abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105687126
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
26 december Spewey
04 januari Freubelot
05 januari StrawberryChocolateDip
12 januari Ashina

Kwisted
designed
Lijnloos
Skoap
Ladyblack (08-2010)
Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
papillion

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 26-12-2011 09:36:20 ]
pi_105687144
Nog even uit het vorige topic: Labelloo is zwanger!! *O*
pi_105689064
Labelloo, ik vind het zo fijn voor je! En fijn om hier eindelijk weer eens wat streepjes te zien. Dat geeft weer goede moed :Y Hoe lang was jij nu eigenlijk al aan het proberen?

Ik voel me ondertussen heerlijk. De ongesteldheid is weer overgewaaid. Ben lekker aan het genieten van alles wat niet mag als je zwanger zou zijn :P
Deze maand geen ovutesten of wat dan ook. Ik ga eens proberen me er veel minder mee bezig te houden. Eens kijken wat dat me dan brengt :)
pi_105689516
Gefeliciteerd labelloo! *O*

& lekker genieten kwisted!

Hoop dat 't snel raak is :*
pi_105689658
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:33 schreef Kwisted het volgende:
Labelloo, ik vind het zo fijn voor je! En fijn om hier eindelijk weer eens wat streepjes te zien. Dat geeft weer goede moed :Y Hoe lang was jij nu eigenlijk al aan het proberen?
Dankje! :* Dit was ronde 9 voor ons. En ook de eerste ronde sinds zo'n half jaar waarin ik geen ovutesten heb gebruikt en geen temp heb bijgehouden. Zal dat het dan toch zijn?? Hopelijk gaat dat jou ook geluk brengen! :*
pi_105695100
Labelloo geeliciteerd, en misschien is het idd dan deze keer minder stress en daarom raak. Wij zijn pas net begonnen en gaan in het begin ook geen temperatuur meten of ovutesten doen (misschien denk ik daar over een paar maanden anders over).

Het is wel grappig om te merken dat we het voorheen bijna nooit over kinderen hadden, maar we het er nu toch meerdere keren per dag over hebben :).
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:52:47 #7
279894 winka
There is no place like home..
pi_105704264
Gefeliciteerd Labelloo, wat heerlijk voor je! *O* Geniet van je zwangerschap!
pi_105705047
Ooohh ik ben even een weekend weg en ze plast ze gewoon! Lieve Labelloo, wat gaaf! Van harte meid :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_105707977
Kwisted wat goed dat je je nu zo voelt!!!

Ik heb een paar dagen geleden wel ovutesten besteld, maar ik ga ze toch maar niet gebruiken.. Ik heb er nu gewoon nog geen zin in om er zo mee bezig te zijn. Ik dacht dat het misschien wat rust zou geven, maar nu ik die dingen heb doe ik het denk ik toch maar niet.
Ik wil natuurlijk heel graag zwanger worden (en blijven) maar nu genieten we ook nog van impulsief dingen met zn 2en doen.. Nou ja, iig sta ik er nu weer een stuk relaxter in dan toen ik ongesteld werd..
pi_105709154
Labelloo :D :D *O* je bent ZWANGER!! Gefeliciteerd leuk hoor!! *O* *O*
pi_105717521
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:11 schreef Cooki het volgende:
wat lief van je, Lijnloos! :* (de streepjes van n ander posten... :* )
Labello , jaaahh.. die moet je hebben, streeppppp! *O*
omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ... _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 18-12-2011 11:51:56 ]
pi_105718435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:12 schreef Kolonia het volgende:
Wat Loveli zegt. :Y
Plus dit:

Zonder rekening te houden met de dag van de cyclus of het moment van de eisprong heeft men de grootste kans op bevruchting wanneer men om de twee dagen, dus ongeveer twee tot drie maal per week seks heeft. Koppels die minder dan één maal per week vrijen, hebben veel minder kans dat de vrouw zwanger zal worden dan koppels die geregeld seks hebben. Men schat die kans op zo'n 16 % op zes maanden tijd. Bij koppels die zo'n drie maal per week vrijen zou die kans tot zo'n 50 % oplopen.
• Mannelijk zaad blijft zo'n twee dagen vruchtbaar (gemiddeld ongeveer 48 uur), maar dat kan tot acht dagen gaan.
• De vrouwelijke eicel is slechts één dag vruchtbaar.
• De beste kansen tot bevruchting krijg je bijgevolg met volgend schema: om de twee dagen geslachtsgemeenschap vanaf vier dagen voor tot twee dagen na de verwachte eisprong.
De kans op een zwangerschap neemt duidelijk toe naarmate een koppel geregeld seks heeft.

Seks per week Zwangerschap binnen 6 maand
Minder dan 1 x 16%
1x 30%
2x 45%
3x 50%

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1930#4b
Joehoe! Waarom nog ovu testen? Gewoon heel veel klussen! :P
pi_105719101
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:29 schreef Cooki het volgende:

[..]

omg.. bovenstaande post is ineens bijna hilarisch als ik denk dat t zit zoals t zit ... _O-
Uhm, ik weet niet wat je denkt, maar als je denkt dat ik labelloo ben dan heb je het mis... :D Ik weet wel wie labelloo echt is (het is inderdaad een kloontje) en daarom heb ik het voor haar gepost.
pi_105719348
oh jammer -O-
pi_105719781
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Cooki het volgende:
oh jammer -O-
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoor :+ Maar ik ben vooral ook heel blij voor Labelloo... mijn tijd komt nog wel :)
pi_105719978
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, tja ik zou ook graag Labelloo zijn als dat zou betekenen als ik ook streepjes zou hebben hoor :+ Maar ik ben vooral ook heel blij voor Labelloo... mijn tijd komt nog wel :)
meh.. ik dacht echt dat je een "super-afleid-manoeuvre" had gedaan :P .... nou echt jammer dat je nog moet "wachten" hoewel in de posts van een paar dagen terug andere ideeën hebben ipv "wachten" haha..

heel veel succes jij he, ja, jouw tjid komt ook, hopelijk gauw door naar z&g :*
(ms kunnen we wel samen door :D )

en dan blijft staan dat ik natuurlijk heel blij ben voor Labello en nog nieuwsgieriger ben geworden wie ze is O+
pi_105720376
Ik moet zelfs nog wachten voor ik mag wachten :+ hihi Nou ja, nog heel effe... aanstaande donderdag waarschijnlijk eindgesprek over mijn proeftijd... maar gezien de leidinggevende in kwestie me al voor half 2012 heeft volgepland, denk ik dat het wel goed zit :D
pi_105720798
o echt, naja tis bijna donderdag :)
vrijdag is n mooie dag (zag ik in dreumestopic O+ ) om te beginnen :D dan tot half 2012 volgepland en dan met verlof *O* (nou ja bijna dan :P ) ... ik zeg deal :Y)
pi_105724191
Cooki, ik doen met je mee, tot aan de zomervakantie werken en dan lekker lang met verlof!
Klusweek is hier weer begonnen! Nu was ik gisteren op stap met vriendinnen, weer 1 van het groepje zwanger! het werkt zeer aanstekelijk denk ik en het leuke is dat er alleen nog maar meiden zijn geboren binnen het vriendengroepje (nee dat lieg ik, 1 jongetje maar die is helaas na een maand al overleden aan een hartafwijking...)
pi_105724667
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef milka82 het volgende:
Cooki, ik doen met je mee, tot aan de zomervakantie werken en dan lekker lang met verlof!
je doet dan met Lijnloos mee he ^O^ ... ik heb levenslang verlof :P
maar met zn allen over naar z&g: ik zeg doen :')
pi_105741758
Ik ben er weer :W
Zo te zien zijn er al weer een paar naar z&g! Gefeliciteeerdd *O*
Ik weet niet meer precies wie er wel/niet waren toen ik (een paar topics terug) wel hier was hoor.

Mijn vriend en ik hebben toen besloten dat we voor een baby'tje wilden gaan, maar waren om en om ziek tijdens mijn vruchtbare dagen :{ En daarna tóch nog (1 of 2 maandjes) gewacht.

Maaarr..deze maand zijn we echt officiceel begonnen! Zooo spannend is het :)

Mag ik gelijk mijn NOD erbij zetten?
Ik weet het niet helemáál exact, maar het is ongeveer 5 januari.
pi_105746712
Hee strawberry,dan ben jij op het moment ook zwaar aan de klus zeker?!
Hier wordt weer hard gewerkt,ik ga voor 1 van de eerste streepjes van 2012
pi_105747774
Hee Milka :) Ja als het goed is heb ik morgen mijn eisprong. Dus inderdaad ;)
Heb zelfs met mn benen omhoog gelegen..dat is goed toch? :@
Ik hoop het voor je ! Ook voor mij :Y)
pi_105760284
Welkom Strawberry! LOL @ benen omhoog liggen. Volgens is niet bewezen dat het werkt, maar als het jou een goed gevoel geeft, dan zou ik het doen :P :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105761154
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 07:32 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Strawberry! LOL @ benen omhoog liggen. Volgens is niet bewezen dat het werkt, maar als het jou een goed gevoel geeft, dan zou ik het doen :P :D
Dankje!
Ohww..Nee ik dacht gewoon dat.. dat dat zou helpen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105761406
Ik snap je wel hoor SCD, ik deed altijd een kussen onder mijn kont als we voor het echie bezig waren geweest... en van een vriendinnetje hoorde ik laatst dat zij altijd een washandje in haar onderbroek deed na het sexxen, zodat het "binnen" bleef :D

Ach, whatever helps... kwaad kan het niet :+
pi_105761583
Hahaha, bedankt voor je steun Lijnloos :P
pi_105762560
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.

Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet :+.

Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
pi_105762881
Dankjewel Sethiwe, en ik hoop dat je aankomend weekend 2 streepjes hebt! :)
  maandag 19 december 2011 @ 10:39:41 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105763409
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom terug SCD en veel succes om het nieuwe jaar met mooie streepjes te beginnen.

Spewey hoe is het bij jou? Gaan we van jou een kerststreepje krijgen? Want je hebt toch zo'n grappige theorie dat je het van tevoren al een beetje weet :+.

Als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer een testje wagen of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren...
en wat denk je van ons?? :o o|O
plassen!!! :P :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105767642
Sethiwe, wat houdt je het weer lekker spannend! >:)
Hier lig ik wel wat langer te wachten voordat ik me ga opfrissen na het klussen, maar een washandje? Die kende ik nog niet.
pi_105768291
Dat washandje kende ik ook nog niet, maar al het werkt :).
Mijn NOD mag trouwens op 6 januari althans dat denk ik, is voor mij pas de eerste keer na het stoppen met de pil dus ik ga maar even uit van 28 dagen.
pi_105770076
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen? O+ Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!

Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten :D. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
pi_105770180
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Zeg Lijnloos, heb jij het recept van Minke nog liggen? O+ Zo leuk dat jullie voor een tweede gaan!

Als het hier raak is deze maand dan mag het een wonder heten :D. Allebei niet lekker te pas tijdens de moment-u-dagen zeg maar. Ik moet ook zeggen dat ik er erg ontspannen over ben. Zo'n issue als het de vorige x na 14 maanden was, zo is het nu natuurlijk gelukkig helemaal niet. Vanaf januari gaan we er wat serieuzer mee aan de slag hebben we dit weekend wel geroepen. De wens is stiekem toch wel groot!
Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden ;)

Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en? *;
pi_105771109
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hihi, nou een beetje van mij en een beetje van mijn meneer... en dan goed schudden ;)

Ik vind het ook wel heel tof dat jullie nog een Saartje gaan maken hoor... Samen Z&G-en? *;
:D En samen Z&G lijkt mij een heel erg goed idee! O+
pi_105772557
Hier is donderdag d-day, ben benieuwd :Y Ik geloof er nog steeds niet in :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 19 december 2011 @ 15:42:36 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105773476
Helleu nieuwelingen :W :*

En ik denk dat ik het tempen idd ook maar voor gezien hou. Tis wel leuk enzo maar ik heb er gewoon geen zin in. Idd gewoon lekker veel sexen als ik ongesteld ben geweest! 3e ronde here I come! *O* O+ :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105777049
Hey SCD welkom terug :W

Aurum ik hoop dat je nu een keer ongelijk hebt!!
Sethiwe, wat hou je het spannend! Wanneer heb je voor het laatst getest?

Washandje ken ik ook niet. Dat lijkt me ook niet helpen, dan is het er toch alsnog uit :?

Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week *)
pi_105808488
Nou Freubelot, dat wordt een actieve week dan!
pi_105810443
Haha lijnloos jullie recept klinkt niet zo moeilijk, hoop dat het, als jullie er weer vol voor gaan het snel lukt op die manier.

Washandjestechniek denk ik hetzelfde over als freubelot, het vangt de boel een beetje op, maar stuurt de boel toch niet terug, zo van hier kan je niet verder, omkeren...
Maar het valt onder het baat het niet schaadt het niet principe lijkt me, sorry. Maar wie weet heb ik het helemaal mis en helpt het gewoon :Y .

Freubelot en Enfermera succes met klussen.

Sorry dat ik jullie in spanning houd, maar het nu wat krampjes in mijn buik, dus ben bang dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden, dus wil dat nog even afwachten.
Zou er wel bij passen want ben ook grieperig, dus kunnen de }) }) er ook nog wel bij :').
pi_105811617
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef Freubelot het volgende:

......

Volgens mij krijg ik mn ei bijna..! En ik zie mn vriend bijna elke avond deze week *)
Niet elke dag hè! Om de dag/2 dagen, zodat de spermacelletjes ook goed rijp zijn, die hebben ook de tijd nodig :D

Als ze nog niet rijp zijn dan redden ze het nog niet ;(
pi_105813311
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.

@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk :)
pi_105814133
wat ik weet van het ontpillen is dat je lichaam dingen gaat doen waarvan je niet wist dat het kon. Krampje hier, krampje daar, buikpijn, vaag gevoel in onderbuik etc.

Sethiwe: Ik hoop dat je het mis hebt :Y

Mijn klachten zijn eigenlijk helemaal weg :? Wat vaag is, maar misschien is het stilte voor de storm.
pi_105815046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef _wolk82_ het volgende:
Sinds gisteren heb ik last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskramp. Zou dit kunnen horen bij het ontpillen? Mijn vorige ongesteldheid begon op 9 december dus het zou wel erg snel zijn als ik nu weer ongesteld zou worden.

@lijnloos, dat recept klinkt wel erg makkelijk :)
Klinkt makkelijk inderdaad... zal maar niet zeggen dat we al een jaar aan het oefenen waren voor de juiste verhoudingen :P

En weird van die krampen joh... tja, het zou natuurlijk wel vanalles kunnen betekenen, maar gezien je laatste datum, kan het misschien de eisprong zijn? Ik heb vaak ook een gevoel van ongesteldheid een dagje op het moment dat mijn ei de sprong waagt.
pi_105820802
Maar het houdt wel een beetje lang aan, het begon zondag avond met last van mijn onderrug en sinds gisteren krampen die vergelijkbaar zijn met de krampen die ik heb als ik ongesteld moet worden. Ook nu heb ik nog steeds kramp, ik wacht het wel even af.

Ik hoop dat wij de juiste verhouding snel weten te vinden, nu we eenmaal het besluit hebben genomen dat we een kindje willen, willen we het ook zo snel mogelijk. Maar dat geldt hier natuurlijk voor iedereen.
pi_105821107
Hmm, ik zou eigenlijk gisteren mijn eisprong moeten hebben..
Maar nog steeds niks!
Ik voel het normaal altijd heel duidelijk.
pi_105823144
*O* We mogen weer.... *O* O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:05:27 #48
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105823284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:02 schreef Lijnloos het volgende:
*O* We mogen weer.... *O* O-)
SPOILER
hierbij heet ik u officieel welkom in het topic , mevrouw Lijnloos :D
pi_105824033
Wat fijn Lijnloos! Ik hoop dat het nu snel raak is voor jullie!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105824399
Whiehoeee!! Nu hopen dat het snel raak is Lijnloos!!! *O* *O*
pi_105824625
zooow weer bij gelezen!
*O* Gefeliciteerd Labelloo en SupremeEvil ook nog gefeliciteerd!! *O*

:W Welkom "nieuwelingen" :D Leuk dat jullie ook mee mogen doen met de streepjes regen in januari *O*

Denk zelf dat ik er in januari niet aan mee doe :N Veel zieken op t werk, dus veel extra (en onregelmatig) werken en mijn vriend is ook veel van huis af voor het werk...Maar goed als we elkaar zien dan is t hier heuuul gezellie :Y

Wie gaan er dit jaar nog streepjes plassen? Spewey & Aurum & Sethiwe?? Of zijn er nog een paar die ik over t hoofd heb gezien?

Ik geloof misschien nog wel meer in het wat langer blijven liggen en benen hoog leggen, dan in het washandjes verhaal... maar ja je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.

quote:
2s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef covie het volgende:

[..]

Niet elke dag hè! Om de dag/2 dagen, zodat de spermacelletjes ook goed rijp zijn, die hebben ook de tijd nodig :D

Als ze nog niet rijp zijn dan redden ze het nog niet ;(
Is dat echt waar?? Nooit geweten... :@ Dus meer keer op een dag is helemaal niet goed (als je zwanger wilt worden dan :+)
pi_105824666
Lijnloos gefeliciteerd met het positieve gesprek *O* En welkom terug!

SCD, ik voel mn eisprong ook niet elke ronde even duidelijk.. Dus misschien is je eisprong al wel geweest..

Wolk, ontpillen zorgt volgens mij voor dat soort klachten.. Hou het bij, dan kun je volgende ronde vergelijken..als er een volgende ronde komt :9

Ik wist niet dat zaad moest rijpen :@ Weer wat geleerd..
pi_105824679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:07 schreef _wolk82_ het volgende:
Maar het houdt wel een beetje lang aan, het begon zondag avond met last van mijn onderrug en sinds gisteren krampen die vergelijkbaar zijn met de krampen die ik heb als ik ongesteld moet worden. Ook nu heb ik nog steeds kramp, ik wacht het wel even af.
Daar heb ik ook last van gehad tijdens het ontpillen (samen met nog een aantal andere zwangerschapsachtige klachten ;)) Die klachten hebben ruim twee weken aangehouden..
pi_105825536
Freubelot, het is eigenlijk niet zo dat ik het een beetje ''voel'' , maar het is vaak best pijnlijk.
Nouja, misschien morgen, of anders is hij misschien al geweest :)

En mij lijkt dat ook van dat zaad, hoewel je soms lees dat het zovaak mogelijk moet, en dan weer dat je het idd moet laten rijpen. Wij doen het tot nu toe om de dag...
pi_105825683
@freubelot, het zou toch wat zijn in de eerste ronde raak schieten, maar daar ga ik maar even niet vanuit. Ik hou het er maar op dat het ontpil klachten zijn. Ik hou het zeker bij.

@Lindala: ik hoop niet dat het bij mij twee weken duurt, zit ik er met kerst nog mee :(
pi_105825783
van google:
•Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit.

•Te weinig klaarkomen tast óók de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal.

Net als Freubelot...weer wat geleerd :D
pi_105826065
En de beste standjes zijn...... (trommelgeroffel)
missionarishouding & op z'n hondjes

Ik dacht, als wel toch tips en trucs aan t door nemen zijn :+
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:35:26 #58
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105827133
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Ashina het volgende:
van google:
•Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit.

•Te weinig klaarkomen tast óók de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal.

heheh.. is dat FFF toch niet helemaal voor fun :P
pi_105827555
Haha nou good to know dat we dus niet perse iedere dag hoeven te seksen, doen we nou ook niet dus dan hoeven we ons niet al te veel aan te passen O-)

Nog 2 dagen pillen en dan is het helemaal OP! Da's mooi, kunnen we met de kerst lekker rampetampen zonder al die smurrie haha. En dan kan het feest EIN-DE-LIJK beginnen.

Ik ben in de lente een aantal maanden gestopt met de pil (om andere redenen dan zwanger willen worden), maar kan me niet herinneren dat ik er allerlei ontwenningsverschijnselen van kreeg? :? ... Of ik heb het gewoon verdrongen haha. Kan alleen maar hopen dat het mee valt :)
pi_105827949
Lijnloos welkom terug en dat je maar snel een extra streepje krijgt. Heb je de verhouding nog onthouden ;).

Ashina dank je voor de tips. En balen van al dat onregelmatig werken, dat je nu juist je vriend iets minder ziet.

Haha je hebt helemaal gelijk barreltje _O- .

Aurum spannend voor je, ik ga duimen.

Wolk ik hoop dat je klachten snel voorbij zijn :*.

SCD aan de ene kant fijn als je nu niet zoveel pijn hebt van de eisprong, aan de andere kant is het dan weer balen dat je niet weet wanneer die geweest is.
pi_105834016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Ashina het volgende:
van google:

Ah, altijd handig om te weten... ik wist het wel van die "om de dag" maar wist het waarom erachter niet... dus best handig... Maar dus ook mijn meneer voortijdig weer "opwarmen" ;) Zodat de klusdagen ook allemaal even effectief zijn... Eerst een FFF en dan voor het echie! :+
pi_105843791
zo.

SPOILER
sorry.. ego post :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105844148
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
zo.
:* je bent niet de enige, maar leuk is t niet -O-

(ik herken wat je beschrijft niet specifiek, maar wél de twee verschillende sporen waarop mannen/vrouwen kunnen staan)

ms tijd voor n keukentafel-gesprek , waarin je man ook verwoordt welke "strategie" hij voor ogen heeft?

(strategie klinkt wel heel strijdlustig, maar aansluiten bij de mannen-taal werkt :') )
pi_105844377
SPOILER
pi_105844832
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef _aurum_ het volgende:
Wat fijn voor jullie dat jullie er zo relaxed in staan! :Y
Toch kom je zo relaxed over dat t op mij soms over komt alsof t voor jullie ook OK is als t nog jaren duurt voor jullie kindje komt? dat je geen "haast" hebt?
of lees ik dat verkeerd?
pi_105845176
Ik weet niet of ik zo relaxed ben hoor.

Ik vind het ergens heel dubbel, ik wil heel graag een kindje met mijn lief maar ik kijk totaal niet uit naar het zwanger zijn. Je lichaam verandert, ik wil niet in een klein bolletje veranderen. Het zal carrieretechnisch ook voeten in de aarde hebben, daarvan zie ik wel hoe ik er mee omga als het zover is.

Als ik mijn lief kon bezwangeren dan had ik 't gister gedaan :P

Ik probeer mijn "best" er voor te doen, maar aan het eind van de dag moet de beeb willen blijven plakken :) We zitten nu pas in de 4e ronde en het kan nog wel even duren. Als het binnen 9 maanden niet lukt, dan gaan we babbelen met de huisarts en zien we wel verder.

Ik maak me denk ik alleen druk als dingen concreet zijn, tot die tijd schuif ik het naar de achtergrond en ga ik over naar de orde van de dag :)
pi_105845685
Je komt iig wel sterk over! *O*

zwanger zijn: dat is voor de 1 echt hell.. en voor de ander hemel op aarde..
helaas is daar vooraf niet zoveel over te beloven... (maar t resultaat is t echt waard, mega cliche maar daarom zo waar :* ) er verandert zoveel met t krijgen van jullie kind, zowel turbulentie als bliss O+
je hebt gelijk hoor: idd omgaan met dingen pas zodra ze relevant zijn..

Ronde4 dat is idd "pas" hoewel ik n persoon ben die t NU wil :@
nog maar ns: ik vind je houding lekker nuchter en ik hoop dat t gauw raak zal zijn! :Y

net wilde ik nóg iets zeggen, wat relevant was :+ maar tis me ontschoten, ik kom er morgen vast op terug :P
pi_105845971
Wij leven in een tijd waarin alles "nu" moet en ik snap het ongeduld wel, maar soms is het goed om een beetje een go with the flow mentaliteit te hebben :Y

En ik realiseer me ook wel dat ik door de zwangerschapshormonen het helemaal het einde kan vinden, maar op dit moment is dat nog een beetje ver van mijn bed show :P
pi_105855229
_aurum_, wat goed dat je dat zo neer zet, want ik denk dat er echt wel meer mensen zijn die zo denken. Ik was er denk ik ook wel 1 van. Het zwanger zijn vond ik allemaal prima (had ook weinig te klagen), alleen inderdaad alle veranderingen waar je geen vat op hebt zijn soms moeilijk te accepteren. Zo kon ik het juist helemaal niet hebben dat ik minder moest gaan werken aan het einde van de zwangerschap ivm hoge bloeddruk. Ik vond dat echt stom, maar ja het moest... En idd, konden mannen het ook worden, dan zou ik hem ook graag een keer laten gaan... al is het maar om te weten hoe het is!

Hier is het trouwens ook geen enorme beestenboel in bed hoor... Mijn O+ is erg vatbaar voor weinig energy = geen sex... en ik heb ook niet altijd zin om het innitiatief te nemen (wat wel nodig is in ons sexleven anders is het helemaal een dorre boel), dus de afgelopen maanden van onthouding op de juiste momenten, was het geheel onthouding ongeveer (nou ja, 1 keer in 3 maanden tijd :o ). Dus helaas, hier ook geen man met hoge bevruchtingsdrang...
pi_105855303
@ cooki, aurum en lijnloos..
tnx..
had ik even nodig :@

dat keukentafel gesprek komt er.. :) :Y

ook ik heb een beetje last van carriere perspectieven..
SPOILER
* Barretje80 gaat ook proberen wat meer zen er mee bezig te zijn...

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105855679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef _aurum_ het volgende:
Wij leven in een tijd waarin alles "nu" moet en ik snap het ongeduld wel, maar soms is het goed om een beetje een go with the flow mentaliteit te hebben :Y
ik begrijp wat je zegt en toch:
de go with the flow mentaliteit : t is heel confronterend: als je een kind wilt en t komt niet -O-
edit: ervaren bij wens voor 2e kind
ik hoop oprecht dat je die "mentaliteit" vast mag/kunt blijven houden *O* omdat t bij jullie allemaal wel soepel en snel zal lukken

[ Bericht 1% gewijzigd door -Caroline- op 21-12-2011 08:36:02 ]
pi_105855778
Ik kijk op zich wel uit naar zwanger zijn. Maar ik ben wel zo nuchter dat ik me goed realiseer dat ik nog tijd heb (vind ik zelf dan, ik ben 30 :) ). En dus maakt het niet zo veel uit als het niet meteen lukt. Wij hebben ons voorgenomen om na een jaar naar de huisarts te gaan, en ik zit nu in ronde 4.

Het kan me soms wel naar de keel vliegen omdat ik geen idee heb wat er op me af komt. Ik heb geen verstand van baby's! En hoe doe ik dat met mijn werk! En ik heb slaap nodig! etc. Mijn lief is daar wat relaxter in, die weet gewoon zeker dat het wel goed komt en dat we het wel redden. Maar ik vind het zelf af en toe toch best een ding.

Maar goed, volgens mij is het niet raak deze maand, heb sinds gisteren wat buik- en rugpijn. Het zal morgen wel doorbreken en dan zit ik weer op een nette 29 dagen.

Aanstaande NOD's, anyone?
pi_105855848
Mijn lijkt zwanger zijn prachtig! Vind die dikke buiken juist mooi :D Mag je eens een keer legaal "dik" zijn

Kan me voorstellen dat t bij sommige beroepen lastig is(zwanger zijn). Helemaal in een situatie zoals bij barretje.
klinkt trouwens als een spannende baan! Vind je het het niet erg om dan een poos van huis te zijn?
pi_105855955
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:35 schreef Ashina het volgende:
Mijn lijkt zwanger zijn prachtig! Vind die dikke buiken juist mooi :D Mag je eens een keer legaal "dik" zijn

Kan me voorstellen dat t bij sommige beroepen lastig is(zwanger zijn). Helemaal in een situatie zoals bij barretje.
klinkt trouwens als een spannende baan! Vind je het het niet erg om dan een poos van huis te zijn?
Als het daar bij blijft is het inderdaad dikke prima! Maar realiseer je wel dat er nog wel meer met je lijf gebeurd dan dik worden he? Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat jij nergens last van krijgt als je zwanger bent, maar het is ook niet altijd rozegeur en manenschijn... (sorry als ik je nu keihard van je roze wolk heb gemept...)

Aan de andere kant, werktechnisch is het gelukkig voor mij gene probleem. Ik werk 4 dagen (ipv van 5 dagen pre-baby), 32 uur en mijn man is ook minder gaan werken waardoor MInke nu 3 dagen naar het kdv gaat (tering, dat is duur, dat is geloof ik mijn grootste schokmoment geweest in het hele verhaal) en in mijn werk is het ook geen drama als ik zwanger ben (IT-er waar we in projecten van korte tijd werken). Slaaptekort of in elk geval minder slaap daar wen je aan... echt! Ik was echt een fanatieke uitslaper en langslaper, maar nu is het echt sporadisch dat ik meer dan 7 uur slaap en om half 8 opstaan voelt al als uitslapen... :+ Maar echt, daar heb ik vrij weinig moeite mee gelukkig. GEwoon af en toe Minke richting opa en oma voor een logeerpartijtje zodat wij effe kunnen bij tanken.
pi_105856085
Goedemorgen lieve meiden! Ik heb vreemd genoeg het tegenovergestelde van jullie mannen thuis. Ik word elke dag besprongen tijdens de vruchtbare dagen en het liefst daar buiten ook nog. Hij wil gewoon heel graag een tweede kindje.
Het minder slapen daar wen je echt aan. Wat Lijnloos ook al zei, half acht voelt al als uitslapen.
Het legaal dik zijn beviel me ook wel, al hoop ik de volgende keer een minder grote vochtbom te zijn! Echt een walvis was er niks bij. :@

Bij stuiterpeuter had ik gelukkig geen lichamelijke klachten dus wat het ook een ver van mijn bed show, totdat het een stuitliggertje bleek. Maar dat waren wel goede leermomenten (ik laat nooit meer een draaipoging uitvoeren!)

Mangostine: houd je ons op de hoogte of het doorbreekt? Geen idee of ik een aanstaande NOD ben, want de cyclus is een rommeltje.
pi_105858977
Barretje ik zit ook met carriere hoor, zodra als ik zeg dat ik zwanger ben gaat de handrem erop voor de eerste 3 jaar. Ik wil na de bevalling 4 dagen gaan werken en er is niemand in mijn functie in Europa die parttime werkt :') dus dat gaat nog leuk worden :P

Verder is morgen mij nod, maar er is nog geen vuiltje ad lucht, lekker vaag :)
pi_105859159
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef _aurum_ het volgende:
Barretje ik zit ook met carriere hoor, zodra als ik zeg dat ik zwanger ben gaat de handrem erop voor de eerste 3 jaar. Ik wil na de bevalling 4 dagen gaan werken en er is niemand in mijn functie in Europa die parttime werkt :') dus dat gaat nog leuk worden :P

Verder is morgen mijn nod, maar er is nog geen vuiltje ad lucht, lekker vaag :)
  woensdag 21 december 2011 @ 11:09:48 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105859297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:35 schreef Ashina het volgende:

mja.. het is een beetje zoals bij aurum :P
het wordt hier niet gewaardeerd om (op kantoor) minder dan 5 dagen te werken.. eigenlijk is minder dan 50 uur al not-done :P 8)7

tuurlijk zie je je kleine dan 2 weken niet, maar daar krijg je 3 weken helemaal thuis voor terug.. opgeteld zie ik die kleine dan meer dan als ik op kantoor zou zitten denk ik ;)

maar.... ik ben ook wel zo realistisch dat ik weet dat hormonen anders kunnen denken en dat ik als er een kleine is misschien wel heulemaal niet langer dan 2 uur bij hem/haar vandaan wil zijn ;)
pi_105859536
Zwanger zijn vond ik bij de eerste prachtig, nergens geen last van (behalve dat mijn buik werd verbouwd tot onderdeel van een zebra...), de bevalling was iets minder maar ik zou hem zo over doen. De tweede was niet zo grappig, rotzwangerschap (moe/misselijk/moe/misselijk/moe moe moe!) Ik kon aan het einde mijn ene voet niet meer voor de andere krijgen (ik had toen nog actieve Lyme) dus een geplande kz, wat ook niet helemaal goed ging *lees: maandag ingepland, vrijdag ervoor met spoed een kz want scheurend litteken van de vorige kz. Veel bloed verloren, liquor lek, acht dagen alleen maar horizontaal kunnen liggen, wanneer ik iets omhoog kwam met mijn hoofd helse hoofdpijn.* Die wil ik dus noooooit weer over doen. Ik ga nu voor drie maal is scheepsrecht, een droomzwangerschap plus bevalling!

Enne, mijn (8> benut elk moment tijdens mijn vruchtbare periode...
  woensdag 21 december 2011 @ 11:50:19 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105860648
He barreltje, wat naar.. -O-

En verder; sorry, heb niet zo teruggelezen want ben wat ziekjes ;( verkouden/keelpijn enzo.. maar heb ook vakantie dus was ook wel te verwachten. -O-

:* voor iedereen!
pi_105865560
Natuurlijk snap ik dat een zwangerschap ook minder goed kan gaan. Ik heb op de kraamafdeling gewerkt en heb daar veel zieke kraamvrouwen gezien (en wat kunnen kraamvrouwen trouwens eigenwijze wezens zijn)
Maar daar ga ik maar niet vanuit(positief blijven denken;))*ashina klimt weer op roze wolk*

Ik zie op tegen de bevalling! Auw! Ik heb er een heleboel gezien en bij mijn eerste dacht ik gelijk...ik wil geen kinderen meer! Maar ja, dat gevoel van mama willen zijn is wel heel sterk.
Maar jullie hebben gelijk, t kan ook minder rozegeur en maneschijn zijn dan ik me voorhou.

Milka wat een verhaal! Respect hoor!
Barreltjeeen paar weekjes is nog te doen, ik kijk te veel tv denk ik :D dacht dat je dan voor een half jaar ofzo weg zou zijn.
Enfermera beterschap meis *beterschaps knuffel*
  woensdag 21 december 2011 @ 15:13:37 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105868497
pi_105872721
Ik dacht dat ik een geboortefilm te zien zou krijgen hahaha nog niet helemaal wakker geloof ik :D
Maare gaaf hoor. Lijkt me wel een mannenwereld of werken er meer vrouwen bij jullie? Wat doe jij daar dan ongeveer?

ow ja, heel vaag, had net onder de douche heel iets bloed verlies. Ik zit op dag 21. Zou je bij je eisprong ook bloed kunnen verliezen? Aangezien mijn cyclus altijd heel lang is denk ik niet dat ik nu al ongesteld ga worden.
pi_105876577
ik had ook een bevallingsfilmpje verwacht, ik dacht al oh noeeesssss :+

Ashina 't kan een innestelingsbloeding zijn?
pi_105877173
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef _aurum_ het volgende:
ik had ook een bevallingsfilmpje verwacht, ik dacht al oh noeeesssss :+

Ashina 't kan een innestelingsbloeding zijn?
hihih.. van wie zou die bevalling dan moeten zijn?? :P

ik heb heeerlijk last van m'n PMS..
alles is KUT, ik wil janken en m'n O+
ben er alleen nog niet achter of die PMS voor of na het eitje komt :P

pi_105878710
offtopic: Barretje, mn exvriend werkte ook op n boorplatform O+

als jij alleen last hebt van je pms valt t nog mee, toch? :P

tis hier bijna weer 'tijd'.. :Y)
pi_105884646
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hihih.. van wie zou die bevalling dan moeten zijn?? :P

ik heb heeerlijk last van m'n PMS..
alles is KUT, ik wil janken en m'n O+
ben er alleen nog niet achter of die PMS voor of na het eitje komt :P
ik had geen idee, wil er ook niet teveel over nadenken :P

Maar denk even na waar PMS voor staat, dan kan je zelf wel verzinnen of het voor of na je ei is ;)
pi_105886981
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik had geen idee, wil er ook niet teveel over nadenken :P

Maar denk even na waar PMS voor staat, dan kan je zelf wel verzinnen of het voor of na je ei is ;)
mja..
alleen is het bij meestal rond m'n ei-sprong..
maar leg dat maar eens uit aan je baas :P
PMS snapt ie nog NET _O- _O-

pi_105892591
Aurum spannend morgen. Voor mangostine hoop ik dat het ook nog 9 maanden duurt voor de }) }) komen.

Fijn die go with the flow mentaliteit, hebben we hier ook wel een beetje.
Mijn (8> wel meer als dat ik het heb. Hij heeft zoiets we zien het wel een keer. Hij verwacht er ook niets van dat ik nog steeds niet ongesteld ben en vind me ongeduldig dat ik wil testen.
Hij is er ook niet echt mee bezig en heeft echt zoiets van het komt wel een keer. Hij wil ook geen *; omdat het moet, maar gewoon als we er beide voor in de stemming zijn.
Ik kan daar prima mee leven, alleen soms ben ik al aan het dagdromen over hoe het zal zijn als ik zwanger ben of er een kleine is.
Ik voel natuurlijk vanalles in mijn lichaam en ben er meer bewust van als (8>, en hem interesseert het gewoon niet zoveel. Al wil hij ook wel graag een kindje, maar het komt wel een keer is zijn mening, mijne ook alleen hoop ik dat het niet zolang duurt :P.
Ik heb wel met hem afgesproken dat ik vrijdag een test doe, als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Ik dacht vanochtend dat het was begonnen, veel krampen, maar dat zakte snel af en kwam niet meer terug. Heb nu zelf ook het idee dat ik snel ongesteld word, heb niet het gevoel dat er een tweede streepje te zien zal zijn op de test, maar dat is puur mijn gevoel.

Barretje interessant beroep heb je, heb een paar stukjes van de film gezien een hele andere wereld als ik ken. Sterkte met je pms :*

Ashina nooit eerder bloedverlies gehad tussendoor?

cooki succes met :Y) en dan bedoel ik niet het eten met kerst :P

Sopho balen dat je cyclus zo'n rommeltje is, was je hiervoor wel altijd heel regelmatig?

sorry het is weer een heel verhaal geworden.

Hoe gaat het met iedereen :* ?
pi_105892844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Sethiwe het volgende:

-knip-
*O* sethiwe nieuws!!!

oh wait...

WAIT.... -O-

;)

pi_105892909
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

*O* sethiwe nieuws!!!

oh wait...

WAIT.... -O-

;)
+1 }:|
O+ :*
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Sethiwe het volgende:
cooki succes met :Y) en dan bedoel ik niet het eten met kerst :P
je bedoelt dat ik mn man moet consumeren? *O*
pi_105893556
Wachten tot vrijdag en aangezien ik vrij heb kan het laat op de ochtend worden :) .

cooki eet smakelijk :P
pi_105906099
nou, ik heb vanmorgen superveel kramp gehad. Maar tot nog toe niks.

Zoals ze in Top Gun zouden zeggen: No Joy :+

ik heb zoiets van laat maar komen, dan kan ik daarna weer vrolijk verder met de rest van mijn leven :')
pi_105906838
Sethiwe en aurum, ik hoop op 2011 streepjes voor jullie!

Ik heb volgens mij mijn eisprong gehad. Nu wachten dus, maar gelukkig lekker druk met kerst enzo.
Wij proberen er ook zo relaxed mogelijk mee om te gaan en vooral niet seksen als we echt geen zin hebben. Voor nu moet het leuk blijven en geen dingen tegen ons zin in moeten doen om zwanger te worden. Voordeeltje is wel dat ik rondom mijn eisprong echt wel merk dat ik meer zin in seks heb :D

Nou dames, morgen streepjes plassen!
pi_105909468
Hey allemaal :)
Volgens mij heb ik mijn ei gemist! :S
Ik voel hem meestal wel, en nu nét wanneer we echt beginnen, NIET |:(
Snap er niks van haha. Ik twijfel nu heel erg of we niet te laat zjin begonnen met klussen, aangezien we het daarvoor te lang voor de vruchtbare dagen niet hebben gedaan...

Nouja, kan niks anders doen dan afwachten! :)

Is er nog iemand met een NOD die niet in het lijstje staat?
pi_105909597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Volgens mij heb ik mijn ei gemist! :S
-O- wordt t ms een verrassingsei :*
quote:
Is er nog iemand met een NOD die niet in het lijstje staat?
ik ja, NOD pas in 2012... ik hou me ff ver van lijstjes en zuks..
ik doe op 9/10 januari gewoon een fotootje :') (i wish.. *O* )
pi_105910413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef Cooki het volgende:

[..]

-O- wordt t ms een verrassingsei :*

[..]

ik ja, NOD pas in 2012... ik hou me ff ver van lijstjes en zuks..
ik doe op 9/10 januari gewoon een fotootje :') (i wish.. *O* )
Hihi een verrassingsei.. :) Het voelt zo raar! Had me er helemaal op vastgepint van, ok en MORGEN komt m'n ei. En dan voel ik niks. Stom! haha.

Ja ik hoop het voor je Cooki :)
  donderdag 22 december 2011 @ 12:04:54 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105911384
Volgens mij moet ik vanadaag of morgen ongesteld worden. Heb wel pijnlijke tieten maar verder nog geen tekenen van ongesteldheid. En als ik niet ongesteld word kan ik pas zaterdagochtend testen (we komen ergens vrijdagavond/nacht terug van vakantie XD :P) Dus geduld moet ik sowieso nog even hebben! :D
pi_105912413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Hihi een verrassingsei.. :) Het voelt zo raar! Had me er helemaal op vastgepint van, ok en MORGEN komt m'n ei. En dan voel ik niks. Stom! haha.

Ja ik hoop het voor je Cooki :)
ik ben m'n ei ook kwijt :N
alhoewel ik volgens "de berekeningen" pas de 26ste m'n ei zou moeten hebben :P
die dag maar eens opletten! ;)

Nu nog vooral veel last van m'n darmen.. :@

vanavond vieren dat we een half jaar getrouwd zijn O+
pi_105913231
meiden, jullie zijn allemaal nog niet zo lang bezig (Enfermera/ Barreltje/SCD), de kans dat je de eerste/tweede/derde keer gelijk zwanger bent is klein.

Dus ga jezelf niet gek zitten maken, maar hou het leuk :) (Dat gek maken kan later vast ook nog :+ )

/oma spreekt

Gefeli met je mini jubileum Barreltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')