abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105687126
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
26 december Spewey
04 januari Freubelot
05 januari StrawberryChocolateDip
12 januari Ashina

Kwisted
designed
Lijnloos
Skoap
Ladyblack (08-2010)
Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
papillion

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 26-12-2011 09:36:20 ]
pi_105687144
Nog even uit het vorige topic: Labelloo is zwanger!! *O*
pi_105689064
Labelloo, ik vind het zo fijn voor je! En fijn om hier eindelijk weer eens wat streepjes te zien. Dat geeft weer goede moed :Y Hoe lang was jij nu eigenlijk al aan het proberen?

Ik voel me ondertussen heerlijk. De ongesteldheid is weer overgewaaid. Ben lekker aan het genieten van alles wat niet mag als je zwanger zou zijn :P
Deze maand geen ovutesten of wat dan ook. Ik ga eens proberen me er veel minder mee bezig te houden. Eens kijken wat dat me dan brengt :)
pi_105689516
Gefeliciteerd labelloo! *O*

& lekker genieten kwisted!

Hoop dat 't snel raak is :*
pi_105689658
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:33 schreef Kwisted het volgende:
Labelloo, ik vind het zo fijn voor je! En fijn om hier eindelijk weer eens wat streepjes te zien. Dat geeft weer goede moed :Y Hoe lang was jij nu eigenlijk al aan het proberen?
Dankje! :* Dit was ronde 9 voor ons. En ook de eerste ronde sinds zo'n half jaar waarin ik geen ovutesten heb gebruikt en geen temp heb bijgehouden. Zal dat het dan toch zijn?? Hopelijk gaat dat jou ook geluk brengen! :*
pi_105695100
Labelloo geeliciteerd, en misschien is het idd dan deze keer minder stress en daarom raak. Wij zijn pas net begonnen en gaan in het begin ook geen temperatuur meten of ovutesten doen (misschien denk ik daar over een paar maanden anders over).

Het is wel grappig om te merken dat we het voorheen bijna nooit over kinderen hadden, maar we het er nu toch meerdere keren per dag over hebben :).
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:52:47 #7
279894 winka
There is no place like home..
pi_105704264
Gefeliciteerd Labelloo, wat heerlijk voor je! *O* Geniet van je zwangerschap!
pi_105705047
Ooohh ik ben even een weekend weg en ze plast ze gewoon! Lieve Labelloo, wat gaaf! Van harte meid :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_105707977
Kwisted wat goed dat je je nu zo voelt!!!

Ik heb een paar dagen geleden wel ovutesten besteld, maar ik ga ze toch maar niet gebruiken.. Ik heb er nu gewoon nog geen zin in om er zo mee bezig te zijn. Ik dacht dat het misschien wat rust zou geven, maar nu ik die dingen heb doe ik het denk ik toch maar niet.
Ik wil natuurlijk heel graag zwanger worden (en blijven) maar nu genieten we ook nog van impulsief dingen met zn 2en doen.. Nou ja, iig sta ik er nu weer een stuk relaxter in dan toen ik ongesteld werd..
pi_105709154
Labelloo :D :D *O* je bent ZWANGER!! Gefeliciteerd leuk hoor!! *O* *O*
pi_105717521
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:11 schreef Cooki het volgende:
wat lief van je, Lijnloos! :* (de streepjes van n ander posten... :* )
Labello , jaaahh.. die moet je hebben, streeppppp! *O*
omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ... _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 18-12-2011 11:51:56 ]
pi_105718435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef Kolonia het volgende:
Wat Loveli zegt. :Y
Plus dit:

Zonder rekening te houden met de dag van de cyclus of het moment van de eisprong heeft men de grootste kans op bevruchting wanneer men om de twee dagen, dus ongeveer twee tot drie maal per week seks heeft. Koppels die minder dan één maal per week vrijen, hebben veel minder kans dat de vrouw zwanger zal worden dan koppels die geregeld seks hebben. Men schat die kans op zo'n 16 % op zes maanden tijd. Bij koppels die zo'n drie maal per week vrijen zou die kans tot zo'n 50 % oplopen.
• Mannelijk zaad blijft zo'n twee dagen vruchtbaar (gemiddeld ongeveer 48 uur), maar dat kan tot acht dagen gaan.
• De vrouwelijke eicel is slechts één dag vruchtbaar.
• De beste kansen tot bevruchting krijg je bijgevolg met volgend schema: om de twee dagen geslachtsgemeenschap vanaf vier dagen voor tot twee dagen na de verwachte eisprong.
De kans op een zwangerschap neemt duidelijk toe naarmate een koppel geregeld seks heeft.

Seks per week Zwangerschap binnen 6 maand
Minder dan 1 x 16%
1x 30%
2x 45%
3x 50%

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1930#4b
Joehoe! Waarom nog ovu testen? Gewoon heel veel klussen! :P
pi_105719101
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:29 schreef Cooki het volgende:

[..]

omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ... _O-
Uhm, ik weet niet wat je denkt, maar als je denkt dat ik labelloo ben dan heb je het mis... :D Ik weet wel wie labelloo echt is (het is inderdaad een kloontje) en daarom heb ik het voor haar gepost.
pi_105719348
oh jammer -O-
pi_105719781
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Cooki het volgende:
oh jammer -O-
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoor :+ Maar ik ben vooral ook heel blij voor Labelloo... mijn tijd komt nog wel :)
pi_105719978
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoor :+ Maar ik ben vooral ook heel blij voor Labelloo... mijn tijd komt nog wel :)
meh.. ik dacht echt dat je een "super-afleid-manoeuvre" had gedaan :P .... nou echt jammer dat je nog moet "wachten" hoewel in de posts van een paar dagen terug andere ideeën hebben ipv "wachten" haha..

heel veel succes jij he, ja, jouw tjid komt ook, hopelijk gauw door naar z&g :*
(ms kunnen we wel samen door :D )

en dan blijft staan dat ik natuurlijk heel blij ben voor Labello en nog nieuwsgieriger ben geworden wie ze is O+
pi_105720376
Ik moet zelfs nog wachten voor ik mag wachten :+ hihi Nou ja, nog heel effe... aanstaande donderdag waarschijnlijk eindgesprek over mijn proeftijd... maar gezien de leidinggevende in kwestie me al voor half 2012 heeft volgepland, denk ik dat het wel goed zit :D
pi_105720798
o echt, naja tis bijna donderdag :)
vrijdag is n mooie dag (zag ik in dreumestopic O+ ) om te beginnen :D dan tot half 2012 volgepland en dan met verlof *O* (nou ja bijna dan :P ) ... ik zeg deal :Y)
pi_105724191
Cooki, ik doen met je mee, tot aan de zomervakantie werken en dan lekker lang met verlof!
Klusweek is hier weer begonnen! Nu was ik gisteren op stap met vriendinnen, weer 1 van het groepje zwanger! het werkt zeer aanstekelijk denk ik en het leuke is dat er alleen nog maar meiden zijn geboren binnen het vriendengroepje (nee dat lieg ik, 1 jongetje maar die is helaas na een maand al overleden aan een hartafwijking...)
pi_105724667
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef milka82 het volgende:
Cooki, ik doen met je mee, tot aan de zomervakantie werken en dan lekker lang met verlof!
je doet dan met Lijnloos mee he ^O^ ... ik heb levenslang verlof :P
maar met zn allen over naar z&g: ik zeg doen :')
pi_105741758
Ik ben er weer :W
Zo te zien zijn er al weer een paar naar z&g! Gefeliciteeerdd *O*
Ik weet niet meer precies wie er wel/niet waren toen ik (een paar topics terug) wel hier was hoor.

Mijn vriend en ik hebben toen besloten dat we voor een baby'tje wilden gaan, maar waren om en om ziek tijdens mijn vruchtbare dagen :{ En daarna tóch nog (1 of 2 maandjes) gewacht.

Maaarr..deze maand zijn we echt officiceel begonnen! Zooo spannend is het :)

Mag ik gelijk mijn NOD erbij zetten?
Ik weet het niet helemáál exact, maar het is ongeveer 5 januari.
pi_105746712
Hee strawberry,dan ben jij op het moment ook zwaar aan de klus zeker?!
Hier wordt weer hard gewerkt,ik ga voor 1 van de eerste streepjes van 2012
pi_105747774
Hee Milka :) Ja als het goed is heb ik morgen mijn eisprong. Dus inderdaad ;)
Heb zelfs met mn benen omhoog gelegen..dat is goed toch? :@
Ik hoop het voor je ! Ook voor mij :Y)
pi_105760284
Welkom Strawberry! LOL @ benen omhoog liggen. Volgens is niet bewezen dat het werkt, maar als het jou een goed gevoel geeft, dan zou ik het doen :P :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105761154
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 07:32 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Strawberry! LOL @ benen omhoog liggen. Volgens is niet bewezen dat het werkt, maar als het jou een goed gevoel geeft, dan zou ik het doen :P :D
Dankje!
Ohww..Nee ik dacht gewoon dat.. dat dat zou helpen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105761406
Ik snap je wel hoor SCD, ik deed altijd een kussen onder mijn kont als we voor het echie bezig waren geweest... en van een vriendinnetje hoorde ik laatst dat zij altijd een washandje in haar onderbroek deed na het sexxen, zodat het "binnen" bleef :D

Ach, whatever helps... kwaad kan het niet :+
pi_105761583
Hahaha, bedankt voor je steun Lijnloos :P
pi_105762560
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.

Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet :+.

Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
pi_105762881
Dankjewel Sethiwe, en ik hoop dat je aankomend weekend 2 streepjes hebt! :)
  maandag 19 december 2011 @ 10:39:41 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105763409
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.

Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet :+.

Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
en wat denk je van ons?? :o o|O
plassen!!! :P :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105767642
Sethiwe, wat houdt je het weer lekker spannend! >:)
Hier lig ik wel wat langer te wachten voordat ik me ga opfrissen na het klussen, maar een washandje? Die kende ik nog niet.
pi_105768291
Dat washandje kende ik ook nog niet, maar al het werkt :).
Mijn NOD mag trouwens op 6 januari althans dat denk ik, is voor mij pas de eerste keer na het stoppen met de pil dus ik ga maar even uit van 28 dagen.
pi_105770076
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen? O+ Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!

Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten :D. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
pi_105770180
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen? O+ Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!

Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten :D. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden ;)

Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en? *;
pi_105771109
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden ;)

Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en? *;
:D En samen Z&G lijkt mij een heel erg goed idee! O+
pi_105772557
Hier is donderdag d-day, ben benieuwd :Y Ik geloof er nog steeds niet in :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 19 december 2011 @ 15:42:36 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105773476
Helleu nieuwelingen :W :*

En ik denk dat ik het tempen idd ook maar voor gezien hou. Tis wel leuk enzo maar ik heb er gewoon geen zin in. Idd gewoon lekker veel sexen als ik ongesteld ben geweest! 3e ronde here I come! *O* O+ :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105777049
Hey SCD welkom terug :W

Aurum ik hoop dat je nu een keer ongelijk hebt!!
Sethiwe, wat hou je het spannend! Wanneer heb je voor het laatst getest?

Washandje ken ik ook niet. Dat lijkt me ook niet helpen, dan is het er toch alsnog uit :?

Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week *)
pi_105808488
Nou Freubelot, dat wordt een actieve week dan!
pi_105810443
Haha lijnloos jullie recept klinkt niet zo moeilijk, hoop dat het, als jullie er weer vol voor gaan het snel lukt op die manier.

Washandjestechniek denk ik hetzelfde over als freubelot, het vangt de boel een beetje op, maar stuurt de boel toch niet terug, zo van hier kan je niet verder, omkeren...
Maar het valt onder het baat het niet schaadt het niet principe lijkt me, sorry. Maar wie weet heb ik het helemaal mis en helpt het gewoon :Y .

Freubelot en Enfermera succes met klussen.

Sorry dat ik jullie in spanning houd, maar het nu wat krampjes in mijn buik, dus ben bang dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden, dus wil dat nog even afwachten.
Zou er wel bij passen want ben ook grieperig, dus kunnen de }) }) er ook nog wel bij :').
pi_105811617
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef Freubelot het volgende:

......

Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week *)
Niet elke dag hè! Om de dag/2 dagen, zodat de spermacelletjes ook goed rijp zijn, die hebben ook de tijd nodig :D

Als ze nog niet rijp zijn dan redden ze het nog niet ;(
pi_105813311
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.

@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk :)
pi_105814133
wat ik weet van het ontpillen is dat je lichaam dingen gaat doen waarvan je niet wist dat het kon. Krampje hier, krampje daar, buikpijn, vaag gevoel in onderbuik etc.

Sethiwe: Ik hoop dat je het mis hebt :Y

Mijn klachten zijn eigenlijk helemaal weg :? Wat vaag is, maar misschien is het stilte voor de storm.
pi_105815046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef _wolk82_ het volgende:
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.

@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk :)
Klinkt makkelijk inderdaad... zal maar niet zeggen dat we al een jaar aan het oefenen waren voor de juiste verhoudingen :P

En weird van die krampen joh... tja, het zou natuurlijk wel vanalles kunnen betekenen, maar gezien je laatste datum, kan het misschien de eisprong zijn? Ik heb vaak ook een gevoel van ongesteldheid een dagje op het moment dat mijn ei de sprong waagt.
pi_105820802
Maar het houdt wel een beetje lang aan, het begon zondag avond met last van mijn onderrug en sinds gisteren krampen die vergelijkbaar zijn met de krampen die ik heb als ik ongesteld moet worden. Ook nu heb ik nog steeds kramp, ik wacht het wel even af.

Ik hoop dat wij de juiste verhouding snel weten te vinden, nu we eenmaal het besluit hebben genomen dat we een kindje willen, willen we het ook zo snel mogelijk. Maar dat geldt hier natuurlijk voor iedereen.
pi_105821107
Hmm, ik zou eigenlijk gisteren mijn eisprong moeten hebben..
Maar nog steeds niks!
Ik voel het normaal altijd heel duidelijk.
pi_105823144
*O* We mogen weer.... *O* O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:05:27 #48
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105823284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Lijnloos het volgende:
*O* We mogen weer.... *O* O-)
SPOILER
hierbij heet ik u officieel welkom in het topic , mevrouw Lijnloos :D
pi_105824033
Wat fijn Lijnloos! Ik hoop dat het nu snel raak is voor jullie!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105824399
Whiehoeee!! Nu hopen dat het snel raak is Lijnloos!!! *O* *O*
pi_105824625
zooow weer bij gelezen!
*O* Gefeliciteerd Labelloo en SupremeEvil ook nog gefeliciteerd!! *O*

:W Welkom "nieuwelingen" :D Leuk dat jullie ook mee mogen doen met de streepjes regen in januari *O*

Denk zelf dat ik er in januari niet aan mee doe :N Veel zieken op t werk, dus veel extra (en onregelmatig) werken en mijn vriend is ook veel van huis af voor het werk...Maar goed als we elkaar zien dan is t hier heuuul gezellie :Y

Wie gaan er dit jaar nog streepjes plassen? Spewey & Aurum & Sethiwe?? Of zijn er nog een paar die ik over t hoofd heb gezien?

Ik geloof misschien nog wel meer in het wat langer blijven liggen en benen hoog leggen, dan in het washandjes verhaal... maar ja je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.

quote:
2s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef covie het volgende:

[..]

Niet elke dag hè! Om de dag/2 dagen, zodat de spermacelletjes ook goed rijp zijn, die hebben ook de tijd nodig :D

Als ze nog niet rijp zijn dan redden ze het nog niet ;(
Is dat echt waar?? Nooit geweten... :@ Dus meer keer op een dag is helemaal niet goed (als je zwanger wilt worden dan :+)
pi_105824666
Lijnloos gefeliciteerd met het positieve gesprek *O* En welkom terug!

SCD, ik voel mn eisprong ook niet elke ronde even duidelijk.. Dus misschien is je eisprong al wel geweest..

Wolk, ontpillen zorgt volgens mij voor dat soort klachten.. Hou het bij, dan kun je volgende ronde vergelijken..als er een volgende ronde komt :9

Ik wist niet dat zaad moest rijpen :@ Weer wat geleerd..
pi_105824679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:07 schreef _wolk82_ het volgende:
Maar het houdt wel een beetje lang aan, het begon zondag avond met last van mijn onderrug en sinds gisteren krampen die vergelijkbaar zijn met de krampen die ik heb als ik ongesteld moet worden. Ook nu heb ik nog steeds kramp, ik wacht het wel even af.
Daar heb ik ook last van gehad tijdens het ontpillen (samen met nog een aantal andere zwangerschapsachtige klachten ;)) Die klachten hebben ruim twee weken aangehouden..
pi_105825536
Freubelot, het is eigenlijk niet zo dat ik het een beetje ''voel'' , maar het is vaak best pijnlijk.
Nouja, misschien morgen, of anders is hij misschien al geweest :)

En mij lijkt dat ook van dat zaad, hoewel je soms lees dat het zovaak mogelijk moet, en dan weer dat je het idd moet laten rijpen. Wij doen het tot nu toe om de dag...
pi_105825683
@freubelot, het zou toch wat zijn in de eerste ronde raak schieten, maar daar ga ik maar even niet vanuit. Ik hou het er maar op dat het ontpil klachten zijn. Ik hou het zeker bij.

@Lindala: ik hoop niet dat het bij mij twee weken duurt, zit ik er met kerst nog mee :(
pi_105825783
van google:
•Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit.

•Te weinig klaarkomen tast óók de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal.

Net als Freubelot...weer wat geleerd :D
pi_105826065
En de beste standjes zijn...... (trommelgeroffel)
missionarishouding & op z'n hondjes

Ik dacht, als wel toch tips en trucs aan t door nemen zijn :+
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:35:26 #58
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105827133
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Ashina het volgende:
van google:
•Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit.

•Te weinig klaarkomen tast óók de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal.

heheh.. is dat FFF toch niet helemaal voor fun :P
pi_105827555
Haha nou good to know dat we dus niet perse iedere dag hoeven te seksen, doen we nou ook niet dus dan hoeven we ons niet al te veel aan te passen O-)

Nog 2 dagen pillen en dan is het helemaal OP! Da's mooi, kunnen we met de kerst lekker rampetampen zonder al die smurrie haha. En dan kan het feest EIN-DE-LIJK beginnen.

Ik ben in de lente een aantal maanden gestopt met de pil (om andere redenen dan zwanger willen worden), maar kan me niet herinneren dat ik er allerlei ontwenningsverschijnselen van kreeg? :? ... Of ik heb het gewoon verdrongen haha. Kan alleen maar hopen dat het mee valt :)
pi_105827949
Lijnloos welkom terug en dat je maar snel een extra streepje krijgt. Heb je de verhouding nog onthouden ;).

Ashina dank je voor de tips. En balen van al dat onregelmatig werken, dat je nu juist je vriend iets minder ziet.

Haha je hebt helemaal gelijk barreltje _O- .

Aurum spannend voor je, ik ga duimen.

Wolk ik hoop dat je klachten snel voorbij zijn :*.

SCD aan de ene kant fijn als je nu niet zoveel pijn hebt van de eisprong, aan de andere kant is het dan weer balen dat je niet weet wanneer die geweest is.
pi_105834016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Ashina het volgende:
van google:

Ah, altijd handig om te weten... ik wist het wel van die "om de dag" maar wist het waarom erachter niet... dus best handig... Maar dus ook mijn meneer voortijdig weer "opwarmen" ;) Zodat de klusdagen ook allemaal even effectief zijn... Eerst een FFF en dan voor het echie! :+
pi_105843791
zo.

SPOILER
sorry.. ego post :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105844148
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
zo.
:* je bent niet de enige, maar leuk is t niet -O-

(ik herken wat je beschrijft niet specifiek, maar wél de twee verschillende sporen waarop mannen/vrouwen kunnen staan)

ms tijd voor n keukentafel-gesprek , waarin je man ook verwoordt welke "strategie" hij voor ogen heeft?

(strategie klinkt wel heel strijdlustig, maar aansluiten bij de mannen-taal werkt :') )
pi_105844377
SPOILER
pi_105844832
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef _aurum_ het volgende:
Wat fijn voor jullie dat jullie er zo relaxed in staan! :Y
Toch kom je zo relaxed over dat t op mij soms over komt alsof t voor jullie ook OK is als t nog jaren duurt voor jullie kindje komt? dat je geen "haast" hebt?
of lees ik dat verkeerd?
pi_105845176
Ik weet niet of ik zo relaxed ben hoor.

Ik vind het ergens heel dubbel, ik wil heel graag een kindje met mijn lief maar ik kijk totaal niet uit naar het zwanger zijn. Je lichaam verandert, ik wil niet in een klein bolletje veranderen. Het zal carrieretechnisch ook voeten in de aarde hebben, daarvan zie ik wel hoe ik er mee omga als het zover is.

Als ik mijn lief kon bezwangeren dan had ik 't gister gedaan :P

Ik probeer mijn "best" er voor te doen, maar aan het eind van de dag moet de beeb willen blijven plakken :) We zitten nu pas in de 4e ronde en het kan nog wel even duren. Als het binnen 9 maanden niet lukt, dan gaan we babbelen met de huisarts en zien we wel verder.

Ik maak me denk ik alleen druk als dingen concreet zijn, tot die tijd schuif ik het naar de achtergrond en ga ik over naar de orde van de dag :)
pi_105845685
Je komt iig wel sterk over! *O*

zwanger zijn: dat is voor de 1 echt hell.. en voor de ander hemel op aarde..
helaas is daar vooraf niet zoveel over te beloven... (maar t resultaat is t echt waard, mega cliche maar daarom zo waar :* ) er verandert zoveel met t krijgen van jullie kind, zowel turbulentie als bliss O+
je hebt gelijk hoor: idd omgaan met dingen pas zodra ze relevant zijn..

Ronde4 dat is idd "pas" hoewel ik n persoon ben die t NU wil :@
nog maar ns: ik vind je houding lekker nuchter en ik hoop dat t gauw raak zal zijn! :Y

net wilde ik nóg iets zeggen, wat relevant was :+ maar tis me ontschoten, ik kom er morgen vast op terug :P
pi_105845971
Wij leven in een tijd waarin alles "nu" moet en ik snap het ongeduld wel, maar soms is het goed om een beetje een go with the flow mentaliteit te hebben :Y

En ik realiseer me ook wel dat ik door de zwangerschapshormonen het helemaal het einde kan vinden, maar op dit moment is dat nog een beetje ver van mijn bed show :P
pi_105855229
_aurum_, wat goed dat je dat zo neer zet, want ik denk dat er echt wel meer mensen zijn die zo denken. Ik was er denk ik ook wel 1 van. Het zwanger zijn vond ik allemaal prima (had ook weinig te klagen), alleen inderdaad alle veranderingen waar je geen vat op hebt zijn soms moeilijk te accepteren. Zo kon ik het juist helemaal niet hebben dat ik minder moest gaan werken aan het einde van de zwangerschap ivm hoge bloeddruk. Ik vond dat echt stom, maar ja het moest... En idd, konden mannen het ook worden, dan zou ik hem ook graag een keer laten gaan... al is het maar om te weten hoe het is!

Hier is het trouwens ook geen enorme beestenboel in bed hoor... Mijn O+ is erg vatbaar voor weinig energy = geen sex... en ik heb ook niet altijd zin om het innitiatief te nemen (wat wel nodig is in ons sexleven anders is het helemaal een dorre boel), dus de afgelopen maanden van onthouding op de juiste momenten, was het geheel onthouding ongeveer (nou ja, 1 keer in 3 maanden tijd :o ). Dus helaas, hier ook geen man met hoge bevruchtingsdrang...
pi_105855303
@ cooki, aurum en lijnloos..
tnx..
had ik even nodig :@

dat keukentafel gesprek komt er.. :) :Y

ook ik heb een beetje last van carriere perspectieven..
SPOILER
* Barretje80 gaat ook proberen wat meer zen er mee bezig te zijn...

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105855679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef _aurum_ het volgende:
Wij leven in een tijd waarin alles "nu" moet en ik snap het ongeduld wel, maar soms is het goed om een beetje een go with the flow mentaliteit te hebben :Y
ik begrijp wat je zegt en toch:
de go with the flow mentaliteit : t is heel confronterend: als je een kind wilt en t komt niet -O-
edit: ervaren bij wens voor 2e kind
ik hoop oprecht dat je die "mentaliteit" vast mag/kunt blijven houden *O* omdat t bij jullie allemaal wel soepel en snel zal lukken

[ Bericht 1% gewijzigd door -Caroline- op 21-12-2011 08:36:02 ]
pi_105855778
Ik kijk op zich wel uit naar zwanger zijn. Maar ik ben wel zo nuchter dat ik me goed realiseer dat ik nog tijd heb (vind ik zelf dan, ik ben 30 :) ). En dus maakt het niet zo veel uit als het niet meteen lukt. Wij hebben ons voorgenomen om na een jaar naar de huisarts te gaan, en ik zit nu in ronde 4.

Het kan me soms wel naar de keel vliegen omdat ik geen idee heb wat er op me af komt. Ik heb geen verstand van baby's! En hoe doe ik dat met mijn werk! En ik heb slaap nodig! etc. Mijn lief is daar wat relaxter in, die weet gewoon zeker dat het wel goed komt en dat we het wel redden. Maar ik vind het zelf af en toe toch best een ding.

Maar goed, volgens mij is het niet raak deze maand, heb sinds gisteren wat buik- en rugpijn. Het zal morgen wel doorbreken en dan zit ik weer op een nette 29 dagen.

Aanstaande NOD's, anyone?
pi_105855848
Mijn lijkt zwanger zijn prachtig! Vind die dikke buiken juist mooi :D Mag je eens een keer legaal "dik" zijn

Kan me voorstellen dat t bij sommige beroepen lastig is(zwanger zijn). Helemaal in een situatie zoals bij barretje.
klinkt trouwens als een spannende baan! Vind je het het niet erg om dan een poos van huis te zijn?
pi_105855955
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:35 schreef Ashina het volgende:
Mijn lijkt zwanger zijn prachtig! Vind die dikke buiken juist mooi :D Mag je eens een keer legaal "dik" zijn

Kan me voorstellen dat t bij sommige beroepen lastig is(zwanger zijn). Helemaal in een situatie zoals bij barretje.
klinkt trouwens als een spannende baan! Vind je het het niet erg om dan een poos van huis te zijn?
Als het daar bij blijft is het inderdaad dikke prima! Maar realiseer je wel dat er nog wel meer met je lijf gebeurd dan dik worden he? Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat jij nergens last van krijgt als je zwanger bent, maar het is ook niet altijd rozegeur en manenschijn... (sorry als ik je nu keihard van je roze wolk heb gemept...)

Aan de andere kant, werktechnisch is het gelukkig voor mij gene probleem. Ik werk 4 dagen (ipv van 5 dagen pre-baby), 32 uur en mijn man is ook minder gaan werken waardoor MInke nu 3 dagen naar het kdv gaat (tering, dat is duur, dat is geloof ik mijn grootste schokmoment geweest in het hele verhaal) en in mijn werk is het ook geen drama als ik zwanger ben (IT-er waar we in projecten van korte tijd werken). Slaaptekort of in elk geval minder slaap daar wen je aan... echt! Ik was echt een fanatieke uitslaper en langslaper, maar nu is het echt sporadisch dat ik meer dan 7 uur slaap en om half 8 opstaan voelt al als uitslapen... :+ Maar echt, daar heb ik vrij weinig moeite mee gelukkig. GEwoon af en toe Minke richting opa en oma voor een logeerpartijtje zodat wij effe kunnen bij tanken.
pi_105856085
Goedemorgen lieve meiden! Ik heb vreemd genoeg het tegenovergestelde van jullie mannen thuis. Ik word elke dag besprongen tijdens de vruchtbare dagen en het liefst daar buiten ook nog. Hij wil gewoon heel graag een tweede kindje.
Het minder slapen daar wen je echt aan. Wat Lijnloos ook al zei, half acht voelt al als uitslapen.
Het legaal dik zijn beviel me ook wel, al hoop ik de volgende keer een minder grote vochtbom te zijn! Echt een walvis was er niks bij. :@

Bij stuiterpeuter had ik gelukkig geen lichamelijke klachten dus wat het ook een ver van mijn bed show, totdat het een stuitliggertje bleek. Maar dat waren wel goede leermomenten (ik laat nooit meer een draaipoging uitvoeren!)

Mangostine: houd je ons op de hoogte of het doorbreekt? Geen idee of ik een aanstaande NOD ben, want de cyclus is een rommeltje.
pi_105858977
Barretje ik zit ook met carriere hoor, zodra als ik zeg dat ik zwanger ben gaat de handrem erop voor de eerste 3 jaar. Ik wil na de bevalling 4 dagen gaan werken en er is niemand in mijn functie in Europa die parttime werkt :') dus dat gaat nog leuk worden :P

Verder is morgen mij nod, maar er is nog geen vuiltje ad lucht, lekker vaag :)
pi_105859159
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef _aurum_ het volgende:
Barretje ik zit ook met carriere hoor, zodra als ik zeg dat ik zwanger ben gaat de handrem erop voor de eerste 3 jaar. Ik wil na de bevalling 4 dagen gaan werken en er is niemand in mijn functie in Europa die parttime werkt :') dus dat gaat nog leuk worden :P

Verder is morgen mijn nod, maar er is nog geen vuiltje ad lucht, lekker vaag :)
  woensdag 21 december 2011 @ 11:09:48 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105859297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:35 schreef Ashina het volgende:

mja.. het is een beetje zoals bij aurum :P
het wordt hier niet gewaardeerd om (op kantoor) minder dan 5 dagen te werken.. eigenlijk is minder dan 50 uur al not-done :P 8)7

tuurlijk zie je je kleine dan 2 weken niet, maar daar krijg je 3 weken helemaal thuis voor terug.. opgeteld zie ik die kleine dan meer dan als ik op kantoor zou zitten denk ik ;)

maar.... ik ben ook wel zo realistisch dat ik weet dat hormonen anders kunnen denken en dat ik als er een kleine is misschien wel heulemaal niet langer dan 2 uur bij hem/haar vandaan wil zijn ;)
pi_105859536
Zwanger zijn vond ik bij de eerste prachtig, nergens geen last van (behalve dat mijn buik werd verbouwd tot onderdeel van een zebra...), de bevalling was iets minder maar ik zou hem zo over doen. De tweede was niet zo grappig, rotzwangerschap (moe/misselijk/moe/misselijk/moe moe moe!) Ik kon aan het einde mijn ene voet niet meer voor de andere krijgen (ik had toen nog actieve Lyme) dus een geplande kz, wat ook niet helemaal goed ging *lees: maandag ingepland, vrijdag ervoor met spoed een kz want scheurend litteken van de vorige kz. Veel bloed verloren, liquor lek, acht dagen alleen maar horizontaal kunnen liggen, wanneer ik iets omhoog kwam met mijn hoofd helse hoofdpijn.* Die wil ik dus noooooit weer over doen. Ik ga nu voor drie maal is scheepsrecht, een droomzwangerschap plus bevalling!

Enne, mijn (8> benut elk moment tijdens mijn vruchtbare periode...
  woensdag 21 december 2011 @ 11:50:19 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105860648
He barreltje, wat naar.. -O-

En verder; sorry, heb niet zo teruggelezen want ben wat ziekjes ;( verkouden/keelpijn enzo.. maar heb ook vakantie dus was ook wel te verwachten. -O-

:* voor iedereen!
pi_105865560
Natuurlijk snap ik dat een zwangerschap ook minder goed kan gaan. Ik heb op de kraamafdeling gewerkt en heb daar veel zieke kraamvrouwen gezien (en wat kunnen kraamvrouwen trouwens eigenwijze wezens zijn)
Maar daar ga ik maar niet vanuit(positief blijven denken;))*ashina klimt weer op roze wolk*

Ik zie op tegen de bevalling! Auw! Ik heb er een heleboel gezien en bij mijn eerste dacht ik gelijk...ik wil geen kinderen meer! Maar ja, dat gevoel van mama willen zijn is wel heel sterk.
Maar jullie hebben gelijk, t kan ook minder rozegeur en maneschijn zijn dan ik me voorhou.

Milka wat een verhaal! Respect hoor!
Barreltjeeen paar weekjes is nog te doen, ik kijk te veel tv denk ik :D dacht dat je dan voor een half jaar ofzo weg zou zijn.
Enfermera beterschap meis *beterschaps knuffel*
  woensdag 21 december 2011 @ 15:13:37 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105868497
pi_105872721
Ik dacht dat ik een geboortefilm te zien zou krijgen hahaha nog niet helemaal wakker geloof ik :D
Maare gaaf hoor. Lijkt me wel een mannenwereld of werken er meer vrouwen bij jullie? Wat doe jij daar dan ongeveer?

ow ja, heel vaag, had net onder de douche heel iets bloed verlies. Ik zit op dag 21. Zou je bij je eisprong ook bloed kunnen verliezen? Aangezien mijn cyclus altijd heel lang is denk ik niet dat ik nu al ongesteld ga worden.
pi_105876577
ik had ook een bevallingsfilmpje verwacht, ik dacht al oh noeeesssss :+

Ashina 't kan een innestelingsbloeding zijn?
pi_105877173
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef _aurum_ het volgende:
ik had ook een bevallingsfilmpje verwacht, ik dacht al oh noeeesssss :+

Ashina 't kan een innestelingsbloeding zijn?
hihih.. van wie zou die bevalling dan moeten zijn?? :P

ik heb heeerlijk last van m'n PMS..
alles is KUT, ik wil janken en m'n O+
ben er alleen nog niet achter of die PMS voor of na het eitje komt :P

pi_105878710
offtopic: Barretje, mn exvriend werkte ook op n boorplatform O+

als jij alleen last hebt van je pms valt t nog mee, toch? :P

tis hier bijna weer 'tijd'.. :Y)
pi_105884646
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hihih.. van wie zou die bevalling dan moeten zijn?? :P

ik heb heeerlijk last van m'n PMS..
alles is KUT, ik wil janken en m'n O+
ben er alleen nog niet achter of die PMS voor of na het eitje komt :P
ik had geen idee, wil er ook niet teveel over nadenken :P

Maar denk even na waar PMS voor staat, dan kan je zelf wel verzinnen of het voor of na je ei is ;)
pi_105886981
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik had geen idee, wil er ook niet teveel over nadenken :P

Maar denk even na waar PMS voor staat, dan kan je zelf wel verzinnen of het voor of na je ei is ;)
mja..
alleen is het bij meestal rond m'n ei-sprong..
maar leg dat maar eens uit aan je baas :P
PMS snapt ie nog NET _O- _O-

pi_105892591
Aurum spannend morgen. Voor mangostine hoop ik dat het ook nog 9 maanden duurt voor de }) }) komen.

Fijn die go with the flow mentaliteit, hebben we hier ook wel een beetje.
Mijn (8> wel meer als dat ik het heb. Hij heeft zoiets we zien het wel een keer. Hij verwacht er ook niets van dat ik nog steeds niet ongesteld ben en vind me ongeduldig dat ik wil testen.
Hij is er ook niet echt mee bezig en heeft echt zoiets van het komt wel een keer. Hij wil ook geen *; omdat het moet, maar gewoon als we er beide voor in de stemming zijn.
Ik kan daar prima mee leven, alleen soms ben ik al aan het dagdromen over hoe het zal zijn als ik zwanger ben of er een kleine is.
Ik voel natuurlijk vanalles in mijn lichaam en ben er meer bewust van als (8>, en hem interesseert het gewoon niet zoveel. Al wil hij ook wel graag een kindje, maar het komt wel een keer is zijn mening, mijne ook alleen hoop ik dat het niet zolang duurt :P.
Ik heb wel met hem afgesproken dat ik vrijdag een test doe, als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Ik dacht vanochtend dat het was begonnen, veel krampen, maar dat zakte snel af en kwam niet meer terug. Heb nu zelf ook het idee dat ik snel ongesteld word, heb niet het gevoel dat er een tweede streepje te zien zal zijn op de test, maar dat is puur mijn gevoel.

Barretje interessant beroep heb je, heb een paar stukjes van de film gezien een hele andere wereld als ik ken. Sterkte met je pms :*

Ashina nooit eerder bloedverlies gehad tussendoor?

cooki succes met :Y) en dan bedoel ik niet het eten met kerst :P

Sopho balen dat je cyclus zo'n rommeltje is, was je hiervoor wel altijd heel regelmatig?

sorry het is weer een heel verhaal geworden.

Hoe gaat het met iedereen :* ?
pi_105892844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Sethiwe het volgende:

-knip-
*O* sethiwe nieuws!!!

oh wait...

WAIT.... -O-

;)

pi_105892909
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

*O* sethiwe nieuws!!!

oh wait...

WAIT.... -O-

;)
+1 }:|
O+ :*
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Sethiwe het volgende:
cooki succes met :Y) en dan bedoel ik niet het eten met kerst :P
je bedoelt dat ik mn man moet consumeren? *O*
pi_105893556
Wachten tot vrijdag en aangezien ik vrij heb kan het laat op de ochtend worden :) .

cooki eet smakelijk :P
pi_105906099
nou, ik heb vanmorgen superveel kramp gehad. Maar tot nog toe niks.

Zoals ze in Top Gun zouden zeggen: No Joy :+

ik heb zoiets van laat maar komen, dan kan ik daarna weer vrolijk verder met de rest van mijn leven :')
pi_105906838
Sethiwe en aurum, ik hoop op 2011 streepjes voor jullie!

Ik heb volgens mij mijn eisprong gehad. Nu wachten dus, maar gelukkig lekker druk met kerst enzo.
Wij proberen er ook zo relaxed mogelijk mee om te gaan en vooral niet seksen als we echt geen zin hebben. Voor nu moet het leuk blijven en geen dingen tegen ons zin in moeten doen om zwanger te worden. Voordeeltje is wel dat ik rondom mijn eisprong echt wel merk dat ik meer zin in seks heb :D

Nou dames, morgen streepjes plassen!
pi_105909468
Hey allemaal :)
Volgens mij heb ik mijn ei gemist! :S
Ik voel hem meestal wel, en nu nét wanneer we echt beginnen, NIET |:(
Snap er niks van haha. Ik twijfel nu heel erg of we niet te laat zjin begonnen met klussen, aangezien we het daarvoor te lang voor de vruchtbare dagen niet hebben gedaan...

Nouja, kan niks anders doen dan afwachten! :)

Is er nog iemand met een NOD die niet in het lijstje staat?
pi_105909597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Volgens mij heb ik mijn ei gemist! :S
-O- wordt t ms een verrassingsei :*
quote:
Is er nog iemand met een NOD die niet in het lijstje staat?
ik ja, NOD pas in 2012... ik hou me ff ver van lijstjes en zuks..
ik doe op 9/10 januari gewoon een fotootje :') (i wish.. *O* )
pi_105910413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef Cooki het volgende:

[..]

-O- wordt t ms een verrassingsei :*

[..]

ik ja, NOD pas in 2012... ik hou me ff ver van lijstjes en zuks..
ik doe op 9/10 januari gewoon een fotootje :') (i wish.. *O* )
Hihi een verrassingsei.. :) Het voelt zo raar! Had me er helemaal op vastgepint van, ok en MORGEN komt m'n ei. En dan voel ik niks. Stom! haha.

Ja ik hoop het voor je Cooki :)
  donderdag 22 december 2011 @ 12:04:54 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105911384
Volgens mij moet ik vanadaag of morgen ongesteld worden. Heb wel pijnlijke tieten maar verder nog geen tekenen van ongesteldheid. En als ik niet ongesteld word kan ik pas zaterdagochtend testen (we komen ergens vrijdagavond/nacht terug van vakantie XD :P) Dus geduld moet ik sowieso nog even hebben! :D
pi_105912413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Hihi een verrassingsei.. :) Het voelt zo raar! Had me er helemaal op vastgepint van, ok en MORGEN komt m'n ei. En dan voel ik niks. Stom! haha.

Ja ik hoop het voor je Cooki :)
ik ben m'n ei ook kwijt :N
alhoewel ik volgens "de berekeningen" pas de 26ste m'n ei zou moeten hebben :P
die dag maar eens opletten! ;)

Nu nog vooral veel last van m'n darmen.. :@

vanavond vieren dat we een half jaar getrouwd zijn O+
pi_105913231
meiden, jullie zijn allemaal nog niet zo lang bezig (Enfermera/ Barreltje/SCD), de kans dat je de eerste/tweede/derde keer gelijk zwanger bent is klein.

Dus ga jezelf niet gek zitten maken, maar hou het leuk :) (Dat gek maken kan later vast ook nog :+ )

/oma spreekt

Gefeli met je mini jubileum Barreltje
pi_105913497
Ik heb mijn NOD vandaag (obv 29 dagen) of 30 december (obv 37 dagen). Ik heb sinds dinsdag een ernstig pms humeur en bijbehorende pijntjes, dus ik verwacht er niet veel van. Vanochtend leek het zeer aanstaande, maar het is nog niet doorgebroken.
Dus Aurum, ik sluit me aan bij jouw woorden.

SCD, misschien moet je ei nog springen? Voel je 'm áltijd?

Barreltje, gefeliciteerd, goed vieren! :Y)

Het wachten is op Sethiwe morgen... ik duim!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:35:41 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105914355
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben m'n ei ook kwijt :N
alhoewel ik volgens "de berekeningen" pas de 26ste m'n ei zou moeten hebben :P
die dag maar eens opletten! ;)

Nu nog vooral veel last van m'n darmen.. :@

vanavond vieren dat we een half jaar getrouwd zijn O+
Je ei kwijt :o En het is nog niet eens pasen! :o :+
Sorry ben in een flauwe bui :+ XD
He bah vervelend joh -O-
Oeh, gefeliiii! *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
meiden, jullie zijn allemaal nog niet zo lang bezig (Enfermera/ Barreltje/SCD), de kans dat je de eerste/tweede/derde keer gelijk zwanger bent is klein.

Dus ga jezelf niet gek zitten maken, maar hou het leuk :) (Dat gek maken kan later vast ook nog :+ )

/oma spreekt

Gefeli met je mini jubileum Barreltje
Haha I know :P Doe ik ook niet hoor! Ik ben gewoon benieuwd.
Oh, en trouwens, vriendin van mij was wel binnen 3 maanden zwanger, maar zij had haar eisprong ook vaak door de lichtste pil heen en voelde 'm ook altijd. Oh, en ze was zwanger van een tweeling, maar daar kwam ze pas later achter aangezien er elke keer stukken placenta bij haar achterbleven. Op de echo's was nooit een 2e kindje te zien.. Maar wel te vaag om achteraf te weten..

[ Bericht 1% gewijzigd door Enfermera op 22-12-2011 15:15:18 ]
pi_105917683
Sethiwe, vorige maand had ik een paar dagen voordat ik ong moest worden steeds wat bloedverlies. Maar vorige maand duurde mijn cyclus iets van in de 40 dagen.
ach t zal wel door mijn nachtdiensten komen.

SCD, je ei kwijt? Das balen. Ik vind t wel knap dat sommige vrouwen hun eisprong voelen. Wel balen dat t juist nu niet voelt.

Barreltje een half jaar getrouwd, dat moet gevierd worden :D

ik duim voor de mensen die deze week gaan plassen voor een 2de streepje!
pi_105922115
Gefeliciteerd Barreltje met jullie half-jarig huwelijk :D

En Aurum, ik vraag me altijd af waarom dat eigenlijk is? Is dat wel zo?
Waarom zou je de 1e keer minder kans hebben dan de 5e keer of de 10e keer?
Omdat het lichaam moet wennen? Of wat eigenlijk?
Ik dacht eigenlijk dat het gewoon óf raak is, of niet..
Of kan je me iets vertellen wat ik nog niet weet? :)

En Mangostine en Ashina, Ja ik dacht altijd dat ik hem elke maand voelde..maar nu ga ik dus twijfelen. Ik weet iig dat ik hem de laatste 3 maanden sowieso heb gevoeld.

Het voelt pijnlijk, alsof er een waterballon inzit, en met elke hobbel enzo dan voel je het behoorlijk.
pi_105922561
Ik kom me hier ook maar vast voorzichtig melden...
In januari willen wij voor een tweede gaan. Ik heb m'n cyclus al aardig door aangezien ik na de bevalling niet meer aan de pil ben gegaan. M'n cyclus is wel wat aan de korte kant, zo rond de 24 dagen. Enige wat er aan schort is actie, dus daar gaan we wel (gezond) opletten, want anders laten we het wel heel erg van de geluksfactor afhangen. De eerste was trouwens in de tweede ronde na stoppen met de pil raak en eigenlijk was dat ook de eerste kans aangezien manlief in de goede periode in de eerste periode op congres was...durf niet te hopen dat het nu weer zo vlot gaat lopen.

Zal de komende tijd vooral meelezen en jullie zo wat beter leren kennen waardoor ik ook wat kan reageren (want dat vind ik best lastig).
pi_105922718
Welkom Kursor en succes :)
pi_105928960
Kursor welkom! Vanochtend laatste pil gehad :Y
Ben benieuwd of ik ook eisprongen en dergelijke kan voelen? :? Nooit op gelet eigenlijk.. zal ik eens gaan doen vanaf nu :Y)
  donderdag 22 december 2011 @ 20:14:04 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105930832
Welkom Kursor en klusze! :D *O*
En dat leren kennen komt wel goed hoor! Vragen staat vrij he! ;) :D
pi_105935054
Kursor welkom, hopelijk mag je snel weer door.

Aurum hoe is het met je, zijn de }) weggebleven?

Barreltje gefeliciteerd met jullie half jaar getrouwd, nog veel plezier met het vieren.

Mangostine wat balen van je pms-humeur en bij behorende pijntjes :*.

Ik verwacht er morgen niet teveel van, denk dat ik morgen test en gewoon een paar dagen later alsnog ongesteld word-O-. Maar goed morgen dag 47, dus ga toch maar testen. Kan ik als het negatief is heel veel verkoudsheidsmiddelen en middelen tegen lichte voorhoofdsholteontsteking in gaan slaan, zonder dat ik een stemmetje in mijn hoofd heb die zegt stel dat je zwanger bent, dan... anders voel ik me weer schuldig mocht het wel zo zijn en ik allemaal "rotzooi" heb ingenomen 8)7
pi_105937953
ik zeg niet dat het onmogelijk is :P Maar het gebeurt minder vaak. Ik denk dat het een gedeelte ontpillen is, gedeelte vrijen op de juiste momenten. Je moet een soort van in het ritme komen :+

Pff Sethiwe, lijkt me echt irri zo'n lange cyclus. Jij verdient een 2e streepje :Y

Hier is het nog steeds rustig, afgezien van af en toe wat krampjes is er niks :?

Ik kom er net wel achter dat mijn cyclus niet altijd 28 dagen is...

Sep = 28
Oct-= 26
Nov= 27

Nu zit ik vandaag op 27 dagen, kans is dus aanwezig dat het morgen alsnog gebeurt
pi_105938223
Oke :) Ik heb al jaren de pil niet meer dus..
Maar Aurum, zou dat niet betekenen dat je al kan testen?
pi_105938316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Oke :) Ik heb al jaren de pil niet meer dus..
Maar Aurum, zou dat niet betekenen dat je al kan testen?
je bedoelt zou dat niet betekenen dat ik mijn kop in het zand kan steken voor een paar dagen >:O ~:) :+

Ik wacht morgen nog wel af. Als er morgen niks gebeurt dan ga ik wel een testje halen :Y
ik geloof er nog niet zo in :P
pi_105938645
Nog ergens last van aurum, of geen vuiltje aan de lucht?
pi_105938715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Mangostine het volgende:
Nog ergens last van aurum, of geen vuiltje aan de lucht?
Krampje hier, krampje daar. Maar geen funky afscheiding en dat heb ik normaal wel :?
pi_105938893
Tja, kan vriezen kan dooien hè?
Ik duim voor je.
pi_105939266
Thanks!, ik hou jullie op de hoogte :D
pi_105940242
Spannend Aurum :o
pi_105940578
Goedenavond! Zou mijn eisprong moeten hebben vandaag maar heb nog niets gezien?
Spannend aurum!
pi_105940729
Aurum dank je.
Voor jou is het ook wel spannend, ga duimen voor je.

Milka op basis waarvan zou je je eisprong verwachten vandaag?
Misschien springt die straks gezellig onder de kerstboom.
pi_105941048
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef milka82 het volgende:
Goedenavond! Zou mijn eisprong moeten hebben vandaag maar heb nog niets gezien?
Spannend aurum!
ik heb em gevonden!!!!

pi_105941154
anyway.. hier heeerlijk gevierd dat we een half jaar getrpuwd zijn..

ik ga er maat van uit dat m'n ei er nog nie is..dn voel ik me niet schukdig over de alcohol ;)

no pun intended ;)

pi_105941603
Aurum, ik duim met bovenstaande dames mee ;). Oh, ik hoop het zo voor je!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105942858
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_105951397
Spewey! Vind je je man stom of nie? Kom eens vertellen!
pi_105951660
Blaasontsteking }:|
pi_105951736
Balen twinkle :* heb je daar vaker last van?
pi_105951803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef progje het volgende:

[..]

wat lief! O+
pi_105952101
Nah was net bij de huisarts om een kuur te halen. De laatste keer was 2 jaar terug. Dus ik weet niet of dat een beetje acceptabel is?

Beetje jammer met een paar vrije dagen voor de deur en pil af zijn .. Maar voor nu toch maar even geen polonaise aan mijn lijf om die reden.

Onze tijd komt nog wel :s)

Aurum, ik duim ook mee!! Wat zou het mooi zijn als je nog dit jaar erachter zou komen dat het zover is :)
pi_105953837
Twinkle sterkte met je blaasontsteking :* .

Aurum hoe is het bij jou vandaag?

Spewey ik vraag me hetzelfe af als bodpa.

Hier net getest, maar wat ik al verwacht had negatief -O-.
Nu dus maar het kruidvat leeg halen voor antihoestmiddelen enzo.
pi_105954897
ik ben gewoon ongesteld geworden, dus volgende maand beter!

Beterschap Sethiwe :*
pi_105954978
Ah :( Sethiwe en Aurum, balen zeg. :N
pi_105955566
Ahh balen meiden! Had het jullie zo gegund!!

Nou ja, dan voor nu jezelf lekker (laten) verwennen en er het beste van proberen te maken. Volgende maand weer nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Maar wat zou het mooi geweest zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan .. Komt goed meiden, blijf hoop houden! :*
pi_105955570
Valt wel mee :P

We kunnen nu weer gaan klussen én ik kan wijntjes drinken met de kerstdagen en O&N :Y
pi_105955957
ik ben op 5 december ongesteld geworden en nu nog geen eisprong, wordt weer een lange cyclus dus.....

Spewey, doe eens een update!
pi_105955991
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben gewoon ongesteld geworden, dus volgende maand beter!

Beterschap Sethiwe :*
Jammer.

Ik ben zelf een beetje in dubio. Ergens hoop ik dat het nog een hele tijd duurt voor het raak is. Was er eerst heel erg aan toe en nu ben ik dus weer in twijfel mode. Het bevalt me ook gewoon zo goed met z'n tweeën :P
pi_105957734
Jammer Sethiwe en Aurum -O-
Ik heb ook negatief getest vanochtend, nog niet ongesteld.
pi_105957802
Coco, het komt als het komt hè? :)
pi_105957803
Allemaal zonder streepjes -O- ... spewey jij dan wel? :D
of gaat echt iedereen door voor t nieuwe jaar?
pi_105957859
Andere vraag, hebben jullie je zorgverzekering aangepast met het oog op een eventuele zwangerschap?
pi_105958301
Mangostine en Aurum balen, maar idd lekker genieten van de feestdagen en dan de volgende klusronde in (klein detail is dat ik eerst wel ongesteld moet worden).

Coco lastig die twijfelmode, maar lekker genieten van hoe het nu gaat en mocht het raak zijn duurt het ook nog maanden voor de baby er is :P. Maar ik wil je wel stekte wensen met je dillema.

Mangostine ik heb mijn zorgverzekering nog niet aangepast, heb nu alleen een basispakket. Zit er nog wel over te denken, maar nog geen beslissing genomen. Vind het wel lastig wat is wijsheid. Heb je zelf al een aanpassing gedaan?
pi_105958510
Ah Twinkle, een blaasontsteking is pijnlijk, beterschap! Sethiwe en Aurum gaan door naar de volgende ronde. Lekker drinken en eten met de Kerstdagen en Oud en Nieuw! ~:)

Mangostine, negatief getest, is er nog een sprankeltje hoop dat het raak kan zijn?

Ccoc, die twijfels zijn heel normaal. Het is ook een levensveranderde ervaring. Maar toch gun ik het je van harte!

Kuch Cooki, ik kan nog dit jaar raak zijn.....
Spewey, we wachten op nieuws! :)
pi_105958553
Sopho whooops, nou laat gaan *O* 2011streepjes zijn cool! O+
pi_105958583
Mijn vriend hamert op een aanvullende verzekering. Maar dan denk ik, hoe groot is de kans dat ik in de eerste 3 maanden van 2012 (want dan heb je er nog iets aan) zwanger raak?

Zul je net zien: pas ik het aan, gebeurt er niets. Laat ik het ongewijzigd, raak ik zwanger. :')
pi_105958632
Ah Sopho, onze hoop in bange dagen! :D
Any thoughts?
pi_105958710
Sethiwe, aurum en mango.. Geen 2011 streepjes voor jullie, jammer! Maar dan wel lekkere drankjes met kerst en o&n..!

Wie plast de streepjes dan nog in 2011? Sopho? Als ik vroeg test zou het kunnen op de 31e, maar ja; ik doe niet aan vroeg testen.. :9
pi_105958836
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:38 schreef Mangostine het volgende:
Zul je net zien: pas ik het aan, gebeurt er niets. Laat ik het ongewijzigd, raak ik zwanger. :')
dan zou ik nix wijzigen :P
kwestie van je kansen vergroten :+
pi_105959430
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:38 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vriend hamert op een aanvullende verzekering. Maar dan denk ik, hoe groot is de kans dat ik in de eerste 3 maanden van 2012 (want dan heb je er nog iets aan) zwanger raak?

Volgens mij kan je in januari ook nog je verzekering wijzigen.
Ik heb ook nog niks aangepast, staat al wel in mijn to do list om dat uit te zoeken, maar tot nu toe nog niet gelukt.
Enne wat Cooki zegt...gewoon niks wijzigen!
pi_105961108
je kan tot eind december overstappen tenzij je overstapt via een collectieve verzekering, dat kan op ieder moment.

Verder hangt het er vanaf of je thuis of in het zkh of bevalhuis (ik weet ff niet hoe het anders heet :')) wil bevallen. Die laatste 2 zitten in je aanvullende verzekering....

volgens mij krijg je ook een gedeelte vergoeding voor de kraamzorg in je aanv. verzekering.

En ik weet niet of je borstvoeding wil geven, maar dan kan je ook kijken naar zo'n lactatiekundige ofzo :? Die zit wel of niet in je aanvullende verz.

Volgens mij kan je met je basis verz. alleen in het zkh bevallen als het een medische indicatie, soms krijg je geen kraampakket en je moet bijbetalen bij kraamzorg.

/garantie tot de deur, want ik heb het niet helemaal uitgezocht....
pi_105961264
wat aurum zegt klopt vlgs mij wel, maar ik heb t ook niet doorgespit, ivm medisch, dus altijd in zh.
aanvullende verz. dekken ook kraamzorg, maar zijn net zoveel duurder als dat je kraamzorg kost.. tenminste dat was toen in mijn geval the case.
pi_105961369
Mangostine, dat wordt dus niks wijzigen. :P Ik heb echt geen idee dit keer, maar mijn man heeft zich flink drukgemaakt op mij de afgelopen weken. Daar zal het niet aan liggen zeg maar.
Maar ik weet me cyclus niet eens, dus begin na de Kerst wel met een testje, dan is het 31 dagen geleden.
Of toch maar de 50 dagen regel toepassen? >:)
pi_105964279
Ik heb mij voor volgend jaar inderdaad aanvullend verzekerd ivm zwangerschap.. ook mn. pijnbestrijding en ik wil sowieso een ziekenhuisbevalling (paniekstoornis). Verder zien we eht wel.

OWw en degenen die onlangs getest hebben hebben wel gelijk.. nu wel lekker wijntjes drinken met de feestdagen!! He zit er toch nog iets goeds aan :)

Mangostine .. denk je dat het er echt niet in zit deze ronde of is het daar nog te vroeg voor om te roepen?
pi_105964936
Jammer aurum! Maar ook fijn om aan de alcohol te kunnen met de kerst ;).

Ik heb vorig jaar m'n verzekering aangepast al. Ik had eerst een speciale jongerenverzekering en daar zat echt heel weinig in voor zwangerschap enzo. En mijn huidige verzekering dekte ook de combinatietest en bijv een zw.cursus. Scheelt ook weer wat :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105966594
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb mij voor volgend jaar inderdaad aanvullend verzekerd ivm zwangerschap.. ook mn. pijnbestrijding en ik wil sowieso een ziekenhuisbevalling (paniekstoornis). Verder zien we eht wel.

OWw en degenen die onlangs getest hebben hebben wel gelijk.. nu wel lekker wijntjes drinken met de feestdagen!! He zit er toch nog iets goeds aan :)

Mangostine .. denk je dat het er echt niet in zit deze ronde of is het daar nog te vroeg voor om te roepen?
Ik voel me ongesteld: hangerig, hoofdpijn, buikpijn. En een negatieve test op dag 30 zegt wmb genoeg. Als het niet doorbreekt, test ik op oudjaarsdag nog eens, maar ik verwacht er niks van.
pi_105994581
Mangostine, dat zou jammer zijn, maar zolang er geen bloed is gaat het goed! Ik blijf duimen hoor.
pi_105995327
Allemaal hele fijne kerstdagen!
pi_105997630
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:13 schreef Ashina het volgende:
Allemaal hele fijne kerstdagen!
~:)
pi_106001668
Erg druk momenteel, dus weinig kunnen posten, nu even snel :)
Af en toe wel even bij gelezen, las dat het voor Aurum en Sethiwe niet raak is -O- jammer! :*

Nieuwelingen, welkom :W en dat jullie ook maar zo snel mogelijk door mogen naar Z&G.

voor de andere dames die nog wachten op een tweede streepje, ik duim voor jullie! :*
En als ik iemand vergeten ben, sorry :*

Fijne kerstdagen allemaal ~:) >:O
pi_106003712
Fijne feestdagen! En hopelijk volgende kerst met een kleintje of op z'n minst met een kleintje onderweg.

Ik vind het zelf eigenlijk maar lastig te bevatten dat het circus vanaf volgende maand weer los mag barsten. Ik kijk er al maanden naar uit, maar nog meer kijk ik er tegenop. Ik vond het bij de eerste allemaal ontzettend spannend, maar dan wel positief. Nu sta ik er heel anders in. Ik kijk absoluut niet uit naar de zwangerschap. Het enige dat ik me nog echt herinner zijn de negatieve dingen...ik kijk er echt niet naar uit om maanden nauwelijks iets te kunnen door bekkenpijn en na de bevalling lang te moeten revalideren. Kans op herhaling is volgens diverse internetbronnen zo'n 80-90%, dus ik ga er vast vanuit dat ik daar ernstig rekening mee kan houden. Verder hopen dat ik het nu psychisch wel allemaal kan hebben...
pi_106004310
Dan klinkt een zwangerschap idd niet leuk! Hoop dat je nu onder die 10% valt waarbij het zich niet herhaald. Kan je niet preventief beginnen met fysio? Of is dat een domme gedachte?

Gister avond mijn uber schattige buurjongentje van nog geen 2 maanden vast gehouden! *rammel*rammel*
pi_106004664
Welkom aan de nieuwe dames O+
en voor iedereen een gezond 2012 gewenst mét streepjes! :Y :*

Sopho, Spewey en Freubelot: jullie wens ik nog een 2011 met streepjes *O*
doe ns :P
pi_106006018
bij mij begint de klusweek weer. Dus dat wordt romantisch onder de kerstboom en met t vuurwerk. Deze maand zonder poespas. Ben ook wat minder hier.. Ik probeer er niet de hele tijd aan te denken namelijk.

Anyway, dat bevalt me allemaal heel erg goed eigenlijk :P Al zal ik hier waarschijnlijk wel nog wat steun komen zoeken als het wachten me weer eens te lang duurt :@

fijne kerst allemaal :*
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:20:40 #162
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106015162
Hoi liefjes, ik heb even te weinig energie om alles terug te lezen... :@ Hier alles goed, gister goeie reis terug gehad maar wel knetterongesteld in de auto gezeten XD :') Voordeel; mijn cyclus is precies 27 dagen *O* :D Ergens rond de 4e januari heb ik mn eisprong :D
pi_106018071
Enfermera, welkom thuis, volgende ronde gewoon niet meer ongesteld worden! Hopelijk heb je niet teveel last.

Iedereen fijne dagen en een vruchtbaar 2012! ~:)
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:49:30 #164
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106019087
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:23 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera, welkom thuis, volgende ronde gewoon niet meer ongesteld worden! Hopelijk heb je niet teveel last.

Iedereen fijne dagen en een vruchtbaar 2012! ~:)
Thx! Idd ja :D

Ohhh helemaal mee eens!! *O* :D >:O ~:)
pi_106019920
Enfermera, jij ook begin januari dan maar he? :*
Wij hebben een kerstproductie ~:) op de planning staan :')

speeeeeweeeyyyy, waar ben je? w/ onze hoop in kerstdagen O+ :*
pi_106020750
Hier!

Ik vond m'n lief hartstikke stom begin deze week dus..... :')
pi_106020798
haai! :*
meh... -O- :')
t kan nog he.. ms is ie gewoon stom :+
en anders stappen we samen in januari over naar z&g O+ ?
pi_106020967
Hehehehe, ja soms wel ;)

Och juni 2012 lijkt me ook leuk om bezwangerd te raken, dan heb ik een kleine slang in m'n buik O+
(man is een slang, ik ben een slang, m'n moeder en schoonmoeder zijn ook slangen :D )

Maaar! Jij moet gewoon een kerstkindje in elkaar knutselen. ~O>
pi_106020991
heb jij eigk een termijn gesteld?
zoals ik met mn 5 cycli? :')
o wacht , jij bent nog jong, jij kan nog 100x proberen *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Spewey het volgende:
hoe zal ik t netjes zeggen:
t is t perfecte moment, fysiek gezien :r
maar relatietechnisch gezien nu ff niet :@ _O-
anders zat ik hier niet he... 8)7
pi_106021213
Een jaar, dus juli 2012 is de laatste maand, ik begin langzaam te accepteren dat Zoë echt een one in a million was en dat een nr 3 eigenlijk zonder IUI niet mogelijk is. :)

Ga je lief eens bespringen! Relatieshit zuigt! Zeker met kerst, vrede op aarde en zulks.... :D
pi_106021316
:* mensch, juli is nog heul ver weg he...
maar als dan..
Zou je dan voor nr 3 IUI doen?

*) ach.. de nacht is nog lang he.. ik neem zo nog een roseetje en dan ben ik de shit zo weer vergeten :N :P
pi_106021883
Nee, dat wil m'n lief niet en dat hebben we van te voren afgesproken.
(In de groentela ligt nog altijd m'n puregonpen, puregon en pregnyl, dat had ik opgehaald op dezelfde dag dat ik positief testte van Ryan en soms denk ik wel eens van hmm, ong. 2 seconden en dan ben ik weer toerekeningsvatbaar :D )

Geniet van je roseetje (of 4) korsakov ftw! ;) :D
pi_106022010
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:23 schreef Spewey het volgende:
Nee, dat wil m'n lief niet en dat hebben we van te voren afgesproken.
(In de groentela ligt nog altijd m'n puregonpen, puregon en pregnyl, dat had ik opgehaald op dezelfde dag dat ik positief testte van Ryan en soms denk ik wel eens van hmm, ong. 2 seconden en dan ben ik weer toerekeningsvatbaar :D )

Geniet van je roseetje (of 4) korsakov ftw! ;) :D
hier ook geen externen }:| (nu ben ik t er wel mee eens, maar voor lucas niet... :N )
? toerekeningsvatbaar? wat doet zon spuit ? klinkt lekker! :D
gevaarlijk hoor, fles half leeg en dan blijven doorposten, ik ga maar ns aan de arbeid denk ik *O*
pi_106022310
Ik bedoel dat ik soms denk van hmm, zal ik gewoon die kuur gebruiken, zonder gynaecoloog, maar die gedachte duurt maar 2 seconden ;)

Het zure is gewoon dat ik bijna zeker weet dat ik binnen 3 IUI weer zwanger zou zijn maar ik heb nu eenmaal beloofd dat we het au naturel zouden proberen en anders gewoon heel blij zou zijn met de mooie kroost die we al hebben. (dat ben ik natuurlijk al!! )

Nou hup, aan de slag, nog zo'n mooierd brouwen O+
pi_106022424
is dat IUI belastend ja?
en idd blij zijn met je mooie kroost, ben ik ook hoor!
maar toch..
(zou t met 3 dan klaar zijn, t voelt als rupsjenooitgenoeg :D )

ok, dan en dan noem ik r Spewey _O- :*
pi_106022669
OMG! arm kind, dan is ze hier naar vernoemd :

_O-

Ik vond IUI niet erg belastend, m'n man wel :') nah, ik was een beetje hormonal en steeds de inwendige echo's in het ziekenhuis en dan de pregnyl in het ziekenhuis laten zetten. Daarna zijn oogst in speciale emulsie opvangen en binnen een uur in het ziekenhuis zien te krijgen en dan een uur later de IUI. Toch iedere keer een eind rijden (in deze metropool hebben we geen ziekenhuis :D )
pi_106022863
mmm.. ok dan geen spewey maar die andere S. O+

oh ja.. de mannen ... vinden t belastend.. terwijl wij daar liggen met onze bevallige beentjes in de beugels :')
magoe.. ik ga er mee accoord.. tot op zeker hoogte.. voor lucas was ik zover dat t regime was geworden: "whatever it takes"... maja.. toen was t al niet meer nodig.. lucky him..

omg.. als ik dit later teruglees... achja.. als ik charlotteke/charlie dan maar in mn armen heb he...
O+

btw dit poepgehucht ligt op 5km van metropool R. maar ivm met carriere toch ook lestig heur.. :')
pi_106023142
Je moest eens weten hoe ontzettend ik hoop dat je nog maar 1 cyclus nodig gaat hebben voor een kleine C. O+

(iedereen in dit topic en het andere topic uiteraard!)

Het had me geweldig geleken om 4 kindjes om de eettafel te hebben zitten (ghe, 12 jaar geleden wist ik zeker dat ik absoluut geen nageslacht wilde :')

Slaap lekker en werkze ;) :*
pi_106023291
ja das een mooie afsluiter: voor iedereen 1 cyclus en dan 2 streepjes voor een kleine "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" (voorletter svp zelf kiezen) O+

spewey: ik ook tot mn 30ste: zeker geen kinderen.. en nu: ik had r wel 4 gewild *;
dan moeten we allebei maar n tweeling doen
en anders: megagelukkig zijn met t huidige "gebroed" O+ O+
pi_106023421
Heel herkenbaar, ik sprak laatst een vriendinnetje van vroeger, die was echt in shock dat ik me had voortgepland. :D

Fijne feestdagen iedereen, voor iedereen de laatste zonder je aanstaande kindje! O+
pi_106026209
Ik riep tot een jaar terug ook dat ik geen kinderen wilde, omdat manlief en ik gewoon een fijn leven hadden samen. Beredruk met 101 voornamelijk leuke dingen, daar passen geen kinderen bij dachten we.

Hoe anders is dat nu ... :')
Ik wil er wel 10 :D
pi_106027982
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
pi_106028081
Sopho, wat geweldig! Heel mooi kerstcadeau! *O* *O* *O*
pi_106028104
Sopho *O* *O*

Gefeliciteerd!
pi_106028134
Sopho! Wat tof! Een super begin van je kerst. Gefeliciteerd!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106028527
Dank dank dank, we zijn hier ook heel blij. Het als een stel konijnen op viagra klussen heeft kennelijk geholpen. De ovutesten daarentegen niet, geen enkele keer positief vreemd genoeg.
  zondag 25 december 2011 @ 12:40:43 #187
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106028927
Sopho, gefeliciteerd ! Ovu testen werkte bij mij ook nooit, maar 2 streepjes liegen niet.
pi_106029158
*O* sopho gefeliciteerd !!! Mooi kerstcadeau *O*
  zondag 25 december 2011 @ 13:01:48 #189
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106029344
Gefeliciteerd sopho *O* mooi kerstcadeau *O*
Be happy with the little things in life
pi_106029843
Wauw, gefeliciteerd Sopho! *O* Wat een prachtig kerstkado
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 25 december 2011 @ 14:13:55 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106030886
Wow, 2 streepjes onder de kerstboom! Gefeliciteerd Sopho!!! *O* *O* *O* *O*
pi_106031111
Wat een leuke manier om de kerst te beginnen! Gefeliciteerd Sopho!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zondag 25 december 2011 @ 14:25:49 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106031174
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Sopho het volgende:
Fijne feestdagen allemaal en als hoop in bange droge dagen, ik heb net getest............twee streepjes!
!!!
*O*

Van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_106031725
Gefeliciteerd Sopho!!! Wat een mooi kerstkado!!! *O* *O*
pi_106031802
Gefeliciteerd Sopho!!! *O* *O* *O* *O*
Dat is echt het mooiste kado wat ik me kan bedenken!
pi_106031854
Gefeliciteerd Sopho!!! *O* *O* *O* Geweldig kerstcadeau O+
pi_106031919
Ik word verlegen van jullie, dank jullie allemaal. Kan het amper zelf geloven, het systeem werkt gewoon. Nu met een geheimpje op zak naar het Kerstdiner.
pi_106032259
Gefeliciteerd Sopho! Geniet van jullie geheim :)

@Ashina: ik sport nog steeds onder begeleiding van de fysiotherapeute (niet echt meer nodig, maar toch). Denk ook wel dat zij het dan vrij snel weet. Verder nog een boek met oefeningen thuis staan, dus ik kan wel bijtijds zelf beginnen. En ik herken het nu natuurlijk in plaats van dat ik aan blijf modderen met wat last van m'n "rug" en het hoort erbij.

Verder ook al bij de verloskundige geweest voor een pre-conceptiegesprek wegens pijnlijke herinneringen aan de bevalling. Dat heeft me wel een zetje gegeven richting toch weer proberen. (en bijna klaar met programma bij psycholoog, ook wel heel belangrijk) Hoop niet dat ik alle voor-de-eerste-wachtenden nu erg afschrik, maar ik hoop hier een klankbord te kunnen vinden voor alle twijfels die er voor mij aan kleven...en ik hoop dat ik het stiekem toch een beetje leuk ga vinden...
pi_106034365
quote:
*O* Wow, wat goed! Sopho, van harte gefeliciteerd met je kerst-streepjes O+ ! *O*
pi_106036454
Sopho! *O* van harte, een mooier kerstgeschenk kan haast niet O+
pi_106036593
Sopho, gefeliciteerd!!
  zondag 25 december 2011 @ 20:06:23 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106036669
Sopho, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_106036711
Waah Sopho wat een ontzettend goed nieuws!! Ben heel blij voor jullie!

Vind je het niet ontzettend moeilijk om je mond dan te houden, juist met deze dagen? :D
pi_106037757
hoera voor Sopho!
pi_106041130
Sopho, wat een prachtig moment om positief te testen!! *O* O+. Gefeliciteerd!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106041583
MmMm Moët... :D
Testen onder de boom bracht het resultaat wat ik al verwachtte, nieuwe Nod weet ik nog niet, eerst ongesteld worden.
pi_106042108
Nou, de schoonouders weten het al. We konden het niet stilhouden. Schoonzusje dus ook al, hoi Pien! Jammer Spewey, eens kijken wanneer de duiveltjes komen.
pi_106044610
:D sopho!! Lijkt me ook heel moeilijk om t geheim te houden en t is ook wel een leuk kado voor de aanstaande opa's en oma's
Hoe reageerde ze? Heel blij natuurlijk, maar hadden ze t verwacht?
  maandag 26 december 2011 @ 00:18:03 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_106044903
quote:
:o :o :o

*O* !!!
yayyy!! Ik knal hier bijna uit mijn vel, wat geweldig!! Gefeliciteerd mop :*
3!
pi_106045332
Sopho, wát een kerst! Gefeliciteeeeerd! :D *O*
pi_106046063
*O* *O* voor sopho!!!
:D

wat een fijn/leuk kerstkado.. *O*

nu wachten op de rest van de streepjes!! :D

pi_106047237
Sopho, wat een mooi kerstkado.
Van harte gefeliciteerd *O* *O* *O* .

Ik kreeg de }) }) onder de kerstboom vanochtend. Op naar de volgende ronde, eens zien hoe lang die duurt, volgende keer moet ik toch echt 50 dagen wachten. Nu was het 49 dagen namelijk :P .

Spewey balen :*.

Voor iedereen nog een fijne kerst ~:).
  maandag 26 december 2011 @ 09:35:14 #213
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106050799
Verkeerde knopje
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_106050947
Lieve meiden zijn jullie toch! Ik hoop dat volgende maand iedereen raak piest. Maar het is nog pril, dus kan nog alle kanten op.

Ashina, ze reageerden heel blij, wij zijn namelijk de eerste in de directe familie die zich voortplant. En nu dus voor de tweede keer. Ze hadden het nog niet verwacht, maar mijn schoonzusje had het door omdat ik echt nipte aan de wijn.

Incantrix, dat heb je weer snel door lieverd! Ik hoop dat je in 2012 met hulp van je engel geluk vindt in welke vorm dan ook.

Sethiwe, dat is apart onder de Kerstboom. Voor jou gaat dus de 50 dagen regel op. succes de volgende ronde.

Iedereen nog veel plezier vandaag!
pi_106051292
Sopho ben jij een kloontje? :o nou ben ik erg benieuwd wie je bent... :P
pi_106051633
Lijnloos, nee nee, ik ben echt echt geen kloontje. Ik ken Inca al jaren in de echte wereld, als je het daardoor dacht.
  † In Memoriam † maandag 26 december 2011 @ 11:39:59 #217
309370 Nanadu
pi_106052468
*O* *O* Sopho gefeliciteerd *O* *O*
Wat een fantastisch kerstcadeautje ~:)
  maandag 26 december 2011 @ 11:44:20 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106052563
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:13 schreef Cooki het volgende:
Enfermera, jij ook begin januari dan maar he? :*
Wij hebben een kerstproductie ~:) op de planning staan :')

speeeeeweeeyyyy, waar ben je? w/ onze hoop in kerstdagen O+ :*
Haha daarom :D Ghihi :9

Sopho, van harte!!! Wat supertof! *O* :D

En jammer Sethiwe... Klusze in de volgende ronde! :*

Dag 4 van mn ongsteldheid en ik had ineens zin vannacht :9 Vond mn man ook heeullemaal niet erg, we hadden al 2 weken niks ondernomen door alle verhuisstress enzo :') Dus we zijn allebei heel gelukkig vandaag hihi XD

En ik ga deze maand lekker niet temperaturen, heb er echt totaal geen zin in. Lekker genoeg sexen, klaar. :) :D
pi_106053751
En zo is het ;)

Vandaag }) sinds ik een paar dagen terug gestopt ben met de pil .. Dus een pilbloeding, nog geen 'echte'. Even afwachten dus voordat ik mijn NOD kan berekenen.

Wel balen, ben juist deze week lekker vrij en manlief ook ... :{
Maar de komende dagen dus geen polonaise aan mijn lijf
pi_106061359
Super Sopho!!! Gefeliciteerd!

Ik ben gewoon aan het wachten ;)
Ik heb wel iets vaags,
Soms heb ik wel eens last van mn borsten als ik ongesteld moet worden, max een week van te voren.
Maar nu heb ik al sinds 3 dagen na mijn (uitgerekende) eisprong, (die ik normaal wel voel maar nu dus niet, en vandaar dus ''uitgerekende'' eisprong) al pijnlijke borsten.
Niet als normaal gesproken, maar meer rond mijn tepels/tepelhof (haha noem je dat zo?? :@ )
Nog nooit gehad. En ook al 3 dagen na mijn eisprong.

Ja het lijkt alsof ik hard van stapel loop :P Maar dat komt vooral door het verhaal dat je hier dan typt..
IRL is dat niet echt het geval :) Hoewel we het natuurlijk wel hopen!!
pi_106063772
Muh... ik ben nog steeds aan het wachten op een natuurlijke bloeding. Dag 38 inmiddels
(en nee ik kan absoluut niet zwanger zijn)
Irritant!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106064285
Hoi, mijn vriend en ik zijn nu sinds afgelopen mei aan het proberen zwanger te worden. Ik lees dit forum nu al een tijdje en ik wou jullie allemaal succes wensen om een wondertje op de wereld te mogen zetten.
pi_106064351
Ik vergeet nooit hoe het de vorige keer ging PJ, maar kan me voorstellen dat het irritant is. Mijn eerste cyclus duurde 51 dagen, uiteindelijk duurde het 6 maanden voor mijn eerste eisprong. Nu 3e cyclus sinds de cyclus weer op gang is.

Rond oud en nieuw ligt mijn eisprong. Lollig :9 ;)
  maandag 26 december 2011 @ 19:46:48 #224
30252 Soempie
Procreating
pi_106064442
Sopho, wat een mooi moment om twee streepjes te piesen. Gefeliciteerd! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106066878
Gefeli Sopho!! *O*
pi_106078328
hmmppff.. ik geloof dat wij deze ronde overslaan..

teveel last van mijn buik -O- en dan wil het helemaaaaal niet :P

mijn NoD zal dan rond 14 februari vallen :P :D

pi_106078351
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:17 schreef Poppejans het volgende:
Muh... ik ben nog steeds aan het wachten op een natuurlijke bloeding. Dag 38 inmiddels
(en nee ik kan absoluut niet zwanger zijn)
Irritant!
:* Ik ben zo benieuwd naar een 2e poppekindje... de 1e is al zo'n leukerd O+

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik vergeet nooit hoe het de vorige keer ging PJ, maar kan me voorstellen dat het irritant is. Mijn eerste cyclus duurde 51 dagen, uiteindelijk duurde het 6 maanden voor mijn eerste eisprong. Nu 3e cyclus sinds de cyclus weer op gang is.

Rond oud en nieuw ligt mijn eisprong. Lollig :9 ;)
Oh dear, we gaan weer gelijk op lijkt het ;) Kan me nog zoiets herinneren van 2+ jaar geleden....
pi_106078827
Sethiwe, wat idioot 50 dagen. Heb je wel een lange klusperiode :D
Succes met de volgende ronde!

Enfermera, hopen dat jullie deze cyclus wat relaxter doorkomen zonder temperaturen. Ik doe het zelf ook (nog) niet. Inderdaad, gewoon ongecompliceerd batsen. :Y)

SCD, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, vage klachten zijn nooit fijn! Ben benieuwd. NOD in 2012 dus?

PJ, hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger bent?

Happyme, 6 (!) maanden voordat je uberhaupt een eisprong had? -O- Mèn.

Bar, balen... waar komen die klachten vandaan? 14 feb je NOD, dan heb je toch nog even te gaan qua libidopieken?

Hier dag 34, geen bloed, geen klachten. Vorige week wel menstruatiekrampen, maar niks doorgebroken. Als dat mijn ovulatie is geweest heb ik hem niet benut :')
pi_106080834
Sopho, nog gefeliciteerd :* *O*!
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:22:29 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106080889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:15 schreef Mangostine het volgende:
Bar, balen... waar komen die klachten vandaan? 14 feb je NOD, dan heb je toch nog even te gaan qua libidopieken?

mweh..
cyclus van 36 dagen.. dan is die piek afgelopen week geweest en is de volgende piek ergens rond 25 januari...

geeen idee waar het vandaan komt :@ maar in 2012 iig afspraak gemaakt met dietiste.. misschien dat die er iets meer over kan vertellen... en met een beetje mazzel kunnen er nog wat kilo's af VOOR de streepjes ;) (er van uit gaande dat het toch nog een paar maandjes duurt :P )

SPOILER
pi_106081643
Even een ego post ... Hier zo ineens ongesteld vanmorgen. Daar had ik nog helemaal niet op gerekend op dag 26 van cyclus. Meestal rond de 29 dagen of meer, maar nooit minder. Op naar de volgende ronde dan maar weer...
pi_106081848
Jammer W86! Heb je er veel last van? Hopelijk ben je er dan ook snel vanaf en kun je idd weer door.
enne, kan het geen innesteling zijn?

Barreltje, irritant hè, dat wisselvallige gevoel? Ik kan ook het ene moment denken "ach, we hebben tijd, geduld etc." en direct daarna "Maar Ik. Wil. NU. Een. Baby." :')
pi_106082210
Nee geen innesteling lijkt me, 12 dagen geleden een positieve ovu test gehad.
Heb er wel last van, de eerste dagen altijd vrij heftig (alsof je leeg loopt :/) en ook echt buikkrampen ed.

Hier ook erg wisselend , ene moment wil ik gewoon direct een baby en andere moment twijfel ik of we niet nog moeten wachten oid. Stom is dat!

[ Bericht 19% gewijzigd door Women86 op 27-12-2011 12:25:08 (Oops was nog niet klaar) ]
pi_106082350
Vervelend dat het zo zeer doet.
Ik had dat vorige week dus. Ernstige buikkrampen, hoofdpijn, rugpijn, algeheel ongesteld. Maar bloed, ho maar.

Ik vraag me ook wel een beetje af of ik niet een of andere obstructie heb ofzo, waardoor het geblokkeerd wordt. Maar goed, we wachten het wel even af.
Het is wel het betere onderbroekenstaren hier, de afgelopen dagen :P
pi_106082925
Balen Women!

Barreltje, hoeveel wil je afvallen dan?

Mango, hoeveel dagen is je cyclus normaal?

Ik heb de afgelopen dagen lekker wat wijntjes bij het avondeten weggetikt :9
Elk nadeel heb zijn voordeel :Y)
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:52:12 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106082984
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:49 schreef _aurum_ het volgende:

Barreltje, hoeveel wil je afvallen dan?

ideaal gezien... 20 kilo :D
realistisch gezien 10 kilo.. wat er dus wsl ook allemaal aan komt mocht het raak zijn :P

hehe, mijn plannen voor 2012:
afvallen en vervolgens weer "aankomen " :)
pi_106083001
Aurum, ik zit tussen de 29 en 37 dagen :')

Lekker aan de zuip? Ik denk wel dat ik met oud en nieuw weer aan de bubbels kan!
pi_106083042
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Jazeker. Hup, dik worden jij, wat zeg ik, wij allemaal! Fuck voornemens! Gaat heen en raak bevrucht! :+
pi_106083118
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ideaal gezien... 20 kilo :D
realistisch gezien 10 kilo.. wat er dus wsl ook allemaal aan komt mocht het raak zijn :P

ik weet dat als mensen veeel te zwaar zijn dat zwanger worden moeilijker kan zijn. Iets met je hormoonhuishouding die dan van slag kan zijn.

Denk dat de dokter zal zeggen dat alle beetje helpen maar dan mag er bij mij ook wel wat af hoor :P
quote:
[img]http://i.fokzine.net/topic/1752644/10/25#106083001]dinsdag 27 december 2011 12:52[/url] schreef Mangostine het volgende:[/b]
Aurum, ik zit tussen de 29 en 37 dagen :')

Lekker aan de zuip? Ik denk wel dat ik met oud en nieuw weer aan de bubbels kan!
Spannend dus! Ik hoop dat je streepjes piest voor het einde van het jaar w/

Wijntje was wel even lekker idd, vooral ook omdat het goede wijn was c_/ :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:01:32 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106083217
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik weet dat als mensen veeel te zwaar zijn dat zwanger worden moeilijker kan zijn. Iets met je hormoonhuishouding die dan van slag kan zijn.

Denk dat de dokter zal zeggen dat alle beetje helpen maar dan mag er bij mij ook wel wat af hoor :P

[..]

Spannend dus! Ik hoop dat je streepjes piest voor het einde van het jaar w/

Wijntje was wel even lekker idd, vooral ook omdat het goede wijn was c_/ :D
mjup..
nou ga ik er nu nog helemaal niet van uit dat het niet lukt vanwege het gewicht, maar idd.. alle beetjes helpen..
SPOILER
en mocht het dan toch niet snel lukken.. is die 10 kilo er af ook wel heeeulll fijn :D
pi_106083516
Even een paar daagjes niet gelezen en dan heeft er iemand een fantastisch kerstcadeau gekregen.

Sopho GEFELICITEERD.

@SCD: De gevoelige borsten ken ik, ik heb sinds eergisteren precies hetzelfde. Ik kan alleen niet zeggen of dit vlak na mijn eisprong was, omdat ik echt geen idee heb of ik die deze maand heb gehad, aangezien ik pas sinds een paar weken gespropt ben met de pil.
pi_106083637
Spannend dus mango! Hopen dat jij nog 2 streepjes hebt voor 2012.

Afvallen om dan weer aan te komen schijnen veel vrouwen te doen die zwanger willen worden :D
Hier zou het ook niet verkeerd zijn als er vooraf nog wat kilootjes afgaan.

Ik ga denk ik toch maar dan dus geen alcohol vrij oud en nieuw hebben:)
pi_106085789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:54 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Jazeker. Hup, dik worden jij, wat zeg ik, wij allemaal! Fuck voornemens! Gaat heen en raak bevrucht! :+
Sluit ik me bij aan! Uitdijen wordt het helemaal in 2012!
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:34:11 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106085811
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef Sopho het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan! Uitdijen wordt het helemaal in 2012!
slank is zooo 2011 :{w
pi_106090910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:17 schreef Women86 het volgende:
Spannend dus mango! Hopen dat jij nog 2 streepjes hebt voor 2012.

Afvallen om dan weer aan te komen schijnen veel vrouwen te doen die zwanger willen worden :D
Hier zou het ook niet verkeerd zijn als er vooraf nog wat kilootjes afgaan.

Ik ga denk ik toch maar dan dus geen alcohol vrij oud en nieuw hebben:)
Dit Mango..
Women wat balen.. Nu weet je ook niet zo goed waar je aan toe bent de volgende cyclus..

Barretje, jij gaat heel lang geduld hebben, tot 14 februari! Wel een mooie dag om een tweede streepje te plassen *;

Ik zit nu volgens mij ongeveer een week na mijn eisprong en ik voel helemaal niets.. Alleen iets gevoelige borsten, maar niet erg. Gelukkig gaat het wachten me goed af in deze drukke dagen!

quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

slank is zooo 2011 :{w
Eerste keer dat ik me in het nieuwe jaar ga voornemen om dik te worden.. :P
pi_106102079
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 07:57 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

:* Ik ben zo benieuwd naar een 2e poppekindje... de 1e is al zo'n leukerd O+

[..]

Oh dear, we gaan weer gelijk op lijkt het ;) Kan me nog zoiets herinneren van 2+ jaar geleden....
Ja gezellig weer samen met PJ en jou samen voor een 2e streepje. For Old times sake!
pi_106102979
Poppejans wat irritant dat je zolang moet wachten op je menstruatie, mangostine ook al zolang wachten, sterkte met het wachten dames :*

Woman1984 kom je ook gezellig meekletsen, welkom :W .

Barreltje sterkte met je buik, hopelijk brengt valentijsdag een mooi extra streepje :*

Women86 balen dat je ongesteld bent geworden, nu maar genieten van O&N.

Freubelot fijn die afleiding in je wachtdagen.

quote:
slank is zooo 2011
;) Dat is goed nieuws, dan neem ik nog maar een kerstkransje.
Haha maar zonder gekheid, ik mag ook best een heleboel kilo's kwijt, maar vind eten zo lekker.
Hardlopen vind ik ook leuk, maar doe ik iets te weinig, heb ik gelijk een goed voornemen, buiten het dik worden *)
pi_106107566
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:15 schreef Mangostine het volgende:
PJ, hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger bent?
Omdat je daar zekere handelingen voor moet hebben verricht ;)

HappyMe, 51 dagen is echt lang! Maar geeft mij wel weet wat meer moed in het afwachten.Komt vast goed! En succes met het maken van een oud&nieuw baby hihi
Ik wil wel met ovulatietesten aan de gang als ik begin jan nog niet ongesteld ben, eens kijken of die wat aan gaan geven.
pi_106108110
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:06 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja gezellig weer samen met PJ en jou samen voor een 2e streepje. For Old times sake!
Oeh Happy, gaan we weer voor een datumtweeling? :D
pi_106109774
Buikpijn: check. Beetje zeurderige, trekkerige baarmoeder.
Benieuwd of het dan morgen of de dag daarna doorbreekt. Zit ik weer aan de 37 dagen.
pi_106116087
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef Spewey het volgende:

[..]

Oeh Happy, gaan we weer voor een datumtweeling? :D
Jaaaa Spewey, gezellig! Als je tenminste in bent voor een septemberkindje ;-)

PJ, ja net toen ik het zat was, brak het door. Helaas toen nog een paar cyclussen zonder eisprong, maar nu lijkt het weer op orde. Al heeft het vorige bijna 2 jaar geduurd dus ik hoop nu op wat eerder geluk.
pi_106116580
Happy, ik kon het niet laten... effe teruggezocht:

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2009 15:13 schreef ymme het volgende:
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 135

19 maart Tierrr (10-2008) NOD
02 april Ciscostar (12-2008) NOD
04 april prinseszondererwt NOD
05 april CrazyPrincess NOD
06 april Poezebeest NOD
12 april Guess. (09-2008) NOD
12 april Judes (11-2008) NOD
13 april mijsje (08-2007) NOD
13 april MinnieMin (02-209) NOD
15 april happyme28 NOD
15 april Lijnloos NOD (03-2008)
21 april sterrenmunt (12-2008) NOD
25 april Vlindur (01-2008)

bumbaloe (10-2008)

O+

Apart wel om te zien dat er best wat mensen in dat lijstje weg zijn, al kinderen hebben of helaas naar het AZWBNZMG-topic doormoesten...
pi_106122113
Oh O+ dat is de cyclus dat jij zwanger was toch?? Ik was toen zo blij voor je, we hingen er al een tijdje! Ik had net een miskraam achter de rug, maar volgde gelukkig een maandje later ook.

Memories O+

Vlinder overigens ook in die cyclus zwanger geraakt van R. :D Idd. veel vertrokken en helaas ook nog een aantal in AZWBNZMG, maar hopelijk zijn die nog eerder in Z&G als wij :Y

Mangostine, spannend!! Wat duurt wachten dan lang hè?!
Freubelot, jij ook sterkte met de wachtdagen! Idd. leiden deze drukke dagen wel af gelukkig.
pi_106122240
Ja, die NOD heb ik inderdaad echt een NOD gehad... En Vlindur ook, want Rienk was iets later uitgerekend dan Minke, maar kwam een weekje eerder. O+
  woensdag 28 december 2011 @ 12:57:51 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106122396
zeg... hou eens op over die kindjes die jullie al hebben!! das niet eerlijk.. achter in de rij aansluiten jullie!! o|O

SPOILER
and mind the PI ;)
pi_106122555
Haha, duidelijk Barreltje! :* Jouw beurt komt ook nog hoor... echt waar. En wij hebben er ook lang op gewacht, dus dat brengt juist weer moed!
pi_106122571
Hahaha Barreltje, je hebt gelijk hoor. Maar onze kindjes zijn/worden 2 jaar en da's echt zo'n moment dat je terug gaat kijken, zeker als je ook voor een 2e gaat. ;)

Ik hou er over op!! En ik ga graag achteraan staan hoor.. al gooi ik wel mijn leeftijds-kaart op tafel, want we hebben wel gezegd dat het in 2012 moet gebeuren, zo niet, zijn we heel gelukkig met onze zoon.
pi_106122727
quote:
12s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:57 schreef Barreltje het volgende:
zeg... hou eens op over die kindjes die jullie al hebben!! das niet eerlijk.. achter in de rij aansluiten jullie!! o|O
;) weet je wel hoe sielug t is als een kind nog geen broertje of zusje heeft :(
zelfde disclaimer als jij btw :*

Barreltje, :Y jij mag eerst hoor, maar wel opschieten dan >:)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef happyme28 het volgende:
al gooi ik wel mijn leeftijds-kaart op tafel, want we hebben wel gezegd dat het in 2012 moet gebeuren, zo niet, zijn we heel gelukkig met onze zoon.
hier zelfs nog korter: voor april 2012 zwanger, anders gelukkig met jongetjes *;

HappyMe, jij ook veel succes gewenst :Y
pi_106123324
Ik snap niets van mn lichaam!!! :(
Gisteravond had ik wat steekjes onderin mijn buik en last van mn onderrug, net alsof ik ongesteld zou worden. En nu net had ik wat roze bij het afvegen..
Ik hoop zo dat ik niet nu al ongesteld ga worden.. Ik zit nog ongeveer een week voor mn NOD :?

[/egopost]
  woensdag 28 december 2011 @ 13:30:17 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106123460
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:26 schreef Freubelot het volgende:
Ik snap niets van mn lichaam!!! :(
Gisteravond had ik wat steekjes onderin mijn buik en last van mn onderrug, net alsof ik ongesteld zou worden. En nu net had ik wat roze bij het afvegen..
Ik hoop zo dat ik niet nu al ongesteld ga worden.. Ik zit nog ongeveer een week voor mn NOD :?

[/egopost]
innesteling???
[/maak freub het hoofd dol-post]

ohh en lijnloos, happy28 en cooki : :*
pi_106123568
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
+1 :* :*
pi_106123569
quote:

[..]

innesteling???

^^
  woensdag 28 december 2011 @ 15:43:12 #263
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106128180
Welkom woman1984 :W En succes! :*

Hier is mn ongesteldheid weer zowat over, yay! :D
Verder niet echt ermee bezig, gelukkig. Gewoon zin in de volgende ronde O+

En geen kerststreepjes dus? -O-
pi_106129231
Alleen eenzame ik Enfermera, alleen ik ;( Maar ik hoop echt dat meerdere volgen in januari!
Freubelot, :o wie weet!
pi_106129739
Awww zielig ;)

Hoe voel jij je?
pi_106132128
quote:

[..]

innesteling???

Wie weet :9 Nu geen rozeverlies meer. Ik was al bang dat ik al zo vroeg ongesteld zou worden..
Ik weet het over een kleine week..
pi_106132279
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef Sopho het volgende:
Alleen eenzame ik Enfermera, alleen ik ;(
:P och .. eenzame jij O+ ... jammer voor alle anderen maar die zouden best met je willen ruilen :*
geniet er van he, lekker zwanger t nieuwe jaar in, heeerlijk *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef Freubelot het volgende:
Wie weet :9 Nu geen rozeverlies meer. Ik was al bang dat ik al zo vroeg ongesteld zou worden..
Ik weet het over een kleine week..
*O* Freubelot scoort de eerste streepjes in 2012 ^O^
  woensdag 28 december 2011 @ 18:07:55 #268
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106132773
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef Sopho het volgende:
Alleen eenzame ik Enfermera, alleen ik ;( Maar ik hoop echt dat meerdere volgen in januari!
Freubelot, :o wie weet!
Nou idd :o Maar zo leuk voor jou *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:51 schreef Cooki het volgende:

[..]

:P och .. eenzame jij O+ ... jammer voor alle anderen maar die zouden best met je willen ruilen :*
geniet er van he, lekker zwanger t nieuwe jaar in, heeerlijk *O*

[..]

*O* Freubelot scoort de eerste streepjes in 2012 ^O^
Jaaaa Freubelottt! :D *G*
pi_106133084
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Spewey het volgende:
Spewey! ik bedacht me net :') dat t kerstkindje ~:) exact, op de dag af, 2j6mnd na lucas geknutseld is .. das ook n mijlpaal toch, zeg jah! (ienieminie detail: we weten nog niet of ie is "plakt" :P )
  woensdag 28 december 2011 @ 18:29:24 #270
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106133431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef Cooki het volgende:

[..]

Spewey! ik bedacht me net :') dat t kerstkindje ~:) exact, op de dag af, 2j6mnd na lucas geknutseld is .. das ook n mijlpaal toch, zeg jah! (ienieminie detail: we weten nog niet of ie is "plakt" :P )
Mijn man roept altijd: DUCTAPE! *O* :') Is hij helemaal fan van _O-
pi_106133532
nu je t zegt.. een bevalling komt qua pijn best in de buurt van t heeeeel langzaam afscheuren van ducttape van gevoelige haartjes, een voor een, ongeveer 9 uur lang :P

btw: die mijlpaal :') komt n beetje uit z&g, waar tegenwoordig alles een mijlpaal is, lijkt t :D
pi_106135919
Freubelot, dat is wel spannend zeg :o

Update van mij: Niks :P
Behalve behoorlijk pijnlijke borsten.. Al bijna een week.
5 januari is mijn nod pas..

[ Bericht 1% gewijzigd door StrawberryChocolateDip op 28-12-2011 20:21:08 ]
pi_106137949
Enfermera krijg hier nu een leuke visuele voorstelling van, iets met ductape na het klussen _O-

Freubelot spannend hoor, ben benieuwd of je het jaar positief gaat beginnen.
pi_106138364
Sopho, nog van harte gefeliciteerd! Een wonderbaarlijk mooi kerstcadeautje :) En Freubelot, succes! Spannend hoor!

Ik ben nu één week van mijn menstruatie af en zou - volgens de planning - de tweede dag van het nieuwe jaar aan mijn vruchtbare periode moeten beginnen. Pas de tweede ronde, dus ik durf eigenlijk niet al te veel te hopen. Zit op het moment heel erg te twijfelen of ik de ovu - testen die ik in huis heb ga gebruiken. Ik kan ook gewoon doorgaan met klussen :P
pi_106155765
Ik heb vanochtend één streepje gepiest. -O-
  donderdag 29 december 2011 @ 08:52:41 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106155810
Bwuh... -O-
pi_106155828
He Bah Mangostine... :( Nog geen duidelijkheid dus maar een lange cyclus. :*
pi_106155951
Jammer Mangostine, maar misschien wel raak over een paar dagen en dan heb jij de eerste strepen van 2012! Ik voel me goed op ontzettend stekende borsten na en rommelende darmen uiteraard.

Ductape, hier ook een favoriet, het zit nu zelfs op mijn bumper! Lindala, gewoon flink klussen en dan komt het op een gegeven moment wel goed.
  donderdag 29 december 2011 @ 09:19:06 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106156123
Jammer mangostine! :o

smerige vraag :

SPOILER
pi_106157636
Jammer Mango :{
  Vis een optie? donderdag 29 december 2011 @ 10:44:13 #281
70532 loveli
N
pi_106157711
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:19 schreef Barreltje het volgende:

smerige vraag :

SPOILER
http://www.fertilitycarecentre.co.uk/MS_20.html
crap in = crap out
pi_106157754
quote:

smerige vraag :

SPOILER
SPOILER
Heel raar maar nog steeds geen eisprong kunnen ontdekken deze maand. Wel flink ons best gedaan en in principe zou ik volgende week woensdag mijn NOD hebben, maar nu weet ik het effe niet :?
Jammer Mangostine
pi_106157851
Milka, hoe heb je geprobeerd de eisprong op te sporen? Via tempen of via testen? Kan het zijn dat je hem met de testen net gemist hebt of helemaal geen streepje gespot?

Barreltje, hier geen ervaring met slijm-checks... :@
pi_106157856
Balen Mango :* Wel champagne kunnen sippen voor O&N /positivo

quote:

smerige vraag :

SPOILER
SPOILER
  donderdag 29 december 2011 @ 10:55:37 #285
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106157978
quote:
tnx..
lekker plaatje ook :@ :P
  Vis een optie? donderdag 29 december 2011 @ 11:02:28 #286
70532 loveli
N
pi_106158141
Als je googlet op cervical mucus kun je nog veel meer mooie plaatjes vinden :P
crap in = crap out
  donderdag 29 december 2011 @ 11:05:16 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106158212
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef loveli het volgende:
tnx, but no tnx :{w :D
  Vis een optie? donderdag 29 december 2011 @ 11:40:24 #288
70532 loveli
N
pi_106159461
Eiwitachtig slijm helpt sperms op locatie aan te komen en/of te overleven in groefjes in het baarmoederslijmvlies, klonterig slijm houdt het tegen. Zo voorkomt je lichaam dat te oud en kwalitatief minder zaad per ongeluk toch de eicel bevrucht. Slijm wordt voor de eisprong goed en vloeibaar, zodat indien mogelijk op het moment van eisprong een bevruchtende zaadcel in de buurt is. De meeste zwangerschapen ontstaan door gemeenschap voor de eisprong.
crap in = crap out
  donderdag 29 december 2011 @ 18:04:53 #289
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106173781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef Cooki het volgende:
nu je t zegt.. een bevalling komt qua pijn best in de buurt van t heeeeel langzaam afscheuren van ducttape van gevoelige haartjes, een voor een, ongeveer 9 uur lang :P

btw: die mijlpaal :') komt n beetje uit z&g, waar tegenwoordig alles een mijlpaal is, lijkt t :D
:') Detail, maar niet leuk? Whaha.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera krijg hier nu een leuke visuele voorstelling van, iets met ductape na het klussen _O-

Freubelot spannend hoor, ben benieuwd of je het jaar positief gaat beginnen.
Pffff haha echt he _O- Nou nee dankje :') Ik scheer wel gewoon! Geen ductape voor mij! :')
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:47 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb vanochtend één streepje gepiest. -O-
Stom -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef loveli het volgende:
Lol :D
pi_106198175
Jammer Mangostine. Op welke dag zit je ondertussen? Je had toch nog wel een redelijke spreiding in je cyclusduur?

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de degenen die voor een tweede/derde/... gaan er deze keer in staan om een zwangerschap en bevalling en dergelijke weer opnieuw mee te maken. Ik zie er vreselijk tegenop (understatement).
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:43:56 #291
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106200028
Spuit 11 hier: Sopho gefeliciteerd *O*.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef Kursor het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de degenen die voor een tweede/derde/... gaan er deze keer in staan om een zwangerschap en bevalling en dergelijke weer opnieuw mee te maken. Ik zie er vreselijk tegenop (understatement).
Ik kijk er zelf heel erg naar uit Kursor. Nu heb ik ook een heerlijke zwangerschap gehad, ik zat echt op een roze wolk geloof ik. Is natuurlijk geen garantie voor een zelfde zwangerschap helaasch... Maar ik heb er in elk geval zin in! En mijn lief zo mogelijk nog meer :D. En de bevalling daar denken we dan pas weer aan als het zover is ;).

Hier trouwens fijne ontwikkelingen. Waar ik bij de vorige ronde (dus voor de zwangerschap van Saar) een belachelijk onvoorspelbare cyclus had (60+ dagen), kan ik er nu de klok op gelijk zetten. Precies 28 dagen voor de tweede keer. Dat stemt positief! O+
pi_106201578
Twentemeisje wat fijn dat je cyclus nu zo regelmatig lijkt.

Mangostine wat balen van het ene streepje :* , maar nu extra genieten van oud en nieuw met een paar drankjes.

De }) }) zijn weer weg we kunnen weer druk aan de klus komende weken, ben benieuwd hoe lang het nu duurt.
pi_106201653
Ik kijk ook erg uit naar weer een zwangerschap en de bevalling wordt sowieso weer een keizersnede dus daar kan ik me ookgoed op voorbereiden. vorige keer alles (muv de keizersnede dan) erg voorspoedig verlopen. Ik ga dus nu maar uit van een zwaardere zwangerschap.

Nu nog zwanger worden, en dat zal deze ronde lastig worden want druk met zieke peuter. Maar goed we zien het wel.

Mangostine :*

TM, lekker zeg zo'n regelmatige cyclus.
pi_106203084
Meiden, hoe doen jullie dat eigenlijk met oud&nieuw?
Mijn nod is pas over 6 dagen, dus ik weet niet of ik zwanger ben of niet.
Als ik niet drink, valt dat zooo erg op!
Ik zou zeker niet morgen al kunnen testen? ;)

Pf heb nog steeds last van mn borsten! Al minstens een week.
Normaalgesproken (als het al zo is) begint dat nu pas een beetje. Zo'n paar dagen voor mijn nod.
pi_106206664
Scd, drinken kan in dit stadium niet echt kwaad, maar als je toch liever niet drinkt kan je altijd nog zeggen dat je aan de antibiotica zit ofzo. Is in deze tijd niet echt vreemd.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:07:27 #296
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106210094
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Meiden, hoe doen jullie dat eigenlijk met oud&nieuw?
Mijn nod is pas over 6 dagen, dus ik weet niet of ik zwanger ben of niet.
Als ik niet drink, valt dat zooo erg op!
Ik zou zeker niet morgen al kunnen testen? ;)

Pf heb nog steeds last van mn borsten! Al minstens een week.
Normaalgesproken (als het al zo is) begint dat nu pas een beetje. Zo'n paar dagen voor mijn nod.
Glas aan je mond zetten en doen alsof je drinkt en vervolgens glas ruilen met man ;) Doe ik vaak genoeg :D Valt echt niet op. Denk ik :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef happyme28 het volgende:
Scd, drinken kan in dit stadium niet echt kwaad, maar als je toch liever niet drinkt kan je altijd nog zeggen dat je aan de antibiotica zit ofzo. Is in deze tijd niet echt vreemd.
Whaha ook een goeie! Maar die moet je dan wel ff volhouden :P (antibiotica dan) :D
pi_106212195
Mangostine, balen, maar t kan nog (tweestreepjes) in deze cyclus toch? ;)

Twentemeisje, wat fijn, een regelmatige cyclus :Y

Happy, die antibiotica tip is n goeie :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef Kursor het volgende:
Mijn zwangerschappen/bevallingen van Thomas en Lucas waren geen feest, laat staan een roze wolk :X . Dus ik kijk er niet naar uit, maar richt me vooral op t doel: kindje O+

[ Bericht 19% gewijzigd door -Caroline- op 30-12-2011 18:10:07 ]
pi_106212618
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:07 schreef Enfermera het volgende:
Whaha ook een goeie! Maar die moet je dan wel ff volhouden :P (antibiotica dan) :D
Ja ligt een beetje aan met wie je het viert en hoe vaak je die ziet ;)

Ik drink toch zelden dus valt niet op :D
pi_106212945
Haha ik denk wel dat ze weten dat ik echt niet aan de antibiotica kan zijn!
En m'n gezelschap is behoorlijk oplettend haha. Dus :P
Maar misschien kunnen 1 of 2 wijntjes geen kwaad?
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:35:13 #300
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106213321
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:24 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Haha ik denk wel dat ze weten dat ik echt niet aan de antibiotica kan zijn!
En m'n gezelschap is behoorlijk oplettend haha. Dus :P
Maar misschien kunnen 1 of 2 wijntjes geen kwaad?
Ik heb een goed excuus dat ik soms last van mn darmen/maag heb, dat ik daardoor niet of niet teveel wil drinken :P Is dat nog op jou van toepassing? :+
pi_106235913
Ook al niet echt Enfermera, maar........

Volgens mij heb ik sinds vanochtend een reden om echt niet te drinken :o

Als iemand anders even het nieuwe topic wilt openen? Ik heb dat echt nog nooit gedaan :@
Dan zal ik het nader toelichten :D

Oh wacht , ik heb het al :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')