Ik heb een paar keer gekeken, om mensen uit te lachen die zeiden voor eeuwig van hun vakantievriendje te houden en vervolgens nadat hij een weekje in Nederland het weer uit te maken.quote:Op zondag 18 december 2011 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, voor mensen die zelf niet wanhopig op zoek zijn dan.
Smaken verschillen kerelquote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gekeken, om mensen uit te lachen die zeiden voor eeuwig van hun vakantievriendje te houden en vervolgens nadat hij een weekje in Nederland het weer uit te maken.
Ik vind het vermakelijk, maar het predicaat leuk gaat te ver.
Was weer een mooie voetbalmiddag heloefquote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gekeken, om mensen uit te lachen die zeiden voor eeuwig van hun vakantievriendje te houden en vervolgens nadat hij een weekje in Nederland het weer uit te maken.
Ik vind het vermakelijk, maar het predicaat leuk gaat te ver.
Nope, maar om maar een voorbeeld te noemen vrouwen die niets anders willen dan reizen en dat ook in hun toekomstige vriend zoeken. Bitch je werkt 49 weken in een jaar. Wil iemand impulsief die niet op de bank gaat zitten en mij meeneemt op avontuur. Bitch ben pas om 8 uur thuis en dan moet ik nog eten. Snap je het idee? Realisme is soms ver te zoeken bij die single ladies, waarschijnlijk zijn ze daarom dan ook nog vrijgezel.quote:
Ik zie een foto van een mega kneus in je fobo, ik denk dat je dat doet, zodat je er sowieso beter bij afsteekt, maar alsnog geen hotshot bentquote:Op zondag 18 december 2011 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie ik eruit als een sjeik? Ik hoef geen harem
Zoveel afgevallen?quote:Op zondag 18 december 2011 19:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nieuwe kleding moet ik hoe dan ook gaan kopen, want mijn oude passen niet meer
Maar mijn haar blijft zoals het is. Ik heb één keer een ander kapsel genomen en het beviel me echt totaal niet
Je bent gewoon een saaie conformist hoor, als ik het zo lees :pquote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar om maar een voorbeeld te noemen vrouwen die niets anders willen dan reizen en dat ook in hun toekomstige vriend zoeken. Bitch je werkt 49 weken in een jaar. Wil iemand impulsief die niet op de bank gaat zitten en mij meeneemt op avontuur. Bitch ben pas om 8 uur thuis en dan moet ik nog eten. Snap je het idee? Realisme is soms ver te zoeken bij die single ladies, waarschijnlijk zijn ze daarom dan ook nog vrijgezel.
Jammer dat Heerenveen dat gouden randje niet kon aanbrengen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was weer een mooie voetbalmiddag heloef
Je hoeft ook niet elke dag impulsief en avontuurlijk te zijn, als ze dat wel verlangen zijn ze gek en blijven ze eeuwig single.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar om maar een voorbeeld te noemen vrouwen die niets anders willen dan reizen en dat ook in hun toekomstige vriend zoeken. Bitch je werkt 49 weken in een jaar. Wil iemand impulsief die niet op de bank gaat zitten en mij meeneemt op avontuur. Bitch ben pas om 8 uur thuis en dan moet ik nog eten. Snap je het idee? Realisme is soms ver te zoeken bij die single ladies, waarschijnlijk zijn ze daarom dan ook nog vrijgezel.
Bitch please.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel een lage streek van Supersoep. Als ik Soit was en hem kende, zou ik hem slaan, denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #515 Orgiemeet?
hier opzich best veel in 1 post 'over' hem
`quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie een foto van een mega kneus in je fobo, ik denk dat je dat doet, zodat je er sowieso beter bij afsteekt, maar alsnog geen hotshot bent
Ik weet toch niks van je, dus ook niet of je al een vriendin hebt
Zoveel afgevallen, ja. Ik zit nu op 22 kiloquote:Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zoveel afgevallen?
Maar ik had je niet jonger dan 30 geschat. Je oogt niet heel vlot![]()
Een kapsel kan wonderen doen.
Ik voelde mij ook onzeker over mijn uiterlijk. Heb er van de week bijna 20 cm afgehaald, ben weer make-up gaan dragen, heb me t hele weekend ongemakkelijk gevoeld, maar kreeg zoveel complimentjes dat ik uit de comfortzone ben gebleven
Mooie jongen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
`
Wat heb je te zeuren over mijn foto?
Voor ons wel gunstigerquote:Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Jammer dat Heerenveen dat gouden randje niet kon aanbrengen.
Hoi, ik ben zo'n bitchquote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Je wil toch gewoon de CL in samen met ons man! Heerenveen haal je wel in.quote:
Billquote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie een foto van een mega kneus in je fobo, ik denk dat je dat doet, zodat je er sowieso beter bij afsteekt, maar alsnog geen hotshot bent
Ik weet toch niks van je, dus ook niet of je al een vriendin hebt
Hanenkamquote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zoveel afgevallen, ja. Ik zit nu op 22 kilo
Jij moet dan toch kunnen zeggen wat voor kapsel je mij aan zou raden
Ja gaat goedkomenquote:Op zondag 18 december 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil toch gewoon de CL in samen met ons man! Heerenveen haal je wel in.
Dat klopt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk heb je. Het probleem bij veel mensen is dat ze liever drie auto's voor de deur hebben dan dat ze een beetje tijd voor zichzelf over willen houden zodat ze ook daadwerkelijk leuke dingen kunnen doen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben zo'n bitch![]()
Als je zoveel werkt en zulke late tijdstippen thuiskomt, dan heb je vast ook wel genoeg vrije dagen. Op die dagen kun je toch leuke dingen gaan doen, weekendjes weg, maand vrij om in een land te gaan backpacken, waarvan minimaal ook 1,5 week op strand hangen is inbegrepen. Ik kan dit opbrengen, dus ook genoeg mannen. Wij zijn wel realitisch, jij bent gewoon de uitzondering
Ik werk om leuke dingen te doen en niet om de mooiste en duurste spullen te hebben iddquote:Op zondag 18 december 2011 19:40 schreef Strani het volgende:
Gelijk heb je. Het probleem bij veel mensen is dat ze liever drie auto's voor de deur hebben dan dat ze een beetje tijd voor zichzelf over willen houden zodat ze ook daadwerkelijk leuke dingen kunnen doen.
Ik ben best een levensgenieter..ik werk niet meer dan nodig is.
Dat is de juiste houdingquote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik werk om leuke dingen te doen en niet om de mooiste en duurste spullen te hebben idd
Je werkt in een pruikenwinkel?quote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat valt slecht te combineren met bepaalde onderdelen van mijn werk, dus dat wordt 'm niet
Wat knap!quote:Op zondag 18 december 2011 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zoveel afgevallen, ja. Ik zit nu op 22 kilo
Jij moet dan toch kunnen zeggen wat voor kapsel je mij aan zou raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |