abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105761406
Ik snap je wel hoor SCD, ik deed altijd een kussen onder mijn kont als we voor het echie bezig waren geweest... en van een vriendinnetje hoorde ik laatst dat zij altijd een washandje in haar onderbroek deed na het sexxen, zodat het "binnen" bleef :D

Ach, whatever helps... kwaad kan het niet :+
pi_105761583
Hahaha, bedankt voor je steun Lijnloos :P
pi_105762560
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.

Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet :+.

Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
pi_105762881
Dankjewel Sethiwe, en ik hoop dat je aankomend weekend 2 streepjes hebt! :)
  maandag 19 december 2011 @ 10:39:41 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105763409
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.

Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet :+.

Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
en wat denk je van ons?? :o o|O
plassen!!! :P :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105767642
Sethiwe, wat houdt je het weer lekker spannend! >:)
Hier lig ik wel wat langer te wachten voordat ik me ga opfrissen na het klussen, maar een washandje? Die kende ik nog niet.
pi_105768291
Dat washandje kende ik ook nog niet, maar al het werkt :).
Mijn NOD mag trouwens op 6 januari althans dat denk ik, is voor mij pas de eerste keer na het stoppen met de pil dus ik ga maar even uit van 28 dagen.
pi_105770076
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen? O+ Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!

Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten :D. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
pi_105770180
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen? O+ Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!

Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten :D. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden ;)

Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en? *;
pi_105771109
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden ;)

Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en? *;
:D En samen Z&G lijkt mij een heel erg goed idee! O+
pi_105772557
Hier is donderdag d-day, ben benieuwd :Y Ik geloof er nog steeds niet in :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 19 december 2011 @ 15:42:36 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105773476
Helleu nieuwelingen :W :*

En ik denk dat ik het tempen idd ook maar voor gezien hou. Tis wel leuk enzo maar ik heb er gewoon geen zin in. Idd gewoon lekker veel sexen als ik ongesteld ben geweest! 3e ronde here I come! *O* O+ :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105777049
Hey SCD welkom terug :W

Aurum ik hoop dat je nu een keer ongelijk hebt!!
Sethiwe, wat hou je het spannend! Wanneer heb je voor het laatst getest?

Washandje ken ik ook niet. Dat lijkt me ook niet helpen, dan is het er toch alsnog uit :?

Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week *)
pi_105808488
Nou Freubelot, dat wordt een actieve week dan!
pi_105810443
Haha lijnloos jullie recept klinkt niet zo moeilijk, hoop dat het, als jullie er weer vol voor gaan het snel lukt op die manier.

Washandjestechniek denk ik hetzelfde over als freubelot, het vangt de boel een beetje op, maar stuurt de boel toch niet terug, zo van hier kan je niet verder, omkeren...
Maar het valt onder het baat het niet schaadt het niet principe lijkt me, sorry. Maar wie weet heb ik het helemaal mis en helpt het gewoon :Y .

Freubelot en Enfermera succes met klussen.

Sorry dat ik jullie in spanning houd, maar het nu wat krampjes in mijn buik, dus ben bang dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden, dus wil dat nog even afwachten.
Zou er wel bij passen want ben ook grieperig, dus kunnen de }) }) er ook nog wel bij :').
pi_105811617
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef Freubelot het volgende:

......

Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week *)
Niet elke dag hè! Om de dag/2 dagen, zodat de spermacelletjes ook goed rijp zijn, die hebben ook de tijd nodig :D

Als ze nog niet rijp zijn dan redden ze het nog niet ;(
pi_105813311
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.

@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk :)
pi_105814133
wat ik weet van het ontpillen is dat je lichaam dingen gaat doen waarvan je niet wist dat het kon. Krampje hier, krampje daar, buikpijn, vaag gevoel in onderbuik etc.

Sethiwe: Ik hoop dat je het mis hebt :Y

Mijn klachten zijn eigenlijk helemaal weg :? Wat vaag is, maar misschien is het stilte voor de storm.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105815046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef _wolk82_ het volgende:
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.

@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk :)
Klinkt makkelijk inderdaad... zal maar niet zeggen dat we al een jaar aan het oefenen waren voor de juiste verhoudingen :P

En weird van die krampen joh... tja, het zou natuurlijk wel vanalles kunnen betekenen, maar gezien je laatste datum, kan het misschien de eisprong zijn? Ik heb vaak ook een gevoel van ongesteldheid een dagje op het moment dat mijn ei de sprong waagt.
pi_105820802
Maar het houdt wel een beetje lang aan, het begon zondag avond met last van mijn onderrug en sinds gisteren krampen die vergelijkbaar zijn met de krampen die ik heb als ik ongesteld moet worden. Ook nu heb ik nog steeds kramp, ik wacht het wel even af.

Ik hoop dat wij de juiste verhouding snel weten te vinden, nu we eenmaal het besluit hebben genomen dat we een kindje willen, willen we het ook zo snel mogelijk. Maar dat geldt hier natuurlijk voor iedereen.
pi_105821107
Hmm, ik zou eigenlijk gisteren mijn eisprong moeten hebben..
Maar nog steeds niks!
Ik voel het normaal altijd heel duidelijk.
pi_105823144
*O* We mogen weer.... *O* O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:05:27 #48
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105823284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Lijnloos het volgende:
*O* We mogen weer.... *O* O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hierbij heet ik u officieel welkom in het topic , mevrouw Lijnloos :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105824033
Wat fijn Lijnloos! Ik hoop dat het nu snel raak is voor jullie!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105824399
Whiehoeee!! Nu hopen dat het snel raak is Lijnloos!!! *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')