Ik heb eens 10 knoflookteentjes op en een heel bakje knoflookolijven en toen heb ik het een hele week zelfs zelf kunnen ruikenquote:Op zondag 18 december 2011 17:50 schreef Myraela het volgende:
Lekker! Ik had een hele knoflookbol als voorgerecht, maar enorm lekker gestoofd ofzo. Daarna kip met 15 teentjes. En daarna knoflook ijs en pure chocolade taart. nomnomnom.
En ik heb ook van de eend geproefd, die was ook lekker! En gestoofd hert sucade met een soort pasta en de creme brulee met sinasappel/knoflook likeur was ook heerlijk.
TT?quote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef kutkloon7 het volgende:
(dat was de laatste letter van de OP)
Goed hequote:Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
"Hee, wat zie jij er lekker uit"
Niet zozeer zelfverzekerder, maar seksueel aantrekkelijker.quote:Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef Murdera het volgende:
Betreffende punt 6 in de OP. Sinds wanneer worden mannen zelfverzekerder als ze naar zweet ruiken?
Niets mis met knoflook.quote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb eens 10 knoflookteentjes op en een heel bakje knoflookolijven en toen heb ik het een hele week zelfs zelf kunnen ruikenDus good luck soldier
quote:Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
nu heb ik dat liedje in mijn kop
Is prei nog ergens goed voor?quote:Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ging wel. Ik moet altijd zo lang aan zitten van mijn ouders.
Hahaquote:Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ging wel. Ik moet altijd zo lang aan zitten van mijn ouders.
Behalve de walm die uit je mond komt, dat is wel altijd een beetje jammerquote:
Voor je smaakpapillen is het enorm goedquote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Is prei nog ergens goed voor?
Arme jijquote:
Heel indrukwekkend vond ik het ook niet, hoorquote:Op zondag 18 december 2011 17:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje op Paiq zitten vind ik niet heel erg indrukwekkend maar dat is misschien meer omdat ik daar niet aan doe, maar als ik het zo lees is het eerder de eerste stap de je genomen hebt richting daten/vrouwen. De vooruitgang moet nog komen vanaf dat punt.
Dat is het waard.quote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Behalve de walm die uit je mond komt, dat is wel altijd een beetje jammer
Maar lekker is het wel ja.
Als ik in mijn eentje eet sta ik elke paar minuten wel een keer op omdat ik me rusteloos voel enzo, dus het is nog best lastigquote:
Dat snap ik. Lastigquote:Op zondag 18 december 2011 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik in mijn eentje eet sta ik elke paar minuten wel een keer op omdat ik me rusteloos voel enzo, dus het is nog best lastig
Sorry maar Benzin werkt keihard aan zichzelf en doet dingen waar hij doodsbang voor was en die niks voor hem waren/zijn. Je merkt goed op dat het goed/beter met hem gaat, daar doet hij immers genoeg voor, ook dingen die hij normaal gesproken niet zou doen, en dat heeft effect op alles. Ook hoe mensen hem zien. Zo kom je in een positieve flow ipv een negatieve.quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat waait dan vanzelf wel weer over. Ik meen me te herinneren dat mensen ook ooit die indruk hadden van Benzin, en volgens mij is dat inmiddels een stuk minder.
Terug naar Amsterdam?quote:Op zondag 18 december 2011 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben verhuisdozen aan het inpakken, blegh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens, even het vorige topic aan t teruglezen. Wat is dat dat soit papa wordt?Welke niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met mijn post ook niet de indruk willen wekken dat dat geen respect verdient, want dat doet het wel. Dat heb ik er ook voorquote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sorry maar Benzin werkt keihard aan zichzelf en doet dingen waar hij doodsbang voor was en die niks voor hem waren/zijn. Je merkt goed op dat het goed/beter met hem gaat, daar doet hij immers genoeg voor, ook dingen die hij normaal gesproken niet zou doen, en dat heeft effect op alles. Ook hoe mensen hem zien. Zo kom je in een positieve flow ipv een negatieve.
Hij doet ook daadwerkelijk iets met de uitgebreide adviezen die hij krijgt, zowel in het topic als achter de schermen. Dat is niet zomaar overgewaaid of aankomen waaien. Het verdient ook gewoon respect voor de stappen die die jongen zet![]()
Hij is een jaar ouder, wilt later juist wel kinderen en ik geloof niet dat hij zijn ouders alles verteldquote:
Op welke wijze danquote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je merkt goed op dat het goed/beter met hem gaat
Ik dacht dat hij wel 20 was, en echt pas over een jaar of 10 wilde beginnen aan kinderen. En dat slijmen over zijn band met zijn ouders is echt wat voor hem.quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij is een jaar ouder, wilt later juist wel kinderen en ik geloof niet dat hij zijn ouders alles verteld
Huis in Almere al verkocht?quote:
dat begrijp ik wel, maar omdat je dat zo zag vond ik het wel belangrijk om het te benadrukken. Zonder respectloos naar jou over te willen komen, vind ik dat jij er in tegenstelling tot benzin, heel weinig zelf aan wil doen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb met mijn post ook niet de indruk willen wekken dat dat geen respect verdient, want dat doet het wel. Dat heb ik er ook voor
Misschien ken je te weinig van zijn geschiedenis. Dat is niet aan mij om door te vertellen, misschien wil hij het zelf vertellenquote:
Ja ik heb alleen de op gelzen maar als ik op de laatste pagina kijk zie ik oa ss reageren en hij ontkent t niet dus het zal welquote:Op zondag 18 december 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel 20 was, en echt pas over een jaar of 10 wilde beginnen aan kinderen. En dat slijmen over zijn band met zijn ouders is echt wat voor hem.
Ik was er ook redelijk ondersteboven van na het lezen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen de op gelzen maar als ik op de laatste pagina kijk zie ik oa ss reageren en hij ontkent t niet dus het zal wel![]()
ik dacht dat ie onlangs zei dat ie 22 werd, maar ik ga twijfelen. Omg dat is wel de topicwendig van 2011
Mooiquote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Koopgarant, moet er voor 14 februari uit zijn
Ik weet dat het niet als afbranden bedoeld is. Zo zie ik het zeker nietquote:Op zondag 18 december 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel, maar omdat je dat zo zag vond ik het wel belangrijk om het te benadrukken. Zonder respectloos naar jou over te willen komen, vind ik dat jij er in tegenstelling tot benzin, heel weinig zelf aan wil doen.
Benzin heeft het ook echt niet zo simpel kunnen omschakelen hoor. Ik moest gewoon huilen van wat hij heeft meegemaakt. Maar als iemand daadwerkelijk dingen doet en moeite doet om dingen te ondernemen, dan blijf ik er met plezier tijd en energie in steken om diegene te steunen.
Ik zeg niet dat jij alles moet doen wat er tegen je gezegd word, maar er is echt niets dat je aanneemt. Alles heeft wel een reden voor jou om het niet te doen. Ik denk dat dat ook is wat een paar andere users net probeerden te zeggen.
Ik heb jou zelf ook veel gesproken en wilde daar ook serieus op in blijven gaan, je weet zelf wat er toen gebeurde. Ik heb echt niets tegen je, ik gun je alleen maar het beste anders zou ik er niet eens op in gaan. Maar je doet gewoon niets met geen enkel advies, en dan kom je dus al snel als een "klager" over. terwijl er inderdaad meer mensen zijn die maagd zijn enzo, zoals je zelf aangaf.
Hopelijk begrijp je wat ik zeg, want ik probeer je niet af te branden oid, je kent me wel beter dan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |