Zeg 'm dat je zwanger bentquote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee die heb ik nog, dit is eentje van een paar jaar terug die zich in zijn hoofd heeft gehaald dat alles weer goed gaat komen.
hehehehequote:Op zondag 18 december 2011 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stuur die militair er op af dan.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat komt nog het meest in de buurtAls ik dan iets nieuws heb, zal ik er speciaal op letten hoe ze het noemen, dan weet iedereen het hier.
Hosselacties? Vertel.quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
*ahum*
Hoi allen. Ik hou van paiq.
Paiqquote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
*ahum*
u got a date?quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
*ahum*
Paiq was alleen leuk met die plugin waardoor je gelijk de foto kon zien. Je gaat toch geen tijd in trollen, dollen en andere karbonkels investeren?quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
*ahum*
Ik heb jou ook gemist oude bromsnor.quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Supersoep het volgende:
Mooi, de topicnar is er. Nu wordt het eindelijk weer vermakelijk.
I see what you did therequote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Supersoep het volgende:
Mooi, de topicnar is er. Nu wordt het eindelijk weer vermakelijk.
Ik heb nu al 2 goede vriendinnen overgehouden aan paiq. Echt ideaal om leuke vrienden op te doenquote:
Dat klopt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het idee dat zeker de helft van de posters hier al voorzien is, of meerdere keren voorzien is geweest, en verder helemaal geen problemen heeft met versieren...
Of ligt dat nou aan mij?
Tof man, nu nog iemand zoeken om anaal te vernederenquote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb nu al 2 goede vriendinnen overgehouden aan paiq. Echt ideaal om leuke vrienden op te doen
Het is net als met de drugs, struggle-en G.!quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het idee dat zeker de helft van de posters hier al voorzien is, of meerdere keren voorzien is geweest, en verder helemaal geen problemen heeft met versieren...
Of ligt dat nou aan mij?
Schat, don't take this the wrong way: jij moet echt nodig weer eens een piemel in je doosquote:
Vernederen is niet mijn ding. Sorry.quote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof man, nu nog iemand zoeken om anaal te vernederen
Het is de enige SC hier in R&P waar men het daadwerkelijk leuk vindt als er nieuwkomers zijn.... komt zo makkelijk binnenquote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Faxie het volgende:
Of ligt dat nou aan mij?
Wat ben je preutsquote:Op zondag 18 december 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vernederen is niet mijn ding. Sorry.
Nee, heb ik ook.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Faxie het volgende:
Of ligt dat nou aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |