abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105725158
Hey, ik heb een kloon aangemaakt aangezien sommige fok!kers mij kennen en ik nog niet wil dat mensen dit weten.

Ik ben 20 jaar en heb nog maar een poosje een vriendin (zij is net 19). Ik ben blij met haar al twijfelde ik nog over van alles binnen onze relatie en ik twijfelde ook aan mezelf. Ik wil namelijk vrij zijn, met meerdere meiden bezig zijn en vooral veel uitgaan, reizen, veel met vrienden zijn en ondertussen studeren. Gewoon een leuke tijd hebben zoals ik altijd al had. Mijn vriendin is juist niet zo en staat redelijk serieus in het leven. Binnen onze relatie ben ik ook al een paar keer vreemdgegaan wat de nodige drama met zich meebracht. Kortom: ik ben niet geschikt voor een relatie, ben een klootzak en kan beter vrijgezel zijn op dit moment, dat is beter voor mij maar ook voor haar.

Nu zijn we d'r deze week achtergekomen dat zij ongepland zwanger is van mij. Ik twijfel sowieso niet. Ik wil absoluut geen kinderen, bij het idee alleen al word ik kotsmisselijk en krijg ik paniekaanvallen. Van mij mag het dus weggehaald worden. Nu dacht ik dat het voor mijn vriendin ook zo'n makkelijke beslissing was, zij zit namelijk in het tweede jaar van haar wo-studie, haar carrière in de modellen wereld gaat steeds beter (waar ze altijd al mee bezig was), altijd druk én zij geniet ook gewoon van het leven.

Helaas twijfelt zij wel. Ik kan niet begrijpen waarom ze twijfelt en ik kan alleen maar benadrukken hoe onnozel en onverstandig ik het vind. Ze weet dat ze op die manier alles kapot maakt (althans zo zie ik het) voor haar en voor mij. Haar studie gaat stuklopen, haar carrière wat juist haar grote droom was kan ze wel vergeten op dit moment en onze vrije tijd wordt veel minder. Ik probeer haar dat duidelijk te maken maar het voelt voor mij alsof ze de beslissing al heeft genomen, zonder mij.

We hebben het onze ouders nog niet verteld (terwijl ik mijn ouders altijd alles vertel), dit gaan we morgenavond doen. Ik ben bang voor de reacties van mijn ouders aangezien ik weet dat ik ze hiermee teleurstel, al weet ik ook dat ze er voor mij zullen zijn. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik word gek/raak in paniek als ik eraan denk dat mijn vriendin in staat is om het serieus te houden. Ik wil nog teveel dingen doen en ben met teveel dingen bezig in mijn leven. Ik ben niet van plan om dat door een kind waar ik niet op zit te wachten in de soep te laten lopen. Ik wil gewoon leven en genieten, maar ik wil mijn vriendin ook zeker niet in de steek laten, al maakt zij die domme beslissing.

Ook heb ik het kind niks te bieden. Ik heb niks met kinderen en al helemaal niet met baby's. Ik ben niet in staat om voor een kind te zorgen. Financieel komt het wel goed aangezien ik weet dat ik op mijn ouders kan rekenen en zij op die van haar, maar verder? Nee.

Ten eerste moest ik het verhaal gewoon kwijt, verder tips/ervaringen?
pi_105725213
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 18-12-2011 15:08:17 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105725329
tsja, als ik het zo lees, begin maar alimentatie te sparen...kutsituatie verder
pi_105725411
quote:
maar het voelt voor mij alsof ze de beslissing al heeft genomen, zonder mij.
Overigens ben je niet verplicht om dat kind te erkennen als zijnde van jou.

Als je dat niet doet dan hoef je ook geen alimentatie te betalen.

Wel is je relatie dan ws naar de klote.

Vrolijk kerstfeest!

~:)
vosss is de naam,
pi_105725427
Ik hoop dat je begrijpt dat de beslissing voor haar veel moeilijker is omdat er een kindje in haar groeit?

Probeer er veel met haar over te praten. Niet verwijtend en ik-ik-ik. Ze heeft het waarschijnlijk al moeilijk zat..
  zondag 18 december 2011 @ 15:06:06 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105725439
Het is haar buik en ik vind het van kracht getuigen als ze het kind houdt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 18 december 2011 @ 15:06:07 #7
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_105725440
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef -Nouvelles het volgende:
...
knip blaateblaat-OP
...
Onnozel? Dom?

Als ik je vader was, dan zou ik je allereerst eens even wat respect voor nota bene je vriendin bijbrengen, alvorens op de rest ueberhaupt te reageren. Man, hoe kun je zo over de je vriendin schrijven? Wees boos op jezelf, dat je geen kapotje hebt gebruikt, als dit is hoe je denkt.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_105725486
Heb je nou helemaal geen inlevingsvermogen of zie ik dat verkeerd?
Ik ben terug.
  zondag 18 december 2011 @ 15:07:19 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105725499
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Overigens ben je niet verplicht om dat kind te erkennen als zijnde van jou.

Als je dat niet doet dan hoef je ook geen alimentatie te betalen.

Wel is je relatie dan ws naar de klote.

Vrolijk kerstfeest!

~:)
Dit is onzin, als voor de rechter aannemelijk is dat hij de vader is dan is hij alimentatieplichtig. Bestaat daar twijfel over dan kan een DNA test afgedwongen worden.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105725604
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dit is onzin, als voor de rechter aannemelijk is dat hij de vader is dan is hij alimentatieplichtig. Bestaat daar twijfel over dan kan een DNA test afgedwongen worden.
Dat is niet aannemelijk te maken lijkt me. En een DNA test kan je gewoon weigeren.
vosss is de naam,
pi_105725824
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef Lauren. het volgende:
Ik hoop dat je begrijpt dat de beslissing voor haar veel moeilijker is omdat er een kindje in haar groeit?

Probeer er veel met haar over te praten. Niet verwijtend en ik-ik-ik. Ze heeft het waarschijnlijk al moeilijk zat..
Dat begrijp ik wel maar ik kan er gewoon totaal niet bij nu, daarom lijkt het dat ik me niet kan inleven. Ik bekijk het gewoon met mijn volle verstand, zij ziet het allemaal rooskleurig nu ofzo. Als we allebei nou tien jaar ouder waren en alles voor elkaar hadden, was 't een ander verhaal.
  zondag 18 december 2011 @ 15:14:50 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105725917
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 15:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is niet aannemelijk te maken lijkt me. En een DNA test kan je gewoon weigeren.
Klopt, een DNA test kan je weigeren maar dan zegt de rechter dat je de vader bent, als er al niet een dwangsom wordt opgelegd :). En aannemelijk maken dat het kind van de vader is als zij een relatie met hem heeft, is ook geen probleem.
Een gedicht over Maanvis
pi_105725920
Je vriendin moet een beslissing maken waar ze zelf achterstaat en niet om jou een plezier te doen.
signatuurloos
pi_105725995
Feli *O*
  zondag 18 december 2011 @ 15:16:41 #15
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105726052
Hoeveel weken ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_105726068
Jij denkt alleen maar aam jezelf door wordt niks
Ik ben terug.
pi_105726075
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef Maanvis het volgende:
Het is haar buik en ik vind het van kracht getuigen als ze het kind houdt.
Het is inderdaad haar buik maar door de mogelijke beslissing die ZIJ maakt, ben ik ook de dupe. Ik zal haar namelijk niet in de steek laten.
  zondag 18 december 2011 @ 15:18:39 #18
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_105726188
Tja, kutsituatie. Maar het is haar beslissing, en je zult je erbij neer moeten leggen.. Het is zwaar, maar best te doen ondanks dat jullie jong zijn.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  zondag 18 december 2011 @ 15:18:49 #19
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_105726192
Ongeacht of je ook echt bereid bent om 'r te dumpen, kun je d'r altijd duidelijk maken dat ze jou kwijt is als ze het kind wil houden. Alimentatie moet je trouwens gewoon niet betalen. Zolang de overheid zelf geen geld misloopt zullen ze weinig doen om betaling af te dwingen. :)
  Vis een optie? zondag 18 december 2011 @ 15:19:30 #20
70532 loveli
N
pi_105726227
Oi, worden vrouwen zwanger van sex? Had je dat eerder geweten..
crap in = crap out
  zondag 18 december 2011 @ 15:19:43 #21
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_105726240
quote:
Ongeacht of je ook echt bereid bent om 'r te dumpen, kun je d'r altijd duidelijk maken dat ze jou kwijt is als ze het kind wil houden.
Ja, emotionele chantage, dat is een goed idee 8)7
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  zondag 18 december 2011 @ 15:20:56 #22
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_105726319
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ja, emotionele chantage, dat is een goed idee 8)7
Als het maar werkt :)
  zondag 18 december 2011 @ 15:20:56 #23
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105726320
Dus ze is model en studeert WO en zij slikt geen pil en jij geen cd... en jij bent ook al paar keer vreemd gegegaan :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zondag 18 december 2011 @ 15:21:11 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105726337
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Het is inderdaad haar buik maar door de mogelijke beslissing die ZIJ maakt, ben ik ook de dupe. Ik zal haar namelijk niet in de steek laten.
Mooizo, dat vind ik van kracht getuigen!
Een gedicht over Maanvis
pi_105726389
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mooizo, dat vind ik van kracht getuigen!
net of die dat meent hij neukt nu al de hele tijd buiten de deur :')
Ik ben terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')