Of sgp.nl, ook zoietsquote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/zondag
Hoe lang heb je puppie nu Bamba? Leuk en wel gauw foto's!quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Bamba het volgende:
Pagan, wat fijn dat je vooralsnog geen nieuwe operatie hoeft
Sinds gisterenquote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe lang heb je puppie nu Bamba? Leuk en wel gauw foto's!
Nee hoor. Gaat als het goed is vanzelf wel weer over. Meestal een dag of twee drie tot het echt goed doorbreekt. Ik krijg van de DA een neusspray als het weer zover is, en die heb ik toevallig nog. Dus ik red mezelf welquote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Bamba het volgende:
Elies, beterschap, ben je naar de hap geweest?
Wat een feest, heerlijk zo'n kleine knuffel!quote:
Beterschapquote:Op zondag 18 december 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor. Gaat als het goed is vanzelf wel weer over. Meestal een dag of twee drie tot het echt goed doorbreekt. Ik krijg van de DA een neusspray als het weer zover is, en die heb ik toevallig nog. Dus ik red mezelf wel
Maar steeds vergeet ik weer hoe ongelofelijk goor het is. Zo bitter als koude koffie
Doe je goedquote:Op zondag 18 december 2011 13:30 schreef ElisaB het volgende:
Zo, weer thuis. En een dikke vette holte-ontsteking. Héél apart wat ik daarbinnen produceer
Ga je nu voor jezelf ook al naar de dierenartsquote:Op zondag 18 december 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
Nee hoor. Gaat als het goed is vanzelf wel weer over. Meestal een dag of twee drie tot het echt goed doorbreekt. Ik krijg van de DA een neusspray als het weer zover is, en die heb ik toevallig nog. Dus ik red mezelf wel
Maar steeds vergeet ik weer hoe ongelofelijk goor het is. Zo bitter als koude koffie
quote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je nu voor jezelf ook al naar de dierenarts
Die hebben we vanochtend weer opgetuigdquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
En hoe is het met jouw kerstboom, senes?
Owquote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Ga je nu voor jezelf ook al naar de dierenarts
Haha, boevenquote:Op zondag 18 december 2011 15:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow![]()
De beeb is kerstversiering aan het ophangen. Ik hoor haar regelmatig grommen, dus ik denk dat ze hulp heeft van 5 x 4 pootjes + staart
Biet is vereerd!quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
Biet staat in m'n FoBo. Nog niet af, uiteraard, maar als WIP'je
.
Ja, ik ookquote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Biet is vereerd!![]()
Ben erg benieuwd hoe de tekening is als hij af is, als hij nú al zo mooi is!
Komt vast wel een keertje.quote:Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Is een leuk uitprobeersel gebleken. Helaas kan ik er nu niet mee verder omdat ik opdrachten heb liggen en die gaan voor.
Ik maak tekeningen altijd afquote:Op zondag 18 december 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt vast wel een keertje.
En anders ben ik al blij met een stukje Biet
Da's een geluk bij een ongeluk!quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Maes het volgende:
Ik wilde vanmiddag ¤ 50 pinnen bij een ABN Amro automaat. Ik heb alle handelingen gedaan kreeg mijn pas terug maar er kwam geen geld. Het nummer gebeld wat je met storing moet bellen en de eerste vraag was: bent u klant van ABN? Ik heb nee getoetst want ik ben geen klant. Werd ik doorverwezen naar een nummer van mijn eigen bank maar die was gesloten. Beetje boos natuurlijk maar ik denk ik ga zo thuis wel even op mijn rekening kijken of het geld is afgeschreven en zo ja dan onderneem ik actie.
Nu net gekeken en ja de ¤ 50 was afgeschreven en inmiddels ook weer bijgeschrevenGelukkig maar!
Nou da's lulligquote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag weer kerstgezongen. Beetje fris, maar wel lekker.![]()
-knip-
Domme wijven.![]()
En ook nog geen wafel gehad.
Die wafel kon me niet zoveel boeien eigenlijk. Maar gewoon het feit dat ik veel dingen regel voor dat zingen, er zowat altijd ben, aanbied om extra te lopen omdat de rest niks zei en dan alsnog vergeten word, daar baal ik van.quote:Op zondag 18 december 2011 18:01 schreef Maes het volgende:
Is Elies ziek? Beterschap hoor![]()
Wat sneu voor je Cat dat je niet eens een wafel hebt gehad
Nee hoor; holteontsteking. Ben niet ziek, maar het is pijnlijk en ik word er altijd een beetje hangerig van. Maar niets dat een beetje paracetamol en een neusspray niet kunnen verhelpenquote:
Ik vind het een klote-streekquote:Wat sneu voor je Cat dat je niet eens een wafel hebt gehad
Dat wilde ik er ook mee aangeven. Je zo inzetten en dan dit als dank, ik vind het rottigquote:Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wafel kon me niet zoveel boeien eigenlijk. Maar gewoon het feit dat ik veel dingen regel voor dat zingen, er zowat altijd ben, aanbied om extra te lopen omdat de rest niks zei en dan alsnog vergeten word, daar baal ik van.![]()
Er kon tenminste nog wel een sorry vanaf en ik heb er maar niet teveel woorden aan vuilgemaakt, want expres deden ze het natuurlijk niet, maar mén, ik trek zulke dingen zo slecht.
Wat is het geworden?quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Beterschap Eliesje, hopelijk houdt dat geklop in je holtes snel op![]()
En wat is Charlie een scheetje!![]()
![]()
Cat, ik zou ook balen in jouw geval![]()
Net anderhalf uur bij pa en ma aan het zoeken geweest naar een restaurant waar we met kerst kunnen eten. Duurde vooral zo lang, omdat pa altijd zo traag tiept en steeds verkeerd klikt enzo.
Ik zit me dan op te vreten daarnaast "daaaaaarrrr klikken pap, waar KERST 2011 staat" en dan nog op info en route klikken en verbaasd zijn dat ie daar geen menu kan vinden
![]()
Nou ja, we hebben wat leuks gevonden iig
Hé, hoe dat zo ineens?quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Oognip het volgende:
Joe en Odie gaan verhuizen hoor ik net.
Huh?quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Oognip het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Oognip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |