geen tranen gezien ook nu, alleen een reactie van de oudste "dan krijg ik geen pukkeltjes meer, maar ik kan ze ook niet meer knuffelen dan".quote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat laatste is helemaal top ja, dan kan je regelmatig lezen hoe het met ze gaat.
Fijn dat ze allebei hun draai al zo snel gevonden hebben.
Hoe gaat het met je kinderen inmiddels? Zijn ze er erg verdrietig om?
Als het hier in de buurt is wel, anders moet je een gedeelte zelf betalen (het grootste gedeelte).quote:Op zondag 18 december 2011 20:03 schreef indaha het volgende:
Ik lees het net van Odie en Joe en ik schrok er ook wel van en ik heb er minder mee dan Oognip en Rewimo.
Ik begrijp dat het voor allebei moeilijk is, voor Rewimo en co omdat ik denk dat je die beslissing niet lichtvaardig neemt.
Voor Oognip omdat zij al zo''n moeilijk jaar heeft gehad met kittens die het niet gered hebben en laatst met Tim en Pim die moesten verhuizen, dus ik kan me voorstellen dat het haar ook rauw op het dak valt.
Even terzijde ook Troel viel daar niets in te verwijten, het loopt gewoon zo.
Ik hoop dat Joe en Odie een fijn nieuw huisje krijgen, want het zijn 2 schatjes.![]()
Wel wil ik meegeven dat ze nog niet gecastreerd zijn en dat kan uitmaken voor het geplas
,Ik weet niet of dat nog bij de asielprijs inbegrepen zat want anders zou ik dat wel nog laten doen voor ze naar een nieuw baasje gaan,
Echt? Oh dan loop ik achter. What else is newquote:Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is al een iets ouder programma toch? Volgens mij heb ik dat al een keer gezien, namelijk!
Slim jochie is hetquote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
geen tranen gezien ook nu, alleen een reactie van de oudste "dan krijg ik geen pukkeltjes meer, maar ik kan ze ook niet meer knuffelen dan".
Heel goed zelfs. Vooral omdat het beide katers zijn (toch?) en hun hormonen nu flink aan het ontwikkelen zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 20:09 schreef Oognip het volgende:
Castreren zou ik sowieso nog laten doen. Puur zodat ze in hun vertrouwde omgeving nog kunnen herstellen.
En het zou natuurlijk goed kunnen dat het plassen daardoor over gaat...
Gelukkig valt dat mee dan en fijn dat je nog updates krijgt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
geen tranen gezien ook nu, alleen een reactie van de oudste "dan krijg ik geen pukkeltjes meer, maar ik kan ze ook niet meer knuffelen dan".
ja ik begin hier ook pubergedrag te merken en ze stonden op de lijst om 16 januari in Eindhoven gecastreerd te worden ,maar ik moet maandag bellen of dat een week eerder kan ivm mijn mans operatie , maar als dat niet gaat laat ik ze de eerste week van Januari hier in de buurt helpen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goed zelfs. Vooral omdat het beide katers zijn (toch?) en hun hormonen nu flink aan het ontwikkelen zijn.
Mja, dat is het risico dat je neemt als je twee katertjes neemtquote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef indaha het volgende:
[..]
ja ik begin hier ook pubergedrag te merken en ze stonden op de lijst om 16 januari in Eindhoven gecastreerd te worden ,maar ik moet maandag bellen of dat een week eerder kan ivm mijn mans operatie , maar als dat niet gaat laat ik ze de eerste week van Januari hier in de buurt helpen.
Bijtijds jaquote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef indaha het volgende:
Nou dat valt mee hoor , ik heb nog 4 katers en geen probleem ermee, maar je moet ze idd betijds laten helpen.
Ollie en Tommie zijn 16 januari 6 maanden oud en ik ga er ook echt niet langer mee wachten.
Joah, dat is territorium afbakenenquote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet of het sproeien is, maar er wordt geplast op kleding, schoolspullen van Christan, in dozen, enz. Misschien omdat ze op straat hebben gezworven? Ze gaan ook gewoon op de bakken (ik vermoed dat het Odie is die het doet maar zeker weet ik het niet), want die worden flink gebruikt. En ik ben bang dat dat gewoonte is en niet overgaat door castreren.
Maar dat kan prima minderen of overgaan als ze geholpen worden hoor, het kan ook een lichamelijk iets zijn of stress. Hoe oud zijn ze nu? Is wel wat jong om te gaan sproeien toch?quote:Op zondag 18 december 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah, dat is territorium afbakenen. Dat doen katers die een bepaalde leeftijd bereiken en niet geholpen worden.
Ja, daarom zegt iedereen hier, laat ze helpen, wie weet dat het over gaatquote:Op zondag 18 december 2011 21:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar dat kan prima minderen of overgaan als ze geholpen worden hoor, het kan ook een lichamelijk iets zijn of stress. Hoe oud zijn ze nu? Is wel wat jong om te gaan sproeien toch?Is het plassen of sproeien trouwens?
Wat een boef is Dodge toch ookquote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaah dit hebben ze leuk ingericht!Wel wat krap
![]()
[ afbeelding ]
En kijk *tik* veren![]()
[ afbeelding ]
Oh oeps, wat ging daar nou![]()
[ afbeelding ]
Ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |