Of sgp.nl, ook zoietsquote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/zondag
Hoe lang heb je puppie nu Bamba? Leuk en wel gauw foto's!quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Bamba het volgende:
Pagan, wat fijn dat je vooralsnog geen nieuwe operatie hoeft
Sinds gisterenquote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe lang heb je puppie nu Bamba? Leuk en wel gauw foto's!
Nee hoor. Gaat als het goed is vanzelf wel weer over. Meestal een dag of twee drie tot het echt goed doorbreekt. Ik krijg van de DA een neusspray als het weer zover is, en die heb ik toevallig nog. Dus ik red mezelf welquote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Bamba het volgende:
Elies, beterschap, ben je naar de hap geweest?
Wat een feest, heerlijk zo'n kleine knuffel!quote:
Beterschapquote:Op zondag 18 december 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor. Gaat als het goed is vanzelf wel weer over. Meestal een dag of twee drie tot het echt goed doorbreekt. Ik krijg van de DA een neusspray als het weer zover is, en die heb ik toevallig nog. Dus ik red mezelf wel
Maar steeds vergeet ik weer hoe ongelofelijk goor het is. Zo bitter als koude koffie
Doe je goedquote:Op zondag 18 december 2011 13:30 schreef ElisaB het volgende:
Zo, weer thuis. En een dikke vette holte-ontsteking. Héél apart wat ik daarbinnen produceer
Ga je nu voor jezelf ook al naar de dierenartsquote:Op zondag 18 december 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
Nee hoor. Gaat als het goed is vanzelf wel weer over. Meestal een dag of twee drie tot het echt goed doorbreekt. Ik krijg van de DA een neusspray als het weer zover is, en die heb ik toevallig nog. Dus ik red mezelf wel
Maar steeds vergeet ik weer hoe ongelofelijk goor het is. Zo bitter als koude koffie
quote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je nu voor jezelf ook al naar de dierenarts
Die hebben we vanochtend weer opgetuigdquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
En hoe is het met jouw kerstboom, senes?
Owquote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Ga je nu voor jezelf ook al naar de dierenarts
Haha, boevenquote:Op zondag 18 december 2011 15:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow![]()
De beeb is kerstversiering aan het ophangen. Ik hoor haar regelmatig grommen, dus ik denk dat ze hulp heeft van 5 x 4 pootjes + staart
Biet is vereerd!quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
Biet staat in m'n FoBo. Nog niet af, uiteraard, maar als WIP'je
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |