Zoek even postgeschiedenis van Soit, MPJ, Mrk.n en Iwannabehighquote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie is die Soit toch? Ze doen hier alsof het een broer van Tweetler was
Hetzelfde kapsel maar dan korter?quote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben pas naar de kapper geweest, dus voorlopig ook even niet
En wanneer ik voor de rest tijd heb, geef ik wel een gil. Voorlopig even niet.
Dus je plan is om net zo lang te wachten tot je op een dag klaar bent om dingen anders te gaan doen om een vrouw te "vinden" ?quote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook te zeggen dat het moment waarop ik ben gaan afvallen en wist hoe ik dat aan wilde pakken vanzelf zijn gekomen. Het afvallen op zich inderdaad niet.
Een legendequote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij is ook helemaal niet slechtquote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb wel medelijden met soit. Hij is zo slecht nog niet.
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #515 Orgiemeet?quote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want als ik later groot ben wil ik ze misschien tochquote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Dan moet er alsnog heel veel geoefend worden.
Je bent dan niet iemand anders, je haalt alleen je eigen beperkingen weg. Daarbij, mensen veranderen altijd wel. Je moet geen dingen doen die je niet leuk vind.quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar als ik dat pas bereik met dingen anders doen dan normaal, dan valt ze dus eigenlijk helemaal niet op mijn eigenlijke persoonlijkheid
Ja, dat is weer een "ja, maar", ik weet het ook wel. Maar je zal wel begrijpen dat het even duurt om het in de vingers te krijgen.
Juist.quote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hetzelfde kapsel maar dan korter?
Advies heeft altijd nut. Ik zei immers al dat ik alles heus wel in me opneem. Als zich een situatie aandient waarin het van pas komt gebruik ik het. Maar ik moet me er inderdaad wel klaar voor voelen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dus je plan is om net zo lang te wachten tot je op een dag klaar bent om dingen anders te gaan doen om een vrouw te "vinden" ?
Dan klopt het dus dat het nu geen nut heeft om je uitgebreid te adviseren. Enlighten me
Ik hoop oprecht dat het voor je zal werkenquote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Advies heeft altijd nut. Ik zei immers al dat ik alles heus wel in me opneem. Als zich een situatie aandient waarin het van pas komt gebruik ik het. Maar ik moet me er inderdaad wel klaar voor voelen.
Ik moest denken aan:quote:
Oh daar ging die heisa over met dat kind van van der Vaart.quote:
Wat een dis! Pets in de smoel! Dat wordt tandjes rapen!quote:Op zondag 18 december 2011 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan, je bent te vergelijken met een bibliothecaris. Je haar, je kleding..
Je bent jong, je bent niet lelijk, je bent lief, maar je moet er wel wat mee en voor doen
De dag dat ik dingen ga doen die ik niet leuk vind zie ik niet snel komen. En ik begrijp je goed, maar zoals ik net al zei: ik moet me er wel klaar voor voelen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent dan niet iemand anders, je haalt alleen je eigen beperkingen weg. Daarbij, mensen veranderen altijd wel. Je moet geen dingen doen die je niet leuk vind.
Zodra dat het geval is, hoort iedereen het hier wel.quote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat het voor je zal werken
Wel een kutstreek van Supersoep overigens.quote:Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #515 Orgiemeet?
hier opzich best veel in 1 post 'over' hem
Ik ookquote:
En ik bedoel het niet eens gemeenquote:Op zondag 18 december 2011 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een dis! Pets in de smoel! Dat wordt tandjes rapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |