De beslissing zal moeilijk genoeg zijn geweestquote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Natuurlijk wilde ik het hier ook melden, maar het leek me wel zo netjes om eerst Oognip in te lichten (en ik had Greys ook al even een berichtje gestuurd daarover).
En dan vind ik het heel erg vervelend dat er eerst in de SC wordt gepost zonder dat ik zelf een reactie krijg
Dat weten we nog niet, we gaan contact opnemen met het asiel om te vragen wat we het beste kunnen doen. Ik baal er echt heel erg van, we hebben ook van alles geprobeerd.quote:
Jammerquote:Op zondag 18 december 2011 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Maar goed, de reden is dat ze verschrikkelijk lief zijn maar wel heel veel slopen en in huis plassen. We krijgen het niet voor elkaar om ze dat af te leren. En dat gaat op een gegeven moment heel erg op je zenuwen werken, hoe lief ze ook zijn. Daarom is het beter dat ze hier niet blijven.
Gewoon uit nieuwsgierigheid (mag ook in je topic), wat hebben jullie al geprobeerd?quote:Op zondag 18 december 2011 18:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, we gaan contact opnemen met het asiel om te vragen wat we het beste kunnen doen. Ik baal er echt heel erg van, we hebben ook van alles geprobeerd.
Nee, nog niet, dat stond voor volgende maand op het programma. Ik wil er niet te veel over kwijt, het speelt al een poosje en we hebben de knoop nu doorgehakt. We vinden het alledrie heel naar maar het is de beste oplossing zo.quote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid (mag ook in je topic), wat hebben jullie al geprobeerd?
Het zijn natuurlijk kittens en die zijn druk. Zijn ze al gecastreerd? Want dat scheelt ook vaak een hoop.
Das waar, maar ik snap wel dat je schrok.quote:Op zondag 18 december 2011 18:43 schreef Oognip het volgende:
Sorry ik had het inderdaad niet hier neer moeten zetten in overleg.
Ah jouw rel alert werkt ookquote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Troel het volgende:
Ach, iedereen maakt wel eens de fout om dingen te posten zonder het van te voren te overleggen
Nee hoor, ik lees hier al tijden mee, juist door zulke opmerkingen als jij nu maakt post ik niet altijd mee. Bovendien, als dit al een rel isquote:
Apart dat je nu wel de behoefte voelde om te reageren dan he?quote:Op zondag 18 december 2011 19:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees hier al tijden mee, juist door zulke opmerkingen als jij nu maakt post ik niet altijd mee.
Ik denk dat ik ze binnenkort op de quarantaine mag verwelkomen. Of ze gaan weer naar een pleeggezin, dat kan ook.quote:
Ik snap zo goed dat je ze weg doet, ik kan zelf helemaal niet tegen plassende kattenquote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, nog niet, dat stond voor volgende maand op het programma. Ik wil er niet te veel over kwijt, het speelt al een poosje en we hebben de knoop nu doorgehakt. We vinden het alledrie heel naar maar het is de beste oplossing zo.
Je kunt je emmers olie dan ook weer weg zettenquote:Op zondag 18 december 2011 19:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees hier al tijden mee, juist door zulke opmerkingen als jij nu maakt post ik niet altijd mee. Bovendien, als dit al een rel is
Dat hopen wij ook. Ze doen het op zich zo goed, ze zijn enorm bijgedraaidquote:Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef senesta het volgende:
Gaat via oognip en de organisatie denk ik. Ik hoop dat ze een heel mooi nieuw gouden mandje krijgen.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
Ik had het koud net en lag met een afgrijselijk gifgroen IKEA fleece kleedje over mijn benen (nee dat doe ik normaal nooit en nee, ik ga dus ook geen snuggy kopen) en ik maakte er wel meteen vrienden mee zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach wat staat Bink hier ook mooi op de foto. Ze lacht echt!quote:Op zondag 18 december 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
Ik had het koud net en lag met een afgrijselijk gifgroen IKEA fleece kleedje over mijn benen (nee dat doe ik normaal nooit en nee, ik ga dus ook geen snuggy kopen) en ik maakte er wel meteen vrienden mee zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, omdat ik snap dat Oognip zich nu best wel kut voeltquote:Op zondag 18 december 2011 19:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Apart dat je nu wel de behoefte voelde om te reageren dan he?
Ik vind hem over het algemeen wel zeer fotogeniek! Knappe jongen dat ie is!quote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef senesta het volgende:
Ik probeerde foto's te maken van de katten voor een kerstkaart voor de Fokker van Dodge maar man wat een opgave
Ze wordt wel echt rap oud ook qua uiterlijk, maar nog immer heel erg cutequote:Op zondag 18 december 2011 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach wat staat Bink hier ook mooi op de foto. Ze lacht echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |