jij er in tegenstelling tot benzin, heel weinig zelf aan wil doen.
Benzin heeft het ook echt niet zo simpel kunnen omschakelen hoor. Ik moest gewoon huilen van wat hij heeft meegemaakt. Maar als iemand daadwerkelijk dingen doet en moeite doet om dingen te ondernemen, dan blijf ik er met plezier tijd en energie in steken om diegene te steunen.
Ik zeg niet dat jij alles moet doen wat er tegen je gezegd word, maar er is echt niets dat je aanneemt. Alles heeft wel een reden voor jou om het niet te doen. Ik denk dat dat ook is wat een paar andere users net probeerden te zeggen.
Ik heb jou zelf ook veel gesproken en wilde daar ook serieus op in blijven gaan, je weet zelf wat er toen gebeurde. Ik heb echt niets tegen je, ik gun je alleen maar het beste anders zou ik er niet eens op in gaan. Maar je doet gewoon niets met geen enkel advies, en dan kom je dus al snel als een "klager" over. terwijl er inderdaad meer mensen zijn die maagd zijn enzo, zoals je zelf aangaf.
Hopelijk begrijp je wat ik zeg, want ik probeer je niet af te branden oid, je kent me wel beter dan dat
Daar ben ik dan blij om, dat je toch dingen in je opneemt. Het blijft dan wel lastig om je gericht te kunnen adviseren/helpen. Als het voor de buitenwereld lijkt alsof je alles wegpraat.quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet als afbranden bedoeld is. Zo zie ik het zeker niet
Natuurlijk weet ik niet wat Benzin allemaal heeft meegemaakt, dat kan hij alleen zelf vertellen, maar ik heb ook genoeg meegemaakt waarover ik hier niet vertel. Of dat dus vergelijkbaar is weet ik niet, maar iedereen gaat er weer op zijn of haar eigen manier mee om.
En dat het lijkt alsof ik niets van een ander aanneem heeft er ook mee te maken dat ik niet beter gewend ben dan om alles in mijn eentje te moeten doen. Het meest recente voorbeeld is dat afvallen. Daarbij heb ik ook niemand om hulp gevraagd, heb ik me niet tot deskundigen gewend of wat dan ook; ik heb het gewoon helemaal zelf gedaan.
Waarschijnlijk zie ik het onderwerp van dit topic dan onbewust ook zo: ik moet het toch zélf uitvogelen en dat komt vanzelf wel. Maar net zo onbewust neem ik heus wel in me op wat mensen hier zeggen, al lijkt het dan van niet.
Uiteraard kan het voor de buitenwereld lijken alsof ik alles wegwuif en naast me neerleg, maar ik neem het dus zeker wel mee. Op het moment dat het wat oplevert meld ik dat ook welquote:Op zondag 18 december 2011 18:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daar ben ik dan blij om, dat je toch dingen in je opneemt. Het blijft dan wel lastig om je gericht te kunnen adviseren/helpen. Als het voor de buitenwereld lijkt alsof je alles wegpraat.
Misschien is het een idee voor jou om gericht dingen te vragen op het moment dat je daar behoeft aan hebt.
Nu post je altijd een kreet, dezelfde kreet ook nog eens, waar mensen dan oprecht advies op gaan geven, en waar je dan ( in onze ogen ) redenen voor zoekt om het niet te doen. Dan hebben mensen er na een tijdje geen zin meer in. Misschien moet je dan gewoon wat gerichtere dingen vragen, of als je niets wil vragen, kan je misschien een stelling posten, of een hypothetische situatie waarbij je dan ziet hoe de rest in dat geval zou "handelen .
Als hoe je nu doet voor jou werkt, dan moet je dat vooral blijven doen. Ik denk alleen dat mensen die je oprecht willen helpen, langzaam aan afhaken en denken van laat maar, die wil toch niks horen.
They jellyquote:Op zondag 18 december 2011 18:42 schreef Strani het volgende:
En dan zeggen mensen dat hier niet serieus geconverseerd wordt.
Hola buen mozoquote:Op zondag 18 december 2011 18:42 schreef Strani het volgende:
En dan zeggen mensen dat hier niet serieus geconverseerd wordt.
wordquote:
Niet zo lang geleden reageerde hij nog verontwaardigd toen ik zei dat ik 21 was, want hij vond het maar raar dat ik in jaren ouder was dan hem want hij dacht altijd dat hij een stuk ouder was enzo.quote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen de op gelzen maar als ik op de laatste pagina kijk zie ik oa ss reageren en hij ontkent t niet dus het zal wel![]()
ik dacht dat ie onlangs zei dat ie 22 werd, maar ik ga twijfelen. Omg dat is wel de topicwendig van 2011
Het is niet te merken dat je die dingen "mee neemt" , omdat je altijd een " ja maar" of "nee want" reactie post.quote:Op zondag 18 december 2011 18:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Uiteraard kan het voor de buitenwereld lijken alsof ik alles wegwuif en naast me neerleg, maar ik neem het dus zeker wel mee. Op het moment dat het wat oplevert meld ik dat ook wel
En gerichte vragen heb ik hier op Fok ook al wel gesteld. Alleen niet uitsluitend in dit topic
21-jarigenquote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden reageerde hij nog verontwaardigd toen ik zei dat ik 21 was, want hij vond het maar raar dat ik in jaren ouder was dan hem want hij dacht altijd dat hij een stuk ouder was enzo.
Dus volgens mij is hij inderdaad 20, en is het dezelfde.
Sowieso is die relatie een van de topicsoaps hiero.
Ach hij en leeftijden.. Mijn relatie kon ook niet goed zijn omdat mijn vriend 10 jaar ouder was, dat was ongezondquote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden reageerde hij nog verontwaardigd toen ik zei dat ik 21 was, want hij vond het maar raar dat ik in jaren ouder was dan hem want hij dacht altijd dat hij een stuk ouder was enzo.
Dus volgens mij is hij inderdaad 20, en is het dezelfde.
Sowieso is die relatie een van de topicsoaps hiero.
Ik doe mn bestquote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hola bonita! Ik zit rustig je psychologie-skills te bekijken. Ik ben onder de indruk.
En dát zal dus echt vanzelf moeten komen, net zoals met dat afvallen. En net zoals het met veel anderen die eerst alleen maar "klaagden" en op een bepaald moment toch vooruitgang boeken is gegaan.quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is niet te merken dat je die dingen "mee neemt" , omdat je altijd een " ja maar" of "nee want" reactie post.
Als je dingen echt "meeneemt" zou het voor de mensen die jou adviseren misschien wel fijn zijn om een keer gewoon " bedankt, ik zal het overwegen" te lezen. Ik hoop dat je het verschil snapt.
Daarnaast is "iets overwegen" natuurlijk niet voldoende om iets aan je situatie te veranderen.
Ik neem aan dat je het graag anders wil zien. Iets houdt jou altijd tegen om "het anders" te doen.
Ik denk dat DAT eigenlijk het belangrijkste is. daar achter komen.
Ja!, dank jequote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik doe mn bestmits mensen er voor open staan
Is het allemaal gelukt met flash ?
Ongegronde veroordelingen zijn hem niet vreemd nee, maar 10 jaar verschil kan net zo goed of slecht werken als 10 maanden verschil. Om zoiets ongezond te noemen alleen op basis van leeftijdsverschil is wel weer apart.quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach hij en leeftijden.. Mijn relatie kon ook niet goed zijn omdat mijn vriend 10 jaar ouder was, dat was ongezond
Volgens mij is dat voor het eerst dat ik dat van jou zo uitdrukkelijk hoorquote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Nog steeds aan het teruglezen. Maar Capstan is veel te lief (en zacht) om zo even een vrouw op te pikken, dat gaat nog lastig worden vrees ik
Die willen vaak juist een sterke dominantere man om het te balanceren. Misschien zoek je gewoon verkeerd.quote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor het eerst dat ik dat van jou zo uitdrukkelijk hoorMaar als het een lieve en zachte vrouw zou zijn, moet dat toch ook wel mogelijk zijn?
Soit weer een nieuwe kloon of mis ik niks?quote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of hij is iedereen aan het trollen omdat we iedere keer zijn kloons doorhebben.
Topic over ongewenste zwangerschap..quote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Soit weer een nieuwe kloon of mis ik niks?
Hoi allemaal
Dag hoor, dag hoor!!quote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi allemaal
Hoi.quote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi allemaal
Je hebt gelijk. Maar het komt allemaal bij vlagen. Mezelf inschrijven op Paiq had ik een jaar geleden ook niet gedurfdquote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef Sinji het volgende:
Uiteindelijk moet Capstan's behoefte sterk genoeg zijn om uit zijn comfort zone te stappen. Blijkbaar is de veiligheid die de comfort zone biedt sterker dan zijn behoefte voor succes met vrouwen.
Het gaat er niet om dat het niet bij een vrouw zou passen. Het gaat erom dat je ze zo niet bereikt. Er is vast wel een vrouw die gewoon een lieve en rustige man zoekt, maar voordat die op je valt zul je wel even uit de rest moeten springen en moeten kunnen laten zien dat je niet in de friendzone wilt.quote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor het eerst dat ik dat van jou zo uitdrukkelijk hoorMaar als het een lieve en zachte vrouw zou zijn, moet dat toch ook wel mogelijk zijn?
Lol, dit is hem 100%.quote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi.
Ongepland zwanger
Men verdenkt Soit.
Nee dat komt niet vanzelf. Net als dat afvallen ook niet vanzelf gaat, en dat weet je maar al te goed. daar heb je dingen voor moeten veranderen, dingen die niet in je "gewoontepatroon" zaten.quote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dát zal dus echt vanzelf moeten komen, net zoals met dat afvallen. En net zoals het met veel anderen die eerst alleen maar "klaagden" en op een bepaald moment toch vooruitgang boeken is gegaan.
het afvallen kwam niet vanzelf, dat weet je zelf ook, en dat weet ik ook zonder dat ik jou dat hoef te vragen.quote:En dát zal dus echt vanzelf moeten komen, net zoals met dat afvallen.
Ja, hij moet een lekker dominant wijf zoeken en zwaar gedomineerd worden, dat soort vrouwen willen geen tegenspraak, klopt precies.quote:Op zondag 18 december 2011 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Die willen vaak juist een sterke dominantere man om het te balanceren. Misschien zoek je gewoon verkeerd.
Hoi, wil je mij gewenst zwanger maken?quote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Topic over ongewenste zwangerschap..![]()
Hoi
Eerst heel veel oefenen, anders is het eindresultaat niet goed.quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, wil je mij gewenst zwanger maken?
Euh, ik post ook in dat topic. Word ik getrolled?quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou wel verklaren waarom hij de laatste tijd nogal inactief is.
50/50 kans denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, ik post ook in dat topic. Word ik getrolled?
Je weet het nooit op Fok, misschien hebben andere mensen die meelezen en wel daadwerkelijk met het probleem zitten wat aan je antwoord. Zo denk ik dan maarquote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Catbert het volgende:
Maar als ik dat pas bereik met dingen anders doen dan normaal, dan valt ze dus eigenlijk helemaal niet op mijn eigenlijke persoonlijkheidquote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het niet bij een vrouw zou passen. Het gaat erom dat je ze zo niet bereikt. Er is vast wel een vrouw die gewoon een lieve en rustige man zoekt, maar voordat die op je valt zul je wel even uit de rest moeten springen en moeten kunnen laten zien dat je niet in de friendzone wilt.
Trollen is het niet. Volgens mij zit hij er oprecht mee.quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, ik wil helemaal niet achter de kinderwagen lopenquote:Op zondag 18 december 2011 18:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerst heel veel oefenen, anders is het eindresultaat niet goed.
Je moet ze wel opvallen. Er is bijna niemand die bewust op een muurbloempje af gaatquote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan moet er alsnog heel veel geoefend worden.quote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, ik wil helemaal niet achter de kinderwagen lopen
Ik bedoelde dan ook te zeggen dat het moment waarop ik ben gaan afvallen en wist hoe ik dat aan wilde pakken vanzelf zijn gekomen. Het afvallen op zich inderdaad niet.quote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee dat komt niet vanzelf. Net als dat afvallen ook niet vanzelf gaat, en dat weet je maar al te goed. daar heb je dingen voor moeten veranderen, dingen die niet in je "gewoontepatroon" zaten.
de mensen die klaagden, kregen blijkbaar niet op de juiste manier advies of aandacht. uiteindelijk wel. daarom zeg ik, als jij op een andere manier hulp nodig hebt dan moet je dat aangeven of dat zoeken. Wat je nu doet is denken dat het vanzelf komt, en dat komt het niet. Zoals ik al zei, afvallen heb je ook hard voor geknokt, waarvoor een diepe buiging.
daarna spreek je jezelf tegen
[..]
het afvallen kwam niet vanzelf, dat weet je zelf ook, en dat weet ik ook zonder dat ik jou dat hoef te vragen.
Of ze vriendin trollt hem, volgens hem was ze een groot wrak nadat hij haar laatst gedumpt had en kan ze hem niet loslaten.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Trollen is het niet. Volgens mij zit hij er oprecht mee.
Dat zou een mooie grap zijn.. En dan pas op 1 april vertellen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of ze vriendin trollt hem, volgens hem was ze een groot wrak nadat hij haar laatst gedumpt had en kan ze hem niet loslaten.
Wie is die Soit toch? Ze doen hier alsof het een broer van Tweetler wasquote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb wel medelijden met soit. Hij is zo slecht nog niet.
Ik ben pas naar de kapper geweest, dus voorlopig even nietquote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je moet ze wel opvallen. Er is bijna niemand die bewust op een muurbloempje af gaat
Wanneer heb je tijd? Gaan we shoppen. En naar de kapper
Zijn echte naam is Damienquote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie is die Soit toch? Ze doen hier alsof het een broer van Tweetler was
Zoek even postgeschiedenis van Soit, MPJ, Mrk.n en Iwannabehighquote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hetzelfde kapsel maar dan korter?quote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben pas naar de kapper geweest, dus voorlopig ook even niet
En wanneer ik voor de rest tijd heb, geef ik wel een gil. Voorlopig even niet.
Dus je plan is om net zo lang te wachten tot je op een dag klaar bent om dingen anders te gaan doen om een vrouw te "vinden" ?quote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook te zeggen dat het moment waarop ik ben gaan afvallen en wist hoe ik dat aan wilde pakken vanzelf zijn gekomen. Het afvallen op zich inderdaad niet.
Een legendequote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij is ook helemaal niet slechtquote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #515 Orgiemeet?quote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want als ik later groot ben wil ik ze misschien tochquote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Dan moet er alsnog heel veel geoefend worden.
Je bent dan niet iemand anders, je haalt alleen je eigen beperkingen weg. Daarbij, mensen veranderen altijd wel. Je moet geen dingen doen die je niet leuk vind.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar als ik dat pas bereik met dingen anders doen dan normaal, dan valt ze dus eigenlijk helemaal niet op mijn eigenlijke persoonlijkheid
Ja, dat is weer een "ja, maar", ik weet het ook wel. Maar je zal wel begrijpen dat het even duurt om het in de vingers te krijgen.
Juist.quote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hetzelfde kapsel maar dan korter?
Advies heeft altijd nut. Ik zei immers al dat ik alles heus wel in me opneem. Als zich een situatie aandient waarin het van pas komt gebruik ik het. Maar ik moet me er inderdaad wel klaar voor voelen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dus je plan is om net zo lang te wachten tot je op een dag klaar bent om dingen anders te gaan doen om een vrouw te "vinden" ?
Dan klopt het dus dat het nu geen nut heeft om je uitgebreid te adviseren. Enlighten me
Ik hoop oprecht dat het voor je zal werkenquote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Advies heeft altijd nut. Ik zei immers al dat ik alles heus wel in me opneem. Als zich een situatie aandient waarin het van pas komt gebruik ik het. Maar ik moet me er inderdaad wel klaar voor voelen.
Ik moest denken aan:quote:
Oh daar ging die heisa over met dat kind van van der Vaart.quote:
Wat een dis! Pets in de smoel! Dat wordt tandjes rapen!quote:Op zondag 18 december 2011 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan, je bent te vergelijken met een bibliothecaris. Je haar, je kleding..
Je bent jong, je bent niet lelijk, je bent lief, maar je moet er wel wat mee en voor doen
De dag dat ik dingen ga doen die ik niet leuk vind zie ik niet snel komen. En ik begrijp je goed, maar zoals ik net al zei: ik moet me er wel klaar voor voelen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent dan niet iemand anders, je haalt alleen je eigen beperkingen weg. Daarbij, mensen veranderen altijd wel. Je moet geen dingen doen die je niet leuk vind.
Zodra dat het geval is, hoort iedereen het hier wel.quote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat het voor je zal werken
Wel een kutstreek van Supersoep overigens.quote:Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #515 Orgiemeet?
hier opzich best veel in 1 post 'over' hem
Ik ookquote:
En ik bedoel het niet eens gemeenquote:Op zondag 18 december 2011 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een dis! Pets in de smoel! Dat wordt tandjes rapen!
We konden ons niet inhouden.quote:
Eens in de zoveel tijd dingen doen die je niet leuk vindt is goed voor je. Anders blijf je maar in je comfortzone hangen en doe je geen dingen waardoor je vooruitgang boekt.quote:Op zondag 18 december 2011 19:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
De dag dat ik dingen ga doen die ik niet leuk vind zie ik niet snel komen. En ik begrijp je goed, maar zoals ik net al zei: ik moet me er wel klaar voor voelen.
[..]
Zodra dat het geval is, hoort iedereen het hier wel.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:09 schreef Cactus1 het volgende:
Dus probeer bij alles wat je doet in de schoenen van een willekeurige vrouw te gaan staan en jezelf te bekijken en je dan te bedenken: zou ik deze gast als vriend willen? Wat heeft hij me te bieden?
quote:
Niet? Dan wil ik je niet boos meemakenquote:Op zondag 18 december 2011 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En ik bedoel het niet eens gemeen
Nieuwe kleding moet ik hoe dan ook gaan kopen, want mijn oude passen niet meerquote:Op zondag 18 december 2011 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan, je bent te vergelijken met een bibliothecaris. Je haar, je kleding..
Je bent jong, je bent niet lelijk, je bent lief, maar je moet er wel wat mee en voor doen
Wat is nou één keer een ander kapsel dat niet beviel, er zijn nog zoveel andere kapsels die wel leuk kunnen zijn. Groeit wel weer aan.quote:Op zondag 18 december 2011 19:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nieuwe kleding moet ik hoe dan ook gaan kopen, want mijn oude passen niet meer
Maar mijn haar blijft zoals het is. Ik heb één keer een ander kapsel genomen en het beviel me echt totaal niet
Dat gevoel heb je blijkbaar al, want je wilt graag een relatie en je mist dat. Het komt niet ineens dat je anders gaat doen, daarvoor zul je even jezelf over wat drempels heen moeten zetten. Je gaat niet ineens wakker worden en iedere vrouw aanspreken die je tegenkomt. Of ineens wel wat vaak de deur uit gaan etc.quote:Op zondag 18 december 2011 19:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
De dag dat ik dingen ga doen die ik niet leuk vind zie ik niet snel komen. En ik begrijp je goed, maar zoals ik net al zei: ik moet me er wel klaar voor voelen.
[..]
Zodra dat het geval is, hoort iedereen het hier wel.
Gelukkig niet!quote:
Gelukkig wel ja, zo'n bevalling hoef ik voorlopig niet weer mee te makenquote:
De ene dag ben ik meer tevreden dan de andere. En als dat hier al te merken is, zal dat in het echt ook wel zo zijnquote:Op zondag 18 december 2011 19:09 schreef Cactus1 het volgende:
@ Capstan, waar het denk ik sowieso omgaat is de vraag: vind jij jezelf echt een catch voor een leuke vrouw? Als je tevreden bent met wie je bent en hoe jij eruit ziet (volledig naar eigen smaak) dan zit je gewoon lekkerder in je vel, straal je meer zelfvertrouwen uit en komen die vrouwen heus wel.
Dus probeer bij alles wat je doet in de schoenen van een willekeurige vrouw te gaan staan en jezelf te bekijken en je dan te bedenken: zou ik deze gast als vriend willen? Wat heeft hij me te bieden?
quote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja!, dank jeuiteindelijk gewoon een klein stom benulligheidje dat ik over het hoofd had gezien, zoals altijd.
Dat is wel een goede oefening hoor.quote:
Hoezo? Je als je zelf niks te bieden hebt omdat je een saaie zolderautist bent die alleen kan fokken en verder geen leven heeft, ben je niet echt een catchquote:
Weet je dat ik me dan nog liever maar kaal laat scheren dan dat ik serieus over kapsels na moet gaan denken...maar ja, voor kaal moet je ook maar net het juiste hoofd hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is nou één keer een ander kapsel dat niet beviel, er zijn nog zoveel andere kapsels die wel leuk kunnen zijn. Groeit wel weer aan.
Mannen die klagen terwijl ze zelf niet eens uitscheuren van onder tot bovenquote:Op zondag 18 december 2011 19:12 schreef Catbert het volgende:
Gelukkig wel ja, zo'n bevalling hoef ik voorlopig niet weer mee te maken
Jij wil een avonturier die overdag in grotten duikt en 's nachts in die van jouw afdaalt?quote:Op zondag 18 december 2011 19:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo? Je als je zelf niks te bieden hebt omdat je een saaie zolderautist bent die alleen kan fokken en verder geen leven heeft, ben je niet echt een catchIk neem aan dat als jij jezelf echt leuk vindt en iets te bieden hebt (en dan heb ik het niet over geld), dan wil je ook iemand die ook iets te bieden heeft en een leuke aanvulling is.
Soms heb ik het idee dat mannen hier alleen maar iemand zoeken om naast te zitten op de bank, maar geloof me dat gaat ook vervelen. Je wil toch wel meer dan zo'n passief persoon?
Millimeter het dan gewoon, of laat je adviseren. Volgens mij heeft Cassandra al wel een idee wat je wel zou staan, dus dan hoef je er niet eens serieus over na te denken maar het enkel nog te doen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Weet je dat ik me dan nog liever maar kaal laat scheren dan dat ik serieus over kapsels na moet gaan denken...maar ja, voor kaal moet je ook maar net het juiste hoofd hebben
Is toch lekker makkelijk. De hele avond zwijgend naast elkaar GTST kijken.quote:Op zondag 18 december 2011 19:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mannen hier alleen maar iemand zoeken om naast te zitten op de bank, maar geloof me dat gaat ook vervelen. Je wil toch wel meer dan zo'n passief persoon?
Ik welquote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij wil een avonturier die overdag in grotten duikt en 's nachts in die van jouw afdaalt?
En dan zeker zonder veiligheidshelmpje op?quote:
Ze mag best de hele dag passief tegen me aanliggen hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 19:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo? Je als je zelf niks te bieden hebt omdat je een saaie zolderautist bent die alleen kan fokken en verder geen leven heeft, ben je niet echt een catchIk neem aan dat als jij jezelf echt leuk vindt en iets te bieden hebt (en dan heb ik het niet over geld), dan wil je ook iemand die ook iets te bieden heeft en een leuke aanvulling is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Voor advies van de kapper ben ik een beetje huiverig geworden; die kwam de vorige keer met dat kapsel dat me niet bevielquote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Millimeter het dan gewoon, of laat je adviseren. Volgens mij heeft Cassandra al wel een idee wat je wel zou staan, dus dan hoef je er niet eens serieus over na te denken maar het enkel nog te doen.
Niet zo hatelijk doen hequote:Op zondag 18 december 2011 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan zeker zonder veiligheidshelmpje op?
Ik wil iemand die ondernemend en impulsief is en niet elke avond op de bank wil zitten en in het weekend naar de ikea wilquote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij wil een avonturier die overdag in grotten duikt en 's nachts in die van jouw afdaalt?
Maar dat duurt maar een half uurquote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Is toch lekker makkelijk. De hele avond zwijgend naast elkaar GTST kijken.
Daarna begint grenzeloos verliefd of help mijn man is klusser.quote:Op zondag 18 december 2011 19:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil iemand die ondernemend en impulsief is en niet elke avond op de bank wil zitten en in het weekend naar de ikea wil
[..]
Maar dat duurt maar een half uur
Jij weet dit wel verdacht goed, kwam jij niet net uit een relatie?quote:Op zondag 18 december 2011 19:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarna begint grenzeloos verliefd of help mijn man is klusser.
Of Spoorloosquote:Op zondag 18 december 2011 19:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarna begint grenzeloos verliefd of help mijn man is klusser.
Ik wil best je bergen beklimmen en je grot onderzoeken.quote:
En omdat je zelf zo ondernemend en impulsief bent zit je al uren op fok?quote:Op zondag 18 december 2011 19:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil iemand die ondernemend en impulsief is en niet elke avond op de bank wil zitten en in het weekend naar de ikea wil
[..]
Maar dat duurt maar een half uur
quote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij weet dit wel verdacht goed, kwam jij niet net uit een relatie?![]()
Ach er zijn vast vrouwen die daar ook van houden
Ik gok dat ik nog geen uur online ben vandaagquote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
En omdat je zelf zo ondernemend en impulsief bent zit je al uren op fok?
Door de kapsels-omleiding miste ik deze post even, maar alsnog:quote:Op zondag 18 december 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gevoel heb je blijkbaar al, want je wilt graag een relatie en je mist dat. Het komt niet ineens dat je anders gaat doen, daarvoor zul je even jezelf over wat drempels heen moeten zetten. Je gaat niet ineens wakker worden en iedere vrouw aanspreken die je tegenkomt. Of ineens wel wat vaak de deur uit gaan etc.
Je moet het gewoon doen. Je zult een paar keer fouten maken, maar elke keer dat je een vrouw aanspreekt zal het makkelijker worden, soepeler, etc.
En waarom komt dat?quote:Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik nog geen uur online ben vandaag
Wat is je probleem?quote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smoesjes! Je zoekt gewoon iemand die je van de bank komt sjouwen, om wat van jouw leven te maken. Spreek me niet tegen, ik weet hoe het zit!quote:Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik nog geen uur online ben vandaag
quote:Op zondag 18 december 2011 19:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Toen ik nog flash gebruikte ( waaaaaay back in as2 ) had ik daar ook altijd last van
quote:Op zondag 18 december 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smoesjes! Je zoekt gewoon iemand die je van de bank komt sjouwen, om wat van jouw leven te maken. Spreek me niet tegen, ik weet hoe het zit!
Is dat een aanbod?quote:Op zondag 18 december 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Smoesjes! Je zoekt gewoon iemand die je van de bank komt sjouwen, om wat van jouw leven te maken. Spreek me niet tegen, ik weet hoe het zit!
Grenzeloos Verliefd is een leuk programma. Ik heb er nog een contact aan overgehouden met een jongen die letterlijk een paar blokken van mij vandaan zat in Bogotá.quote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij weet dit wel verdacht goed, kwam jij niet net uit een relatie?![]()
Ach er zijn vast vrouwen die daar ook van houden
Een leuk programma.quote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Grenzeloos Verliefd is een leuk programma. Ik heb er nog een contact aan overgehouden met een jongen die letterlijk een paar blokken van mij vandaan zat in Bogotá.
Nee. Ik zit graag de hele dag lam op me zak op de bank.quote:
Dat is de reden dat ik gekapt ben met online dating, verschrikkelijk al die vrouwen die het avontuur zoeken en oh zo impulsief zijnquote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kortom je bent doodsaai?quote:Op zondag 18 december 2011 19:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik gekapt ben met online dating, verschrikkelijk al die vrouwen die het avontuur zoeken en oh zo impulsief zijn![]()
![]()
.
Alleen of zoek je nog iets vrouwelijks voor ernaast?quote:Op zondag 18 december 2011 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee. Ik zit graag de hele dag lam op me zak op de bank.
Ik ben meer van visual effects. In flash werken was daarom vaak huilen met de pet op, dan ging het mis vanwege een puntje of een haakje. Dagen lang op turen enzo. Maar ik kon er aardig wat mee.quote:Op zondag 18 december 2011 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]wow heb jij het ook gebruikt. Ja het was echt heel stom, ik zat een hele functie te maken en ging er van uit dat een variable die ik er voor nodig had alleen een nummer in zich had. Vergat helemaal dat er ook nog wat tekst in stond.
Ik ben nu pas net met Flash begonnen om een soort spelletje te maken. Ik weet iets meer van PHP, maar programmeren is sowieso allemaal zelf aangeleerd. Voor werk doe ik weer hele andere dingen.
Zie ik eruit als een sjeik? Ik hoef geen haremquote:Op zondag 18 december 2011 19:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen of zoek je nog iets vrouwelijks voor ernaast?
En ze maken ook allemaal wandelingen in het bos en zitten 's avonds lekker met een boek op de bank. En ze houden van reizenquote:Op zondag 18 december 2011 19:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik gekapt ben met online dating, verschrikkelijk al die vrouwen die het avontuur zoeken en oh zo impulsief zijn![]()
![]()
.
Hoiquote:
Ik ben bezig met een heel simpel spelletje waar je vrije trappen moet nemen. Het flash-spelletje zelf is dus heel simpel maar moet onderdeel worden van een groter spel dat dan in php wordt geschrevenquote:Op zondag 18 december 2011 19:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben meer van visual effects. In flash werken was daarom vaak huilen met de pet op, dan ging het mis vanwege een puntje of een haakje. Dagen lang op turen enzo. Maar ik kon er aardig wat mee.
Nu doe ik alles in Adobe after effects, want toen ik as2 een beetje onder de knie kreeg en het met After effects wilde combineren, kwamen ze opeens met as3. Daar had ik geen zin meer in en ben gewoon Adobe After Effects / Photoshop/Illustrator/ Indesign, MAYA/ 3d studiomax, cubase, protools en Final Cut Pro gaan beheersen![]()
Misschien waag ik me ooit nog aan as3, maar ik ben niet zo goed in programmeren enzo behalve een beetje html. Kan wel codes lezen en naar mijn smaak aanpassen enzo in php, maar niet echt zelf wat schrijven. Die streek van as2 naar as3 ben ik niet vergeten, straks ga ik me daar in verdiepen en komt er opeens as4 ofzo.
Wat voor spelletje?
Ik heb een paar keer gekeken, om mensen uit te lachen die zeiden voor eeuwig van hun vakantievriendje te houden en vervolgens nadat hij een weekje in Nederland het weer uit te maken.quote:Op zondag 18 december 2011 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, voor mensen die zelf niet wanhopig op zoek zijn dan.
Smaken verschillen kerelquote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gekeken, om mensen uit te lachen die zeiden voor eeuwig van hun vakantievriendje te houden en vervolgens nadat hij een weekje in Nederland het weer uit te maken.
Ik vind het vermakelijk, maar het predicaat leuk gaat te ver.
Was weer een mooie voetbalmiddag heloefquote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gekeken, om mensen uit te lachen die zeiden voor eeuwig van hun vakantievriendje te houden en vervolgens nadat hij een weekje in Nederland het weer uit te maken.
Ik vind het vermakelijk, maar het predicaat leuk gaat te ver.
Nope, maar om maar een voorbeeld te noemen vrouwen die niets anders willen dan reizen en dat ook in hun toekomstige vriend zoeken. Bitch je werkt 49 weken in een jaar. Wil iemand impulsief die niet op de bank gaat zitten en mij meeneemt op avontuur. Bitch ben pas om 8 uur thuis en dan moet ik nog eten. Snap je het idee? Realisme is soms ver te zoeken bij die single ladies, waarschijnlijk zijn ze daarom dan ook nog vrijgezel.quote:
Ik zie een foto van een mega kneus in je fobo, ik denk dat je dat doet, zodat je er sowieso beter bij afsteekt, maar alsnog geen hotshot bentquote:Op zondag 18 december 2011 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie ik eruit als een sjeik? Ik hoef geen harem
Zoveel afgevallen?quote:Op zondag 18 december 2011 19:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nieuwe kleding moet ik hoe dan ook gaan kopen, want mijn oude passen niet meer
Maar mijn haar blijft zoals het is. Ik heb één keer een ander kapsel genomen en het beviel me echt totaal niet
Je bent gewoon een saaie conformist hoor, als ik het zo lees :pquote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar om maar een voorbeeld te noemen vrouwen die niets anders willen dan reizen en dat ook in hun toekomstige vriend zoeken. Bitch je werkt 49 weken in een jaar. Wil iemand impulsief die niet op de bank gaat zitten en mij meeneemt op avontuur. Bitch ben pas om 8 uur thuis en dan moet ik nog eten. Snap je het idee? Realisme is soms ver te zoeken bij die single ladies, waarschijnlijk zijn ze daarom dan ook nog vrijgezel.
Jammer dat Heerenveen dat gouden randje niet kon aanbrengen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was weer een mooie voetbalmiddag heloef
Je hoeft ook niet elke dag impulsief en avontuurlijk te zijn, als ze dat wel verlangen zijn ze gek en blijven ze eeuwig single.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar om maar een voorbeeld te noemen vrouwen die niets anders willen dan reizen en dat ook in hun toekomstige vriend zoeken. Bitch je werkt 49 weken in een jaar. Wil iemand impulsief die niet op de bank gaat zitten en mij meeneemt op avontuur. Bitch ben pas om 8 uur thuis en dan moet ik nog eten. Snap je het idee? Realisme is soms ver te zoeken bij die single ladies, waarschijnlijk zijn ze daarom dan ook nog vrijgezel.
Bitch please.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel een lage streek van Supersoep. Als ik Soit was en hem kende, zou ik hem slaan, denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #515 Orgiemeet?
hier opzich best veel in 1 post 'over' hem
`quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie een foto van een mega kneus in je fobo, ik denk dat je dat doet, zodat je er sowieso beter bij afsteekt, maar alsnog geen hotshot bent
Ik weet toch niks van je, dus ook niet of je al een vriendin hebt
Zoveel afgevallen, ja. Ik zit nu op 22 kiloquote:Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zoveel afgevallen?
Maar ik had je niet jonger dan 30 geschat. Je oogt niet heel vlot![]()
Een kapsel kan wonderen doen.
Ik voelde mij ook onzeker over mijn uiterlijk. Heb er van de week bijna 20 cm afgehaald, ben weer make-up gaan dragen, heb me t hele weekend ongemakkelijk gevoeld, maar kreeg zoveel complimentjes dat ik uit de comfortzone ben gebleven
Mooie jongen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
`
Wat heb je te zeuren over mijn foto?
Voor ons wel gunstigerquote:Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Jammer dat Heerenveen dat gouden randje niet kon aanbrengen.
Hoi, ik ben zo'n bitchquote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Je wil toch gewoon de CL in samen met ons man! Heerenveen haal je wel in.quote:
Billquote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie een foto van een mega kneus in je fobo, ik denk dat je dat doet, zodat je er sowieso beter bij afsteekt, maar alsnog geen hotshot bent
Ik weet toch niks van je, dus ook niet of je al een vriendin hebt
Hanenkamquote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zoveel afgevallen, ja. Ik zit nu op 22 kilo
Jij moet dan toch kunnen zeggen wat voor kapsel je mij aan zou raden
Ja gaat goedkomenquote:Op zondag 18 december 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil toch gewoon de CL in samen met ons man! Heerenveen haal je wel in.
Dat klopt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk heb je. Het probleem bij veel mensen is dat ze liever drie auto's voor de deur hebben dan dat ze een beetje tijd voor zichzelf over willen houden zodat ze ook daadwerkelijk leuke dingen kunnen doen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben zo'n bitch![]()
Als je zoveel werkt en zulke late tijdstippen thuiskomt, dan heb je vast ook wel genoeg vrije dagen. Op die dagen kun je toch leuke dingen gaan doen, weekendjes weg, maand vrij om in een land te gaan backpacken, waarvan minimaal ook 1,5 week op strand hangen is inbegrepen. Ik kan dit opbrengen, dus ook genoeg mannen. Wij zijn wel realitisch, jij bent gewoon de uitzondering
Ik werk om leuke dingen te doen en niet om de mooiste en duurste spullen te hebben iddquote:Op zondag 18 december 2011 19:40 schreef Strani het volgende:
Gelijk heb je. Het probleem bij veel mensen is dat ze liever drie auto's voor de deur hebben dan dat ze een beetje tijd voor zichzelf over willen houden zodat ze ook daadwerkelijk leuke dingen kunnen doen.
Ik ben best een levensgenieter..ik werk niet meer dan nodig is.
Dat is de juiste houdingquote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik werk om leuke dingen te doen en niet om de mooiste en duurste spullen te hebben idd
Je werkt in een pruikenwinkel?quote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat valt slecht te combineren met bepaalde onderdelen van mijn werk, dus dat wordt 'm niet
Wat knap!quote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zoveel afgevallen, ja. Ik zit nu op 22 kilo
Jij moet dan toch kunnen zeggen wat voor kapsel je mij aan zou raden
Altijd leuk als mensen dan vragen wat voor doel je hebt op je werk.quote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik werk om leuke dingen te doen en niet om de mooiste en duurste spullen te hebben idd
Vooruit.quote:
Kaal dan maarquote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat valt slecht te combineren met bepaalde onderdelen van mijn werk, dus dat wordt 'm niet
Dat is van heel van veel mensen het doelquote:Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen dan vragen wat voor doel je hebt op je werk."Genoeg betaald krijgen om leuke dingen te doen, en jij?"
Is wel de meest realistische reactiequote:Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen dan vragen wat voor doel je hebt op je werk."Genoeg betaald krijgen om leuke dingen te doen, en jij?"
Mag ik meequote:Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooruit.
Naar vroeg op de vrijdagochtend
quote:
Ik ken wel wat mensen waarvoor hun werk hun leven is. Ik zou willen dat ik het zou kunnen, maar mis die motivatiequote:Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja hoor.quote:
Vrijdag ga een vriend van mij trouwen dus daar heb ik wel zin inquote:
quote:
Hoe zou dat in China zijn geweest toen iedereen nog even veel verdiende ongeacht de baan? Waarom zou je dan tandarts worden of zulke dingen? Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand het leuk vindt om tandarts te zijnquote:Op zondag 18 december 2011 19:43 schreef Strani het volgende:
Is wel de meest realistische reactieIk vind m'n werk leuk maar als het niet om het geld ging zou ik m'n tijd toch anders besteden denk ik.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ook gevolgd dan? Weinig kenners van Bill? Bill was een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het in China ook niet zo dat de staat bepaalde wat voor werk jij mocht doen?quote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe zou dat in China zijn geweest toen iedereen nog even veel verdiende ongeacht de baan? Waarom zou je dan tandarts worden of zulke dingen? Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand het leuk vindt om tandarts te zijn
Dank je. Ik wil nog even doorgaan, dan heb ik het juiste gewichtquote:Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat knap!Echt goed zeg!
Dat wil ik er ook wel af
Nouja iets minder, 15 ofzo
Ik zou advies vragen aan de kapper, je haar is te dun om echt iets mee te doen. En dan vervolgens als vrouw zijnde kijken of ik t er mee eens was
Da's ook weer zo. Maar inderdaad, ik denk dat dat ook één van de grootste problemen is met het communisme; het gebrek aan motivatie.quote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe zou dat in China zijn geweest toen iedereen nog even veel verdiende ongeacht de baan? Waarom zou je dan tandarts worden of zulke dingen? Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand het leuk vindt om tandarts te zijn
uiteraardquote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook gevolgd dan? Weinig kenners van Bill? Bill was een baas
Zo goed ben ik niet op de hoogte, maar dat lijkt me helemaal helquote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Was het in China ook niet zo dat de staat bepaalde wat voor werk jij mocht doen?
Geeks bedoel je?quote:Op zondag 18 december 2011 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
uiteraard
Old school. Lindsay was een stoer wijf, Sam een watje, Bill een droge sul, en Daniel gewoon
Jammer dat er niet meer afleveringen waren uitgezonden.
Vind het trouwens hilarisch hoe ze er nu uit zien(de nerds)
Kleine stapjes, begin eens met een spijkerbroek en wen aan iets buiten je comfortzone. Ik heb jaren hetzelfde kapsel, kleding shoppen is nog steeds hell (ik weet dat ik niet dik ben maar t voelt wel zo)quote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank je. Ik wil nog even doorgaan, dan heb ik het juiste gewicht
En dan zou ik de kapper dus eerst moeten vertellen dat hij niet hetzelfde advies geeft dat hij eerder al gaf, want dat vond ik dus niks
Ja de geeksquote:Op zondag 18 december 2011 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geeks bedoel je?![]()
Bill zie ik nog wel eens voorbij komen op de kijkbuis!
Dat lijkt mij wel ja. Een van de redenen dat zulke dingen niet werkenquote:Op zondag 18 december 2011 19:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet op de hoogte, maar dat lijkt me helemaal hel
Bill doet films!quote:Op zondag 18 december 2011 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja de geeks
Sam speelt in Bones, Nick in HImym en Neal, speelde die niet in numbers?
Bill heb ik niet meer gezien
Dat noem ik niet lekker etenquote:Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef geenvetzak het volgende:
what's up! Lekker gegeten vandaag, maar buikpijn, niet normaal meer..
te veel eten omdat het zo lekker isquote:
Ok truequote:Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
hey, als je doodgaat van het lekkerste eten ooit, heb je toch nog lekker gegeten!
quote:Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
hey, als je doodgaat van het lekkerste eten ooit, heb je toch nog lekker gegeten!
Spijkerbroeken, ik weet het nog steeds niet, hoor...niet meer gedragen sinds mijn 13equote:Op zondag 18 december 2011 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kleine stapjes, begin eens met een spijkerbroek en wen aan iets buiten je comfortzone. Ik heb jaren hetzelfde kapsel, kleding shoppen is nog steeds hell (ik weet dat ik niet dik ben maar t voelt wel zo)
Heb bij de kapper gezegd dat ze de schaar erin moest zetten, ogen dicht gedaan en even later kun je het toch niet meer terugdraaien. Dan maar wennen.
quote:
We hadden afgesproken om dus eerst samen te gaan eten. Dus ik had gereserveerd bij 't een of 't ander restaurantje, in's Blau hinein, lang leve google maps. Nou, als iemand nog eens in Eindhoven uit eten wil: Soprano's aan het stationsplein is een aanraderquote:
Wat draag je dan als je geen spijkerbroeken draagt?quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Spijkerbroeken, ik weet het nog steeds niet, hoor...niet meer gedragen sinds mijn 13e
En ik denk dat ik eerst moet zoeken naar een nieuw pak. Dat is helemaal een hobbezak geworden, dus dat heb ik het hardst nodig
Heb je ook medelijden met muggen?quote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet hoe je het noemtquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat draag je dan als je geen spijkerbroeken draagt?
Dat zeiden ze bij de kebab ook, toen zat er sperma in de knoflooksaus.quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
We hadden afgesproken om dus eerst samen te gaan eten. Dus ik had gereserveerd bij 't een of 't ander restaurantje, in's Blau hinein, lang leve google maps. Nou, als iemand nog eens in Eindhoven uit eten wil: Soprano's aan het stationsplein is een aanraderSuper inrichting, goede sfeer, goede bediening en eten dat duidelijk met liefde bereid is.
Een bruine ribbroek. Zitten lekker man.quote:Op zondag 18 december 2011 20:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het noemtIn ieder geval geen jeans, dus.
Negeren.quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Iemand nog anti-versier tips?
Mijn ex begint vervelend te worden nu hij zich eenzaam voelt zo rond kerst.
ik weet alleen versiertips die werken om als man vrouwen weg te jagenquote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
In jouw geval, gewoon jezelf blijven!quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Doe zoals mijquote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Stuur 'm een foto waarop je je vriend vol op z'n smoel pakt. That'll teach 'emquote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
2 zielenquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat draag je dan als je geen spijkerbroeken draagt?
Nee, een ribbroek is het ook weer nietquote:Op zondag 18 december 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een bruine ribbroek. Zitten lekker man.
Dat laatste weet hij prima trouwens, maar volgens mij ziet hij dat eerder als een uitdaging.quote:Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Negeren.Of vertellen dat je een nieuw vriendje hebt.
Met andere mannen flirten.quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Gewoon een pantalon dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, een ribbroek is het ook weer niet
Maar het maakt dus niet veel uit. Ik moet hoe dan ook op zoek naar iets nieuws.
Hoe vaak ga je nu al een maand backpacken in een land? Een weekend weg is nog maar 2 dagen van de 7 dagen die er in een week zijn. Maar god forbid dat je op maandag zegt ik wil op de bank hangen. Hoor gelijk al de klaagzang waarom ben je niet impulsief waarom doen wij nooit iets leuks.quote:Op zondag 18 december 2011 19:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op die dagen kun je toch leuke dingen gaan doen, weekendjes weg, maand vrij om in een land te gaan backpacken, waarvan minimaal ook 1,5 week op strand hangen is inbegrepen. Ik kan dit opbrengen, dus ook genoeg mannen. Wij zijn wel realitisch, jij bent gewoon de uitzondering
Je ex? Is het uit met je militair?quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Overhemd en trui erover.quote:
Nee geen oogcontact maken, iemand negeren etcquote:
Nee die heb ik nogquote:Op zondag 18 december 2011 20:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je ex? Is het uit met je militair?
Dat komt nog het meest in de buurtquote:
Stuur die militair er op af dan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog, dit is eentje van een paar jaar terug die zich in zijn hoofd heeft gehaald dat alles weer goed gaat komen.
Zeg 'm dat je zwanger bentquote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee die heb ik nog, dit is eentje van een paar jaar terug die zich in zijn hoofd heeft gehaald dat alles weer goed gaat komen.
hehehehequote:Op zondag 18 december 2011 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stuur die militair er op af dan.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat komt nog het meest in de buurtAls ik dan iets nieuws heb, zal ik er speciaal op letten hoe ze het noemen, dan weet iedereen het hier.
Hosselacties? Vertel.quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
*ahum*
Hoi allen. Ik hou van paiq.
Paiqquote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
*ahum*
u got a date?quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
*ahum*
Paiq was alleen leuk met die plugin waardoor je gelijk de foto kon zien. Je gaat toch geen tijd in trollen, dollen en andere karbonkels investeren?quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
*ahum*
Ik heb jou ook gemist oude bromsnor.quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Supersoep het volgende:
Mooi, de topicnar is er. Nu wordt het eindelijk weer vermakelijk.
I see what you did therequote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Supersoep het volgende:
Mooi, de topicnar is er. Nu wordt het eindelijk weer vermakelijk.
Ik heb nu al 2 goede vriendinnen overgehouden aan paiq. Echt ideaal om leuke vrienden op te doenquote:
Dat klopt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het idee dat zeker de helft van de posters hier al voorzien is, of meerdere keren voorzien is geweest, en verder helemaal geen problemen heeft met versieren...
Of ligt dat nou aan mij?
Tof man, nu nog iemand zoeken om anaal te vernederenquote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb nu al 2 goede vriendinnen overgehouden aan paiq. Echt ideaal om leuke vrienden op te doen
Het is net als met de drugs, struggle-en G.!quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het idee dat zeker de helft van de posters hier al voorzien is, of meerdere keren voorzien is geweest, en verder helemaal geen problemen heeft met versieren...
Of ligt dat nou aan mij?
Schat, don't take this the wrong way: jij moet echt nodig weer eens een piemel in je doosquote:
Vernederen is niet mijn ding. Sorry.quote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof man, nu nog iemand zoeken om anaal te vernederen
Het is de enige SC hier in R&P waar men het daadwerkelijk leuk vindt als er nieuwkomers zijn.... komt zo makkelijk binnenquote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Faxie het volgende:
Of ligt dat nou aan mij?
Wat ben je preutsquote:Op zondag 18 december 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vernederen is niet mijn ding. Sorry.
Nee, heb ik ook.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Faxie het volgende:
Of ligt dat nou aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |