quote:Op zondag 18 december 2011 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MFN![]()
and your chicks for free.
Dude het is zinloos zo kom je nooit aan de vrouw man. Collega nee daar wil ik niets mee beginnen omdat ....quote:Op zondag 18 december 2011 17:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voornamelijk in werkgerelateerde situaties.
Ik voel me niet zielig, dat maak je er zelf van. En als er aanleiding is om te denken dat een volgende stap nut zou hebben, zou ik hem gerust zetten.quote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Matige pogingen dan, als je er nul komma nul uitsleept.
Wil je wel de volgende stap zetten, of kijk je liever naar anderen terwijl je jezelf zielig voelt?
Ontwikkelingen?quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je uiterlijk kan het niet zijn, aangezien ik het ook kan.
Het zal waarschijnlijk wel meevallen hoor, geen onoverkomelijk genante dingen waarschijnlijk. Maar ik moet sowieso snel kotsen, dan is het meteen ook wel weer over.quote:
Sorry, het is een indruk die je hier wel bij meer mensen hebt achtergelaten blijkbaar.quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik voel me niet zielig, dat maak je er zelf van. En als er aanleiding is om te denken dat een volgende stap nut zou hebben, zou ik hem gerust zetten.
Lol, zelfs ik heb een relatie gehad.. ook nog met een vrouw waarvan mensen echt zeiden "wat moet zij met jou?"quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je uiterlijk kan het niet zijn, aangezien ik het ook kan.
Heb je dat met gewone medicijnen ook?quote:Op zondag 18 december 2011 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk wel meevallen hoor, geen onoverkomelijk genante dingen waarschijnlijk. Maar ik moet sowieso snel kotsen, dan is het meteen ook wel weer over.
Dan moet je dus vuurwerk aan je reet binden, Capstan.quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dé oplossing is dan ook om op MTV te komen, daarna gaat het als vanzelf.
Nee, zijn geen vrouwen kunnen krijgen.quote:
Ja, zelfs gewoon bij etenquote:Op zondag 18 december 2011 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dat met gewone medicijnen ook?
Ik weet niet hoe makkelijk de meisjes in Washington DC zijn?quote:Op zondag 18 december 2011 17:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Verhuis gewoon naar columbia ofzo... moet het vast wel makkelijker gaan.
Het is een vraag aan jou wat je liever hebt, jij maakt het er zelf van dat ik zeg dat jij je zielig voelt.quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik voel me niet zielig, dat maak je er zelf van. En als er aanleiding is om te denken dat een volgende stap nut zou hebben, zou ik hem gerust zetten.
Ken ik niet, waar ligt dat?quote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil zo richting Mercado de San Alejo, is dat wat?
Dat kan ja. Of overgevoeligheid voor bepaalde stoffen.quote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zelfs gewoon bij eten
Zwakke maag ofzo.
Dat waait dan vanzelf wel weer over. Ik meen me te herinneren dat mensen ook ooit die indruk hadden van Benzin, en volgens mij is dat inmiddels een stuk minder.quote:Op zondag 18 december 2011 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, het is een indruk die je hier wel bij meer mensen hebt achtergelaten blijkbaar.
Dat hoor ik altijd.quote:Op zondag 18 december 2011 17:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Lol, zelfs ik heb een relatie gehad.. ook nog met een vrouw waarvan mensen echt zeiden "wat moet zij met jou?"
Kom op man. Er is -altijd- aanleiding.quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zijn wel veel stoffen danquote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ja. Of overgevoeligheid voor bepaalde stoffen.
K7, Calle 24&26, markt waar je cocablaadjes kan kopenquote:
Omdat hij zijn best doet. En hij heeft een veel langere weg te gaan dan jij.quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat waait dan vanzelf wel weer over. Ik meen me te herinneren dat mensen ook ooit die indruk hadden van Benzin, en volgens mij is dat inmiddels een stuk minder.
Dan moet je onderhand een weide grazen wil je daarvan iets meekrijgen.quote:Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K7, Calle 24&26, markt waar je cocablaadjes kan kopen
Vooral naar beneden kijken, daar wordt het allemaal beter van!quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat waait dan vanzelf wel weer over. Ik meen me te herinneren dat mensen ook ooit die indruk hadden van Benzin, en volgens mij is dat inmiddels een stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |