Dank je. Ik wil nog even doorgaan, dan heb ik het juiste gewichtquote:Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat knap!Echt goed zeg!
Dat wil ik er ook wel af
Nouja iets minder, 15 ofzo
Ik zou advies vragen aan de kapper, je haar is te dun om echt iets mee te doen. En dan vervolgens als vrouw zijnde kijken of ik t er mee eens was
Da's ook weer zo. Maar inderdaad, ik denk dat dat ook één van de grootste problemen is met het communisme; het gebrek aan motivatie.quote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe zou dat in China zijn geweest toen iedereen nog even veel verdiende ongeacht de baan? Waarom zou je dan tandarts worden of zulke dingen? Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand het leuk vindt om tandarts te zijn
uiteraardquote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook gevolgd dan? Weinig kenners van Bill? Bill was een baas
Zo goed ben ik niet op de hoogte, maar dat lijkt me helemaal helquote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Was het in China ook niet zo dat de staat bepaalde wat voor werk jij mocht doen?
Geeks bedoel je?quote:Op zondag 18 december 2011 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
uiteraard
Old school. Lindsay was een stoer wijf, Sam een watje, Bill een droge sul, en Daniel gewoon
Jammer dat er niet meer afleveringen waren uitgezonden.
Vind het trouwens hilarisch hoe ze er nu uit zien(de nerds)
Kleine stapjes, begin eens met een spijkerbroek en wen aan iets buiten je comfortzone. Ik heb jaren hetzelfde kapsel, kleding shoppen is nog steeds hell (ik weet dat ik niet dik ben maar t voelt wel zo)quote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank je. Ik wil nog even doorgaan, dan heb ik het juiste gewicht
En dan zou ik de kapper dus eerst moeten vertellen dat hij niet hetzelfde advies geeft dat hij eerder al gaf, want dat vond ik dus niks
Ja de geeksquote:Op zondag 18 december 2011 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geeks bedoel je?![]()
Bill zie ik nog wel eens voorbij komen op de kijkbuis!
Dat lijkt mij wel ja. Een van de redenen dat zulke dingen niet werkenquote:Op zondag 18 december 2011 19:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet op de hoogte, maar dat lijkt me helemaal hel
Bill doet films!quote:Op zondag 18 december 2011 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja de geeks
Sam speelt in Bones, Nick in HImym en Neal, speelde die niet in numbers?
Bill heb ik niet meer gezien
Dat noem ik niet lekker etenquote:Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef geenvetzak het volgende:
what's up! Lekker gegeten vandaag, maar buikpijn, niet normaal meer..
te veel eten omdat het zo lekker isquote:
Ok truequote:Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
hey, als je doodgaat van het lekkerste eten ooit, heb je toch nog lekker gegeten!
quote:Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
hey, als je doodgaat van het lekkerste eten ooit, heb je toch nog lekker gegeten!
Spijkerbroeken, ik weet het nog steeds niet, hoor...niet meer gedragen sinds mijn 13equote:Op zondag 18 december 2011 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kleine stapjes, begin eens met een spijkerbroek en wen aan iets buiten je comfortzone. Ik heb jaren hetzelfde kapsel, kleding shoppen is nog steeds hell (ik weet dat ik niet dik ben maar t voelt wel zo)
Heb bij de kapper gezegd dat ze de schaar erin moest zetten, ogen dicht gedaan en even later kun je het toch niet meer terugdraaien. Dan maar wennen.
quote:
We hadden afgesproken om dus eerst samen te gaan eten. Dus ik had gereserveerd bij 't een of 't ander restaurantje, in's Blau hinein, lang leve google maps. Nou, als iemand nog eens in Eindhoven uit eten wil: Soprano's aan het stationsplein is een aanraderquote:
Wat draag je dan als je geen spijkerbroeken draagt?quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Spijkerbroeken, ik weet het nog steeds niet, hoor...niet meer gedragen sinds mijn 13e
En ik denk dat ik eerst moet zoeken naar een nieuw pak. Dat is helemaal een hobbezak geworden, dus dat heb ik het hardst nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |