Heb je ook medelijden met muggen?quote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb wel medelijden met soit. Hij is zo slecht nog niet.
Ik weet niet hoe je het noemtquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat draag je dan als je geen spijkerbroeken draagt?
Dat zeiden ze bij de kebab ook, toen zat er sperma in de knoflooksaus.quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
We hadden afgesproken om dus eerst samen te gaan eten. Dus ik had gereserveerd bij 't een of 't ander restaurantje, in's Blau hinein, lang leve google maps. Nou, als iemand nog eens in Eindhoven uit eten wil: Soprano's aan het stationsplein is een aanraderSuper inrichting, goede sfeer, goede bediening en eten dat duidelijk met liefde bereid is.
Een bruine ribbroek. Zitten lekker man.quote:Op zondag 18 december 2011 20:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het noemtIn ieder geval geen jeans, dus.
Negeren.quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Iemand nog anti-versier tips?
Mijn ex begint vervelend te worden nu hij zich eenzaam voelt zo rond kerst.
ik weet alleen versiertips die werken om als man vrouwen weg te jagenquote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
In jouw geval, gewoon jezelf blijven!quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Doe zoals mijquote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Stuur 'm een foto waarop je je vriend vol op z'n smoel pakt. That'll teach 'emquote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
2 zielenquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat draag je dan als je geen spijkerbroeken draagt?
Nee, een ribbroek is het ook weer nietquote:Op zondag 18 december 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een bruine ribbroek. Zitten lekker man.
Dat laatste weet hij prima trouwens, maar volgens mij ziet hij dat eerder als een uitdaging.quote:Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Negeren.Of vertellen dat je een nieuw vriendje hebt.
Met andere mannen flirten.quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Gewoon een pantalon dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, een ribbroek is het ook weer niet
Maar het maakt dus niet veel uit. Ik moet hoe dan ook op zoek naar iets nieuws.
Hoe vaak ga je nu al een maand backpacken in een land? Een weekend weg is nog maar 2 dagen van de 7 dagen die er in een week zijn. Maar god forbid dat je op maandag zegt ik wil op de bank hangen. Hoor gelijk al de klaagzang waarom ben je niet impulsief waarom doen wij nooit iets leuks.quote:Op zondag 18 december 2011 19:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op die dagen kun je toch leuke dingen gaan doen, weekendjes weg, maand vrij om in een land te gaan backpacken, waarvan minimaal ook 1,5 week op strand hangen is inbegrepen. Ik kan dit opbrengen, dus ook genoeg mannen. Wij zijn wel realitisch, jij bent gewoon de uitzondering
Je ex? Is het uit met je militair?quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Overhemd en trui erover.quote:
Nee geen oogcontact maken, iemand negeren etcquote:
Nee die heb ik nogquote:Op zondag 18 december 2011 20:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je ex? Is het uit met je militair?
Dat komt nog het meest in de buurtquote:
Stuur die militair er op af dan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog, dit is eentje van een paar jaar terug die zich in zijn hoofd heeft gehaald dat alles weer goed gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |