abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105732876

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105732883
y
pi_105732895
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 17:50 schreef Myraela het volgende:

Lekker! Ik had een hele knoflookbol als voorgerecht, maar enorm lekker gestoofd ofzo. Daarna kip met 15 teentjes. En daarna knoflook ijs en pure chocolade taart. nomnomnom.

En ik heb ook van de eend geproefd, die was ook lekker! En gestoofd hert sucade met een soort pasta en de creme brulee met sinasappel/knoflook likeur was ook heerlijk. :9
Ik heb eens 10 knoflookteentjes op en een heel bakje knoflookolijven en toen heb ik het een hele week zelfs zelf kunnen ruiken :D Dus good luck soldier :7
pi_105732896
(dat was de laatste letter van de OP)
pi_105732899
Ik ga eten versieren
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105732903
Excuses aanvaard. Tevens hai
pi_105732913
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef kutkloon7 het volgende:
(dat was de laatste letter van de OP)
TT?
pi_105732935
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga eten versieren
Ik zie het al voor me :D

"Hee, wat zie jij er lekker uit *) "
pi_105732936
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

TT?
tt, op, idk, /care ok?
pi_105732941
Betreffende punt 6 in de OP. Sinds wanneer worden mannen zelfverzekerder als ze naar zweet ruiken? :')
  zondag 18 december 2011 @ 17:54:19 #11
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105732943
En hoe was de prei, preimeisje?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105732947
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

tt, op, idk, /care ok?
okee man
pi_105732972
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
nu heb ik dat liedje in mijn kop :P
pi_105733010
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me :D

"Hee, wat zie jij er lekker uit *) "
Goed he :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105733016
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ging wel. Ik moet altijd zo lang aan zitten van mijn ouders.
pi_105733017
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef Murdera het volgende:
Betreffende punt 6 in de OP. Sinds wanneer worden mannen zelfverzekerder als ze naar zweet ruiken? :')
Niet zozeer zelfverzekerder, maar seksueel aantrekkelijker.
Aldus de bron.
pi_105733023
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb eens 10 knoflookteentjes op en een heel bakje knoflookolijven en toen heb ik het een hele week zelfs zelf kunnen ruiken :D Dus good luck soldier :7
Niets mis met knoflook. :7
pi_105733046
Knoflook, ach, je ruikt het wel, maar stinken vind ik het niet echt hoor.
  zondag 18 december 2011 @ 17:57:20 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105733056
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

nu heb ik dat liedje in mijn kop :P

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is prei nog ergens goed voor?
pi_105733059
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Haha _O- wat is lang?
14 SHADES OF GREY
pi_105733064
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niets mis met knoflook. :7
Behalve de walm die uit je mond komt, dat is wel altijd een beetje jammer :P
Maar lekker is het wel ja.
pi_105733095
quote:
Voor je smaakpapillen is het enorm goed :9
pi_105733104
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Haha _O- wat is lang?
20 minuten ofzo ;(
pi_105733116
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

20 minuten ofzo ;(
Arme jij :o haha
14 SHADES OF GREY
pi_105733117
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is prei nog ergens goed voor?
Preitaart. _O_
pi_105733119
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Beetje op Paiq zitten vind ik niet heel erg indrukwekkend maar dat is misschien meer omdat ik daar niet aan doe, maar als ik het zo lees is het eerder de eerste stap de je genomen hebt richting daten/vrouwen. De vooruitgang moet nog komen vanaf dat punt.
Heel indrukwekkend vond ik het ook niet, hoor :')

Maar het is inderdaad maar even om aan te geven dat het begin er wel is.
pi_105733143
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Behalve de walm die uit je mond komt, dat is wel altijd een beetje jammer :P
Maar lekker is het wel ja.
Dat is het waard. :7
pi_105733190
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Arme jij :o haha
Als ik in mijn eentje eet sta ik elke paar minuten wel een keer op omdat ik me rusteloos voel enzo, dus het is nog best lastig :')
pi_105733280
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik in mijn eentje eet sta ik elke paar minuten wel een keer op omdat ik me rusteloos voel enzo, dus het is nog best lastig :')
Dat snap ik. Lastig
14 SHADES OF GREY
  zondag 18 december 2011 @ 18:07:17 #31
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105733427
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat waait dan vanzelf wel weer over. Ik meen me te herinneren dat mensen ook ooit die indruk hadden van Benzin, en volgens mij is dat inmiddels een stuk minder.
Sorry maar Benzin werkt keihard aan zichzelf en doet dingen waar hij doodsbang voor was en die niks voor hem waren/zijn. Je merkt goed op dat het goed/beter met hem gaat, daar doet hij immers genoeg voor, ook dingen die hij normaal gesproken niet zou doen, en dat heeft effect op alles. Ook hoe mensen hem zien. Zo kom je in een positieve flow ipv een negatieve.

Hij doet ook daadwerkelijk iets met de uitgebreide adviezen die hij krijgt, zowel in het topic als achter de schermen. Dat is niet zomaar overgewaaid of aankomen waaien. Het verdient ook gewoon respect voor de stappen die die jongen zet ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door Moonwalk op 18-12-2011 18:13:54 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105733471
Ik ben verhuisdozen aan het inpakken, blegh
pi_105733599
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben verhuisdozen aan het inpakken, blegh
Terug naar Amsterdam?
14 SHADES OF GREY
pi_105733611
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Terug naar Amsterdam?
Yep :Y
pi_105733729
Trouwens, even het vorige topic aan t teruglezen. Wat is dat dat soit papa wordt? :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 december 2011 @ 18:14:57 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105733740

Ik moest aan dit topic denken.
pi_105733743
Gatver, ik moet ook dozen gaan inpakken deze week ;(
Ik had er helemaal niet meer aan gedacht eigenlijk.
pi_105733757
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens, even het vorige topic aan t teruglezen. Wat is dat dat soit papa wordt? :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke niet?
pi_105733824
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Sorry maar Benzin werkt keihard aan zichzelf en doet dingen waar hij doodsbang voor was en die niks voor hem waren/zijn. Je merkt goed op dat het goed/beter met hem gaat, daar doet hij immers genoeg voor, ook dingen die hij normaal gesproken niet zou doen, en dat heeft effect op alles. Ook hoe mensen hem zien. Zo kom je in een positieve flow ipv een negatieve.

Hij doet ook daadwerkelijk iets met de uitgebreide adviezen die hij krijgt, zowel in het topic als achter de schermen. Dat is niet zomaar overgewaaid of aankomen waaien. Het verdient ook gewoon respect voor de stappen die die jongen zet ^O^
Ik heb met mijn post ook niet de indruk willen wekken dat dat geen respect verdient, want dat doet het wel. Dat heb ik er ook voor :)
pi_105733834
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Welke niet?
Hij is een jaar ouder, wilt later juist wel kinderen en ik geloof niet dat hij zijn ouders alles verteld :+
pi_105733843
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Moonwalk het volgende:

[..]
Je merkt goed op dat het goed/beter met hem gaat
Op welke wijze dan :?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_105733970
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hij is een jaar ouder, wilt later juist wel kinderen en ik geloof niet dat hij zijn ouders alles verteld :+
Ik dacht dat hij wel 20 was, en echt pas over een jaar of 10 wilde beginnen aan kinderen. En dat slijmen over zijn band met zijn ouders is echt wat voor hem.
pi_105733984
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Yep :Y
Huis in Almere al verkocht?
14 SHADES OF GREY
  zondag 18 december 2011 @ 18:21:10 #44
262978 Moonwalk
pi_105734000
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb met mijn post ook niet de indruk willen wekken dat dat geen respect verdient, want dat doet het wel. Dat heb ik er ook voor :)
dat begrijp ik wel, maar omdat je dat zo zag vond ik het wel belangrijk om het te benadrukken. Zonder respectloos naar jou over te willen komen, vind ik dat jij er in tegenstelling tot benzin, heel weinig zelf aan wil doen.

Benzin heeft het ook echt niet zo simpel kunnen omschakelen hoor. Ik moest gewoon huilen van wat hij heeft meegemaakt. Maar als iemand daadwerkelijk dingen doet en moeite doet om dingen te ondernemen, dan blijf ik er met plezier tijd en energie in steken om diegene te steunen.

Ik zeg niet dat jij alles moet doen wat er tegen je gezegd word, maar er is echt niets dat je aanneemt. Alles heeft wel een reden voor jou om het niet te doen. Ik denk dat dat ook is wat een paar andere users net probeerden te zeggen.

Ik heb jou zelf ook veel gesproken en wilde daar ook serieus op in blijven gaan, je weet zelf wat er toen gebeurde. Ik heb echt niets tegen je, ik gun je alleen maar het beste anders zou ik er niet eens op in gaan. Maar je doet gewoon niets met geen enkel advies, en dan kom je dus al snel als een "klager" over. terwijl er inderdaad meer mensen zijn die maagd zijn enzo, zoals je zelf aangaf.

Hopelijk begrijp je wat ik zeg, want ik probeer je niet af te branden oid, je kent me wel beter dan dat :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zondag 18 december 2011 @ 18:21:48 #45
262978 Moonwalk
pi_105734027
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Op welke wijze dan :?
Misschien ken je te weinig van zijn geschiedenis. Dat is niet aan mij om door te vertellen, misschien wil hij het zelf vertellen :)
pi_105734095
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij wel 20 was, en echt pas over een jaar of 10 wilde beginnen aan kinderen. En dat slijmen over zijn band met zijn ouders is echt wat voor hem.
Ja ik heb alleen de op gelzen maar als ik op de laatste pagina kijk zie ik oa ss reageren en hij ontkent t niet dus het zal wel :o
ik dacht dat ie onlangs zei dat ie 22 werd, maar ik ga twijfelen. Omg dat is wel de topicwendig van 2011
pi_105734118
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Huis in Almere al verkocht?
Koopgarant, moet er voor 14 februari uit zijn
pi_105734130
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja ik heb alleen de op gelzen maar als ik op de laatste pagina kijk zie ik oa ss reageren en hij ontkent t niet dus het zal wel :o
ik dacht dat ie onlangs zei dat ie 22 werd, maar ik ga twijfelen. Omg dat is wel de topicwendig van 2011
Ik was er ook redelijk ondersteboven van na het lezen.
pi_105734318
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Koopgarant, moet er voor 14 februari uit zijn
Mooi :) nu lekker terug naar amsterdam
14 SHADES OF GREY
pi_105734337
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

dat begrijp ik wel, maar omdat je dat zo zag vond ik het wel belangrijk om het te benadrukken. Zonder respectloos naar jou over te willen komen, vind ik dat jij er in tegenstelling tot benzin, heel weinig zelf aan wil doen.

Benzin heeft het ook echt niet zo simpel kunnen omschakelen hoor. Ik moest gewoon huilen van wat hij heeft meegemaakt. Maar als iemand daadwerkelijk dingen doet en moeite doet om dingen te ondernemen, dan blijf ik er met plezier tijd en energie in steken om diegene te steunen.

Ik zeg niet dat jij alles moet doen wat er tegen je gezegd word, maar er is echt niets dat je aanneemt. Alles heeft wel een reden voor jou om het niet te doen. Ik denk dat dat ook is wat een paar andere users net probeerden te zeggen.

Ik heb jou zelf ook veel gesproken en wilde daar ook serieus op in blijven gaan, je weet zelf wat er toen gebeurde. Ik heb echt niets tegen je, ik gun je alleen maar het beste anders zou ik er niet eens op in gaan. Maar je doet gewoon niets met geen enkel advies, en dan kom je dus al snel als een "klager" over. terwijl er inderdaad meer mensen zijn die maagd zijn enzo, zoals je zelf aangaf.

Hopelijk begrijp je wat ik zeg, want ik probeer je niet af te branden oid, je kent me wel beter dan dat :)
Ik weet dat het niet als afbranden bedoeld is. Zo zie ik het zeker niet :)

Natuurlijk weet ik niet wat Benzin allemaal heeft meegemaakt, dat kan hij alleen zelf vertellen, maar ik heb ook genoeg meegemaakt waarover ik hier niet vertel. Of dat dus vergelijkbaar is weet ik niet, maar iedereen gaat er weer op zijn of haar eigen manier mee om.

En dat het lijkt alsof ik niets van een ander aanneem heeft er ook mee te maken dat ik niet beter gewend ben dan om alles in mijn eentje te moeten doen. Het meest recente voorbeeld is dat afvallen. Daarbij heb ik ook niemand om hulp gevraagd, heb ik me niet tot deskundigen gewend of wat dan ook; ik heb het gewoon helemaal zelf gedaan.

Waarschijnlijk zie ik het onderwerp van dit topic dan onbewust ook zo: ik moet het toch zélf uitvogelen en dat komt vanzelf wel. Maar net zo onbewust neem ik heus wel in me op wat mensen hier zeggen, al lijkt het dan van niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')