Dat hebben heel veel sites richting Genemuiden, Staphorst e.d.quote:Op zondag 18 december 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
En WTF....![]()
http://www.babypark.nl/
Echt???quote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hebben heel veel sites richting Genemuiden, Staphorst e.d.
quote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Pagan het volgende:
[..]Na heeeel veel gezeur met verschillende meds, die ook nog eens tegen elkaar inwerkten en samen behoorlijk invloed hadden op mijn gemoedsrust lijkt de balans eindelijk gevonden. Vooralsnog is operatie #3 van de baan.
*stuitersmiley*
Geweldig!!!!! En absoluut niet vreemdquote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het niet) en het enige wat ik mocht doen was 'voelen' en alle gedachtes uitschakelen (een gele opgave
)
Hij is momenteel heel erg bezig met zichzelf ontwikkelen en het leven. Hij had het gevoel dat het mij verder zou kunnen helpen als wij eens zo'n moment samen zouden hebben. Hij vond het heel fijn en ik ook
Misschien klinkt het allemaal wat vreemd maar dat was het dus niet
Verstandig dat je dat inziet hoor. Er zijn genoeg mensen die gewoon doorgaan. Jij trekt tenminste aan de remquote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef nokwanda het volgende:
Zo... onder de douche en mezelf weer eens klaarstomen om naar Reusel te vertrekken.
Als het meezit ga ik morgen verplicht ontspannen in de sauna, want fysiek trek ik het niet meer zo.
Ik ben wel heel sterk en zo, maar mijn lijf schreeuwt "HOOOOO !!!"
Knuffelkont Joe past dus helemaal bij julliequote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik knuffel ook graag, er wordt wat afgeknuffeld hier thuis
Helemaalquote:Op zondag 18 december 2011 12:00 schreef Oognip het volgende:
Knuffelkont Joe past dus helemaal bij jullie
Aaaah wat liefquote:Op zondag 18 december 2011 12:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
HelemaalEn Odie ook, die komt steeds vaker bij me op schoot
Hij doet niks filmwaardigsquote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef Oognip het volgende:
Aaaah wat lief
Ik wacht trouwens nog steeds op een filmpje
Die is vooralsnog erg pissed om het feit dat Charlie niet bang van 'm isquote:Op zondag 18 december 2011 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Knap van hem, BambaEn hoe vindt de kat het inmiddels?
Morgen 8 wekenquote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef Oognip het volgende:
Charlie heeft echt een lekker bekkie, Bambahoe oud is ie nu?
Beledigd natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2011 13:01 schreef Bamba het volgende:
Die is vooralsnog erg pissed om het feit dat Charlie niet bang van 'm is.
http://www.refdag.nl/zondagquote:Op zondag 18 december 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
En WTF....![]()
http://www.babypark.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |