Dankje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:33 schreef Kwisted het volgende:
Labelloo, ik vind het zo fijn voor je! En fijn om hier eindelijk weer eens wat streepjes te zien. Dat geeft weer goede moedHoe lang was jij nu eigenlijk al aan het proberen?
omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ...quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:11 schreef Cooki het volgende:
wat lief van je, Lijnloos!(de streepjes van n ander posten...
)
Labello , jaaahh.. die moet je hebben, streeppppp!![]()
Joehoe! Waarom nog ovu testen? Gewoon heel veel klussen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef Kolonia het volgende:
Wat Loveli zegt.![]()
Plus dit:
Zonder rekening te houden met de dag van de cyclus of het moment van de eisprong heeft men de grootste kans op bevruchting wanneer men om de twee dagen, dus ongeveer twee tot drie maal per week seks heeft. Koppels die minder dan één maal per week vrijen, hebben veel minder kans dat de vrouw zwanger zal worden dan koppels die geregeld seks hebben. Men schat die kans op zo'n 16 % op zes maanden tijd. Bij koppels die zo'n drie maal per week vrijen zou die kans tot zo'n 50 % oplopen.
• Mannelijk zaad blijft zo'n twee dagen vruchtbaar (gemiddeld ongeveer 48 uur), maar dat kan tot acht dagen gaan.
• De vrouwelijke eicel is slechts één dag vruchtbaar.
• De beste kansen tot bevruchting krijg je bijgevolg met volgend schema: om de twee dagen geslachtsgemeenschap vanaf vier dagen voor tot twee dagen na de verwachte eisprong.
De kans op een zwangerschap neemt duidelijk toe naarmate een koppel geregeld seks heeft.
Seks per week Zwangerschap binnen 6 maand
Minder dan 1 x 16%
1x 30%
2x 45%
3x 50%
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1930#4b
Uhm, ik weet niet wat je denkt, maar als je denkt dat ik labelloo ben dan heb je het mis...quote:Op zondag 18 december 2011 11:29 schreef Cooki het volgende:
[..]
omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ...
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoorquote:
meh.. ik dacht echt dat je een "super-afleid-manoeuvre" had gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoorMaar ik ben vooral ook heel blij voor Labelloo... mijn tijd komt nog wel
je doet dan met Lijnloos mee hequote:Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef milka82 het volgende:
Cooki, ik doen met je mee, tot aan de zomervakantie werken en dan lekker lang met verlof!
Dankje!quote:Op maandag 19 december 2011 07:32 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Strawberry! LOL @ benen omhoog liggen. Volgens is niet bewezen dat het werkt, maar als het jou een goed gevoel geeft, dan zou ik het doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat denk je van ons??quote:Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.
Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet.
Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schuddenquote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen?Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!
Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden![]()
Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en?
Niet elke dag hè! Om de dag/2 dagen, zodat de spermacelletjes ook goed rijp zijn, die hebben ook de tijd nodigquote:Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef Freubelot het volgende:
......
Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week
Klinkt makkelijk inderdaad... zal maar niet zeggen dat we al een jaar aan het oefenen waren voor de juiste verhoudingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef _wolk82_ het volgende:
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.
@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Lijnloos het volgende:
We mogen weer....
![]()
hierbij heet ik u officieel welkom in het topic , mevrouw LijnloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Is dat echt waar?? Nooit geweten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef covie het volgende:
[..]
Niet elke dag hè! Om de dag/2 dagen, zodat de spermacelletjes ook goed rijp zijn, die hebben ook de tijd nodig![]()
Als ze nog niet rijp zijn dan redden ze het nog niet
Daar heb ik ook last van gehad tijdens het ontpillen (samen met nog een aantal andere zwangerschapsachtige klachtenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:07 schreef _wolk82_ het volgende:
Maar het houdt wel een beetje lang aan, het begon zondag avond met last van mijn onderrug en sinds gisteren krampen die vergelijkbaar zijn met de krampen die ik heb als ik ongesteld moet worden. Ook nu heb ik nog steeds kramp, ik wacht het wel even af.
heheh.. is dat FFF toch niet helemaal voor funquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Ashina het volgende:
van google:
•Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit.
•Te weinig klaarkomen tast óók de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal.
Net als Freubelot...weer wat geleerd
Ah, altijd handig om te weten... ik wist het wel van die "om de dag" maar wist het waarom erachter niet... dus best handig... Maar dus ook mijn meneer voortijdig weer "opwarmen"quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Ashina het volgende:
van google:
•Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit.
•Te weinig klaarkomen tast óók de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal.
Net als Freubelot...weer wat geleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry.. ego post
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Wat fijn voor jullie dat jullie er zo relaxed in staan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Barretje80 gaat ook proberen wat meer zen er mee bezig te zijn...
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik begrijp wat je zegt en toch:quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef _aurum_ het volgende:
Wij leven in een tijd waarin alles "nu" moet en ik snap het ongeduld wel, maar soms is het goed om een beetje een go with the flow mentaliteit te hebben
Als het daar bij blijft is het inderdaad dikke prima! Maar realiseer je wel dat er nog wel meer met je lijf gebeurd dan dik worden he? Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat jij nergens last van krijgt als je zwanger bent, maar het is ook niet altijd rozegeur en manenschijn... (sorry als ik je nu keihard van je roze wolk heb gemept...)quote:Op woensdag 21 december 2011 08:35 schreef Ashina het volgende:
Mijn lijkt zwanger zijn prachtig! Vind die dikke buiken juist mooiMag je eens een keer legaal "dik" zijn
Kan me voorstellen dat t bij sommige beroepen lastig is(zwanger zijn). Helemaal in een situatie zoals bij barretje.
klinkt trouwens als een spannende baan! Vind je het het niet erg om dan een poos van huis te zijn?
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef _aurum_ het volgende:
Barretje ik zit ook met carriere hoor, zodra als ik zeg dat ik zwanger ben gaat de handrem erop voor de eerste 3 jaar. Ik wil na de bevalling 4 dagen gaan werken en er is niemand in mijn functie in Europa die parttime werktdus dat gaat nog leuk worden
Verder is morgen mijn nod, maar er is nog geen vuiltje ad lucht, lekker vaag
mja.. het is een beetje zoals bij aurumquote:Op woensdag 21 december 2011 08:35 schreef Ashina het volgende:
Mijn lijkt zwanger zijn prachtig! Vind die dikke buiken juist mooiMag je eens een keer legaal "dik" zijn
Kan me voorstellen dat t bij sommige beroepen lastig is(zwanger zijn). Helemaal in een situatie zoals bij barretje.
klinkt trouwens als een spannende baan! Vind je het het niet erg om dan een poos van huis te zijn?
hihih.. van wie zou die bevalling dan moeten zijn??quote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef _aurum_ het volgende:
ik had ook een bevallingsfilmpje verwacht, ik dacht al oh noeeesssss
Ashina 't kan een innestelingsbloeding zijn?
ik had geen idee, wil er ook niet teveel over nadenkenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hihih.. van wie zou die bevalling dan moeten zijn??
ik heb heeerlijk last van m'n PMS..
alles is KUT, ik wil janken en m'n
ben er alleen nog niet achter of die PMS voor of na het eitje komt
mja..quote:Op woensdag 21 december 2011 21:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik had geen idee, wil er ook niet teveel over nadenken
Maar denk even na waar PMS voor staat, dan kan je zelf wel verzinnen of het voor of na je ei is
quote:
+1quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]sethiwe nieuws!!!
oh wait...
WAIT....
je bedoelt dat ik mn man moet consumeren?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Sethiwe het volgende:
cooki succes meten dan bedoel ik niet het eten met kerst
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Volgens mij heb ik mijn ei gemist! :S
ik ja, NOD pas in 2012... ik hou me ff ver van lijstjes en zuks..quote:Is er nog iemand met een NOD die niet in het lijstje staat?
Hihi een verrassingsei..quote:Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef Cooki het volgende:
[..]wordt t ms een verrassingsei
[..]
ik ja, NOD pas in 2012... ik hou me ff ver van lijstjes en zuks..
ik doe op 9/10 januari gewoon een fotootje(i wish..
)
ik ben m'n ei ook kwijtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
[..]
Hihi een verrassingsei..Het voelt zo raar! Had me er helemaal op vastgepint van, ok en MORGEN komt m'n ei. En dan voel ik niks. Stom! haha.
Ja ik hoop het voor je Cooki
Je ei kwijtquote:Op donderdag 22 december 2011 12:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben m'n ei ook kwijt
alhoewel ik volgens "de berekeningen" pas de 26ste m'n ei zou moeten hebben
die dag maar eens opletten!
Nu nog vooral veel last van m'n darmen..
vanavond vieren dat we een half jaar getrouwd zijn![]()
Haha I knowquote:Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
meiden, jullie zijn allemaal nog niet zo lang bezig (Enfermera/ Barreltje/SCD), de kans dat je de eerste/tweede/derde keer gelijk zwanger bent is klein.
Dus ga jezelf niet gek zitten maken, maar hou het leuk(Dat gek maken kan later vast ook nog
)
/oma spreekt
Gefeli met je mini jubileum Barreltje
je bedoelt zou dat niet betekenen dat ik mijn kop in het zand kan steken voor een paar dagenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
OkeIk heb al jaren de pil niet meer dus..
Maar Aurum, zou dat niet betekenen dat je al kan testen?
Krampje hier, krampje daar. Maar geen funky afscheiding en dat heb ik normaal welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Mangostine het volgende:
Nog ergens last van aurum, of geen vuiltje aan de lucht?
ik heb em gevonden!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef milka82 het volgende:
Goedenavond! Zou mijn eisprong moeten hebben vandaag maar heb nog niets gezien?
Spannend aurum!
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
Aurum, ik duim met bovenstaande dames mee. Oh, ik hoop het zo voor je!!
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
Aurum, ik duim met bovenstaande dames mee. Oh, ik hoop het zo voor je!!
wat lief!quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben gewoon ongesteld geworden, dus volgende maand beter!
Beterschap Sethiwe
dan zou ik nix wijzigenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:38 schreef Mangostine het volgende:
Zul je net zien: pas ik het aan, gebeurt er niets. Laat ik het ongewijzigd, raak ik zwanger.
Volgens mij kan je in januari ook nog je verzekering wijzigen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:38 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vriend hamert op een aanvullende verzekering. Maar dan denk ik, hoe groot is de kans dat ik in de eerste 3 maanden van 2012 (want dan heb je er nog iets aan) zwanger raak?
Zul je net zien: pas ik het aan, gebeurt er niets. Laat ik het ongewijzigd, raak ik zwanger.
Ik voel me ongesteld: hangerig, hoofdpijn, buikpijn. En een negatieve test op dag 30 zegt wmb genoeg. Als het niet doorbreekt, test ik op oudjaarsdag nog eens, maar ik verwacht er niks van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb mij voor volgend jaar inderdaad aanvullend verzekerd ivm zwangerschap.. ook mn. pijnbestrijding en ik wil sowieso een ziekenhuisbevalling (paniekstoornis). Verder zien we eht wel.
OWw en degenen die onlangs getest hebben hebben wel gelijk.. nu wel lekker wijntjes drinken met de feestdagen!! He zit er toch nog iets goeds aan![]()
Mangostine .. denk je dat het er echt niet in zit deze ronde of is het daar nog te vroeg voor om te roepen?
Thx! Idd jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:23 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera, welkom thuis, volgende ronde gewoon niet meer ongesteld worden! Hopelijk heb je niet teveel last.
Iedereen fijne dagen en een vruchtbaar 2012!
hoe zal ik t netjes zeggen:quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Spewey het volgende:
Maaar! Jij moet gewoon een kerstkindje in elkaar knutselen.![]()
hier ook geen externenquote:Op zondag 25 december 2011 00:23 schreef Spewey het volgende:
Nee, dat wil m'n lief niet en dat hebben we van te voren afgesproken.
(In de groentela ligt nog altijd m'n puregonpen, puregon en pregnyl, dat had ik opgehaald op dezelfde dag dat ik positief testte van Ryan en soms denk ik wel eens van hmm, ong. 2 seconden en dan ben ik weer toerekeningsvatbaar)
Geniet van je roseetje (of 4) korsakov ftw!![]()
!!!quote:Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
quote:Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
quote:Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
Haha daaromquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:13 schreef Cooki het volgende:
Enfermera, jij ook begin januari dan maar he?![]()
Wij hebben een kerstproductieop de planning staan
![]()
speeeeeweeeyyyy, waar ben je?onze hoop in kerstdagen
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 19:17 schreef Poppejans het volgende:
Muh... ik ben nog steeds aan het wachten op een natuurlijke bloeding. Dag 38 inmiddels
(en nee ik kan absoluut niet zwanger zijn)
Irritant!
Oh dear, we gaan weer gelijk op lijkt hetquote:Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik vergeet nooit hoe het de vorige keer ging PJ, maar kan me voorstellen dat het irritant is. Mijn eerste cyclus duurde 51 dagen, uiteindelijk duurde het 6 maanden voor mijn eerste eisprong. Nu 3e cyclus sinds de cyclus weer op gang is.
Rond oud en nieuw ligt mijn eisprong. Lollig![]()
mweh..quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:15 schreef Mangostine het volgende:
Bar, balen... waar komen die klachten vandaan? 14 feb je NOD, dan heb je toch nog even te gaan qua libidopieken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
ideaal gezien... 20 kiloquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:49 schreef _aurum_ het volgende:
Barreltje, hoeveel wil je afvallen dan?
Jazeker. Hup, dik worden jij, wat zeg ik, wij allemaal! Fuck voornemens! Gaat heen en raak bevrucht!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hehe, mijn plannen voor 2012:
afvallen en vervolgens weer "aankomen "
ik weet dat als mensen veeel te zwaar zijn dat zwanger worden moeilijker kan zijn. Iets met je hormoonhuishouding die dan van slag kan zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ideaal gezien... 20 kilo![]()
realistisch gezien 10 kilo.. wat er dus wsl ook allemaal aan komt mocht het raak zijn
hehe, mijn plannen voor 2012:
afvallen en vervolgens weer "aankomen "
Spannend dus! Ik hoop dat je streepjes piest voor het einde van het jaarquote:[img]http://i.fokzine.net/topic/1752644/10/25#106083001]dinsdag 27 december 2011 12:52[/url] schreef Mangostine het volgende:[/b]
Aurum, ik zit tussen de 29 en 37 dagen![]()
Lekker aan de zuip? Ik denk wel dat ik met oud en nieuw weer aan de bubbels kan!
mjup..quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet dat als mensen veeel te zwaar zijn dat zwanger worden moeilijker kan zijn. Iets met je hormoonhuishouding die dan van slag kan zijn.
Denk dat de dokter zal zeggen dat alle beetje helpen maar dan mag er bij mij ook wel wat af hoor
[..]
Spannend dus! Ik hoop dat je streepjes piest voor het einde van het jaar![]()
Wijntje was wel even lekker idd, vooral ook omdat het goede wijn was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mocht het dan toch niet snel lukken.. is die 10 kilo er af ook wel heeeulll fijn
Sluit ik me bij aan! Uitdijen wordt het helemaal in 2012!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:54 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Jazeker. Hup, dik worden jij, wat zeg ik, wij allemaal! Fuck voornemens! Gaat heen en raak bevrucht!
slank is zooo 2011quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef Sopho het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan! Uitdijen wordt het helemaal in 2012!
Dit Mango..quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:17 schreef Women86 het volgende:
Spannend dus mango! Hopen dat jij nog 2 streepjes hebt voor 2012.
Afvallen om dan weer aan te komen schijnen veel vrouwen te doen die zwanger willen worden![]()
Hier zou het ook niet verkeerd zijn als er vooraf nog wat kilootjes afgaan.
Ik ga denk ik toch maar dan dus geen alcohol vrij oud en nieuw hebben:)
Eerste keer dat ik me in het nieuwe jaar ga voornemen om dik te worden..quote:
Ja gezellig weer samen met PJ en jou samen voor een 2e streepje. For Old times sake!quote:Op dinsdag 27 december 2011 07:57 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Ik ben zo benieuwd naar een 2e poppekindje... de 1e is al zo'n leukerd
[..]
Oh dear, we gaan weer gelijk op lijkt hetKan me nog zoiets herinneren van 2+ jaar geleden....
quote:slank is zooo 2011
Omdat je daar zekere handelingen voor moet hebben verrichtquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:15 schreef Mangostine het volgende:
PJ, hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger bent?
Oeh Happy, gaan we weer voor een datumtweeling?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja gezellig weer samen met PJ en jou samen voor een 2e streepje. For Old times sake!
Jaaaa Spewey, gezellig! Als je tenminste in bent voor een septemberkindje ;-)quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef Spewey het volgende:
[..]
Oeh Happy, gaan we weer voor een datumtweeling?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:13 schreef ymme het volgende:
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.
Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 135
19 maart Tierrr (10-2008) NOD
02 april Ciscostar (12-2008) NOD
04 april prinseszondererwt NOD
05 april CrazyPrincess NOD
06 april Poezebeest NOD
12 april Guess. (09-2008) NOD
12 april Judes (11-2008) NOD
13 april mijsje (08-2007) NOD
13 april MinnieMin (02-209) NOD
15 april happyme28 NOD
15 april Lijnloos NOD (03-2008)
21 april sterrenmunt (12-2008) NOD
25 april Vlindur (01-2008)
bumbaloe (10-2008)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and mind the PI
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:57 schreef Barreltje het volgende:
zeg... hou eens op over die kindjes die jullie al hebben!! das niet eerlijk.. achter in de rij aansluiten jullie!!![]()
hier zelfs nog korter: voor april 2012 zwanger, anders gelukkig met jongetjesquote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef happyme28 het volgende:
al gooi ik wel mijn leeftijds-kaart op tafel, want we hebben wel gezegd dat het in 2012 moet gebeuren, zo niet, zijn we heel gelukkig met onze zoon.
innesteling???quote:Op woensdag 28 december 2011 13:26 schreef Freubelot het volgende:
Ik snap niets van mn lichaam!!!![]()
Gisteravond had ik wat steekjes onderin mijn buik en last van mn onderrug, net alsof ik ongesteld zou worden. En nu net had ik wat roze bij het afvegen..
Ik hoop zo dat ik niet nu al ongesteld ga worden.. Ik zit nog ongeveer een week voor mn NOD![]()
[/egopost]
^^quote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
innesteling???
[/maak freub het hoofd dol-post]
ohh en lijnloos, happy28 en cooki :![]()
Wie weetquote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
innesteling???
[/maak freub het hoofd dol-post]
ohh en lijnloos, happy28 en cooki :![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef Sopho het volgende:
Alleen eenzame ik Enfermera, alleen ik
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef Freubelot het volgende:
Wie weetNu geen rozeverlies meer. Ik was al bang dat ik al zo vroeg ongesteld zou worden..
Ik weet het over een kleine week..
Nou iddquote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef Sopho het volgende:
Alleen eenzame ik Enfermera, alleen ikMaar ik hoop echt dat meerdere volgen in januari!
Freubelot,wie weet!
Jaaaa Freubelottt!quote:Op woensdag 28 december 2011 17:51 schreef Cooki het volgende:
[..]och .. eenzame jij
... jammer voor alle anderen maar die zouden best met je willen ruilen
![]()
geniet er van he, lekker zwanger t nieuwe jaar in, heeerlijk
[..]Freubelot scoort de eerste streepjes in 2012
Spewey! ik bedacht me netquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Spewey het volgende:
Maaar! Jij moet gewoon een kerstkindje in elkaar knutselen.![]()
Mijn man roept altijd: DUCTAPE!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef Cooki het volgende:
[..]
Spewey! ik bedacht me netdat t kerstkindje
exact, op de dag af, 2j6mnd na lucas geknutseld is .. das ook n mijlpaal toch, zeg jah! (ienieminie detail: we weten nog niet of ie is "plakt"
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:19 schreef Barreltje het volgende:
Jammer mangostine!
smerige vraag :http://www.fertilitycarecentre.co.uk/MS_20.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Jammer mangostine!
smerige vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel raar maar nog steeds geen eisprong kunnen ontdekken deze maand. Wel flink ons best gedaan en in principe zou ik volgende week woensdag mijn NOD hebben, maar nu weet ik het effe niet![]()
Jammer Mangostine
Jammer mangostine!
smerige vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
tnx..quote:Op donderdag 29 december 2011 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.fertilitycarecentre.co.uk/MS_20.html
tnx, but no tnxquote:Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef loveli het volgende:
Als je googlet op cervical mucus kun je nog veel meer mooie plaatjes vinden
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef Cooki het volgende:
nu je t zegt.. een bevalling komt qua pijn best in de buurt van t heeeeel langzaam afscheuren van ducttape van gevoelige haartjes, een voor een, ongeveer 9 uur lang![]()
btw: die mijlpaalkomt n beetje uit z&g, waar tegenwoordig alles een mijlpaal is, lijkt t
Pffff haha echt hequote:Op woensdag 28 december 2011 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera krijg hier nu een leuke visuele voorstelling van, iets met ductape na het klussen![]()
Freubelot spannend hoor, ben benieuwd of je het jaar positief gaat beginnen.
Stomquote:Op donderdag 29 december 2011 08:47 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb vanochtend één streepje gepiest.
Lolquote:Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef loveli het volgende:
Als je googlet op cervical mucus kun je nog veel meer mooie plaatjes vinden
Ik kijk er zelf heel erg naar uit Kursor. Nu heb ik ook een heerlijke zwangerschap gehad, ik zat echt op een roze wolk geloof ik. Is natuurlijk geen garantie voor een zelfde zwangerschap helaasch... Maar ik heb er in elk geval zin in! En mijn lief zo mogelijk nog meerquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef Kursor het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de degenen die voor een tweede/derde/... gaan er deze keer in staan om een zwangerschap en bevalling en dergelijke weer opnieuw mee te maken. Ik zie er vreselijk tegenop (understatement).
Glas aan je mond zetten en doen alsof je drinkt en vervolgens glas ruilen met manquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Meiden, hoe doen jullie dat eigenlijk met oud&nieuw?
Mijn nod is pas over 6 dagen, dus ik weet niet of ik zwanger ben of niet.
Als ik niet drink, valt dat zooo erg op!
Ik zou zeker niet morgen al kunnen testen?
Pf heb nog steeds last van mn borsten! Al minstens een week.
Normaalgesproken (als het al zo is) begint dat nu pas een beetje. Zo'n paar dagen voor mijn nod.
Whaha ook een goeie! Maar die moet je dan wel ff volhoudenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef happyme28 het volgende:
Scd, drinken kan in dit stadium niet echt kwaad, maar als je toch liever niet drinkt kan je altijd nog zeggen dat je aan de antibiotica zit ofzo. Is in deze tijd niet echt vreemd.
Mijn zwangerschappen/bevallingen van Thomas en Lucas waren geen feest, laat staan een roze wolkquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef Kursor het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de degenen die voor een tweede/derde/... gaan er deze keer in staan om een zwangerschap en bevalling en dergelijke weer opnieuw mee te maken. Ik zie er vreselijk tegenop (understatement).
Ja ligt een beetje aan met wie je het viert en hoe vaak je die zietquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:07 schreef Enfermera het volgende:
Whaha ook een goeie! Maar die moet je dan wel ff volhouden(antibiotica dan)
Ik heb een goed excuus dat ik soms last van mn darmen/maag heb, dat ik daardoor niet of niet teveel wil drinkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:24 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Haha ik denk wel dat ze weten dat ik echt niet aan de antibiotica kan zijn!
En m'n gezelschap is behoorlijk oplettend haha. Dus
Maar misschien kunnen 1 of 2 wijntjes geen kwaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |