Ik blader het blad doorquote:
O wat een cutiequote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaahquote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is alsof hij er altijd al bij heeft gehoordquote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat een cutie, is hij al een beetje gewend aan jullie en aan Gizmo?
Vor de hand liggende vraag: kunnen je huisterroristjes erbij? Anders zijn het Narglesquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Zeg... die snoertjes he... die oortjes waarmee je bv even met je netbookje naar muziek luistert, daarna weer netjes oprolt en in de la legt... doen die 's nachts als je niet kijkt een soort stoelendans in die la waardoor er de volgende dag 136 knopen in zitten?Terwijl je het zo echt niet hebt weggelegd?
Elke keer weer?
quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt zo tering tyfus chago. Godverdehoerenkut we gaan ook eens weg, eerst naar drenthe en dan door, nou ik ben inmiddels onderweg terug naar dh, godverdomme
Baloe's pillen ws vergeten, riem kwijt, aaaaaarg. Ik ben echt helemaal half hysterisch. Ik word zo doodmoe van mezelf, echt.
Datquote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vor de hand liggende vraag: kunnen je huisterroristjes erbij? Anders zijn het Nargles
Wanneer gingen jullie naar centerparks dan, was dat deze week?quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt zo tering tyfus chago. Godverdehoerenkut we gaan ook eens weg, eerst naar drenthe en dan door, nou ik ben inmiddels onderweg terug naar dh, godverdomme
Baloe's pillen ws vergeten, riem kwijt, aaaaaarg. Ik ben echt helemaal half hysterisch. Ik word zo doodmoe van mezelf, echt.
dat valt erg mee voor een kat, die hebben gewoon wat meer tijd nodig maar het gaat vast goed komenquote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is alsof hij er altijd al bij heeft gehoord. We merken sowieso overdag helemaal niet dat hij z'n broertjes/zusjes of moeder mist. Ik ben benieuwd hoe het vannacht weer gaat. Hij vind Gizmo helemaal geweldig, maar andersom nog niet zo
. Maar Gizmo heeft nog steeds niet uitgehaald, dus hij tolereert hem wel. Charlie vindt Gizmo z'n brokken wel erg lekker, dus die hebben we maar hoger gezet
.
Nee die kunnen er niet bijquote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vor de hand liggende vraag: kunnen je huisterroristjes erbij? Anders zijn het Nargles
Cuuuuuuuuuuutequote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blader het blad door. Maar, ik zoek een foto
!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D90_0186_066R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1.75]&set=key[width],value[2730]&set=key[height],value[3192]&set=key[x],value[741]&set=key[y],value[395]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Kon je daar niet ff een andere riem halen?quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
O gelukkig ik ben niet de enige die dat heeftquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Zeg... die snoertjes he... die oortjes waarmee je bv even met je netbookje naar muziek luistert, daarna weer netjes oprolt en in de la legt... doen die 's nachts als je niet kijkt een soort stoelendans in die la waardoor er de volgende dag 136 knopen in zitten?Terwijl je het zo echt niet hebt weggelegd?
Elke keer weer?
Wat een lekker stel tochquote:Op zondag 18 december 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Bamba, wat een enórm leuk hondje heb je daar toch!
Biet en Boor zijn ook weer helemaal in laf
[ afbeelding ]
Ik heb wel meer van dat model truien en dat kan ik wel hebben jaquote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
CuuuuuuuuuuuteJou zal het best staan! En dan ook met zo'n leuke muts en sjaal
Vanmorgen weggegaan... Naar mijn ouders. Mam was jarig... Toen kwamen we er een half u gelee achter dat de pillen pleite zijn. DE HELE auto en ALLE tassen ondersteboven geflikkerd... Niks. Buurman gebeld, die heeft gekeken, die kon niks vinden... Dus we zijn nu terug onderweg naar dh omdat Baloe echt vanaaf zijn AB moet. Kom ik er net achter dat zijn riem ook pleite is, en ook mijn pijnstillers.quote:
Zodra vriend naar bed is gaat 'ie hier ook op Serious Requestquote:
Ik kan het hem niet kwalijk nemenquote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef Bamba het volgende:
Aww Boor en Biet. Wat een uniek stel heb je toch!! Ik liet de foto aan m'n vriend zien en die dacht dat Biet een mat was
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |