Verdorie, dat is té schattig!quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik zag Elies ook
Pagan, hoe gaat het met je gezondheid?
Die liefdevolle nou-kom-maar-bij-mij-dan blik van Boor ook hequote:
Dat is retegoed nieuws voor jou (en jullie!)quote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Pagan het volgende:
[..]Na heeeel veel gezeur met verschillende meds, die ook nog eens tegen elkaar inwerkten en samen behoorlijk invloed hadden op mijn gemoedsrust lijkt de balans eindelijk gevonden. Vooralsnog is operatie #3 van de baan.
*stuitersmiley*
Slaap lekker!quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Morgen drukke dag dus weinig online
Wat mooiquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Oognip het volgende:
Wat super toch Pagan!
Ik heb net een heel mooi moment gehad met mijn vader. We zijn weer letterlijk dichter naar elkaar gegroeid
Ja, echt prachtigquote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liefdevolle nou-kom-maar-bij-mij-dan blik van Boor ook he![]()
Zo druk? Te druk om mijn PM van gisteren te antwoorden dus?quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Morgen drukke dag dus weinig online
Aaaahhhhhhhhquote:
Dat klinkt fijnquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Oognip het volgende:
Wat super toch Pagan!
Ik heb net een heel mooi moment gehad met mijn vader. We zijn weer letterlijk dichter naar elkaar gegroeid
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het nietquote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker!
[..]
Wat mooi
(En hoe bedoel je 'letterlijk dichter'? Of is dat wat teveel info voor hier?)
Ja, heel blij mee. Dinsdag a.s. naar de internist, horen of de grote stoorzender vastatine zijn werk naar behoren doen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liefdevolle nou-kom-maar-bij-mij-dan blik van Boor ook he![]()
[..]
Dat is retegoed nieuws voor jou (en jullie!)![]()
![]()
Mocht ook wel eens!
Familiebanden.quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Oognip het volgende:
Wat super toch Pagan!
quote:Op zondag 18 december 2011 01:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aaaahhhhhhhh![]()
Daartje ligt hier met mijn schoenlepel in haar armen... wat ik daar van moet vinden, geen idee
Ik weet alleen nog hoe het foneeeeetisch is, maar dobre wetsjequote:Zooo tof, een Joegoslavische film op film1!
Genieten jullie nog een beetje van de decembermaand? Dikke kus voor jullie beiden hoor!quote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt prachtig
Wat een goed nieuws Pagan!
Kan me voorstellen dat dat idd nogal een 'doorbraak' was dan!quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het niet) en het enige wat ik mocht doen was 'voelen' en alle gedachtes uitschakelen (een gele opgave
)
Hij is momenteel heel erg bezig met zichzelf ontwikkelen en het leven. Hij had het gevoel dat het mij verder zou kunnen helpen als wij eens zo'n moment samen zouden hebben. Hij vond het heel fijn en ik ook
Misschien klinkt het allemaal wat vreemd maar dat was het dus niet
We doen ons bestquote:Op zondag 18 december 2011 01:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Genieten jullie nog een beetje van de decembermaand? Dikke kus voor jullie beiden hoor!
Goed onthouden!quote:Op zondag 18 december 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik weet alleen nog hoe het foneeeeetisch is, maar dobre wetsje
Of als je straks gaat slapen, ook foneeeeeetisch, lakoenotsj
(Heb ik onthouden van mijn vakanties als kind naar Joego)
Hahaquote:Op zondag 18 december 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat idd nogal een 'doorbraak' was dan!![]()
Al heb ik bij het lezen een 'huuuuuu' gevoel, maar da's omdat ik zelf ook nogal slecht ben in aanrakingen van mensen-met-wie-je-niet-in-bed-ligtDus ik kan het me wel voorstellen, enigszins.
Nou Oognip, dit klinkt helemaal niet vies of raar! Alleen maar fijn. Af en toe heb ik het idee dat we tegenwoordig vaak wat te bang zijn aanraken, masseren of knuffelen, iedereen heeft dat op z'n tijd nodig, kijk maar naar je beestjes!quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het niet) en het enige wat ik mocht doen was 'voelen' en alle gedachtes uitschakelen (een gele opgave
)
Hij is momenteel heel erg bezig met zichzelf ontwikkelen en het leven. Hij had het gevoel dat het mij verder zou kunnen helpen als wij eens zo'n moment samen zouden hebben. Hij vond het heel fijn en ik ook
quote:Op zondag 18 december 2011 01:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahaik kan me je gevoel voorstellen maar het was fijn om me over te kunnen geven aan mijn vader die ik veel te weinig zie. Normaal hou ik hem dus ook op een afstandje maar het is heel fijn om dat eens niet te doen
Oh en het was trouwens gewoon netter kleren aan hè
We moesten van mijn vader als kind elke dag een paar woorden lerenquote:Op zondag 18 december 2011 01:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik loop even naar de vriezer
quote:Op zondag 18 december 2011 01:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou Oognip, dit klinkt helemaal niet vies of raar! Alleen maar fijn. Af en toe heb ik het idee dat we tegenwoordig vaak wat te bang zijn aanraken, masseren of knuffelen, iedereen heeft dat op z'n tijd nodig, kijk maar naar je beestjes!![]()
![]()
Haha, dat kan ik me voorstellen ja, als kindquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We moesten van mijn vader als kind elke dag een paar woorden leren
Zo gek dat ik dat 33 jaar later nog weet, maar dan idd echt alleen hoe je het uitspreekt. Kroempier = aardappelen geloof ik, paradasj = tomaten.
'Handtekening' was de giller van de dag
Ha, heel herkenbaar. Wij gingen vroeger vaak naar de Eems op vakantie in DE.quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik me voorstellen ja, als kind....
Voor de anderen: potpis, fonetisch: potpies![]()
Zo bestelde ik als klein kind ooit een vagina in plaats van een asbak voor mijn vader.... de woorden lagen nogal dicht bij elkaar![]()
En wat is het wel dan?quote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha, heel herkenbaar. Wij gingen vroeger vaak naar de Eems op vakantie in DE.
Daar moest ik voor mijn vader een Asbach Uhralt bestellen en kwam terug met een asbak![]()
Dikke faal.
quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik me voorstellen ja, als kind....
Voor de anderen: potpis, fonetisch: potpies![]()
Zo bestelde ik als klein kind ooit een vagina in plaats van een asbak voor mijn vader.... de woorden lagen nogal dicht bij elkaar![]()
Ik durf daar gewoon voor uit te komen dat ik het niet weetquote:Op zondag 18 december 2011 01:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat google je dan toch als je je daarvoor schaamt
Een soort Duitse cognac.quote:
Ohquote:
Doberdanquote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik was tweeënhalf jaar geleden in Slovenië, maar ik weet niet veel meer dan Dobrodosli, wat zoiets als welkom betekent. Maar ik hoef dan ook geen woorden van mijn vader te leren, al doe ik het nu wel vrijwillig
Het ESF is in 2013 in Belgrado dan kan je verder oefenenquote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik was tweeënhalf jaar geleden in Slovenië, maar ik weet niet veel meer dan Dobrodosli, wat zoiets als welkom betekent. Maar ik hoef dan ook geen woorden van mijn vader te leren, al doe ik het nu wel vrijwillig
Ja, je kan een Joegoslaaf geen groter plezier doen dan het in zijn taal te proberen, da's nog altijd zoquote:Op zondag 18 december 2011 01:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik me wel kan herinneren is dat ze het in Joegoslavië echt práchtig vonden als wij als kind dus na het eten zelf onze ijsjes bestelden in hun eigen taal. Dan werden we door de ober aan de hand mee naar de keuken genomen en kregen we de grootste ijsjes![]()
Hihiquote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha, heel herkenbaar. Wij gingen vroeger vaak naar de Eems op vakantie in DE.
Daar moest ik voor mijn vader een Asbach Uhralt bestellen en kwam terug met een asbak![]()
Dikke faal.
Ach ja, ik had nooit zo goed Italiaans geleerd als ik er niet een jaartje gewoond had.quote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Praten? Nee tochquote:Op zondag 18 december 2011 01:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach ja, ik had nooit zo goed Italiaans geleerd als ik er niet een jaartje gewoond had.![]()
Als er liefde in het spel is moet je wel!
Mja, kan soms wel nuttig zijn.quote:
Body language!quote:
Dat gaat me te ver mop, dat kan ik echt niet lezenquote:Op zondag 18 december 2011 01:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Добрый вечер!
O dit is leuk, ik pak mijn boek er even bij!
Ik ook niet, volgens mij is dit Russischquote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Greys het volgende:
Dat gaat me te ver mop, dat kan ik echt niet lezen
Ik besefte me even niet dat jullie wisten dat ik uit ESF kwamquote:Op zondag 18 december 2011 01:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het ESF is in 2013 in Belgrado dan kan je verder oefenen![]()
![]()
Ja, wij gaan hier ook.quote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd! Slaap lekker allemaal (straks)!
Добрый вечер! -> Dobryj vetsjer! -> goedenavond in het Russischquote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Body language! [ afbeelding ]
[..]
Dat gaat me te ver mop, dat kan ik echt niet lezen
Даquote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij is dit Russisch
Nou, ik ben daar in ESF-tijd zelf ook wel een frequente -maar blijkbaar geheel onopvallendequote:Op zondag 18 december 2011 01:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik besefte me even niet dat jullie wisten dat ik uit ESF kwam
Maar ja
Ja, je bent eigenlijk wel een bekende poster daar. Maar ik zie het altijd heel zwart-wit: mensen die ik van ESF ken en mensen van F&F. En jij valt onder de tweede categorie, dus maak ik her en der wel eens een rare opmerkingquote:Op zondag 18 december 2011 01:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar in ESF-tijd zelf ook wel een frequente -maar blijkbaar geheel onopvallende- poster
Truste greys, truste Strega en Pagan
Ah, op die manier. Dan nog vind ik het wel een beetje grappig, want ik post daar veel langer dan hierquote:Op zondag 18 december 2011 01:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, je bent eigenlijk wel een bekende poster daar. Maar ik zie het altijd heel zwart-wit: mensen die ik van ESF ken en mensen van F&F. En jij valt onder de tweede categorie, dus maak ik her en der wel eens een rare opmerking
Dat er geen fiets is, terwijl je er wel een nodig hebt... te weinig aanbod, te veel vraag...quote:Op zondag 18 december 2011 01:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik mag dan wel een newb wat betreft ov-fietsen zijn, dit klinkt mij wel erg idioot in de oren. Wat wordt hiermee bedoeld?
http://www.nu.nl/economie/2696264/vijf-grijpt-naast-ov-fiets.html
Naast de fiets grijpen?
Oh, ik dacht even dat er dan een fiets uit zo'n ding komt, maar dat je hem niet aan kan pakken en dat je dan dus niet de fiets mee kan nemen, maar wel betaaltquote:Op zondag 18 december 2011 01:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat er geen fiets is, terwijl je er wel een nodig hebt... te weinig aanbod, te veel vraag...
quote:Op zondag 18 december 2011 02:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat er dan een fiets uit zo'n ding komt, maar dat je hem niet aan kan pakken en dat je dan dus niet de fiets mee kan nemen, maar wel betaalt
Ja er stond zo duidelijk vermeld "Eén op de vijf grijpt wel eens mis", dus dan ga ik zoiets denkenquote:Op zondag 18 december 2011 02:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ik lig in bed maar ik kan niet slapen
Ja, jij ook.quote:
Wauw, dat is goed nieuwsquote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Pagan het volgende:
Na heeeel veel gezeur met verschillende meds, die ook nog eens tegen elkaar inwerkten en samen behoorlijk invloed hadden op mijn gemoedsrust lijkt de balans eindelijk gevonden. Vooralsnog is operatie #3 van de baan.
*stuitersmiley*
quote:
Dat hebben heel veel sites richting Genemuiden, Staphorst e.d.quote:Op zondag 18 december 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
En WTF....![]()
http://www.babypark.nl/
Echt???quote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hebben heel veel sites richting Genemuiden, Staphorst e.d.
quote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Pagan het volgende:
[..]Na heeeel veel gezeur met verschillende meds, die ook nog eens tegen elkaar inwerkten en samen behoorlijk invloed hadden op mijn gemoedsrust lijkt de balans eindelijk gevonden. Vooralsnog is operatie #3 van de baan.
*stuitersmiley*
Geweldig!!!!! En absoluut niet vreemdquote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
)
Verstandig dat je dat inziet hoor. Er zijn genoeg mensen die gewoon doorgaan. Jij trekt tenminste aan de remquote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef nokwanda het volgende:
Zo... onder de douche en mezelf weer eens klaarstomen om naar Reusel te vertrekken.
Als het meezit ga ik morgen verplicht ontspannen in de sauna, want fysiek trek ik het niet meer zo.
Ik ben wel heel sterk en zo, maar mijn lijf schreeuwt "HOOOOO !!!"
Knuffelkont Joe past dus helemaal bij julliequote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik knuffel ook graag, er wordt wat afgeknuffeld hier thuis
Helemaalquote:Op zondag 18 december 2011 12:00 schreef Oognip het volgende:
Knuffelkont Joe past dus helemaal bij jullie
Aaaah wat liefquote:Op zondag 18 december 2011 12:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
HelemaalEn Odie ook, die komt steeds vaker bij me op schoot
Hij doet niks filmwaardigsquote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef Oognip het volgende:
Aaaah wat lief
Ik wacht trouwens nog steeds op een filmpje
Die is vooralsnog erg pissed om het feit dat Charlie niet bang van 'm isquote:Op zondag 18 december 2011 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Knap van hem, BambaEn hoe vindt de kat het inmiddels?
Morgen 8 wekenquote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef Oognip het volgende:
Charlie heeft echt een lekker bekkie, Bambahoe oud is ie nu?
Beledigd natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2011 13:01 schreef Bamba het volgende:
Die is vooralsnog erg pissed om het feit dat Charlie niet bang van 'm is.
http://www.refdag.nl/zondagquote:Op zondag 18 december 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
En WTF....![]()
http://www.babypark.nl/
Of sgp.nl, ook zoietsquote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/zondag
Hoe lang heb je puppie nu Bamba? Leuk en wel gauw foto's!quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Bamba het volgende:
Pagan, wat fijn dat je vooralsnog geen nieuwe operatie hoeft
Sinds gisterenquote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe lang heb je puppie nu Bamba? Leuk en wel gauw foto's!
Nee hoor. Gaat als het goed is vanzelf wel weer over. Meestal een dag of twee drie tot het echt goed doorbreekt. Ik krijg van de DA een neusspray als het weer zover is, en die heb ik toevallig nog. Dus ik red mezelf welquote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Bamba het volgende:
Elies, beterschap, ben je naar de hap geweest?
Wat een feest, heerlijk zo'n kleine knuffel!quote:
Beterschapquote:Op zondag 18 december 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor. Gaat als het goed is vanzelf wel weer over. Meestal een dag of twee drie tot het echt goed doorbreekt. Ik krijg van de DA een neusspray als het weer zover is, en die heb ik toevallig nog. Dus ik red mezelf wel
Maar steeds vergeet ik weer hoe ongelofelijk goor het is. Zo bitter als koude koffie
Doe je goedquote:Op zondag 18 december 2011 13:30 schreef ElisaB het volgende:
Zo, weer thuis. En een dikke vette holte-ontsteking. Héél apart wat ik daarbinnen produceer
Ga je nu voor jezelf ook al naar de dierenartsquote:Op zondag 18 december 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
Nee hoor. Gaat als het goed is vanzelf wel weer over. Meestal een dag of twee drie tot het echt goed doorbreekt. Ik krijg van de DA een neusspray als het weer zover is, en die heb ik toevallig nog. Dus ik red mezelf wel
Maar steeds vergeet ik weer hoe ongelofelijk goor het is. Zo bitter als koude koffie
quote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je nu voor jezelf ook al naar de dierenarts
Die hebben we vanochtend weer opgetuigdquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
En hoe is het met jouw kerstboom, senes?
Owquote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Ga je nu voor jezelf ook al naar de dierenarts
Haha, boevenquote:Op zondag 18 december 2011 15:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow![]()
De beeb is kerstversiering aan het ophangen. Ik hoor haar regelmatig grommen, dus ik denk dat ze hulp heeft van 5 x 4 pootjes + staart
Biet is vereerd!quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
Biet staat in m'n FoBo. Nog niet af, uiteraard, maar als WIP'je
.
Ja, ik ookquote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Biet is vereerd!![]()
Ben erg benieuwd hoe de tekening is als hij af is, als hij nú al zo mooi is!
Komt vast wel een keertje.quote:Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Is een leuk uitprobeersel gebleken. Helaas kan ik er nu niet mee verder omdat ik opdrachten heb liggen en die gaan voor.
Ik maak tekeningen altijd afquote:Op zondag 18 december 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt vast wel een keertje.
En anders ben ik al blij met een stukje Biet
Da's een geluk bij een ongeluk!quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Maes het volgende:
Ik wilde vanmiddag ¤ 50 pinnen bij een ABN Amro automaat. Ik heb alle handelingen gedaan kreeg mijn pas terug maar er kwam geen geld. Het nummer gebeld wat je met storing moet bellen en de eerste vraag was: bent u klant van ABN? Ik heb nee getoetst want ik ben geen klant. Werd ik doorverwezen naar een nummer van mijn eigen bank maar die was gesloten. Beetje boos natuurlijk maar ik denk ik ga zo thuis wel even op mijn rekening kijken of het geld is afgeschreven en zo ja dan onderneem ik actie.
Nu net gekeken en ja de ¤ 50 was afgeschreven en inmiddels ook weer bijgeschrevenGelukkig maar!
Nou da's lulligquote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag weer kerstgezongen. Beetje fris, maar wel lekker.![]()
-knip-
Domme wijven.![]()
En ook nog geen wafel gehad.
Die wafel kon me niet zoveel boeien eigenlijk. Maar gewoon het feit dat ik veel dingen regel voor dat zingen, er zowat altijd ben, aanbied om extra te lopen omdat de rest niks zei en dan alsnog vergeten word, daar baal ik van.quote:Op zondag 18 december 2011 18:01 schreef Maes het volgende:
Is Elies ziek? Beterschap hoor![]()
Wat sneu voor je Cat dat je niet eens een wafel hebt gehad
Nee hoor; holteontsteking. Ben niet ziek, maar het is pijnlijk en ik word er altijd een beetje hangerig van. Maar niets dat een beetje paracetamol en een neusspray niet kunnen verhelpenquote:
Ik vind het een klote-streekquote:Wat sneu voor je Cat dat je niet eens een wafel hebt gehad
Dat wilde ik er ook mee aangeven. Je zo inzetten en dan dit als dank, ik vind het rottigquote:Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wafel kon me niet zoveel boeien eigenlijk. Maar gewoon het feit dat ik veel dingen regel voor dat zingen, er zowat altijd ben, aanbied om extra te lopen omdat de rest niks zei en dan alsnog vergeten word, daar baal ik van.![]()
Er kon tenminste nog wel een sorry vanaf en ik heb er maar niet teveel woorden aan vuilgemaakt, want expres deden ze het natuurlijk niet, maar mén, ik trek zulke dingen zo slecht.
Wat is het geworden?quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Beterschap Eliesje, hopelijk houdt dat geklop in je holtes snel op![]()
En wat is Charlie een scheetje!![]()
![]()
Cat, ik zou ook balen in jouw geval![]()
Net anderhalf uur bij pa en ma aan het zoeken geweest naar een restaurant waar we met kerst kunnen eten. Duurde vooral zo lang, omdat pa altijd zo traag tiept en steeds verkeerd klikt enzo.
Ik zit me dan op te vreten daarnaast "daaaaaarrrr klikken pap, waar KERST 2011 staat" en dan nog op info en route klikken en verbaasd zijn dat ie daar geen menu kan vinden
![]()
Nou ja, we hebben wat leuks gevonden iig
Hé, hoe dat zo ineens?quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Oognip het volgende:
Joe en Odie gaan verhuizen hoor ik net.
Huh?quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Oognip het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Oognip het volgende:
Oh god krijgen we dat opeens? Er mag toch wel gezegd worden dat ze gaan verhuizen? Ik ben er een beetje van slag van.quote:Op zondag 18 december 2011 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Fijn, ik dacht dat hier niet uit DM's mocht worden gepost?
Kan me voorstellen dat je dat erg lullig vindt jaquote:Op zondag 18 december 2011 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Verdomme, probeer ik het netjes te doen door eerst Oognip te DM-en en dan zet zij het in de SC
Als je dat per DM verteld is, is het idd uiteraard niet de bedoeling dat je dat hier roept als Rewimo dat zelf nog niet gedaan heeft... En het lijkt mij juist netjes als ze jou daar EERST over informeert ipv het in de groep te gooien? Snap dat je van slag bent, maar daar veranderen niet ineens de regels door ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 18:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh god krijgen we dat opeens? Er mag toch wel gezegd worden dat ze gaan verhuizen? Ik ben er een beetje van slag van.
En anders doe me maar een ban.
Net zo goed voor DM's.quote:Op zondag 18 december 2011 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij geldt het voor PM's, maar dat weet ik niet zeker.
+1quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Verdomme, probeer ik het netjes te doen door eerst Oognip te DM-en en dan zet zij het in de SC
Goed etenquote:
Zag er ook erg lekker uit idd...en het is een mooie v/d Valk in de hoofdplaats van onze gemeentequote:
vd Valk.quote:Op zondag 18 december 2011 18:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zag er ook erg lekker uit idd...en het is een mooie v/d Valk in de hoofdplaats van onze gemeente
Dan zitten er gratis wollige vruchtjes opquote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef Muis006 het volgende:
Catje moet ik je een wafel sturen? PostNL kennende heb je hem dan rond valentijnsdag
Mijn zoon heeft er wel eens gegeten met zijn vader en die vond het erg lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 18:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zag er ook erg lekker uit idd...en het is een mooie v/d Valk in de hoofdplaats van onze gemeente
Jaaaa! Met extra groen erop! Dat zijn de lekkerste!quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef Muis006 het volgende:
Catje moet ik je een wafel sturen? PostNL kennende heb je hem dan rond valentijnsdag
Wij hebben er wel es wat gedronken op een zondagmiddag; erg leuk aangekleed allemaal.quote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft er wel eens gegeten met zijn vader en die vond het erg lekker
Dat bedoelde ik ook. Lijkt me logisch dat jij het vertelt.quote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Natuurlijk wilde ik het hier ook melden, maar het leek me wel zo netjes om eerst Oognip in te lichten (en ik had Greys ook al even een berichtje gestuurd daarover).
En dan vind ik het heel erg vervelend dat er eerst in de SC wordt gepost zonder dat ik zelf een reactie krijg
quote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa! Met extra groen erop! Dat zijn de lekkerste!
Eens.quote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Natuurlijk wilde ik het hier ook melden, maar het leek me wel zo netjes om eerst Oognip in te lichten (en ik had Greys ook al even een berichtje gestuurd daarover).
En dan vind ik het heel erg vervelend dat er eerst in de SC wordt gepost zonder dat ik zelf een reactie krijg
quote:Op zondag 18 december 2011 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Maar goed, de reden is dat ze verschrikkelijk lief zijn maar wel heel veel slopen en in huis plassen. We krijgen het niet voor elkaar om ze dat af te leren. En dat gaat op een gegeven moment heel erg op je zenuwen werken, hoe lief ze ook zijn. Daarom is het beter dat ze hier niet blijven.
De beslissing zal moeilijk genoeg zijn geweestquote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Dat weten we nog niet, we gaan contact opnemen met het asiel om te vragen wat we het beste kunnen doen. Ik baal er echt heel erg van, we hebben ook van alles geprobeerd.quote:
Jammerquote:Op zondag 18 december 2011 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Maar goed, de reden is dat ze verschrikkelijk lief zijn maar wel heel veel slopen en in huis plassen. We krijgen het niet voor elkaar om ze dat af te leren. En dat gaat op een gegeven moment heel erg op je zenuwen werken, hoe lief ze ook zijn. Daarom is het beter dat ze hier niet blijven.
Gewoon uit nieuwsgierigheid (mag ook in je topic), wat hebben jullie al geprobeerd?quote:Op zondag 18 december 2011 18:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, we gaan contact opnemen met het asiel om te vragen wat we het beste kunnen doen. Ik baal er echt heel erg van, we hebben ook van alles geprobeerd.
Nee, nog niet, dat stond voor volgende maand op het programma. Ik wil er niet te veel over kwijt, het speelt al een poosje en we hebben de knoop nu doorgehakt. We vinden het alledrie heel naar maar het is de beste oplossing zo.quote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid (mag ook in je topic), wat hebben jullie al geprobeerd?
Het zijn natuurlijk kittens en die zijn druk. Zijn ze al gecastreerd? Want dat scheelt ook vaak een hoop.
Das waar, maar ik snap wel dat je schrok.quote:Op zondag 18 december 2011 18:43 schreef Oognip het volgende:
Sorry ik had het inderdaad niet hier neer moeten zetten in overleg.
Ah jouw rel alert werkt ookquote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Troel het volgende:
Ach, iedereen maakt wel eens de fout om dingen te posten zonder het van te voren te overleggen
Nee hoor, ik lees hier al tijden mee, juist door zulke opmerkingen als jij nu maakt post ik niet altijd mee. Bovendien, als dit al een rel isquote:
Apart dat je nu wel de behoefte voelde om te reageren dan he?quote:Op zondag 18 december 2011 19:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees hier al tijden mee, juist door zulke opmerkingen als jij nu maakt post ik niet altijd mee.
Ik denk dat ik ze binnenkort op de quarantaine mag verwelkomen. Of ze gaan weer naar een pleeggezin, dat kan ook.quote:
Ik snap zo goed dat je ze weg doet, ik kan zelf helemaal niet tegen plassende kattenquote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, nog niet, dat stond voor volgende maand op het programma. Ik wil er niet te veel over kwijt, het speelt al een poosje en we hebben de knoop nu doorgehakt. We vinden het alledrie heel naar maar het is de beste oplossing zo.
Je kunt je emmers olie dan ook weer weg zettenquote:Op zondag 18 december 2011 19:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees hier al tijden mee, juist door zulke opmerkingen als jij nu maakt post ik niet altijd mee. Bovendien, als dit al een rel is
Dat hopen wij ook. Ze doen het op zich zo goed, ze zijn enorm bijgedraaidquote:Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef senesta het volgende:
Gaat via oognip en de organisatie denk ik. Ik hoop dat ze een heel mooi nieuw gouden mandje krijgen.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
Ik had het koud net en lag met een afgrijselijk gifgroen IKEA fleece kleedje over mijn benen (nee dat doe ik normaal nooit en nee, ik ga dus ook geen snuggy kopen) en ik maakte er wel meteen vrienden mee zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach wat staat Bink hier ook mooi op de foto. Ze lacht echt!quote:Op zondag 18 december 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
Ik had het koud net en lag met een afgrijselijk gifgroen IKEA fleece kleedje over mijn benen (nee dat doe ik normaal nooit en nee, ik ga dus ook geen snuggy kopen) en ik maakte er wel meteen vrienden mee zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, omdat ik snap dat Oognip zich nu best wel kut voeltquote:Op zondag 18 december 2011 19:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Apart dat je nu wel de behoefte voelde om te reageren dan he?
Ik vind hem over het algemeen wel zeer fotogeniek! Knappe jongen dat ie is!quote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef senesta het volgende:
Ik probeerde foto's te maken van de katten voor een kerstkaart voor de Fokker van Dodge maar man wat een opgave
Ze wordt wel echt rap oud ook qua uiterlijk, maar nog immer heel erg cutequote:Op zondag 18 december 2011 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach wat staat Bink hier ook mooi op de foto. Ze lacht echt!
Kom, even heel eerlijk, de vorige keer stond je vooraan in Rewimo d'r topic om het vuurtje op te stoken en je was niet bepaald subtiel.quote:Op zondag 18 december 2011 19:18 schreef Troel het volgende:
Goh, en dat was eigenlijk wat ik in eerste instantie wilde zeggen. Misschien moet ik maar niet iemand meer een hart onder de riem proberen te steken, wordt toch enkel verkeerd opgevat
't Is dat je het zelf zegt, dan durf ik het ook wel te zeggenquote:Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wordt wel echt rap oud ook qua uiterlijk, maar nog immer heel erg cute
Oh dat zie ik heel goed iddquote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
't Is dat je het zelf zegt, dan durf ik het ook wel te zeggen... ik dacht echt 'da's net zo'n lief rimpelomaatje met lachje
'
Ja, dat merken we hier ook aan Kundun, die word ook echt een dagje ouder.quote:Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wordt wel echt rap oud ook qua uiterlijk, maar nog immer heel erg cute
Ik was niet subtiel nee, ben ik nooit geweest en zal ik ooit nooit worden gok ikquote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom, even heel eerlijk, de vorige keer stond je vooraan in Rewimo d'r topic om het vuurtje op te stoken en je was niet bepaald subtiel.Toch? Eerlijk?
Dus dan is het niet zo gek dat de alarmbellen af gaan dat je uitgerekend op dit moment je even komt melden in de SC... Kan je je vast iets bij voorstellen, niets menselijks is ons vreemd.
Maar jou kennelijk ook niet, dus dat is alleen maar netjes van je
Als dat niet zo is, dan had ik inmiddels een telefoontje gehad voor Pim en Tim. Aangezien die daar op de wachtlijst staan voor het geval dat het nieuwe gezin toch niet zou werkenquote:Op zondag 18 december 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat wij een wachtlijst hebben... Maar nu heb ik ook helemaal niks van doen met de kittens van/uit pleeggezinnen, dus het kan maar zo zijn dat het waar is.
De quarantaine zit iig bij lange na niet vol meer.
Ja, daarom zei ik ook dat het maar zo kan zijn dat er een wachtlijst is.quote:Op zondag 18 december 2011 19:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, dan had ik inmiddels een telefoontje gehad voor Pim en Tim. Aangezien die daar op de wachtlijst staan voor het geval dat het nieuwe gezin toch niet zou werkenVandaar dat ik het met redelijke zekerheid durf te zeggen
Ik heb net de 'Er is geen internet meer' aflevering weer gezienquote:Op zondag 18 december 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
Whooo, het is gewoon Soutpark weekend! Ik kijk de hele avond al en het gaat maar door en door, fuck yeah
!
Sinds gisterenquote:Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Troel, hoe lang zitten jouw katten nu bij het nieuwe baasje?
En krijg je vaak updates? Ik las in je topic dat ze zich er gelukkig goed thuis voelen, klinkt goed in elk geval, zal wel een hele geruststelling voor je zijn!
Jaa, die was er net op ja, die is echt baasquote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net de 'Er is geen internet meer' aflevering weer gezien
Oh dat laatste is helemaal top ja, dan kan je regelmatig lezen hoe het met ze gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Sinds gisteren![]()
"De ene deed meteen of het huis van hem was, de andere heeft zich 24 uur op zolder verstopt maar is inmiddels ook naar beneden gekomen, dus nu maken ze gezamenlijk de boel onveilig...."
Dat kreeg ik vanmiddag te horen
En ze zitten bij iemand die ik via een ander forum regelmatig spreek, dus dat is wel fijnmet updates zal het dus ook wel goed komen
Oh daar zat ik juist op te wachtenquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Oh, gadver. Nu een programma met Hans Teeuwen een Ruby Wax.
ZAPPEN!
Oh, het lijkt mij helemaal niks dus ik heb gezaptquote:
Dat is al een iets ouder programma toch? Volgens mij heb ik dat al een keer gezien, namelijk!quote:Op zondag 18 december 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind het nu al hilarisch![]()
EDIT: dat programma dus
geen tranen gezien ook nu, alleen een reactie van de oudste "dan krijg ik geen pukkeltjes meer, maar ik kan ze ook niet meer knuffelen dan".quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat laatste is helemaal top ja, dan kan je regelmatig lezen hoe het met ze gaat.
Fijn dat ze allebei hun draai al zo snel gevonden hebben.
Hoe gaat het met je kinderen inmiddels? Zijn ze er erg verdrietig om?
Als het hier in de buurt is wel, anders moet je een gedeelte zelf betalen (het grootste gedeelte).quote:Op zondag 18 december 2011 20:03 schreef indaha het volgende:
Ik lees het net van Odie en Joe en ik schrok er ook wel van en ik heb er minder mee dan Oognip en Rewimo.
Ik begrijp dat het voor allebei moeilijk is, voor Rewimo en co omdat ik denk dat je die beslissing niet lichtvaardig neemt.
Voor Oognip omdat zij al zo''n moeilijk jaar heeft gehad met kittens die het niet gered hebben en laatst met Tim en Pim die moesten verhuizen, dus ik kan me voorstellen dat het haar ook rauw op het dak valt.
Even terzijde ook Troel viel daar niets in te verwijten, het loopt gewoon zo.
Ik hoop dat Joe en Odie een fijn nieuw huisje krijgen, want het zijn 2 schatjes.![]()
Wel wil ik meegeven dat ze nog niet gecastreerd zijn en dat kan uitmaken voor het geplas
,Ik weet niet of dat nog bij de asielprijs inbegrepen zat want anders zou ik dat wel nog laten doen voor ze naar een nieuw baasje gaan,
Echt? Oh dan loop ik achter. What else is newquote:Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is al een iets ouder programma toch? Volgens mij heb ik dat al een keer gezien, namelijk!
Slim jochie is hetquote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
geen tranen gezien ook nu, alleen een reactie van de oudste "dan krijg ik geen pukkeltjes meer, maar ik kan ze ook niet meer knuffelen dan".
Heel goed zelfs. Vooral omdat het beide katers zijn (toch?) en hun hormonen nu flink aan het ontwikkelen zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 20:09 schreef Oognip het volgende:
Castreren zou ik sowieso nog laten doen. Puur zodat ze in hun vertrouwde omgeving nog kunnen herstellen.
En het zou natuurlijk goed kunnen dat het plassen daardoor over gaat...
Gelukkig valt dat mee dan en fijn dat je nog updates krijgt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
geen tranen gezien ook nu, alleen een reactie van de oudste "dan krijg ik geen pukkeltjes meer, maar ik kan ze ook niet meer knuffelen dan".
ja ik begin hier ook pubergedrag te merken en ze stonden op de lijst om 16 januari in Eindhoven gecastreerd te worden ,maar ik moet maandag bellen of dat een week eerder kan ivm mijn mans operatie , maar als dat niet gaat laat ik ze de eerste week van Januari hier in de buurt helpen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goed zelfs. Vooral omdat het beide katers zijn (toch?) en hun hormonen nu flink aan het ontwikkelen zijn.
Mja, dat is het risico dat je neemt als je twee katertjes neemtquote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef indaha het volgende:
[..]
ja ik begin hier ook pubergedrag te merken en ze stonden op de lijst om 16 januari in Eindhoven gecastreerd te worden ,maar ik moet maandag bellen of dat een week eerder kan ivm mijn mans operatie , maar als dat niet gaat laat ik ze de eerste week van Januari hier in de buurt helpen.
Bijtijds jaquote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef indaha het volgende:
Nou dat valt mee hoor , ik heb nog 4 katers en geen probleem ermee, maar je moet ze idd betijds laten helpen.
Ollie en Tommie zijn 16 januari 6 maanden oud en ik ga er ook echt niet langer mee wachten.
Joah, dat is territorium afbakenenquote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet of het sproeien is, maar er wordt geplast op kleding, schoolspullen van Christan, in dozen, enz. Misschien omdat ze op straat hebben gezworven? Ze gaan ook gewoon op de bakken (ik vermoed dat het Odie is die het doet maar zeker weet ik het niet), want die worden flink gebruikt. En ik ben bang dat dat gewoonte is en niet overgaat door castreren.
Maar dat kan prima minderen of overgaan als ze geholpen worden hoor, het kan ook een lichamelijk iets zijn of stress. Hoe oud zijn ze nu? Is wel wat jong om te gaan sproeien toch?quote:Op zondag 18 december 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah, dat is territorium afbakenen. Dat doen katers die een bepaalde leeftijd bereiken en niet geholpen worden.
Ja, daarom zegt iedereen hier, laat ze helpen, wie weet dat het over gaatquote:Op zondag 18 december 2011 21:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar dat kan prima minderen of overgaan als ze geholpen worden hoor, het kan ook een lichamelijk iets zijn of stress. Hoe oud zijn ze nu? Is wel wat jong om te gaan sproeien toch?Is het plassen of sproeien trouwens?
Wat een boef is Dodge toch ookquote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaah dit hebben ze leuk ingericht!Wel wat krap
![]()
[ afbeelding ]
En kijk *tik* veren![]()
[ afbeelding ]
Oh oeps, wat ging daar nou![]()
[ afbeelding ]
Ruimte
Ik blader het blad doorquote:
O wat een cutiequote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaahquote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is alsof hij er altijd al bij heeft gehoordquote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat een cutie, is hij al een beetje gewend aan jullie en aan Gizmo?
Vor de hand liggende vraag: kunnen je huisterroristjes erbij? Anders zijn het Narglesquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Zeg... die snoertjes he... die oortjes waarmee je bv even met je netbookje naar muziek luistert, daarna weer netjes oprolt en in de la legt... doen die 's nachts als je niet kijkt een soort stoelendans in die la waardoor er de volgende dag 136 knopen in zitten?Terwijl je het zo echt niet hebt weggelegd?
Elke keer weer?
quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt zo tering tyfus chago. Godverdehoerenkut we gaan ook eens weg, eerst naar drenthe en dan door, nou ik ben inmiddels onderweg terug naar dh, godverdomme
Baloe's pillen ws vergeten, riem kwijt, aaaaaarg. Ik ben echt helemaal half hysterisch. Ik word zo doodmoe van mezelf, echt.
Datquote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vor de hand liggende vraag: kunnen je huisterroristjes erbij? Anders zijn het Nargles
Wanneer gingen jullie naar centerparks dan, was dat deze week?quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt zo tering tyfus chago. Godverdehoerenkut we gaan ook eens weg, eerst naar drenthe en dan door, nou ik ben inmiddels onderweg terug naar dh, godverdomme
Baloe's pillen ws vergeten, riem kwijt, aaaaaarg. Ik ben echt helemaal half hysterisch. Ik word zo doodmoe van mezelf, echt.
dat valt erg mee voor een kat, die hebben gewoon wat meer tijd nodig maar het gaat vast goed komenquote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is alsof hij er altijd al bij heeft gehoord. We merken sowieso overdag helemaal niet dat hij z'n broertjes/zusjes of moeder mist. Ik ben benieuwd hoe het vannacht weer gaat. Hij vind Gizmo helemaal geweldig, maar andersom nog niet zo
. Maar Gizmo heeft nog steeds niet uitgehaald, dus hij tolereert hem wel. Charlie vindt Gizmo z'n brokken wel erg lekker, dus die hebben we maar hoger gezet
.
Nee die kunnen er niet bijquote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vor de hand liggende vraag: kunnen je huisterroristjes erbij? Anders zijn het Nargles
Cuuuuuuuuuuutequote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blader het blad door. Maar, ik zoek een foto
!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D90_0186_066R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1.75]&set=key[width],value[2730]&set=key[height],value[3192]&set=key[x],value[741]&set=key[y],value[395]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Kon je daar niet ff een andere riem halen?quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
O gelukkig ik ben niet de enige die dat heeftquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Zeg... die snoertjes he... die oortjes waarmee je bv even met je netbookje naar muziek luistert, daarna weer netjes oprolt en in de la legt... doen die 's nachts als je niet kijkt een soort stoelendans in die la waardoor er de volgende dag 136 knopen in zitten?Terwijl je het zo echt niet hebt weggelegd?
Elke keer weer?
Wat een lekker stel tochquote:Op zondag 18 december 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Bamba, wat een enórm leuk hondje heb je daar toch!
Biet en Boor zijn ook weer helemaal in laf
[ afbeelding ]
Ik heb wel meer van dat model truien en dat kan ik wel hebben jaquote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
CuuuuuuuuuuuteJou zal het best staan! En dan ook met zo'n leuke muts en sjaal
Vanmorgen weggegaan... Naar mijn ouders. Mam was jarig... Toen kwamen we er een half u gelee achter dat de pillen pleite zijn. DE HELE auto en ALLE tassen ondersteboven geflikkerd... Niks. Buurman gebeld, die heeft gekeken, die kon niks vinden... Dus we zijn nu terug onderweg naar dh omdat Baloe echt vanaaf zijn AB moet. Kom ik er net achter dat zijn riem ook pleite is, en ook mijn pijnstillers.quote:
Zodra vriend naar bed is gaat 'ie hier ook op Serious Requestquote:
Ik kan het hem niet kwalijk nemenquote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef Bamba het volgende:
Aww Boor en Biet. Wat een uniek stel heb je toch!! Ik liet de foto aan m'n vriend zien en die dacht dat Biet een mat was
.
Als er 1 iets misgaat, dan gaat meteen alles mis he?quote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanmorgen weggegaan... Naar mijn ouders. Mam was jarig... Toen kwamen we er een half u gelee achter dat de pillen pleite zijn. DE HELE auto en ALLE tassen ondersteboven geflikkerd... Niks. Buurman gebeld, die heeft gekeken, die kon niks vinden... Dus we zijn nu terug onderweg naar dh omdat Baloe echt vanaaf zijn AB moet. Kom ik er net achter dat zijn riem ook pleite is, en ook mijn pijnstillers.
Dus ipv mijn ouders door te gaan, kunnen we godverdomme eerst weer hoerig terug.
Ik word zo hysterisch van mezelf, echt. En het vreet zoooooveel energe dit![]()
Nog een mooie : autosleutel pleite. Uren lopen zoeken, zit dat ding godverdomme in het contact van de auto
quote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het hem niet kwalijk nemen
En het lijkt echt heel wat zo met al dat haar, maar het is echt een skinny bitch
We kunnen morgen pas vanaf 15u incheckwn, dus ipv bij mijn ouders te slapen, rijden we nu naar huis en pitten daarquote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
Jezus Q, begint lekker zo. Kut zeg!
Gaan jullie wel vanavond nog door naar CP of blijven jullie nu maar nog een nachtje thuis slapen?
Nou ja, en een hoop stress en ergernisquote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als er 1 iets misgaat, dan gaat meteen alles mis he?Gewoon doorademen, het komt allemaal goed, je maakt alleen extra kilometers nu:*
Dat klinkt herkenbaarquote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, en een hoop stress en ergernis
Met gluhweinquote:
Ooh trust me, ik trek straks de fles wodka openquote:
Kom je ff langs?quote:
2uquote:Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef Bamba het volgende:
Hoever is het rijden van je ouders naar jouw thuis dan Q?
Nee, wel genoeg andere zooi om je rustig te krijgen...en Warsteinerquote:
Als je niet weet welke afslag je moet hebben ist ook wel een kutrotonde gewordenquote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Qwea het volgende:
Bwehehehe bij joure... Op de rotonde... 3 man vol erop, echt OP de rotonde
Warsteiner, wacht ik keer ff om!quote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, wel genoeg andere zooi om je rustig te krijgen...en Warsteiner
Heijderbos, limburg, opent iemand ff nieuwe voor me? Zit mobielquote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Naar welke CP gaan jullie eiks? HuttenKuttenVreugde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |