Verdorie, dat is té schattig!quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik zag Elies ook
Pagan, hoe gaat het met je gezondheid?
Die liefdevolle nou-kom-maar-bij-mij-dan blik van Boor ook hequote:
Dat is retegoed nieuws voor jou (en jullie!)quote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Pagan het volgende:
[..]Na heeeel veel gezeur met verschillende meds, die ook nog eens tegen elkaar inwerkten en samen behoorlijk invloed hadden op mijn gemoedsrust lijkt de balans eindelijk gevonden. Vooralsnog is operatie #3 van de baan.
*stuitersmiley*
Slaap lekker!quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Morgen drukke dag dus weinig online
Wat mooiquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Oognip het volgende:
Wat super toch Pagan!
Ik heb net een heel mooi moment gehad met mijn vader. We zijn weer letterlijk dichter naar elkaar gegroeid
Ja, echt prachtigquote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liefdevolle nou-kom-maar-bij-mij-dan blik van Boor ook he![]()
Zo druk? Te druk om mijn PM van gisteren te antwoorden dus?quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Morgen drukke dag dus weinig online
Aaaahhhhhhhhquote:
Dat klinkt fijnquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Oognip het volgende:
Wat super toch Pagan!
Ik heb net een heel mooi moment gehad met mijn vader. We zijn weer letterlijk dichter naar elkaar gegroeid
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het nietquote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker!
[..]
Wat mooi
(En hoe bedoel je 'letterlijk dichter'? Of is dat wat teveel info voor hier?)
Ja, heel blij mee. Dinsdag a.s. naar de internist, horen of de grote stoorzender vastatine zijn werk naar behoren doen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liefdevolle nou-kom-maar-bij-mij-dan blik van Boor ook he![]()
[..]
Dat is retegoed nieuws voor jou (en jullie!)![]()
![]()
Mocht ook wel eens!
Familiebanden.quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Oognip het volgende:
Wat super toch Pagan!
quote:Op zondag 18 december 2011 01:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aaaahhhhhhhh![]()
Daartje ligt hier met mijn schoenlepel in haar armen... wat ik daar van moet vinden, geen idee
Ik weet alleen nog hoe het foneeeeetisch is, maar dobre wetsjequote:Zooo tof, een Joegoslavische film op film1!
Genieten jullie nog een beetje van de decembermaand? Dikke kus voor jullie beiden hoor!quote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt prachtig
Wat een goed nieuws Pagan!
Kan me voorstellen dat dat idd nogal een 'doorbraak' was dan!quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het niet) en het enige wat ik mocht doen was 'voelen' en alle gedachtes uitschakelen (een gele opgave
)
Hij is momenteel heel erg bezig met zichzelf ontwikkelen en het leven. Hij had het gevoel dat het mij verder zou kunnen helpen als wij eens zo'n moment samen zouden hebben. Hij vond het heel fijn en ik ook
Misschien klinkt het allemaal wat vreemd maar dat was het dus niet
We doen ons bestquote:Op zondag 18 december 2011 01:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Genieten jullie nog een beetje van de decembermaand? Dikke kus voor jullie beiden hoor!
Goed onthouden!quote:Op zondag 18 december 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik weet alleen nog hoe het foneeeeetisch is, maar dobre wetsje
Of als je straks gaat slapen, ook foneeeeeetisch, lakoenotsj
(Heb ik onthouden van mijn vakanties als kind naar Joego)
Hahaquote:Op zondag 18 december 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat idd nogal een 'doorbraak' was dan!![]()
Al heb ik bij het lezen een 'huuuuuu' gevoel, maar da's omdat ik zelf ook nogal slecht ben in aanrakingen van mensen-met-wie-je-niet-in-bed-ligtDus ik kan het me wel voorstellen, enigszins.
Nou Oognip, dit klinkt helemaal niet vies of raar! Alleen maar fijn. Af en toe heb ik het idee dat we tegenwoordig vaak wat te bang zijn aanraken, masseren of knuffelen, iedereen heeft dat op z'n tijd nodig, kijk maar naar je beestjes!quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het niet) en het enige wat ik mocht doen was 'voelen' en alle gedachtes uitschakelen (een gele opgave
)
Hij is momenteel heel erg bezig met zichzelf ontwikkelen en het leven. Hij had het gevoel dat het mij verder zou kunnen helpen als wij eens zo'n moment samen zouden hebben. Hij vond het heel fijn en ik ook
quote:Op zondag 18 december 2011 01:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahaik kan me je gevoel voorstellen maar het was fijn om me over te kunnen geven aan mijn vader die ik veel te weinig zie. Normaal hou ik hem dus ook op een afstandje maar het is heel fijn om dat eens niet te doen
Oh en het was trouwens gewoon netter kleren aan hè
We moesten van mijn vader als kind elke dag een paar woorden lerenquote:Op zondag 18 december 2011 01:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik loop even naar de vriezer
quote:Op zondag 18 december 2011 01:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou Oognip, dit klinkt helemaal niet vies of raar! Alleen maar fijn. Af en toe heb ik het idee dat we tegenwoordig vaak wat te bang zijn aanraken, masseren of knuffelen, iedereen heeft dat op z'n tijd nodig, kijk maar naar je beestjes!![]()
![]()
Haha, dat kan ik me voorstellen ja, als kindquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We moesten van mijn vader als kind elke dag een paar woorden leren
Zo gek dat ik dat 33 jaar later nog weet, maar dan idd echt alleen hoe je het uitspreekt. Kroempier = aardappelen geloof ik, paradasj = tomaten.
'Handtekening' was de giller van de dag
Ha, heel herkenbaar. Wij gingen vroeger vaak naar de Eems op vakantie in DE.quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik me voorstellen ja, als kind....
Voor de anderen: potpis, fonetisch: potpies![]()
Zo bestelde ik als klein kind ooit een vagina in plaats van een asbak voor mijn vader.... de woorden lagen nogal dicht bij elkaar![]()
En wat is het wel dan?quote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha, heel herkenbaar. Wij gingen vroeger vaak naar de Eems op vakantie in DE.
Daar moest ik voor mijn vader een Asbach Uhralt bestellen en kwam terug met een asbak![]()
Dikke faal.
quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik me voorstellen ja, als kind....
Voor de anderen: potpis, fonetisch: potpies![]()
Zo bestelde ik als klein kind ooit een vagina in plaats van een asbak voor mijn vader.... de woorden lagen nogal dicht bij elkaar![]()
Ik durf daar gewoon voor uit te komen dat ik het niet weetquote:Op zondag 18 december 2011 01:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat google je dan toch als je je daarvoor schaamt
Een soort Duitse cognac.quote:
Ohquote:
Doberdanquote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik was tweeënhalf jaar geleden in Slovenië, maar ik weet niet veel meer dan Dobrodosli, wat zoiets als welkom betekent. Maar ik hoef dan ook geen woorden van mijn vader te leren, al doe ik het nu wel vrijwillig
Het ESF is in 2013 in Belgrado dan kan je verder oefenenquote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik was tweeënhalf jaar geleden in Slovenië, maar ik weet niet veel meer dan Dobrodosli, wat zoiets als welkom betekent. Maar ik hoef dan ook geen woorden van mijn vader te leren, al doe ik het nu wel vrijwillig
Ja, je kan een Joegoslaaf geen groter plezier doen dan het in zijn taal te proberen, da's nog altijd zoquote:Op zondag 18 december 2011 01:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik me wel kan herinneren is dat ze het in Joegoslavië echt práchtig vonden als wij als kind dus na het eten zelf onze ijsjes bestelden in hun eigen taal. Dan werden we door de ober aan de hand mee naar de keuken genomen en kregen we de grootste ijsjes![]()
Hihiquote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha, heel herkenbaar. Wij gingen vroeger vaak naar de Eems op vakantie in DE.
Daar moest ik voor mijn vader een Asbach Uhralt bestellen en kwam terug met een asbak![]()
Dikke faal.
Ach ja, ik had nooit zo goed Italiaans geleerd als ik er niet een jaartje gewoond had.quote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Praten? Nee tochquote:Op zondag 18 december 2011 01:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach ja, ik had nooit zo goed Italiaans geleerd als ik er niet een jaartje gewoond had.![]()
Als er liefde in het spel is moet je wel!
Mja, kan soms wel nuttig zijn.quote:
Body language!quote:
Dat gaat me te ver mop, dat kan ik echt niet lezenquote:Op zondag 18 december 2011 01:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Добрый вечер!
O dit is leuk, ik pak mijn boek er even bij!
Ik ook niet, volgens mij is dit Russischquote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Greys het volgende:
Dat gaat me te ver mop, dat kan ik echt niet lezen
Ik besefte me even niet dat jullie wisten dat ik uit ESF kwamquote:Op zondag 18 december 2011 01:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het ESF is in 2013 in Belgrado dan kan je verder oefenen![]()
![]()
Ja, wij gaan hier ook.quote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd! Slaap lekker allemaal (straks)!
Добрый вечер! -> Dobryj vetsjer! -> goedenavond in het Russischquote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Body language! [ afbeelding ]
[..]
Dat gaat me te ver mop, dat kan ik echt niet lezen
Даquote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij is dit Russisch
Nou, ik ben daar in ESF-tijd zelf ook wel een frequente -maar blijkbaar geheel onopvallendequote:Op zondag 18 december 2011 01:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik besefte me even niet dat jullie wisten dat ik uit ESF kwam
Maar ja
Ja, je bent eigenlijk wel een bekende poster daar. Maar ik zie het altijd heel zwart-wit: mensen die ik van ESF ken en mensen van F&F. En jij valt onder de tweede categorie, dus maak ik her en der wel eens een rare opmerkingquote:Op zondag 18 december 2011 01:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar in ESF-tijd zelf ook wel een frequente -maar blijkbaar geheel onopvallende- poster
Truste greys, truste Strega en Pagan
Ah, op die manier. Dan nog vind ik het wel een beetje grappig, want ik post daar veel langer dan hierquote:Op zondag 18 december 2011 01:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, je bent eigenlijk wel een bekende poster daar. Maar ik zie het altijd heel zwart-wit: mensen die ik van ESF ken en mensen van F&F. En jij valt onder de tweede categorie, dus maak ik her en der wel eens een rare opmerking
Dat er geen fiets is, terwijl je er wel een nodig hebt... te weinig aanbod, te veel vraag...quote:Op zondag 18 december 2011 01:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik mag dan wel een newb wat betreft ov-fietsen zijn, dit klinkt mij wel erg idioot in de oren. Wat wordt hiermee bedoeld?
http://www.nu.nl/economie/2696264/vijf-grijpt-naast-ov-fiets.html
Naast de fiets grijpen?
Oh, ik dacht even dat er dan een fiets uit zo'n ding komt, maar dat je hem niet aan kan pakken en dat je dan dus niet de fiets mee kan nemen, maar wel betaaltquote:Op zondag 18 december 2011 01:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat er geen fiets is, terwijl je er wel een nodig hebt... te weinig aanbod, te veel vraag...
quote:Op zondag 18 december 2011 02:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat er dan een fiets uit zo'n ding komt, maar dat je hem niet aan kan pakken en dat je dan dus niet de fiets mee kan nemen, maar wel betaalt
Ja er stond zo duidelijk vermeld "Eén op de vijf grijpt wel eens mis", dus dan ga ik zoiets denkenquote:Op zondag 18 december 2011 02:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ik lig in bed maar ik kan niet slapen
Ja, jij ook.quote:
Wauw, dat is goed nieuwsquote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Pagan het volgende:
Na heeeel veel gezeur met verschillende meds, die ook nog eens tegen elkaar inwerkten en samen behoorlijk invloed hadden op mijn gemoedsrust lijkt de balans eindelijk gevonden. Vooralsnog is operatie #3 van de baan.
*stuitersmiley*
quote:
Dat hebben heel veel sites richting Genemuiden, Staphorst e.d.quote:Op zondag 18 december 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
En WTF....![]()
http://www.babypark.nl/
Echt???quote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hebben heel veel sites richting Genemuiden, Staphorst e.d.
quote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Pagan het volgende:
[..]Na heeeel veel gezeur met verschillende meds, die ook nog eens tegen elkaar inwerkten en samen behoorlijk invloed hadden op mijn gemoedsrust lijkt de balans eindelijk gevonden. Vooralsnog is operatie #3 van de baan.
*stuitersmiley*
Geweldig!!!!! En absoluut niet vreemdquote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
)
Verstandig dat je dat inziet hoor. Er zijn genoeg mensen die gewoon doorgaan. Jij trekt tenminste aan de remquote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef nokwanda het volgende:
Zo... onder de douche en mezelf weer eens klaarstomen om naar Reusel te vertrekken.
Als het meezit ga ik morgen verplicht ontspannen in de sauna, want fysiek trek ik het niet meer zo.
Ik ben wel heel sterk en zo, maar mijn lijf schreeuwt "HOOOOO !!!"
Knuffelkont Joe past dus helemaal bij julliequote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik knuffel ook graag, er wordt wat afgeknuffeld hier thuis
Helemaalquote:Op zondag 18 december 2011 12:00 schreef Oognip het volgende:
Knuffelkont Joe past dus helemaal bij jullie
Aaaah wat liefquote:Op zondag 18 december 2011 12:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
HelemaalEn Odie ook, die komt steeds vaker bij me op schoot
Hij doet niks filmwaardigsquote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef Oognip het volgende:
Aaaah wat lief
Ik wacht trouwens nog steeds op een filmpje
Die is vooralsnog erg pissed om het feit dat Charlie niet bang van 'm isquote:Op zondag 18 december 2011 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Knap van hem, BambaEn hoe vindt de kat het inmiddels?
Morgen 8 wekenquote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef Oognip het volgende:
Charlie heeft echt een lekker bekkie, Bambahoe oud is ie nu?
Beledigd natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2011 13:01 schreef Bamba het volgende:
Die is vooralsnog erg pissed om het feit dat Charlie niet bang van 'm is.
http://www.refdag.nl/zondagquote:Op zondag 18 december 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
En WTF....![]()
http://www.babypark.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |