Als er 1 iets misgaat, dan gaat meteen alles mis he?quote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanmorgen weggegaan... Naar mijn ouders. Mam was jarig... Toen kwamen we er een half u gelee achter dat de pillen pleite zijn. DE HELE auto en ALLE tassen ondersteboven geflikkerd... Niks. Buurman gebeld, die heeft gekeken, die kon niks vinden... Dus we zijn nu terug onderweg naar dh omdat Baloe echt vanaaf zijn AB moet. Kom ik er net achter dat zijn riem ook pleite is, en ook mijn pijnstillers.
Dus ipv mijn ouders door te gaan, kunnen we godverdomme eerst weer hoerig terug.
Ik word zo hysterisch van mezelf, echt. En het vreet zoooooveel energe dit![]()
Nog een mooie : autosleutel pleite. Uren lopen zoeken, zit dat ding godverdomme in het contact van de auto
quote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het hem niet kwalijk nemen
En het lijkt echt heel wat zo met al dat haar, maar het is echt een skinny bitch
We kunnen morgen pas vanaf 15u incheckwn, dus ipv bij mijn ouders te slapen, rijden we nu naar huis en pitten daarquote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
Jezus Q, begint lekker zo. Kut zeg!
Gaan jullie wel vanavond nog door naar CP of blijven jullie nu maar nog een nachtje thuis slapen?
Nou ja, en een hoop stress en ergernisquote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als er 1 iets misgaat, dan gaat meteen alles mis he?Gewoon doorademen, het komt allemaal goed, je maakt alleen extra kilometers nu:*
Dat klinkt herkenbaarquote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, en een hoop stress en ergernis
Met gluhweinquote:
Ooh trust me, ik trek straks de fles wodka openquote:
Kom je ff langs?quote:
2uquote:Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef Bamba het volgende:
Hoever is het rijden van je ouders naar jouw thuis dan Q?
Nee, wel genoeg andere zooi om je rustig te krijgen...en Warsteinerquote:
Als je niet weet welke afslag je moet hebben ist ook wel een kutrotonde gewordenquote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Qwea het volgende:
Bwehehehe bij joure... Op de rotonde... 3 man vol erop, echt OP de rotonde
Warsteiner, wacht ik keer ff om!quote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, wel genoeg andere zooi om je rustig te krijgen...en Warsteiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |